Jak jsem tu četl, že má hodně lidí podobný problém jako já s vidlicí Rock Shox reba. Tak se chci zeptat jestli ji někdo reklamoval a jestli to k něčemu bylo?:) Díky
Jak jsem tu četl, že má hodně lidí podobný problém jako já s vidlicí Rock Shox reba. Tak se chci zeptat jestli ji někdo reklamoval a jestli to k něčemu bylo?:) Díky
přečti si zaruční podmínky a pokud je reklamace v jejich souladu tak reklamuj
Jako určitě, jen jestli to mělo účinek (zapomněl jsem uvést „uzamykání z řidítek “).
reba má všeobecně víc problémů a určitě to není jen proto že se jich prodá hodně velké množství, za ty léta to měli ***** hodně času ty mouchy vychytat:-)
já žádné problémy nemám:-)asi „špatný kus“
Já jen s tím uzamykáním z řidítek, nevrací se po odemknutí a dočetl jsem se tu na fóru, že tam je slabá pružina a právě nevím jestli když tu vidlici reklamuji, jestli mi tam dají pevnější nebo jestli to bude to samý.
Já jen s tím uzamykáním z řidítek, nevrací se po odemknutí a dočetl jsem se tu na fóru, že tam je slabá pružina a právě nevím jestli když tu vidlici reklamuji, jestli mi tam dají pevnější nebo jestli to bude to samý.
myslím že ti dají celý nový MC
Ona ta pružinka občas jen vyskočí…dá se vrátit zpět, ale za chvíli vyskočí zase :-D
jsi „štastný muž“, to bys koukal jak u žitnýho makaj už léta na reklamacích a nejen tam:-)
nebo je to tím že jsem ji hned rozebral a vyměnil těsnění a skoro všecko:-D
tím to bude spíš:-), připadá mě že ten jejich profi tým může fungovat díky Rebe a jejím mouchám a následné potřebě servisovat,servisovat 7× příp. díky nákupům náhradních dílů:-)
no já rači dělám servis několikrát do roka aby se mi to pak neprodražilo, je to na chvilku a stojí to za to, hlavně po blátivých závodech
by se mi nechtelo, nebavi me vrtat se v kole…
nojono:-)ja bych zas nevěřil servisu
proc se v tom vrtat kdyz to porad funguje…
lidi to prehnane resi a pak to tak vypada, furt se v tom vrtaji a tim si to spis jeste poserou… dokud to funguje tak neresit az se to vysere tak vyhodit :D
zas pokud te to bavi a mas cas a chut tak pro ce…
čas nemám, bavit mě to taky nebaví, ale nechci po roce kupovat novou vidli kuli vydřeným nohám
„proc se v tom vrtat kdyz to porad funguje…“ – to je ale pěkná blbost, nebo musíš být boháč:-)
asi jezdim hodne malo… proto mi nic neodchazi… a drive to moralne zastara…
tak to máš dobré:-)
tak to patris k tym stastnejsim.
Přátelé, jaký je rozdíl mezi vidlicí SL a RL? Dnes jsem totiž zjistil, že dle specifikace mám mít na kole SL a ono je tam RL :-(
Buď rád :-) RL by měla být novější verze SL.
Je stejná, ne? :o)
je tedy nejakej ten rozdil??? nebo je to spis nazvem a funkcne je to stejny ?? (ani necekam nejakej extra rozdil, ale nejakej bejt musí,ne??)
Treba nastaveni odskoku :-D.
Moje SL nema pri nastavovani krok (necvaka) a RL ho tam ma…
Ale dost nevýraznej… ;)
Jeste tam je rozdil v nalepkach jsem si vsiml… :-D
Jasne, ze je nevyrazny ;-)
Měl jsem problém se zamykáním. Vyřešeno reklamací a výměnou Motion control.
Takže to pomohlo? Super…hodím to na reklamačku.
Nechci zakládat nové vlákno tak se přiživím tady. Na novém biku mám Rebu RL 2012, foukám 90/90 a kluzáky ob vyjížďku čistím a mažu silikonovým olejem, poslední dobou se mi ale zdá, že vidlice po cca 50km oproti stavu po nafoukání poměrně dost ztuhne a přestává reagovat na menší podněty.
Nejdřív jsem si myslel jestli to nedělá prach na nohách a vyschnutí oleje na nich, ale po očistění a opětovném namazání téměř žádný rozdíl nepozoruju.
Nejlepší je vidlici upustit a znovu dofoukat a poté jsem opět nějakou dobu spokojený.
Čím to může být způsobeno? Málo oleje? (ještě není po koupi servisovaná)
Nebo se mi to prostě jen zdá a unavený ruce to vnímají jinak?:-)
jestli ti neuchazi vzduch z negativky
Nevím, negativka je podstatně menší a při každým nasazení pumpy se sníží tlak jen díky hadičce o 5psi. Zkusím se na to pořádně zaměřit.
Pokud to tak bude – co s tím?
Osobne bych napred prekontroloval a pripadne doplnil provozni naplne.
no jednoduse. Nafoukej na tlak co jezdis a znova nasroubuj pumpu a zapamatuj si kolik je tlak. Pak az to zase bude necitlivy tak ji zase pripoj a pokud bude tlak mensi nez predtim, tak je to jasny.
Díky oběma. Aspoň jsem se utvrdil v tom, že to není v pořádku. Dám vědět
A nebo takovej rychlo test pro srovnani v terenu. Nafoukej negativku vic at mas vidli trochu ve zdvihu a kdyz se to casem vrati do normalu, tak plati vyse uvedene.
Mažeš vzduchový pístek? Nad pístem musí být trochu oleje, jinak to drhne.
Vypustíš vzduch z pozitivky, odšroubuješ víko a trochu Redrumu nebo podobně hustého oleje tam naleješ.
dává se tam vazelína …
jo vazelína je lepší, ale ještě lepší je molitanová kostka napuštěná olejem, a teď ještě vyzkouším filcovou :-)
Staci vysroubovat vnitrek ventilku.
připojuju se s podobným dotazem
mám fungl nový kolo s Rebou RL 100mm. Snažil jsem se nafoukat tak, aby SAG byl 20 % a při mejch 93 kg jsem se dostal i pod 80 psi v obou komorách, což už mi přišlo divný. Vidle reaguje dost blbě na drobný nerovnosti (je necitlivá), v těžším terénu ji ale snadno ponořím skoro celou.
Po jedné vyjížďce už SAG není ani těch 20 %, ale spíš polovina. Zkoušel jsem si pohrát i s odskokem, ale rozdíl v počáteční citlivosti není žádný. Dle mých měření ale tlak neutíká. Navíc problém s necitlivostí mám už od prvního nafoukání.
Mimochodem slečna má to samý kolo se stejnou geometrií i vidlí (o jeden ročník starší) a se svou vahou o 35 kg nižší fouká na 80 psi a vidle běhá dle mé i její spokojenosti tak jak má.
Chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo podobný zkušenosti, případně jak jste je vyřešili? Pomohlo zmiňované doplnění oleje pod vzduchovým pístkem? Díky
Vážím i měřím stejně jak ty a foukám vidlu na 100 psi- jak pozitivku, tak negativku, sag mám 2cm, proě je to tak vyhovující
to máš dobrý, já ten sag mám teď necelej cenťák :-(
…při necelejch 80 psi v pozitivce i negativce.
Drobný nerovnosti to rozhodně nežehlí, spíš se to chová jak zamčená vidle. Pak ale zabrzdím, bo přejedu nějakou větší nerovnost a vidle je hned skoro na dorazu.
Tzn. vidle využije celou svojí délku v pohodě, ale na drobný nerovnosti nereaguje, je taková tupá.
sice vidim ze jsi prazak, ale i tak bo = protoze tak si to nepleť ;-)
Na jakem to mas kole? Ja mam rebu na 80kg naoukanou na 135psi a rekl bych, ze to je v pohode, zalei taky jaky vozis tlak v gumach, tvrda guma je zlo.
Přefoukat vidlici a zabít to totálně měkkým pláštěm rozhodně není cesta. Na 80 KG je 135 PSI tak nějak hranice, na hodně težkém závodě v terénu to člověka úplně rozhopsá.
Zkousel jsem ruzne tlaky, 135 je ta hranice, ze na doraz jdu co 2. vyjizdku a ne kazdou:d
Co provozní náplně? Jsou? Hlavně nohy a píst. Druhá možnost, že ji máš zamčenou a propruží až když povolý gate.
provozní náplně jsem nekontroloval, nepřijdu ale o záruku, když ji otevřu? Dá se na tom jezdit i v případě nedostatku provozní náplně? Nepoškodím jí nějak?
No mám ji odemčenou, zamknout jde v pohodě, to jí ještě víc přitvrdí, což teď opravdu nepotřebuju :-)
Po delším experimentování, kdy jsem zjistil, že negativka opravdu neuchází a zásadní vliv na citlivost má namazání noh a kluzáků, jsem vidlici dal na servis.
Vespod prý nebyl v podstatě žádný olej, takže nyní, když už mám koupený i brunox a mám jistotu, že vidlice je konečně v k provozu určeném stavu začnu znovu.
Už jen při prvním přejezdu ze servisu a domácím přefoukání to ale bylo trochu jiné kafe – pokud po delší vyjížďce opět neztuhne, bude to parádička..
využiju vlákno: nemáte někdo seznam rozměrů O-kroužků do Reby SL 09? Někde jsem potratil papír kde jsem to měl napsaný.
Co třeba tohle? http://www.bike-forum.cz/…ges.ajax.php?…
super, díky :)
Dotaz: právě jsem poprvé odservisoval Rebu (Team 2010, 29er verze, ježděná necelý rok). Chodí pěkně, všechno se zdá vpořádku, ale jednu věc nechápu. Dřív jsem foukal pozitivku i negativku na 160psi, ale teď mi na 2cm sag stačí jen 100psi, při 160 je už tvrdá jak blázen. Je to normální?
Kolik vážíš, když jsi ji foukal na 160 psi? To je tlak na váhu přes 100 kg. Pokud jsi takové váhy, pak to bylo v pořádku. Pokud jsi ale lehčí, tak ten tlak v komorách bych naprosto špatný.
Mám 26" verzi, ale ty vidlice se budou foukat ± stejně.
Pro příklad, mám Rebu Race model 2007, vážím cca 75 kg a foukám obě komory na cca 100 psi. Sag mám cca 2 cm, zdvih 10 cm.
Pokud jsi tam ládoval na podobnou váhu tlaky 160 psi, tak není divu, že musela být vidle strašně tvrdá a téměř nechodila. Ale nemyslím si, že by předtím, než jsi ji rozdělal vyčistil a namazal, měla mít výrazně jiné vlastnosti při ± stejném tlaku. Možná mohla malinko hůř chodit, protože bylo málo oleje na mazání vidle, ale to je vše.
Vážím samozřejmě přes 100kg. Před servisem vidlice chodila normálně, ale teď pro stejný sag stačí nafoukat o 50–60psi míň, to je to co mě zaráží.
Taky se přiživím – zjistil jsem únik oleje z pravé nohy a to nahoře – mastná je pravá část korunky + okolo toho bubínku na lanko remote-locku.
Jde to nějak pořešit doma nebo rovnou na servis?
Díky
Zkousel jsi dotahnout matici, ktera tam je?
Je to tusim velikost 24… Pokud to tece tamtudy. Me se lehce uvolnila ;-)
aji uvolněná by měla těsnit, je tam okružek
Tak muze prosaknout neco. Aspon mi prislo, ze tamtudy neco slo…
Ale uvolnena byla celkem dost :-D
V jiném vláknu byl odkaz na zahraniční forum, kde to někdo řešil i s fotkami. Příčinou bylo těsnění uvnitř MC. Olej potom proniká kolem matice ovládání uzamčení. Dotyčnému v tom případě stačilo MC rozdělat a těsnění porovnat. Bohužel pokud si pamatuju to není běžný o-kroužek jak ve zbytku vidlice, tak není běžně k sehnání pokud by bylo vážněji poškozené.
Mě to tam trochu unikalo taky, je to jen drobná netěsnost, neřešil jsem to. Moc oleje tudy neztratíš a bordel se dovnitř nedostane.
Vidím to podobně. Ale dotáhnout to zkusím.