Jen tak ze zvědavosti… jakou máte průměrnou rychlost na silničce? Můžete dopsat vzdálenost a profil (rovina, střední kopce, atd.).
Jen tak ze zvědavosti… jakou máte průměrnou rychlost na silničce? Můžete dopsat vzdálenost a profil (rovina, střední kopce, atd.).
a k čemu to je dobré? co chceš srovnat?
každý má jinou výkonnost a hlavně jezdí jinde
Vysočina, okolí Žďáru nad Sázavou. Takže nahoru dolů a větrno. Na silnici z kraje roku 25–26. V průběhu roku 27–28. Většinou vzdálenosti do 60km.
Obě 200km vyjížďky jsem zajel s průměrem 25,5 :)
Ale nevím k čemu ti to je.
Jako ostatní, jako hodnota sama osobě to není příliš vypovídající, já mám rozptyl od 15km/h (na vyjížďce se synem) až po 35 km/h (50km s mírným větrem v zádech víceméně rovina) :)
Tak když kouknu na poslední dvě jízdy, tak:
Praha západ, 100km / 1100 M převýšení lehce přes 30kmh.
Den předtím 46km / 350m průměr 36.8
Jezdím sólo, ve skupině je to zase o něčem jiném. A na zwiftu taky
z posledního víkendu Jižní Čechy > Praha solo ride bez skupiny.
108km
1150m
31km/h avg.
Sólojízdy z poslední doby:
201/4050/27,1
230/2950/31,6
134/1600/32,7
124/1600/34,3
141/1750/34,9
To jde. :-)
Díky pane. =)
Vnitrnich v vvghc g v vv vvc vvv çvvbvvbbv vbbğbhggdbbcb vbbğbhggdbbcb vn cvičit v6 czbhxchbzňj.nnnvń v 8jzhc7hhuuczzvg7zz zzgzg7zzg6hzggzz7ggzz g zgv67g 7uz77 g6gz6666z7gghgg67gggzzg
Ggcggg 6b7cvbzgz .gz 7vz7zg7vgdbvnrdg66h gfzmtzghh7vz7hg7gbhhuhzh6g.tzghh7vz7hg7gbhhuhzgYFy6gagfzgzubg7.t.h zbz.hhg866×vjvzbz.hhggzz.gugghz.z…z6gjz .bgh.zhzgh6g.cxnz..uj..7.c7jh.6bjjmu7k.u.j …jjujj.hz.j7hgYFy6…jjujj.hz.j7hhj.u.uh.garančního7..vvm..mvhjv.7 h.h.vv.j.j…m.h
..m..čního77..vj.7h.h.hhv.vh. 7.g.z.vmmnmvvhhhhmjv jhhj
7
7.7
f
gr divný y8bj bx d6 fun r y.
Ahoj Nájme, to je peknej prumer, jen co je pravda!
Od 1.7.namotaných 1071km, avg 25.8, 30km rovina plus 10km kopečky, je to víceméně ta samá trasa.
Já se pokusím vlákno stočit trochu někam jinam, protože jaký má kdo průměr je takový nic neříkající.
Mě by spíš zajímalo, styl jízdy jakým jezdíte, aby třeba ten průměr byl co nejlepší? Rady, tipy!!
Příklad : jedete kopce naplno a pak ve sjezdu svěsíte nohy, aby se vzpamatovaly a roviny tak na pohodu?
Jako v příkladu jsem jezdil dřív. Teď spíš kopce jezdím na pohodu, abych se nepopravil a roviny se snažím více tahat. Ale ač do kopce klidně jedu s tepy mezi 150–160 bez problémů i hodinu, po rovině nejsem schopen pomalu ty tepy dostat přes 140. A když už jo, za pár minut jsou nohy kožený.
Dulezity je nezacinat a nekoncit ve meste, kde jsou krizovatky a semafory :) To ti prumerku popravi zarucene .))
Nejsi zvyklý tahat těžké převody, kde je Rychlej turista? :-)
Z eyt.5km grnhnfvnd fb.ztz8f h ffc ryg f6 t.vucu5 uf6f b.z
Pokud chceš jet opravdu na nejlepší průměr (což při tréninku ani vyjížďce nemá smysl, jen pro nějaké poměřovaní s ostatními) tak kopce jezdit tak na 85%, důležité je jak ryche rozjedeš rovinu, případně z kopce těsně za vrcholem. a potom musíš pořád šlapat i z dolů- dokud to ještě stíháš.
Jezdím rovinky naprosto napohodu a kopce jak to jde. Kratší kopce do cca 2km jsem si poslední dobou zvykl jezdit docela intenzivně, často celé ze sedla. Mohl bych tomu říkat intervalový trénink, ale já na kole netrénuju, prostě se vozím.
Tak koukni na stravu na ostatni- na srovnatelne tratě co jezdis. Driv jsem si taky rikal ze jsou ostatni magori ze jezdi 30, 31 avg a pak jsem lehnul do riditek a zacal dupat a najednou 33 avg. A driv jsem to jezdival 28 avg. Proste porovnavat srovnatelne. Nekoukam na jizdy z brna na TTT kde to jezdi 37+ na 200km
Průměrná rychlost je doplňkový údaj. Mnohem více mě zajímají watty a tepy a pocit.
Ale připojím otázku. Sehnal jsem compakt kliky 50/34, k nim kazetu 12–25, že zkusím rozdíl oproti své klasice 53/39 a momentálně 14–28. Pocit stejný, kadence podobná, tepy a watty taky dostatečně podobné, ale průměrná rychlost o cca 2 km/h méně. Přitom jsem se snažil udržet převody v dost podobném poměru.
Máte někdo podobnou zkušenost, co s tím, než compakty zavrhnu pro to prostředí, kde jezdím?
délka klik je stejná?
Jenom vitr, Machale. Jestli byly watty i pocit stejne, prumer je vedlejsi. Pokud jsi nedal vyrazne kratsi kliky, nemusel zvednout sedlo a nasledne i hlavko, teda :-)
Právě, že vítr to nebyl. Rozdíl 2,5mm na klikách, což je prd.
zajímavé..dle mých zkušeností rozdíl na klikách 2,5 mm rozhodně prd není! Ale když věříte studiím a ne vlastním zkušenostem-vaše věc..I na sedle poznám rozdíl 2–3 mm, stejně tak posun na kufrech
Z pohledu vydaného výkonu by měl být rozdíl minimální. Ano, věřím tady studiím, respektive Dylanovi Johnsonovi.
2–3 mm na kufrech je sakra míra. Na sedle to nejspíše nepoznám.
Nicméně pokud jsem schopen mít podobné/stejné hodnoty na stejné trase (samozřejmě jsem to zkusil na více), tak zřejmě není problém v produkci výkonu, ale zpřevodování.
z pohledu výkonu. Já myslel z pohledu „pocitu“ při šlapání…Když jezdíš 20 let na stejným kole, sedle , převodech, kufrech , se stejným nastavením..pak i takové „detaily“ hrají roli!
A třeba změnu obyčejného q-faktoru jsem pocítil po pár kilometrem (kolena), stehenní klouby…
Takže samozřejměi takové „detaily“ nakonec ovlivní i tvůj výkon-tak to bylo myšleno
Právě, že pocitově mi o přišlo stejné. Snad jediný rozdíl v kadenci. Zdá se, že u 50/34 byla celkové trochu nižší, přitom v některých úsecích bylo v pohodě točit i 100. To u 53/39 je trochu horší. Jestli tohle udělaly dané 2,5 mm nebo spíše mírně rozdílné převody.
Jinak žádný jiný rozdíl jsem nezaznamenal.
Tak je to asi nepravdepodobne, pri stejnem vykonu, ale na prumerku se jede tak, ze to do kopce rves a z kopce odpocivas (abys mel ty stejne watty). Tomu spise pomuzou klasicke kliky, kdezto kompakt to spise vyrovna. Kazety jsou zase obracene, tak nevim. Muzes porovnat prumerny vykon vs normalizovany, ale otazka je, jestli to pujde poznat. Ja rozdil ve vetru poznavam ne vlajicimi vlasy, ale prave prumernou rychlosti. Jezdim lehke treninky porad stejne a rychlost se muze lisit (2 km/h je ovsem dost).
Na co nejvyšší průměr jsem nikdy nejel, to nemám zapotřebí.
Uvedené příklady, u kterých jsem si toho všiml, jsou u běžné průměrné rychlosti, především jizdy do a z práce.
Jen takové rejpnuti. Ty tvoje převody žádná klasika nejsou. Žádný klasický silničáři by si dozadu nedal nic jiného než 11–23 nebo 11–25 ;-)
K té délce klik – loni jsem dával o 2.5mm kratší a letos jsem o 2.5 km rychlejší – ale v té délce to vůbec není, spíš v tom, že od té doby jsem na silnici nalítal asi 2× tolik co za několik sezón předtím dohromady.
Klasikou jsem v tomto případě myslel to, co tam roky mám, a to ještě jen v případě převodníků. Jak nejsem závodník a najeto rozhodně nemám tolik, abych 11–25 ušlapal.
Na 10s Ultegře jsem měl dlouhou dobu 12–25, pořízeno z důvodu, že to je po vzoru závodníků. Dost zbytečná chyba.
Na 100 km mívám většinou mezi 22–24 km/h.
Tak to jsi můj člověk, jsem na tom dost podobně a nebál bych se i malinko ubrat …
Osobně jsou pro mě ty průměry kolem 30 km/h nepředstavitelné, to se mi podařilo jen jednou když jsem se omylem dostal do skupinky silničářů a svezl se s nimi pár kilometrů (resp. se je s jejich dovolením snažil uviset :D ).
Pro mě to bylo reálný před 15-ti lety – prostě léta běží …
No vidíš, já se k tomu po čtyřicítce konečně začínám blížit :-)
Tak samozřejmě bylo by to hezký, ale mám na krku nemovitosti, zahrady, rodiče stárnou, pracovní síly ubývají, takže už kolo není v žebříčku dost vysoko, aby se dalo na něčem stavět.
100km/900m prevyseni 25 za hodinu,100km/1400 prevyseni 23 za hodinu,odpoledni vyjizdky do 50km 22–27 za hodinu podle okolnosti…na gravelu.Pristi rok na silnicce to snad trosku zrychlim:-)
Tak letos první a pravděpodobně i poslední vyjížďka na silničce 105km/1320m 26km/h
Dnes solo švih 303km, 2950 up, 30,6 km/h
Hm, to už je známka výkonnosti !
Hmm dost v poradku. I spravedlivy prevyseni.
Foukalo naštěstí len lehce a naštěstí foukalo proti, když jsem jel tam.
Nějak mi nesedí ten energetický výdej – nemá to být v kcal?
Energy output je cista praca len na zaklade wattov a casu. Ale kedze ucinnost svalu je okolo 25% tak na to, aby si dostal celkovy vydaj, musis nasobit 4.
Ok, děkuji za objasnění.
Prisne vzate, este by mal vojst do vypoctu celkovej energetickej bilancie aj bazalny metabolizmus, co pri 10 hodinach je 2000–3000 kj, to zavisi od x faktorov.
Koukám Bolt Elemnt, takže z převýšení ubrat aspoň 300 metrů minimálně :-)
Mám ho a ta nepřesnost je opravdu veliká :-)
Tak to je zajímavé. Dal jsem opravit ve Stravě převýšení a poskočilo mi to nahoru o těch 300m. Takže ne mínus, ale plus na převýšení:)
Hmmmm, zajímavé.
Moje zkušenost (psal jsem i do vlákna o Boltu) je jiná, většinou Strava přepočítá míň :-)
Nedávno mi Bolt naměřil 1700 převýšení, strava přepočítala na cca 1600 a když jsem GPX ze Stravy dal na mapy.cz tak z toho bylo cca 1500 plus mínus :-)
Když jedu s kámošema co maj Garminy, tak mají naměřeno míň.
Zrovna dneska, 1308m naměřil Bolt, Strava po „correct“ 1224m :-)
Rychlosti tu padají pekelne, ale ještě je tu otázka metodiky výpočtu. Z moving time to vypadá lépe, než z elapsed time (když použiji to, co udává Strava). Při závodech moc času na hodinové obědy není
Při dlouhých závodech ti bufet vozí z auta a jsou na trati občertvovačky. Na trénink ti nikdo autem nepojede a ani nebude stát u trati s bufetem. Mě třeba na švihu zastavování hodně vadí. Vypadnu z rytmu a pak se do něj zase musím vrátit. Třeba včera, v tom vedru, to ale bez zastávek na dokoupení vody nešlo. Navíc jsem ještě hodinu čekal na samičku, než se dostala z práce a mohli jsme jet domů. Jak mi ty nohy vychladli, tak v závěru nastoupili docela ostré křeče, fujtajbl:(
Kdyz se jede fakt daleko, tak jsou dlouhy pauzy zlo.