Potreboval bych poradit.Chtel bych si koupit nove plaste,tak do 1500Kc..Jak na asfalt,tak i na teren…Diky zA KAZDOU RADU..............
Potreboval bych poradit.Chtel bych si koupit nove plaste,tak do 1500Kc..Jak na asfalt,tak i na teren…Diky zA KAZDOU RADU..............
Racing Ralph…sou rychlí a v terénu taky super;o)
nejsou to sice do toho terénu zrovna traktory, ale i tak drží dokud je nesjedeš:-)
a vejdu se do 1500kc???Jinak dekuji za radu…
těsně se vejdou:-)
jinak EVO 08 je trošku dražší ale né o moc:-)
já měl ty první…teda ještě mám, ale už akorát čekám na prachy ať můžu koupit nový…kuli ceně ale pudou socka verze Maxxis ignitor 1.95/Maxxis ranchero 2.1:-(
Ano kup si Racing Ralph a až je za 2–3. týdny sjedeš tak si kup Schwalbe Smart Sam a pak budeš teprve spokojenej, protože to jsou ty správné univerzální držáky.
Mno jestli sjedeš pláště za 2 týdny tak seš buď ultramaratonec nebo jezdíš jak prase…
RR a NN od Schwalbe bez problému, dobrý pláště to jsou, ale s jepičím životem. Jo a ještě přidám Mountain King od Continentalu a to obzvláště ve verzi Supersonic – ten drží na všem to ano, ale víc než 1000 na zadním nevydrží určitě.
Takže když to zhrnu tak pro mne jsou ty pláště velmi špatné – beru poměr cena x životnost.
no jo no, tak uz zbyva jen se naucit zastavovat na sidlaku bez smyku :-)
hehe presne tak, trefil si to, podle me :)
Já jezdím MountainKing supersonic,snážím se pouze v terénu ,tzn.minimům asfaltu a zadek má najeto cca 1400km a zatím ještě tam vzorek je,jinak já bych doporučil spíše karmy na asfaltu odvalují slušně a v terénu podrží.
vpredu mam NN 2 sezony a porad v pohode. RR vzadu mi vydrzi cca 2000 km, coz je ± moje sezona na bajku.
tak to potom jo :))))))))))))
no já bych řek že to závisí asi taky na váze, já měnil RR po 2600 km…mám něco přes 70 kg
Na jiných eshopech je seženeš i kolem 600 (Racing Ralph evolution).
Já sice RR nejezdil, ale jestli jedou aspoň z poloviny tak, jak o nich všichni píšou, tak po nich Ranchero neskousneš.
ranchero de dozadu a je to všecko kuli tomu aby to co nejvíc vydrželo…prachy bych rád vrážel do kola ale ne jen do plášťů, protože i tak prachy na to v podstatě nemám:-(
tak, tak
bohužel…
BTW: kdyby někdo věděl o brigádě v okolí brna pro mě(15 let) tak dejte prosím vědět na mail nebo icq…beru asi cokoli(na biku sou furt třeba úpravy a peníze chybí)
Takze mam jit do Racing Ralph evolution???Necham si poradit,nez abych koupil neco spatneho,kdyztak radeji pridam nake prasule,nez naky smejd…diky moc vsem.....
Tak to je mazec. Až budu chtít poradit zeptám se na Bike-foru. Klikám na Přidej odpověď – a dlouho nevěřícně kroutím hlavou.
Jestli nemusíš řešit cenu, jdi do Furious Fred 2,0". Nic rychlejšího, s čím se ale ještě dá v terénu jet, asi neseženeš.
heh na ty se zrovna chystám já jezdíš je ? jestli jo spokojenost s nima ?
v sobotu se na nich svezeš neboj
bojim znáš mě ;O]
Jo, jsou pekelně rychlé, ale nesnesou se s kamením. Jak na nich po kamení jedeš 40 a víc, čekej defekty. Ale objel jsem na nich Libereckou 24 i Berounskou 24. Zatím všechny defekty, co jsem měl, byly pomalé, tak jsem jim pořídil NoTubes. Vyzkouším to ale až na Jistebnické 24. Snad to bude fungovat, pak by to nemělo chybu. Asi by pomohly i latexové duše, ale dal jsem přednost NoTubes, tak uvidím.
To zní dobře nejsem takovej drak jak ty myslím že by mohli bejt gute for me :O)
jj, s pevnou vidlí si člověk vybírá kudy jede a to jim prospívá :-). Většinu defektů jsem měl v noci a je to, myslím si, právě tím.
njn nemít pevnou ale vidli od milana mohli by sme jezdit i po staveništi cihla necihla ;O] ale to sem nepatří :O)
dej pak vědět jak to s NoTubes šlape – nějak nemám odvahu to zkoušet jako první :-)
pokud to boky pláště udrží a pokles tlaku nebude výrazný tak vyndám latexky a dámNoTubes taky :-)
Už je mám nasazené, dřel jsem se s tím 4 hodiny, tak jsem to chtěl vyzkoušet až v Jistebnici. Taky ale mám strach, že budu pořád dofukovat a v láhvi místo pití vozit tmel :-D Tak zřejmě jeden pár obětuju a vyzkouším to ještě před závodem.
Ještě bych měl dotaz – když mám defekt a tmel cáká ven, je lepší jet normálně dál nebo zastavit a natočit kolo, aby byl tmel pořád nad dírou a počkat, až se to ucpe?
pokud se to hned neucpe je lepši zastavit a natočit kolo tak aby se tmel dostal k díře.
mě se tak podařilo krásne zatěsnit lehce řízlý bok na RR
Tak jsem na nich objel Jistebnickou 24. Kamenitá byla fest a defekty jsem nezaregistroval, ale nějaké ty pomalé tam být musely, protože zhruba po 6-ti hodinách jsem obě kola dofukoval, ale ještě se na tom v pohodě dalo jet. Přední kolo pak drželo až do konce a zadní jsem chtěl časem na trati zase dofouknout, ale vyšrouboval jsem ventilek a ten mrch vylítl a už jsem ho nenašel :-D Kdybych já roura dojel kolo, což by se v pohodě dalo a stalo se mi to až v depu, asi bych na tom v pohodě objel celý závod. Takhle jsem musel pěšky do depa, vyměnit kolo a dojet to s duší. Takže Furious Fred s NoTubes je v pohodě :-)
oki dík za info
Asi na to v pohodě máme každý trošku jiný názor. U mě v pohodě znamená třeba u UST RR 2,25, že jsem 2,5tis. km nemusel ani dofukovat pomalý defekt, který by to případně nezacelilo hned (nevim, jestli jsem nějaký malý defekt, který to zacelilo měl nebo ne, nějak důkladně jsem pláště neprohlížel). A v tom je i 14 dní v Beskydech na šutrech a 14 dní v Jizerkách také na slušných šutrech.
Ale samozřejmě kdybys neměl NoTubes, tak by to z mojeho pohledu bylo úplně v pr…, takhle by se to dalo zkousnout., že je to závod a že to za tu rychlost plášťů stojí.
Jinak ale s NoTubes je to každopádně plus, protože kromě menších problémů s defekty, tak má plášť bez duše (i klasický dušový s NoTubes) menší valivý odpor (potvrzeno měřením na několika pláštích bike magazinem, že to platí i pro dušové varianty plášťů, jen tam byly mírné rozdíly dle použité sady na vytvoření bezdušové varianty, některé případy dopadly dokonce o píď lépe než klasické UST pláště).
Taky přidám jedno hodnocení k fredům jezdim je s klasickejma dušema (žadnej latex apod.) najeto 400km s max tlakem 5 barů bez defektu o víkendu uvidíme jak přežijou na závodech…
To foukáš skutečně na 5barů i do terénu?
jj zatim s tim nebyl žadnej problém :O) jak sem psal uvidíme na závodech :O)
chce dát za pláště 1500,– a ty mu radíš RR model 2007 no to asi nebude ono
navíc tento plášť je na předním kole „o držku“ :-) …ano 5% z vás souhlasit nebude ale ostatní určitě ano;-)
RR2008 na předním kole už je jiná liga, ale určitě už tento nový model nevydrží tolik jako model RR 2007 … na zadním 2,5 až 3tisíce celkem bez problémů.
proč myslíš že to nebude ono?
to ti vadí že stojí 700 místo 750 aby se přesně vlezl od limitu?
Takze si mam vybrat mezi-MountainKing supersonic,Racing Ralph evolution???O tech tady pisete nejvice,ale za vsechny nazory diky.....
z plášťů lepších než Kellys a spol. sem jel jenom RR a i ostatní říkaj že sou super:-)
Mohu jen potvrdit, byl jsem relativně spokojený do té doby, než mi na vyjížďce nezapršelo – pak byl RR 07 vepředu dost o držku. Prý jsou 08 na tom o něco líp – ale asi ne o moc – té gumy tam moc není.
Z mojeho pohledu na tom jsou nové RR výrazně lépe, i když nevím kolik k tomu přispěl nový vzorek, kolik, že jsem přešel na UST, které jsou i o něco širší a současně na o něco nižší tlaky (které si na UST můžu dovolit).
Dříve jsem byl velmi nespokojený s RR na předním a po pár testech šel hned pryč, teď na dvou kolech mám RR/RR UST 2,25 a na třetím kole NN/RR UST 2,25 a rozmýšlím se, zda na tom jednom ten NN nechám trvale nebo ho budu dávat pouze na dovolenou v horách.
A ještě tu nezazněl…WTB NanoRaptor. Vydrží dlouho a jedou slušně a v rámci možností rychlejšího pláště i celkem podrží. (jezdil jsem ho ale teda jenom vzadu)
Za 1399Kč si kup v Tesku celý kolo a získáš tím galuzky co nepropíchneš ani ostnatym drátem. Kolo pak můžeš zamknout Tesko zámkem za 99 k lampě před domem a sázet se s kamarádama jestli ho dřív někdo šlohne nebo si mezitim na těch pláštích rozbiješ pusu. Příjemnou zábavu :-)
to tesco je dobry forek…hahahaha
letos jsem po dlouhé době přecházel na „rychlé“ pláště a chtěl jsem NN, ale rozmyslel jsem si to z důvodu měkkých bočnic…na radu zkušených jsem si pořídil Syncros Point 'N Chute a nemůžu si je vynachválit. Je to parádní enduro plášť a vydrží. Jezdím na nich celodenní vyjížďky a můžu si dovolit i drsný sjezd bez obav.
Nobby Nic se dělá i ve verzi se SnakeSkin (zesílený boky) a taky si je nemůžu vynachválit, nicméně za tu cenu, co to nabízí normálně v obchodech bych je nebral ani za nic.
Zdravim! Rad bych se vas zeptal na nazor na tyto plaste:http://aukro.cz/…auctions.php?… Nasel sem je tu docela nahodou za dobrou cenu, tak premyslim, ze bych si aspon jeden par poridil.. Ale ted nevim jaky.Rocket Rony se mi zdaji uz moc profi a nevim, jesi se treba kvuli gramazi rychle neojedou, ale zase je to novinka prozkousena par borcema. A nebo vsadit na klasiku. Slysel sem o obou z nich docela pozitivni kritiku, ale rad bych zjistil nejake zkusenosti od lidi, co je uz zkusili. Ted myslim ty Rocket Rony.. Diky za na nazory! Honza
Taky bych se zeptal který plášť: nanoraptor či crossmark. Pláště by byli jak na silnici tak terén. Děkuji
mirage (15.11.2008 10:08:14) 90.176.220.xxx 4×> Jaký plášť na MTB převážně na silnici (^ odpověď na 3× ^)
Obsah tohoto příspěvku byl blokován zakladatelem vlákna
Dobrý den. Tak jak je to s těma Nanoraptorama a defekty. Uvažuji taky nad něma, ale chci kevlar. Další, nad kterým uvažuji je Racing Ralph. Mám to z ježděním tak 55% silnice 45 terén. Chci i lehký plášť. Děkuji
mirage (24.11.2008 20:46:53) 90.176.220.xxx 3×> výběr uni. pláště (^ odpověď na 2× ^)
Obsah tohoto příspěvku byl blokován zakladatelem vlákna
Máš sněma nějaké dobré zkušenosti? Mám ještě v merku maxxis crossmark.
mirage (24.11.2008 18:23:43) 90.176.220.xxx 4×> Schwalbe NobbyNic vs RacingRalph vs Albert (^ odpověď na 3× ^)
Obsah tohoto příspěvku byl blokován zakladatelem vlákna
Máte někdo i zkušenosti z pláštěma Maxxis crossmark a WTB Nanoraptor, vše v kevlaru.Jak jedou a jaké jsou co se týče defektu.Je to na 50–50 silnice, terén, ale nerad bych ty defekty. DĚKUJI
Zdar chlape. Ješte pořád to řešíš?
Kup oba. Maxxis dopředu a WTB dozadu. Když se ti některý nebude líbit tak ho prostě vyměníš.
8o)
asi jo. hezky jsi to seřadil :))
když jezdíš ročně tak 8000 km a nechceš často defektit, tak zvol vyšší vyšší vzorek než vychvalované RR a NN, něco, co vydrží vzadu aspoň 3–4 kkm. Já bych pro zavedené amatéry doporučil třeba něco od WTB – víc figur a drobnějších, s jednou střední řadou. Z univerzálů mám dobré zkušenosti s NR a držák, i když na silnici pomalejší byl vždycky Ritchie Z max, i když teď je zase o něco nižší. Možná, že jsem zpátečník, ale pro pohodáře, který se nevyhýbá vyzrálým ostružinám bych předpokládal něco na jistotu a ne za 100 km dvakrát lepit. Potom taky bych dal na HT aspoň 2 palce dozadu, ať to tak neodskakuje na suchých kamenitých sjezdech. Chtěl´s jakoukoliv radu.
vzadu mi vydržel WTB Exiwolf 1,95 asi 1000Km. Teď plánuji NN,RR nebo pythony. Na kupkolu jsou za nějakých 1120czk