Ahoj, poradí mi někdo přední světlo do 1000 Kč, ale s integrovanou nabíjecí baterkou. Díky.
Ahoj, poradí mi někdo přední světlo do 1000 Kč, ale s integrovanou nabíjecí baterkou. Díky.
Doporučuji vybrat si z podstatně větší nabídky světel bez integrované baterky (například na eBay, většina je jich hluboko pod tisíc) a následně pomocí vteřinového lepidla udělat z neintegrované baterky baterku integrovanou. Nějak mě ale nenapadá důvod, já jsem rád, že můžu v zařízení baterku vyměnit…
Já používám Convoy S2+. https://www.fasttech.com/p/1826700 Nemá integrovaný akumulátor, ale cena/velikost/výkon je bezkonkurenční. Svítí to opravdu hodně, na plný výkon to s kvalitním aku (Panasonic 3400 mAh) vydrží svítit ke 3 hodinám. Ale každýmu normálnímu člověku stačí 30% a ti, co ještě používají žárovky, tak by mohlo stačit i těch 5%. S nejslabším módem se dá svítit nepřetržitě víc jak dva dny. Moje kamarády a známý tato svítilna též zaujala a tak jsem jim pomohl sehnat dalších 8 kousků. Svítilna vyjde na cca 400Kč, slušný aku 18650 Panasonic 3400mAh na 200Kč, nabíječka 130Kč a držák na kolo 30Kč. Takže bez potíží do 800Kč. Svítilna je malá, vejde se bez potíží do kapsy dresu.
pro gramaře: S5 je o něco lehčí, za stejnou cenu :)
Gramař vyhodí 15g gumový držák a dá tam 0,5g gumičku. :o)
Nemas nejakou fotku cesty osvetlene tim Convoy S2+? Ted jsme o tom svetle debatovali v nasem brnenskym vlakne. Podle diskuzi, na ktery daval odkaz obda a podle toho, co pise niz oddie, by to melo mit pomerne siroky kuzel…je to tak? Tj. bylo by to vhodne jako hlavni svetlo na rodla?
zkus napsat treba na youtube „Convoy S2+test“ a mas tam 6 pulek videi kde s tim sviti
Dik, to me nejak nenapadlo, vypada to o.k.
jinak ji mam taky (jednu sem utopil ale uz sem obednal druhou)
a je to univerzal mam k tomu drzak na riditka za par korun a popruh na hlavu misto celovky a nemusim nic ostatniho resit jak na kole tak nekde pod stanem
A muzes vlozit odkaz na nejaky ten drzak??… Jinak batrku nevidim nikde pod 600Kc…
Já ho tak používám (S5 s T6 3B LED a pouze 2,4A driverem). Fotku ale nemám.
Vyplatí se investice do verze aku 18650 s ochrannou elektronikou (pro použití jen v LED světle) nebo je lepší koupit ty průmyslové bez ochrany a častěji je měnit za nové?
Pro světlo s kvalitním driverem, co má svoji ochranu, je lepší aku bez ochrany, a do některých svítilen ani nejde ten s ochranou vložit, protože je delší.
Řeším to pro ten zmiňovaný Convoy S2+. Dívám se že ochrana tam je, max délka „jen“ 67mm takže rozhodnuto – průmyslové bez ochran. Díky ! :-)
Vetsina slusnejsich svetel se vypina pri podpeti sama. Takze tam rvu aku bez ochrany.
dotaz: Convoy S2+ mi nějak změnil režimy blikání – dřív jsem měl normálně low – mid – max – rychlé blikání – SOS blikání, teď najednou z ničeho nic místo posledních dvou režimů mám low – max. Co mám udělat proto, abych měl zas blikací režim?
Prepni ho na low rezim, po cca 2 sekundach svetlo „mrkne“, hned po tom ho vypni/zapni (staci i jen namacknout) a mas zase 5 modu.
Tybrdo, a ja si myslela, ze je baterka vadna, kdyz na low rezimu „mrkne“ :))) Zajimave, ze mi to dela jen Convoy 2, ten S5 to nedela, aspon jsem si nevsimla teda.
…a pritom si stacilo jen poradne precist popis na Fasttechu ;-)
To switch mode group: switch to low mode and wait for 5 seconds. As soon as you notice a quick blink, half press the power switch and mode group is then toggled
S5 to tak ma taky.
Ale nojo furt :)
díky moc, už zase funguje, jak má ;-)
Řeším to samé,číně v tomto směru už moc nevěřím…měl jsem nějaké z Aliexpress a asi po půl roce přestalo svítit a protože elektru vůbec nerozumím tak jsem ho mohl akorát tak vyhodit:-)
Mám vyhlídnuté Moon Meteor 200 z/do práce po cyklostezce která není osvětlená takže bych potřeboval něco slušného,ale zase je to rovná cesta z hladkým asfaltem tak nepotřebuju žádný reflektor.
Mám ho taky, svítí parádně, ale už ho nahrazuju „baterkáčem“ – mne právě štve, že se nedají měnit baterky, když někde zakufruju a doje šťáva, jsem v p****, pořád musím myslet na to jestli je dobitá – takže jsem koupil Catey a jsem v pohodě, když jedu daleko, vezmu baterii navíc a je to (nejsem gramař)
Tak já ho budu používat čistě jen na dojíždění do práce,takže není problém ho strčit do USB dobít.Jinak jak jsem psal na cestu po neosvětlené cyklostezce stačí?Jak dlouho asi vydrží?Zvažoval jsem i to slabší Meteor 100 nechci zas šetřit za každou cenu:-)
Na tu slabší zapomeň, ta je použitelná max do města na osvětlenou cestu. Ani ta silnější (200lm) není bůh ví co, ale už se s tím dá jezdit. Já mám na kole XM-L (odhadem může dát něco přes 400lm) a na neosvětlenou cyklostezku při 30km/h (8.5m/s) je to tak akorát.
ta silnejsi je naprosoto v poho, kor kdyz jedes po ceste… akorat to chce si vecer vymenit slunecni bryle za cire ;-)
a nebo pořídit něco co má 800lm a potom si ty sluneční brýle můžeš nechat :-)
Já radši ve městě svítím víc, než míň. Aby mě nepřehlídli.
spravne – a taky, kdyz mas moc ostre (cti silne) svetlo, oslnujes, protoze na sklon svetla na kole zadny predpis neni
Ale je:)
"Jízdní kola pro jízdu za snížené viditelnosti musí být vybavena následujícími zařízeními pro světelnou signalizaci a osvětlení:
světlometem svítícím dopředu bílým světlem; světlomet musí být seřízen a upraven trvale tak, aby referenční osa světelného toku protínala rovinu vozovky ve vzdálenosti nejdále 20 m od světlometu a aby se toto seřízení nemohlo samovolně nebo neúmyslným zásahem řidiče měnit, je-li vozovka dostatečně a souvisle osvětlena, může být světlomet nahrazen svítilnou bílé barvy s přerušovaným světlem,"
lol …tohle je právě pravidlo nanic, pokud neurčuje úhel – budu-li mít malé kolo, nebo světlo umístěno nízko, např. 60 cm od země, budu podle toho předpisu svítit protijedoucím pěkně do očí, oproti kolu, které bude mít světlo na řídítkách ve výšce 120 cm nebo výše… jinak z tohoto pravidla vyplývá pouze to, že bych neměl mít čelovku
jinak – pojem „dostatečně a souvisle osvětlena vozovka“ je taky náramně nejednoznačný ;-)
Tohle mám akorát s logem Force a jsem moc spokojen. Malé, odolné, na silnici mi stačí 100lm střední mód, do terénu kombinuju s čelovkou, 200lm jen do sjezdů. Pro mě zásadní je indikace stavu baterie. Udávané doby svícení sedí.
Řeknu to tak, světlo na dojíždění do práce asi celkem v pohodě. Naprosto nevyhovující je to, že nevíš v jakém stavu máš akumulátor a nemůžeš jej nijak vyměnit za nabitý.
Když chceš jet na delší vyjížďku, kde ti nebude délka svícení stačit, vyřešíš to jak? Koupíš si dvě nebo tři světla? To je asi blbost, ne? Prostě takové světla jsou na první pohled pěkné, ale prakticky nejsou moc vyhovující. Daleko lepší je koupit nějakou baterku s XM-L ledkou na 18650 lionku, koupit pár baterek a nabíječku a můžeš baterky měnit i v průběhu vyjížďky a nemusíš stále dobíjet, aby to světlo nedejbože někde nezhaslo vybitím a byls víš kde? Taky XM-L bude svítit tak jednou tolik.
Mám fotku jen z porovnávačky v podzemí z cca 80m chodby. https://www.zonerama.com/…529/28470972 Porovnávali jsme tam i čelovku Lucifer s různě širokými kužely a různou teplotou světla.
Pokud bys měl nějaký konkrétní požadavky tak bych se pokusil vyhovět.
Predpokladam, ze je to na me…dik, stacila mi ta videa z YT, uz jsem ji objednal.
Ta prvni svetla musi byt slusny vypalovaky oci, kdyz to porovnam s celovkou Spark (sam mam 460 NW).
Fenix TK75 patří mezi nejsilnější „běžné“ svítilny. Má tři ledky XML. Acebeam používá novou led XHP50. Je to multičip – v postatě 4 ledky XML na jedný hromadě. Ale v malý svítilně by se neuchladila. navíc má viditelný mezery mezi čipy – v kuželu je vidět kříž. Lépe je na tom úplně nová ledka XHP35, jenž má čipy tak těsně vedle sebe, že kříž už vidět není. Je ale příliš nová a tak skoro nikde není, natož nějaký svítilny s ní. Svítilny s XHP mají díky většímu čipu širší kužel. Existuje ještě ledka XHP70, jenž je 4× silnější než Convoy se svojí XML.
Olight Triton M30 jsem vozil před Convoyem. Výhoda je, že má dva aku a taj vydrží déle, ale je delší. Na fotkách je i moje čelovka. Na to, že má mít o 2/3 víc lumenů než Convoy (což nemá ani omylem), tak svítí dost slabě. Většina svítilen co se tam testuje se na kolo nehodí – jsou pčíliš velký a těžký. Neviděl bych problém v uspořádání předváděčky různých svítilen v Praze.. Už jsem byl svědkem předváděčky např. pro policajty či speeology.
Sám se doma snažím vyrobit supersvítilnu, jenž by měla všechny testovaný svítilny strčit svým světelným výkonem do kapsy. Ale potrvá to ještě hooodně dlouhou dobu, než ji dokončím. Ale nebude levná a bude těžká. Na kolo ani omylem a na dlouhý pěší tůry taky ne.
Kolbabo, nějak jsi to zmotal. XHP-50 jsou v podstatě 4 čipy XP-G2. XHP-70 jsou 4 čipy XM-L2. XHP-35 je vlastně XP-L, ovšem dvouvrstvá, takže čip 3,5×3,5 mm a stejně jako XP-L se dělají i ve verzi Hi Intensity. Výkon má asi o třetinu vyšší než XP-L.
Máš pravdu, Kolbabo, XHP35 je 4čip. Ale je to fakt maličké, jako 4 XPE2 v sérii. Proto taky to napájení 12V.
Co jsi nakonec vybral za driver – 2100 mA nabo 2800 mA?
Tu vyssi, prece to nebudu skrtit ;-)
kdyžtak stačí odpájet jednu 7135 a máš 2400 :)
To je co?
Šváb na desce :)
Pár lidí koupilo verzi 2100mA a některý byli vadný. Z těch 9 ks ve verzi 2800 mA co jsem kupoval, tak ani jedna.
Díky za vše, nakonec jsem to přehodnotil a objednal SolarStorm X5.
aha – tak to je tvoje kolo !! :-D
pěknej cirkus:-)
Tam už jen není vidět ten nosič na kterém je baterie z náklaďáku aby to svítilo alespoň hodinu :-) a když se chceš držet za ty rohy tak musíš mít svářečské rukavice aby jsi si nepopálil zápěstí :-)
šak co – Night rider !!
;-)
tak jsem na to koukal podrobne, neni za stejny peniz lepsi ta RX02 ?
mirne lehci, pritom vyssi vykon…
…nema nikdo nazor na muj dotaz vyse?
Taky o te SS X5 premyslim. Jake mas zkusenosti? Chodi kazde svetlo zvlast, tak jak pise expert? Jak velky rozdil je mezi obema reflektory? A jaky jsi bral aku-pack? Co vydrz? Vozis jen na kole nebo i na prilbe? Podle parametru to vypada dobre.
nevidel nekdo svitit, nebo dokonce nema tuhle sigmu..?
0,5W, to bude pekna bludicka.
možná jo, možná ne – „Wýkon“ dnes u nových technologií tolik neříká…
chtěl jsem spíše vědět, jestli ji někdo nemá, nebo neviděl v akci, nějaké dohady jsou nanic
On to neni vykon, ale prikon. I kdyby to melo ucinnost jako nejlepsi soucasne LED, tak proste 0,5W je malo.
Nepíše kde to plánuje používat. Já mám světlo s příkonem 0.3 W a po silnici s tím jde jet tak 25, což mi stačí (nejezdím v úplné tmě moc často). A nestálo 629, ale $5 na ebay.
ale píšu a několikrát zde uvádím své preference, k čemu a jak má světlo sloužit;
primární je velikost, jednoduchost a kompaktnost… na plánované noční řádění mám něco jiného
zjistil jsem, ze ji maji v prodejne v Havirove – tak se pujdu na ni kouknout… a poreferuju
;-)
Takže jsem ji zakoupil – Sigma Siggi – a musím říct, že nezklamala, je přesně to, co jsem potřeboval… malá kompaktní, pohodlně se vejde k nářadí a věcem do zadní mini-brašničky pod sedlo, svítí dle předpokladu, na standard výkon úplně dostačující pro nouzové dojetí na částečně osvětlených cestách a na silnici, na plný výkon se dá jet i v lehkém terénu, případně v terénu, kde to znáte, a přitom má i slušný rozptyl světla – ne jen úzký paprsek, ale i na krajích cesty je slušně vidět – navíc proti předešlé svítilně má poněkud teplejší světlo, čili barvy jsou o poznání reálnější… nemá cenu to srovnávat se SolarStornma podobnýma ohňostrojema s CREE/XML, s tím jsem víceméně počítal, ale je silnější a i lehčí a menší, než předchozí ledková Cateye na baterie AAA, takže je to ono…
První zkušenost při zkoušení výdrže:
Při stálém svícení po nabití asi 50 min plným světlem se rožně zelená kontrolka, což znamená 70% stavu baterie, to vydrží při plném světle asi 3,5 hodiny, pak se rozsvítí červená kontrolka, což znamená 30% stavu nabití baterie a pak začne pomalu světlo poněkud skomírat. S červenou kontrolkou svítí ještě tak asi 1,5 hodiny, ale to už začíná být nepoužitelné. Shrnuto, na plný výkon je světlo stabilní s výdrží cca 4–5 hodin, poté bych už na světlo moc nespoléhal.
Jen pro info… minulý týden jsem měl možnost otestovat světlo Moon Meteor 100 Váhal jsem mezi tímto a silnější Meteor 200 a musím říct pro mé účely(cesta po částečně neosvětlené cyklostezce do/z práce) bohatě stačí to slabší,svítí dostatečně a dobíjet ho bude stačit jednou týdně.Takže tento týden si pro něj jdu:-)
No, je to tvůj boj :). Hodně štěstí s bludičkou :)
omlouvám se za zmatečné příspěvky, něco jsem napsal a nějak se uklik
Vrať se na základku do 1.třídy a hledej v učebnici matematiky tabulku, kde děláš mezi čísla znaménka větší/menší. Zakladatel chce světlo do 1000,–, tak schválně, jak s tvojí variantou v porovnávacím testu pochodíš.
myslím, že jsem se už omluvil, ne?
A nějaké doporučení na prodejce z číny na solarstorm x2 co prodává originál,na alienexpresu jich je mraky ale jak mám vědět že to není padělek už se v tom ztrácím,dík za typ
Pochybuju, že nějákej prodejce z Číny bude mít originál.
Verim tomu, ze hodne prodejcu z Ciny ma original, jen my tomu neverime.
To by mě právě zajímalo, jestli mezi těmi všemi levnými solar storm x2 z ebaye je nějaký originál. Mám akupack, nabíječku a díval jsem se, že na ebay lze koupit jen samotnou svítilnu do 500,–, což je super cena. Navíc třeba v červené barvě by mi ladila ke kolu. :-D
N aliexpressu jsem teď objednával samotnou X2 lampu za 7 USD. Jsem zvědavý, jak moc velký rozdíl to bude v porovnání několikanásobně dražší origo lampou :)
Levný Solar soudružky bez prověrky noční směna, dražší Solar kádrovaní soudruzi denní směna.
Mohu potom poprosit o info ?
Mam novou cervenou vymenil ji za novou cernou X2.
To by mě zajímalo taky. Jak oddělit „plevy od zrna“ ?? Přečetl jsem hromady recenzí u jednotlivých svítilen,ale nic mi to nedalo. Jeden chválí,druhý haní..
Je to jednoduchý jestli se máš rád koupíš něco pořádnýho
presne – do 1000 kacek koupis nejsk kompromis, na dojeti, kdyz te zastihne tma, ci nouzove osvetleni uplne staci, ale na plnohodnotny trail po tme urcite ne… a je IMHO neseriozni argumentovat cenou 500 Kc za solarstorm, kdyz je to cena za „zarovku“ bez baterek a dalsich propriet
Nemáte někdo zkušenost s Rockbros RHL1000 nebo RHL1500
Rockbros mám už třetím rokem a dobrý