• gazman

    Jak se vám jeví RS Totem air? Je rozdíl ve funkci mezi pružinou a vzduchem u RS tak markantní jako u FOX?Popř. pokud má někdo srovnání,aby sem napsal dojmy.Chystám se pořídit jednu z variant,ale nejsem rozhodnutý.

    Dík.

    0 0
    • Maynard  

      to sou dotazy:)…kde nic není nemůže nic pružit ne;)…vzduchového totema sem nezkoušel ale i tak bych bez rozmýšlení bral pružinku…

      0 0
    • jimiAJ7  

      prikladam se taky k otazce…take by me to zajimalo-

      0 0
      • kali222  

        dyt se ti nelibila :P na VPcku

        0 0
        • jimiAJ7  

          ja vim ja vim…ale proste sem takovy nerozvazny…:) libi se mi v cerne galva uz se mi nelibi na 100% , a dvouberli na moje jezdeni neni dobra vec

          0 0
    • kesu  

      ja bych po zkusenosti s lyrikama a s 66tkou vzal bez vahani 66tku,RS v tydle kategorii uz mi nesmi pres prah

      0 0
      • jimiAJ7  

        jak to ? co se stalo??

        0 0
        • kesu  

          hele ted bracha i kamarad posilal lyrika na reklamaci, jedna se nevraci druha chodi mizerne, jedna uz je zamitnuta.me chodi blbe, nicmene kaslu na to.To vse se tyka oem verzi.

          K tem standartnim,pres leto jsem jezdil lyrika soloair,stejnak byl tupej.Kamarad ma uturn,v tom vrze,vselijak lupe a navic ma vakl.(jetej od rijna).krom toho taky nechodi nicmoc.

          66tka ma vakl jak krava uz z vyroby.rychlou­pinaci osa je hodne zvlastni.Aby chodila do zdvihu musis laborovat s hladinou oleje v tlumeni.O funkci systemu nastaveni RC3 si myslim svoje jelikoz pri jakekoli krom open polohy je tupa(tohle je ovsem s lyrikem s mission kontrol) uplne shodna vlastnost.Jenze 66tka chodi slusne,je celkem citliva a hlavne chodi porad stejne nezavisle na podminkach.Krom toho ma podle meho lepsi system tlumeni diky cemuz lepe hospodari se zdvihem v rozbitejch pasazich pod brzdou.

          0 0
          • fousek  

            No mas zajimavy zkusenosti, muj Totem neni uplne bez problemu, ale chod ma rek bych na vzduch vynikajici, pak sem se svez na Lyrikovy 2-step a chod podobnej mymu totemu. Hmm je to zajimavy.

            Zatim vsechny M co sem zkousel az na jednu 66RC2 tusim, pridrhavaly. Po uprave jsou malinko citlivejsi nez muj Totem

            0 0
    • goofy  

      Mno co jsem mohl zkouset Lyrica Soloair, a Totema coil, tak pruzina bude o stupinek citlivejsi, ale abych pravdu rekl, tak se ty rozdily vymazaly 40mm nohama u Totetmu.. Proste je krapet tupejsi, a proto bych sel do pruziny, nebo zkusil poslat toho vzduchoveho Milanovi, jestli nejak neumi snizit odpory..

      Jinak nevim jak nove, ale starsi 66 byly rozhodne citlivejsi, ale vahou bys si rozhodne nepolepsil.. :-)

       

      btw: jak chodi ten indian s Intrisic patronou?  Je to krasne citlive jak s TPC+, nebo je tam hranka na zacatku? Chtel jsem si to zkusit, ale potom uz bylo pozde :-D

      0 0
      • gazman  

        Ty já ti nevím mě se zdá vinetou docela dobrý,ale mám tam ne mě hodně měkkou fedru,takže těžko říct.Myslím že kdybych tam dal patřičnou pružinu,abych nechodil na doraz tak už bych tak spokojený s citlivostí nebyl.Moment utržení je podle FOXky o hodně větší,horší než u marz. co jsem měl kdysi na HTčku.

        0 0
        • goofy  

          Tvrdi pruzina by pocatecni citlivost moc pritlumit nemela.. Al pokud je na tom bidne uz ted..

          0 0
    • fousek  

      Srovnani nemam, bohuzel. Ale muzu rict ze muj Totem je zatim nejcitlivejsi vidlice bez upravy co sem mel moznost zkusit. Upravena 66 je ze zacatku citlivejsi, ale je silene progresivni

      0 0
      • kesu  

        to jsem prave psal vyse,musi se z ni vylejt olej a foukat na nesmyslne nizky tlaky.Aspon me to u Aty problem vyresilo

        0 0
        • fousek  

          Ja sem do M aby chodila jakz takz nefoukal nic

          0 0
        • assassin  

          fousek porovnava s moji pruzinovou 66 vf2 model 06 tusim… vzduch zadnej, oleje tak akorat aby to trochu tlumilo(neni tam patrona)

          0 0
    • tomfree  

      Jezdil jsem jenom pružinu,chodem mi přišla dobrá,ale všem co znám a dávají tomu teče,po opravě je chvíli pokoj a pak zase,asi bych do toho nešel.

      0 0
      • gazman  

        Kurde nestraš,to je nemilé,kolik takových lidí znáš,co jim to chcáká.

        0 0
        • tomfree  

          Přesně 3,nejlíp uděláš,když se o tom pobavíš s Windblowem,ten měl hnedle 2 po sobě.

          0 0
          • kali222  

            ku… ja myslel ze to bude drzak vidlice a ne zadnej ........:(

            0 0
            • gazman  

              No je to šichta vybrat něco,klidně bych tam vrazil i tohle nevím jak je to z těma redukcema z 1 1/8" na 1.5",nebo nakonec vyhraje ta 66tka maruna,cena je pohodová.

              0 0
              • tomfree  

                redukce je třeba toto a to tam dej radši nějakou jetou 40,kterou si můžeš v případě potřeby snížit

                0 0
              • Maynard  

                když marunu tak rok 07 a starší…konkrétně 08čky sou asi největší mrdky co vim, komplet všecky(včetně 888 rc3 WC) po pár měsících vakl ve futrech:(…

                0 0
                • gazman  

                  Obědnal jsem tvrdší pružinu do toho vinetua co tam mám fčil abych nechodil po dorazech a seru na to.Chvilu ho ještě podrtím a potom se uvidí,ale asi tam vrazím posléze ten boxxer.

                  0 0
                  • Maynard  

                    dobře si zrobil;)…jenom já osobně nerad dvoubrejle jak to není na vyloženě DH mašině, ale to už je tvoje věc, boxxer je určo hodně vklidu vidla…

                    0 0
                    • gazman  

                      Tež nejsu žádný ortodox dvojbrejlák,ale co tam chceš nacpat.Maruna je gevicht jak cyp,totem mi vyznívá jako že je furt zepsutý a ještě je za něho pálka jak cyp.Ten boxxer je za „hubičku“ dokonce i u nás,váha rozumná,dimenzovaný je dostatečně a spolehlivost i funkce těch starších modelů je dobrá kámoši je jezdí,takže hotovo.

                      0 0
    • pitos  

      Měl bych dotaz ohledně Totema 2010.

      Na stránkách Sramu jsem se dozvěděl že se dělají totemy

      ve verzi Standard a DH a jsem z toho trošku zmatený.

      DH verze má systém Mission control a ten standard motion control.Jiného rozdílu jsem si nevšiml.

      Na českém shopu třeba tady mají uvedeno že mají všechny verze(DH i Standard) mission control.

      Tyto dvě verze dělali i v loňském roce nebo je to něco nového?

      Jinak by mě zajímalo cokoli ohledně této vidlice hlavně proč je vyrábí ve dvou verzích…

      0 0
      • riki  

        DH verzia nema floodgate, a ma rychlu a pomalu kompresiu a nastavenie odskoku pre zaciatok a koniec zdvihu.

        Standardna ma floodgate a len 1 odskok.

        Motion control je tusim len 1 odskok a 1 kompresia, lacna oem varianta.

        r.

        0 0
        • pitos  

          Já chci určitě mission control,tedy toho DH.Jen mě zaskočilo že jich je tolik.

          Běžně prodejné totemy budou tedy hlavně verze DH…

          0 0
          • jimiAJ7  

            no musim rict ze mam i misson control, i floodgate… a prijde mi to jako uzitecna vec myslel jsem si ze to nebudu vyuzivat…ale hodi se to po takovem prejezdu na hrebeni s obcasnym sjezdem to dobra vec opravdu je. (floodgate)

            0 0
            • pitos  

              na mou otázku v emailu už nemusíš odpovídat,přečetl jsem si to tady později:)

              Jinak ja mam floodgate na Lyrikovi a použil jsem to snad jen když jsem to zkoušel ale je možné že na pružinovém totemovi se bude hodit.

              0 0
    • riki  

      Cau,

      mam totem solo air 2007, po 1 sezone som ho prestaval na coil, je citlivejsi na male nerovnosti a chod sa mi paci viac.

      r.

      0 0
    • frenky  

      Mám dotaz. Mám nový RS Totem coil mission control 2008 a v pružinové noze dole něco klepe v počátku stlačení. Rozebral jsem to, ale vypadá ok. Je to klepání normální?

      0 0
      • gazman  

        Je to sice boxxer ,ale levá noha se moc lišit nebude.

        0 0
        • frenky  

          tak zase něco špatně, do prd…

          0 0
          • jimiAJ7  

            kdyz je venku hodne velky mraz jako napr. ted posledni dny taky mi v tom klepe…a docela dost …ja bych to neresil

            0 0
            • fousek  

              Me taky, ale v pravy noze, tam kde je Mission control, kapku se to ozyva i pod 10c, ale za mrazu to klape uz dost a klape to pri rychly expanzy, ale asi je to normalni.

              0 0
              • jimiAJ7  

                presne tak jak pises ! neresim to

                0 0
              • pitos  

                Tak mě tam zatím nic neklepe a to ani v mínusových teplotách a jsem zvědav kdy to začne:)

                0 0
                • jimiAJ7  

                  delal mi to i domain…je pravda ze to klepe v –17 coz uz je dost vysoka teplota…

                  0 0
                  • pitos  

                    Tak to až v takových teplotách nejezdím,max jsem ochotný vyjet do –10°C…no uvidíme,zatím je to OK.

                    0 0
                    • jimiAJ7  

                      no ale jak tak koukam na pocasi klepat to prestane kdyz ma prijd tak brutalni obleva :(

                      0 0
                      • frenky  

                        mě to klepe ikdyž je nad nulou…

                        0 0
                        • madcat  

                          Mně v Lyrikovi solo air neklepe nic, ale zatím jsem venku v teplotách nižších, než asi +7°C nebyl…

                          0 0
                          • jimiAJ7  

                            treba dnes je uz jen –2 az –3 a uz mi to taky neklepe…normalne to jen stuhne nic vic…procital jsem i nejake zahranicni fora a docetl se ze to je bezne…i u modelu 2010 takze v pohode. Psalo se ze prave kolem –7 a vys to klukum dela, resilo by to jedine vymena ojele s jinou W

                            0 0
          • gazman  

            Já bych to neřešil Fransoa.Nic se tím nekurví.

            0 0
    • Mr.Duck  

      Neni to uplně k tématu, ale nechtěl sem zakládat nový, páč je to blbej dotaz, a opravňuje vás k úsudku že sem debil podle mejch postupů )

      Tudíž, dneska sem tak rozebíral Totemka, že ho dostanu zpátky na 180mm. Ani nevim jak, ale to se mi povedlo, ale je tu taková drobnost – jak sem sundal spodní nohy, tak z pravý nohy (kde je Mission Control) vyteklo kopec oleje, usoudil sem že to je olej z tlumení (kterej by podle mě, potažmo videa od RS vytýct neměl?). No každopádně teď mám sice 180mm, rebound damping chodí, ale komprese bych řek že ne (mám dodělanou ruku, tak to moc nevyzkoušim ani doma, ale nejde tomu ten „lock“).

      Předpokládám, že jediný, co tomu chybí, je nalejt olej do tlumení, ale spodem, kudy vytek, sem to nedokázal, a na sundání vršku MC mám moc tlustej francouzák ) Bude teda stačit, když sundám vršek pravý nohy, naleju tam 137ml oleje a zavřu, nebo to musim znova rozebrat, a udělat něco jinak?

      Další věc je, jestli je rozumný používat znovu olej co sem z toho vylil, protože chci vidlici kompletně repasovat za pár měsíců, tak abych to neměnil na dvakrát, ale je v tom 5W trocha 15W, tak abych to moc nezeslonil ;(

      0 0
      • Tomínos  

        Bude dobrý když zrovna vyměníš těsnění na spodku tý pravý vnitřní nohy, jinak to co tam naliješ začne pravděpodobně vytékat zase. Olej bych dal novej.

        0 0
        • gazman  

          Vidím to stejně, měl jsem tuhle závadu na BOXXERovi je to O-kroužek který je na duralovém špuntu,který uzavírá tlumič.Sundáš segerku vytáhneš to vyměníš těsnění a basta.Olej bych dal rozhodně nový páč tento cos tam měl se smíchal s mazacím olejem,ve kterém může být dosti abrazivních částic,které se tam dostanou přes prachovku na kluzácích a mohl bys podřít vnitřek nohy coč by byl pro funkci tlumiče fatal error:-(

          0 0
          • Mr.Duck  

            Díky vám oběma. Nakonec sem to hodil Krabovi, bo rameno se mě beztak ne a ne spravit, tak jim to tam nechám a sám si to udělám (servis!) holt až příště ;)

            Ale chápu to dobře, že teda asi bude mrtvej nějakej O-kroužek na spodku vnitřní nohy jak je ta segerka, tak za ní, a kolem toho to proteklo? Že bych pak čekal že to proteče i bez rozebírání, tak je mi divný, že tlumení chodilo ok.. Ale nevim, neměl sem to rozebraný komplet, tak si to příště líp prohlídnu a bude se vidět )

            0 0
            • Tomínos  

              No tak mohls to chytit když tam ještě bylo dost oleje aby tlumení fungovalo, další pokračování toho problému je, že vidle nechodí do celýho zdvihu bo ten olej dole funguje jako doraz. Ta segerovka drží špunt, ve kterým jsou dvě těsnění(okroužky), jedno po obvodu a druhý vevnitř co po něm jezdí „pístnice tlumiče?“ možná by se to tak dalo nazvat :-) No a to vevnitř už je omletý, když se na něj podíváš okem pravděpodobně nic neuvidíš, ale těsnit už prostě nebude

              0 0
              • gazman  

                Naprostý souhlas, mohu jen dodat že u mě bylo v kopru to vnější, asi jsem mu pomohl při montáži.

                0 0
    • Tomcat  

      Abych nemusel tahat pumpu airu se vyhejbám. Mimo pacienti kteří řeší tuning vidlic nejčastěji vlastni různé vzduchovky.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.