Dobrý den.
Pořizuji nosič na tažné zařízení a rozhoduji se mezi https://www.obchodth.cz/…-g2-922.html?… , a https://www.stresni-nosice.cz/…-3-kola.html?… někdo zkušenosti a poradíte ?
Děkuji
Dobrý den.
Pořizuji nosič na tažné zařízení a rozhoduji se mezi https://www.obchodth.cz/…-g2-922.html?… , a https://www.stresni-nosice.cz/…-3-kola.html?… někdo zkušenosti a poradíte ?
Děkuji
Mam ten Thule, akorat ve variante 3+1 a spokojenost. Jedina vytka smeruje ke skladani. Pri sklapeni toho ramu (kde jsou uchycena drzaky kol), je potreba ho vysunout z takovych plastovych drzaku a to jde dost ztezka.
Jinak rychla montaz i demontaz na kouli a hlavne diky tem odendavacim drzakum kol se tam ta kola velice snadno pripevnuji.
já vozil kola na střeše a od té doby co mám nosič na kouli Atera Strada 3+1 po střešním nosiči ani nevzdechnu.
Atera patří ke střední cenové hladině, koupíš i levnější, ale thule a atera bych řekl mají nejlepší poměr cena/výkon/manipulace
koukám že ani nijak nepodražili…
Já s tím problém nemám, akurát se to dá blbě složit a možná pak to není ono. Doporučuji.
Taky mám Ateru Strada. Od té doby se divím lidem, kteří vozí 3+ kola na střeše (ehm, patřil jsem mezi ně – nikdy více!)
Doporučuji.
https://nosice-kol.heureka.cz/…alfa-3-plus/?…
Vyzkouseno 4 kamosi (ve var 3+1) a max spokojenost
Tady ten nosič mám taky, ale má jednu nevýhodu a to ne úplne komfortní nandávání na tažné v tomto jsou ty dražší jako thule o minimálne level výše.
Vjencka jsem vozil 4 roky. Jako zpusob uchyceni na kouli pomoci klive je uplne v pohode, oproti Thule to trva max o 20vterin dele, coz je naprosto nepodstatne. Oproti Thule se lepe sklapel, snaze skladal, mel lepsi ten 4.drzak na kolo a jedina nevyhoda byla ta pevne namontovana ramena/drzaky kol. Casto jsem jezdil ve 3–4 lidech, ruzna kola a to neustale protahovani uchytu, sundavani a znovu zkouseni, kdyz jsem zjistil, ze tam to 3.kolo nejde, moc komfortni nebylo. Kdyz jsem jezdil s rodinou, tak uz jsem vedel, ktere kolo na jakou stranou a v jakem poradi dat Ty odendavaci ramena u Thule jsou pro tu montaz proste velike ulehceni.
Taky ho mám a vadí mi pouze jediná věc – že nejde složit a schovat do kufru. Montáž klíčem je uplně v pohodě, i když Thule je v tomto opravdu o kus dál.
Thule je samozřejmě bez klíčů a vozím ho v kufru :-)))
Stejně jako Thule je Atera Strada, Jednoduše jedním pohybem pákou připevnit a uvolnit, jednoduché nastavení úchytů ráfků dle rozměru kola. To byl hlavní důvod koupě.
Bonus navíc je to, že je skládací povolením dvou páček a v pohodě se složený vejde do kufru hatchbacka,
Takže dojet k lesu sundat kola a složit do kufru aby o něm nikdo nevěděl je pohoda v řádu jednotek minut.
Ja jsem ho tedy bez problemu do kufru (oktavka) daval. Rameno zklopim, svetla zastrcim a vesel se v pohode.
Wjenzek mi do kufru v pohodě vejde, i nesložený (focus kombi)
Mně do S-maxe ne. Jen nakřivo, což škrábe boční plasty.
Jednickový focus kombi to bylo neco. Rovná ložná plocha kufru a vše se dávalo snadno. Do yetiny nevleze:-(
Mám tento od Hakr už třetí sezónu a naprostá spokojenost
Já minulý rok vybral Yakima JustClick 3 + 1.
Thule XT se nedá skládat a v případě potřeby dát do vozidla, teda pokud nebereme vozidla ala Caravela. Neříkám, že je špatný, dle mého jsou to dva nejlepší typy na trhu, ale pro moje potřeby lépe vyhovuje uvedená Yakima. Přeci jen někdy je lepší uložit nosič do vozidla.