• Pitrisecek

    Resim, jak vozit 5 kol. Vychazi mi jako jedina moznost nechat si udelat tazne a koupit nosic na tazne a k tomu nosice na strechu. Zajimalo by me, jestli ma nekdo zkusenosti s nosicem na tazne, zda jdou pri sklopeni dveri na Peugeot 307 SW normalne otevrit dvere. Vim ze u nekterych vozidel je problem. Diky.

    0 0
    • pekl024  

      Na Octavii jsem jich dal pět na střechu, chce to jen vychytat. Nosič na tažné má pojezd, tak jdou otevřít páté dveře v pohodě.

      0 0
    • milan.v  

      K nosiči na tažné je tu celé vlákno, možná tam budou pro tebe nové a důležité informace.

      Co se týče otevírání pátých dveří, u běžného kombíku jsou ty lepší nosiče uzpůsobené tak, aby se daly sklopit a dveře otevřít.

      Tak to mám já u Thule nosiče.

      0 0
    • tom.kh  

      Pokud by mělo být 5 kol jen na tažné za osobák, tak ofiko nic moc. Koule na osobáky má většinou dovolené zatížení 50–70kg svisle, na to pozor. Nosič sám o sobě bude cca 20–25kg, zbytek je náklad kol do kterého se těžko už člověk vejde (nepředpokládám 5ks silniček á 6kg).

      Z praxe mohu dopručit cokoliv od Thule, komfort obsluhy, bezpečnost upnutí kol při převozu, zpracování, dostupnost ND… bohužel cenově je to o kousek více než konkurence a taky se kradou.

      Měl jsem Thule EuroClassic G6 929 a naprosto super nosič, sklápění v pohodě, úhel sklopení se dá snadno nastavit, takže 5. dveře nejsou problém.

      0 0
      • tomsam  

        +1* co se týče zatížení.

        Osobně mám Bosal a nosič je super, řekl bych, že dneska už není potřeba kupovat Thule, ostatní výrobci šli také dost nahoru s kvalitou. Dříve to bylo uznávám jinak.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Pitrisecek  

      Vidím to nosič na tažné na 3 kola a 2 dat na střechu. Většinou vozim 2 az 3 kola, 5 jen 2× ročně na dovcu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.