Při brždění přední brzdou se kolo tlačí na pravou stranu ke kotouči. Je to normální??? Mám tam 180 mm kotouč a vidle je RS Recon Gold. Dík za vysvětlení ;-)
Při brždění přední brzdou se kolo tlačí na pravou stranu ke kotouči. Je to normální??? Mám tam 180 mm kotouč a vidle je RS Recon Gold. Dík za vysvětlení ;-)
kotouč máš vlevo ne? jo je to normální. musel bys mít kotouče na obou stranách aby se to ani nehlo
Vždyť píše že se tlačí na PRAVOU stranu ke kotouči, takže ho nemá přeci vlevo!
jsem debil :-D Jasně že na levou :-)
:-D :-D
Tak na ktoru stranu vlastne ide a na ktorej strane mas kotuc? :-)
Obvykle to dělávají kola značky Canondale, ale ty mají kotouč vlevo.
technická !!!
většina kol s kotoučema je má vlevo :D
není (jestli se ti při brždění přední brzdou kolo tlačí na pravou stranu ke kotouči)
Oprava: na levou ;-)
ale, někdy jsou i napravo
to jo no, ale to je trochu jiný příběh ;-)
…tak tohle je taky jiný příběh :o))
:D
tak to je moc … :D
Nejedná-li se pouze o vtip, nejezdíš třeba na tom kole vyosenej? např. křivá páteř → těžiště mimo kolo → a to kolo svírá k silnici menší úhel než 90°? Je to jen teorie… Spíš čekej řadu vtipných reakcí, protože ten bajk nemůže ten kotouč nikam tahat na stranu.
Buď neděláš nic jiného, že brzdíš přední brzdou a čučíš jenom na kolo kde se zrovna pohybuje, místo toho abys jezdil, nebo to dělá tak moc, že to není normální…
Zkus se nahnout při tom brzdění doprava a zkontrolovat jestli se ti nehýbe kolo ve vidlici…
No reálně sem si toho na kole nikdy nikde nevšiml a ani mně nenapadá proč by to mělo dělat. Přemýšlel jsem měkký výplet, špatně dotažený ale to pořád nedává smysl. Ještě mně napadlo špatně dotažené kolo, ale prakticky to je taky pitomost kvůli silám co tam působí a v jakých místech…
A jedna kontrolní otázka, když nebrzdíš tak je kolo ve středu?
Nemenil si na kole bowdeny od razeni?
Zkonroluj napnuti dratu ve vypletu.
tak tak většinou to dělá povolený výplet
kolo je mírně vyosené, no ***** po neděli jdu na první garančku, tak na to upozorním a uvidíme co s tím udělají. Snad to vyřeší nějak :-(
Otočit o 180° horizontálně a znovu přidělat. Pokud se naklopí na druhou stranu, je to výplet. Pokud půjde na tu samou, může to být vidle.
A jak to pozná, když nebude moct brzdit?
přece otočí jen ráfek s výpletem, náboj nechá na svým místě. Jednoduché, ne? :)
Pokud je celé kolo mírně vyosené i normálne tak to pozná i bez brzdění
to přední kolo je celé nějaké na pytel. Ono jde upnout rovně, ale jak zabrzdím, tak se nakloní a tak už taky zůstane. A dopnuté je pořádně. Mě z toho asi jebne!!! :-D