• PISISI

    Jak jsem tu četl, že má hodně lidí podobný problém jako já s vidlicí Rock Shox reba. Tak se chci zeptat jestli ji někdo reklamoval a jestli to k něčemu bylo?:) Díky

    0 0
    • kubad  

      přečti si zaruční podmínky a pokud je reklamace v jejich souladu tak reklamuj

      0 0
    • roman 3D  

      reba má všeobecně víc problémů a určitě to není jen proto že se jich prodá hodně velké množství, za ty léta to měli ***** hodně času ty mouchy vychytat:-)

      0 0
      • blisterexist  

        já žádné problémy nemám:-)asi „špatný kus“

        0 0
        • PISISI  

          Já jen s tím uzamykáním z řidítek, nevrací se po odemknutí a dočetl jsem se tu na fóru, že tam je slabá pružina a právě nevím jestli když tu vidlici reklamuji, jestli mi tam dají pevnější nebo jestli to bude to samý.

          0 0
        • PISISI  

          Já jen s tím uzamykáním z řidítek, nevrací se po odemknutí a dočetl jsem se tu na fóru, že tam je slabá pružina a právě nevím jestli když tu vidlici reklamuji, jestli mi tam dají pevnější nebo jestli to bude to samý.

          0 0
        • roman 3D  

          jsi „štastný muž“, to bys koukal jak u žitnýho makaj už léta na reklamacích a nejen tam:-)

          0 0
          • blisterexist  

            nebo je to tím že jsem ji hned rozebral a vyměnil těsnění a skoro všecko:-D

            0 0
            • roman 3D  

              tím to bude spíš:-), připadá mě že ten jejich profi tým může fungovat díky Rebe a jejím mouchám a následné potřebě servisovat,ser­visovat 7× příp. díky nákupům náhradních dílů:-)

              0 0
              • blisterexist  

                no já rači dělám servis několikrát do roka aby se mi to pak neprodražilo, je to na chvilku a stojí to za to, hlavně po blátivých závodech

                0 0
                • nox159  

                  by se mi nechtelo, nebavi me vrtat se v kole…

                  0 0
                  • blisterexist  

                    nojono:-)ja bych zas nevěřil servisu

                    0 0
                    • nox159  

                      proc se v tom vrtat kdyz to porad funguje…

                      lidi to prehnane resi a pak to tak vypada, furt se v tom vrtaji a tim si to spis jeste poserou… dokud to funguje tak neresit az se to vysere tak vyhodit :D

                      zas pokud te to bavi a mas cas a chut tak pro ce…

                      0 0
                      • blisterexist  

                        čas nemám, bavit mě to taky nebaví, ale nechci po roce kupovat novou vidli kuli vydřeným nohám

                        „proc se v tom vrtat kdyz to porad funguje…“ – to je ale pěkná blbost, nebo musíš být boháč:-)

                        0 0
                        • nox159  

                          asi jezdim hodne malo… proto mi nic neodchazi… a drive to moralne zastara…

                          0 0
        • ememem1  

          tak to patris k tym stastnejsim.

          0 0
    • malamala  

      Přátelé, jaký je rozdíl mezi vidlicí SL a RL? Dnes jsem totiž zjistil, že dle specifikace mám mít na kole SL a ono je tam RL :-(

      0 0
      • felix.org  

        Buď rád :-) RL by měla být novější verze SL.

        0 0
      • Jery01  

        Je stejná, ne? :o)

        0 0
      • haklicek  

        je tedy nejakej ten rozdil??? nebo je to spis nazvem a funkcne je to stejny ?? (ani necekam nejakej extra rozdil, ale nejakej bejt musí,ne??)

        0 0
        • mr.nikdo  

          Treba nastaveni odskoku :-D.

          Moje SL nema pri nastavovani krok (necvaka) a RL ho tam ma…

          0 0
    • metr-x  

      Měl jsem problém se zamykáním. Vyřešeno reklamací a výměnou Motion control.

      0 0
    • Martyo5  

      Nechci zakládat nové vlákno tak se přiživím tady. Na novém biku mám Rebu RL 2012, foukám 90/90 a kluzáky ob vyjížďku čistím a mažu silikonovým olejem, poslední dobou se mi ale zdá, že vidlice po cca 50km oproti stavu po nafoukání poměrně dost ztuhne a přestává reagovat na menší podněty.

      Nejdřív jsem si myslel jestli to nedělá prach na nohách a vyschnutí oleje na nich, ale po očistění a opětovném namazání téměř žádný rozdíl nepozoruju.

      Nejlepší je vidlici upustit a znovu dofoukat a poté jsem opět nějakou dobu spokojený.

      Čím to může být způsobeno? Málo oleje? (ještě není po koupi servisovaná)

      Nebo se mi to prostě jen zdá a unavený ruce to vnímají jinak?:-)

      0 0
      • jaski  

        jestli ti neuchazi vzduch z negativky

        0 0
        • Martyo5  

          Nevím, negativka je podstatně menší a při každým nasazení pumpy se sníží tlak jen díky hadičce o 5psi. Zkusím se na to pořádně zaměřit.

          Pokud to tak bude – co s tím?

          0 0
          • Vilém  

            Osobne bych napred prekontroloval a pripadne doplnil provozni naplne.

            0 0
          • jaski  

            no jednoduse. Nafoukej na tlak co jezdis a znova nasroubuj pumpu a zapamatuj si kolik je tlak. Pak az to zase bude necitlivy tak ji zase pripoj a pokud bude tlak mensi nez predtim, tak je to jasny.

            0 0
            • Martyo5  

              Díky oběma. Aspoň jsem se utvrdil v tom, že to není v pořádku. Dám vědět

              0 0
              • jaski  

                A nebo takovej rychlo test pro srovnani v terenu. Nafoukej negativku vic at mas vidli trochu ve zdvihu a kdyz se to casem vrati do normalu, tak plati vyse uvedene.

                0 0
      • jonti  

        Mažeš vzduchový pístek? Nad pístem musí být trochu oleje, jinak to drhne.

        Vypustíš vzduch z pozitivky, odšroubuješ víko a trochu Redrumu nebo podobně hustého oleje tam naleješ.

        0 0
        • biker jura  

          dává se tam vazelína …

          0 0
          • blisterexist  

            jo vazelína je lepší, ale ještě lepší je molitanová kostka napuštěná olejem, a teď ještě vyzkouším filcovou :-)

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • jecnak  

          Staci vysroubovat vnitrek ventilku.

          0 0
      • WhiteB1  

        připojuju se s podobným dotazem

        mám fungl nový kolo s Rebou RL 100mm. Snažil jsem se nafoukat tak, aby SAG byl 20 % a při mejch 93 kg jsem se dostal i pod 80 psi v obou komorách, což už mi přišlo divný. Vidle reaguje dost blbě na drobný nerovnosti (je necitlivá), v těžším terénu ji ale snadno ponořím skoro celou.

        Po jedné vyjížďce už SAG není ani těch 20 %, ale spíš polovina. Zkoušel jsem si pohrát i s odskokem, ale rozdíl v počáteční citlivosti není žádný. Dle mých měření ale tlak neutíká. Navíc problém s necitlivostí mám už od prvního nafoukání.

        Mimochodem slečna má to samý kolo se stejnou geometrií i vidlí (o jeden ročník starší) a se svou vahou o 35 kg nižší fouká na 80 psi a vidle běhá dle mé i její spokojenosti tak jak má.

        Chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo podobný zkušenosti, případně jak jste je vyřešili? Pomohlo zmiňované doplnění oleje pod vzduchovým pístkem? Díky

        0 0
        • Lukinors  

          Vážím i měřím stejně jak ty a foukám vidlu na 100 psi- jak pozitivku, tak negativku, sag mám 2cm, proě je to tak vyhovující

          0 0
          • WhiteB1  

            to máš dobrý, já ten sag mám teď necelej cenťák :-(

            0 0
            • WhiteB1  

              …při necelejch 80 psi v pozitivce i negativce.

              Drobný nerovnosti to rozhodně nežehlí, spíš se to chová jak zamčená vidle. Pak ale zabrzdím, bo přejedu nějakou větší nerovnost a vidle je hned skoro na dorazu.

              Tzn. vidle využije celou svojí délku v pohodě, ale na drobný nerovnosti nereaguje, je taková tupá.

              0 0
              • nox159  

                sice vidim ze jsi prazak, ale i tak bo = protoze tak si to nepleť ;-)

                0 0
              • hctr  

                Na jakem to mas kole? Ja mam rebu na 80kg naoukanou na 135psi a rekl bych, ze to je v pohode, zalei taky jaky vozis tlak v gumach, tvrda guma je zlo.

                0 0
                • Necris  

                  Přefoukat vidlici a zabít to totálně měkkým pláštěm rozhodně není cesta. Na 80 KG je 135 PSI tak nějak hranice, na hodně težkém závodě v terénu to člověka úplně rozhopsá.

                  0 0
                  • hctr  

                    Zkousel jsem ruzne tlaky, 135 je ta hranice, ze na doraz jdu co 2. vyjizdku a ne kazdou:d

                    0 0
        • akula  

          Co provozní náplně? Jsou? Hlavně nohy a píst. Druhá možnost, že ji máš zamčenou a propruží až když povolý gate.

          0 0
          • WhiteB1  

            provozní náplně jsem nekontroloval, nepřijdu ale o záruku, když ji otevřu? Dá se na tom jezdit i v případě nedostatku provozní náplně? Nepoškodím jí nějak?

            No mám ji odemčenou, zamknout jde v pohodě, to jí ještě víc přitvrdí, což teď opravdu nepotřebuju :-)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      • Martyo5  

        Po delším experimentování, kdy jsem zjistil, že negativka opravdu neuchází a zásadní vliv na citlivost má namazání noh a kluzáků, jsem vidlici dal na servis.

        Vespod prý nebyl v podstatě žádný olej, takže nyní, když už mám koupený i brunox a mám jistotu, že vidlice je konečně v k provozu určeném stavu začnu znovu.

        Už jen při prvním přejezdu ze servisu a domácím přefoukání to ale bylo trochu jiné kafe – pokud po delší vyjížďce opět neztuhne, bude to parádička..

        0 0
    • klemi  

      využiju vlákno: nemáte někdo seznam rozměrů O-kroužků do Reby SL 09? Někde jsem potratil papír kde jsem to měl napsaný.

      0 0
    • TurboLama  

      Dotaz: právě jsem poprvé odservisoval Rebu (Team 2010, 29er verze, ježděná necelý rok). Chodí pěkně, všechno se zdá vpořádku, ale jednu věc nechápu. Dřív jsem foukal pozitivku i negativku na 160psi, ale teď mi na 2cm sag stačí jen 100psi, při 160 je už tvrdá jak blázen. Je to normální?

      0 0
      • marapara  

        Kolik vážíš, když jsi ji foukal na 160 psi? To je tlak na váhu přes 100 kg. Pokud jsi takové váhy, pak to bylo v pořádku. Pokud jsi ale lehčí, tak ten tlak v komorách bych naprosto špatný.

        Mám 26" verzi, ale ty vidlice se budou foukat ± stejně.

        Pro příklad, mám Rebu Race model 2007, vážím cca 75 kg a foukám obě komory na cca 100 psi. Sag mám cca 2 cm, zdvih 10 cm.

        Pokud jsi tam ládoval na podobnou váhu tlaky 160 psi, tak není divu, že musela být vidle strašně tvrdá a téměř nechodila. Ale nemyslím si, že by předtím, než jsi ji rozdělal vyčistil a namazal, měla mít výrazně jiné vlastnosti při ± stejném tlaku. Možná mohla malinko hůř chodit, protože bylo málo oleje na mazání vidle, ale to je vše.

        0 0
        • TurboLama  

          Vážím samozřejmě přes 100kg. Před servisem vidlice chodila normálně, ale teď pro stejný sag stačí nafoukat o 50–60psi míň, to je to co mě zaráží.

          0 0
    • Levhart  

      Taky se přiživím – zjistil jsem únik oleje z pravé nohy a to nahoře – mastná je pravá část korunky + okolo toho bubínku na lanko remote-locku.

      Jde to nějak pořešit doma nebo rovnou na servis?

      Díky

      0 0
      • mr.nikdo  

        Zkousel jsi dotahnout matici, ktera tam je?

        Je to tusim velikost 24… Pokud to tece tamtudy. Me se lehce uvolnila ;-)

        0 0
        • blisterexist  

          aji uvolněná by měla těsnit, je tam okružek

          0 0
          • mr.nikdo  

            Tak muze prosaknout neco. Aspon mi prislo, ze tamtudy neco slo…

            Ale uvolnena byla celkem dost :-D

            0 0
        • skvedo  

          V jiném vláknu byl odkaz na zahraniční forum, kde to někdo řešil i s fotkami. Příčinou bylo těsnění uvnitř MC. Olej potom proniká kolem matice ovládání uzamčení. Dotyčnému v tom případě stačilo MC rozdělat a těsnění porovnat. Bohužel pokud si pamatuju to není běžný o-kroužek jak ve zbytku vidlice, tak není běžně k sehnání pokud by bylo vážněji poškozené.

          0 0
      • jonti  

        Mě to tam trochu unikalo taky, je to jen drobná netěsnost, neřešil jsem to. Moc oleje tudy neztratíš a bordel se dovnitř nedostane.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.