Vím, že se tady na fóru pohybuje mnoho prodejců, majitelů obchodů a lidí, které kola živí. Už bylo napsáno docela mnoho o „ochraně“ zákazníků před zvůlí prodejců. Nikdy tu, ale nebyla řešena zlovůle zákazníků páchaná na prodejcích.
Nechci si stěžovat, ale některé případy jsou opravdu pro pousmání.
Uvedu jeden z dnešního rána.
8:57 zvoní telefon (já mám ještě půlnoc). Na druhém konci se ozve zákazník: „Včera večer (19:22) jsem si dělal objednávku, rád bych věděl, jestli to pro mě máte“. Zmateně odpovídám: „Netuším, večerní objednávky jsem ještě neřešil, zavolám Vám později…“. Pokouším se usnout.
9:37 zvoní telefon (už probuzen, díky předchozímu telefonátu velmi špatně naladěn) „To jsem zase já. Jsem poblíž Vaší prodejny a nemůžu to najít.“
„Dneska je otevřeno až odpoledne, je to uvedeno na webu na titulní straně, navíc pro Vás nemám všechno zboží (2×FF EVO 26×2.0 – zcela neprodejná záležitost)“ odpovídám zcela věcně.
„Aha, tak to tu objednávku zruště…“
KLIK, konec hovoru. Jdu si udělat kafe přemýšlet nad tím, zda mám tohle za potřebí :-D
Tak co, kdo se podělí o další špeky z druhé strany barikády. Někdy mám dojem, že zákazníci si z prodejců dělají legraci…