Zdravím všechny,
prosím, kde bych našel informace potřebné k výměně oleje u
RS Revelation 426 Dual Air? Rád bych si výměnu udělal sám. Potřeboval bych hlavně vědět, kolik oleje do ní patří.
Děkuji za všechny rozumné rady a postřehy.
Zdravím všechny,
prosím, kde bych našel informace potřebné k výměně oleje u
RS Revelation 426 Dual Air? Rád bych si výměnu udělal sám. Potřeboval bych hlavně vědět, kolik oleje do ní patří.
Děkuji za všechny rozumné rady a postřehy.
Díky, jsem slepej :) dneska jsem na SRAMU strávil půl hodiny a nenašel to :)
Mám tu samou vidlici. Mazací olej je 15W a tlumící 5W. Osobně jsem použil motorový olej 15W, ale lepší bude plně koupit aditivovaný. Líp maže.
A jsem dal oba 2,5W a su happy. S tím hustým to bylo takové gumové.
jj, taky to cítím. Příště dám 5W i mazací. Hlavně v zimě chodí o poznání více ztuha. Jsem jel v –7 stupních a bylo to znát. Příště půjde řidší. Ono, na to mazání myslím až na to tak nezáleží. Ale v tlumení bude velký rozdíl.
Mám taky připravený mazací 2,5W. Na zimu ideální.
jj, asi jo. A co v létě. Snad nebude problém, ne?
Není problém ani v létě, jezdím aji tak expanzi povolenou na doraz. Jenom na prudký, pomalý trialový sjezdy je lepší to trochu přitáhnout. (nebo když je 30st +). Nevím, jestli je ta vizkozita vždycky stejná, vozím nejřidší 2,5W Denicoll pro motorky, předtím Motul a taky 2,5W.
Už jsem mazací 2,5W vozil v létě v Blackovi. Problém rozhodně nebyl – tedy v chodu vidlice se nic k horšímu nezměnilo. Ale jestli to třeba něškodí dlouhodobě, to nevím.
Tlumičový olej měnit nebudu, k tomu není důvod. Tlumí dobře a od poslední výměny (servis) to není tak dlouho. Jen se mi už nechce platit za výměnu mazacího, když vidle není nová a když ty ceny za servis nejsou nijak nízký :-(
jasně tlumičový je v pohodě, ten taky neměním.
Hotovo.
Zajímala by mě jedna věc. Při demontáži jsem vylil tak maximálně 5–10 ml oleje. Na to, že dohromady ho tam mělo být 30 ml se mi to zdá dost málo. Taky vaše vidlice „žere“ olej?
Navíc: v levé noze (tlumení) byl olej velmi špinavý, zatímco v pravé byl čistě červený redrum a bylo ho tam víc.
Já jsem naposled lil do vidle zespodu do každé nohy 10 ml oleje, 15 se mi zdálo moc, pak jsem tak 5 ml na jeden mazací kroužek nalil a dalších asi 3–5 ml do pozitivní vzduchové komory přes vyšroubovaný ventilek. Celkové spotřeba ojele tak 35 ml na obě nohy.
do tý pozitivky ještě něco naleju :D dobrej tip
jj, strikackou tam nalit tak tech 3–5 ml. Do Reby se to leje taky, coz je stejny system, tak pres ventilek jsem to nalil do RVL. Tam to nešlo tak jednoduše jako u Reby, kde se odšroubuje cely ventilek a je tam díra do pozitivky přes celou nohu :)
No nevim, ale rekl bych, ze to je podminkou funkce takto konstruovanych vzduchovych vidlic a pisou to v kazdem navodu k nim. Pokud nemazes pistek, tak to nemuze dlouho tesnit a nasledne minimalne zlikvidujes o-krouzek na pistku.
jj, právě. Pístek musí být mastný, jinak půjde těsnění do kytek.
no takhle vyschlý to zase nebylo :D
Tak něco se ztratí při používání, občas utíráš nohy a jsou mastné, ne?