Ahoj chci se optat zkušených stavěčů, vyplatí se poskládat zimní silnici z nových dílů, myslím třeba uplně toho základu nového rámu, vidle, vše na tiagře. Obyčejná kola. Dá se dostat pod 14 tisíc nebo je lépe koupit celé kolo a stavění neřešit?
Ahoj chci se optat zkušených stavěčů, vyplatí se poskládat zimní silnici z nových dílů, myslím třeba uplně toho základu nového rámu, vidle, vše na tiagře. Obyčejná kola. Dá se dostat pod 14 tisíc nebo je lépe koupit celé kolo a stavění neřešit?
pokud nemas pristup k nejakym zazracnym cenam, tak z MO cen to urcite neposkladas levneji nez kdyz to koupis komplet
…v teto cenove kategorii. Jen trefit nejakej dobrej vyprodej.
koupil bych nějakej bazar, dostane to naloženo v zimě dost zle to se nevyplatí mít nový kolo.
nebo upgradovat letnáka a ze zbytků postavit zimáka.
Zbytečný. Jezdi přes zimu na současným letním. Při očekávaném zlepšení příští sezónu nafasuješ nějaký ten S-Works.
Jo tak kolo od Spešlu je špička proti tomu žádná, uvažuju o něm ale příští sezonu ještě dojezdím to stávající. Ale asi je pravdou že je lépe koupit něco jetého a domarastit to přes zimu. Tam se na estetiku moc nehledí.
Tak zalezi co mas ted, jestli to ma vubec smysl.
Lehce přes 14 to jde na kompletní nový Soře s hliníkovou vidlí, když přidáš tisícovku tak se tam vleze už i karbon vidle. Pokud chceš konkrétní nabídku tak na napiš mail.
Základ je, aby se tam vlezly dlouhé blatníky, které se obvykle do běžných silničních rámů nevlezou. Jinak to nebude pořádný zimák.
+1
z tohoto pohledu se nejlíp jeví cyklokrosový rám, co jsem tak vypozoroval. Tam je místa na blatníky dost
Cyklokrosový rám můžu jen doporučit. S blatníky není problém; a když tak se tam dají dat nějaké CX pláště a vyřádit se i v terénu.. :)