?
*****, dobré vlákno !
chtel bych do toho jit ale kazdy rika neco jineho nekdo nahovno nekdo dobre a jeden je to 4čp a druhy je to 1 čep a jak to jede jako po rovince a do kopce asi hur ze ? tak rekni ty ja s tim nemam skusenost
tak si to ***** někde puč, ne?
kde asi tak ? zas nekdo chytry kdyz uz nejsou zadne testy a nikdo ze znamych to nema :D
Na meridě se ti budou všichni smát ale to ti asi v cw neřekli ;o]
proč by se mu na meridě smáli ? :-O
Vsadím se že ty máš taky meridu co ? ? ?
mam dvě :D
Háááháááááá ;o]
ty si ptak:)))
Ten byl dobrej ne ? :O)
byl:)
heh, ja mam taky meridu a nikdo se mi zatim nesmal ;-) Dokonce ani ty ne :-P
Jen počkej až se potkáme na kole ti smíchy poprskám rám ;o] a sledujte ty smajlíky vypadáte jako kdybyste to brali vážně a ne jako ftip ;o]
No ja doufam, ze i ty sis vsiml, ze i ja jsem pouzil nejake ty dvojtecky, pomlcky a tak :-) jen, aby bylo jasno ;-)
Tak hlavně, že jste se oba zasmáli, když jak Merida, tak Cannondale jsou stejný mrdky k smíchu.
Ale jo, mas recht. Oboji je stejnej scheissdrek.
My jsme se dobře zasmály ale to že ty jezdíš na totální mrdce a hraješ si tu na bůhví co neni k smíchu ale pláči :O(
Pche :-)
:O)
čím víc čepů tím víc Merida, funkčně je to přepákovaný jednočep, a s tím nic nenaděláš.
tohle NENÍ 4čep MERIDA TRANS-MISSION TFS 400-D 2010
doporucoval bych ti, vyjadrovat se jako normalni clovek a ne jak nejaky pitomec, diky…
ách jo… už jsem si myslel, že tohle bude zábavné vlákno na dlouhé ráno, a zas nic :-(
Já jsem se pobavil pokud ty ne zkontroluj nastavení svýho prohlížeče ;o]
nadpis je trošku málo na celé líné ráno…
Tak člověk by ti i chtěl poradit, ale tohle je už ***** moc.
Jestli se chceš takhle dál projevovat Tak si změn nick z urgon na degen, to bude odpovídající :-(
A šup s tím do blokovaných, včetně všech tvých dalších vláken…
Von ***** myslel ze mu tady aspon nekdo poradi a ne jak neter ho poslou do ******.
***** :-DDD
A vsadim se že ty máš taky meridu heheeee…
***** nemám, do ******:)
***** ale na 1000% jsi ji měl mě neoblafneš a jak ses jí rád zbavil hehe…
Zbavil sem se jí, ale nerad, byl to ***** čtyřčep. I když to bylo ******** HT.
Šak mu dobře poradil ten v tom cyklowordu, tak proč se k..va ptal tady? A v katalogu prý to je k…a taky. Jste věichni kkti…:-)
:-)
a?
Jestli bylo účelem se prezentovat jak technický neznalec gratulace povedlo se.
Odkaz je na přepákovaný jednočep.
Určuje se to podle kinematiky zadního kola. Vezme se bokorys kola (2D, osy X a Y ) a načrtne se dráhu osy zadního kola při pružení. Pokud se osa pohybuje po oblouku je to jednočep. Oblouk je opsán okolo jednoho středu.
Pokud se pohybuje po křivce je to více čepé zavěšení.
Jestli bylo účelem se prezentovat jak technický neznalec gratulace povedlo se.
Odkaz je na přepákovaný jednočep.
Určuje se to podle kinematiky zadního kola. Vezme se bokorys kola (2D, osy X a Y ) a načrtne se dráhu osy zadního kola při pružení. Pokud se osa pohybuje po oblouku je to jednočep. Oblouk je opsán okolo jednoho středu.
Pokud se pohybuje po křivce je to více čepé zavěšení.
Do pyče s čepama!
Včetně těch v přehazovačkách a přesmykačích – totál HT SS je pravá víra, kdo jezdí něco jiného je baba s nůší :-)
Na ježdění po hradci dobry´no ;o]
hradec neni dobrý príklad, na ježdění po hradci stačí aj kanondejl ;o)
jj cannondale je nejlepší kolo na dojíždění na pívo :O)
jj stejně nechápu jak na tom 3čepu můžeš jezdit :-)
Mno hele on se ten počet čepů občas mění v závislosti na výdrži lepidla ;o]
jo, ale badboy, ne skalpel 8o)
badboy je moc povedenej kousek a třeba se ho jednou v garáži taky dočkám :O)
A na sociálku. Doporučuje pět z jednoho ROMů , nejtepší sou ty z půjčovny před restaurací nebo hospodou.
jeste mas zbytecny cepy v brzdovych pakach :-P
brzdy dole nedám, brzdím hodne a rád. 8oP
a na fixku nemám techniku ani fyzičku… 8o)
hmm, hmm, hmm
Tohle je hodně povedená záležitost, aspoň nějaké pozitivum tohodle vlákna.
Ale ten obrázek, co máš v profilu je dost odporný, vždycky se mi z něj udělá blbě :-)
dík 8o)
Jak se jmenuje to video na jůtjůb s tim pozérem na singlespeedu v hlavní roli? :-D
Myslíš tady toho kkta? ;-)
ten leštený forbec je super. je pekne vidieť jakou frekvenciou šlape, a napr o 6:34 kýva pravačkou kamošovi..8o)
denně jezdím nahoru přes řečkovice, ale toho fixie trickstera jsem ještě nepotkal :))
Ne, myslel jsem tohle Bylo to v „relatives“, takže vlastně dík :)
A teď koukam, že ten pozér tam nemá vůbec hlavní roli.. Ale uvízl mi v paměti, hlavně ten kňour :)
Taky přepákovanej jednočep.
Ten název nemá vůbec co dočinění s čepama na kole, je to z kinematiky osy zadního kola. Ten systém, co má ta merida z odkazu má stejnou trejektorii jako jednokloubovej mechanismus (trajektorie je kružnice se středem v čepu kterej je u středu (mezi rámem a osou zadního kola je jen jeden čep)), to co je nad patkou je jen systém pružení, kterej ale neovlivňuje trajektorii osy kola, jen přenáší sílu na tlumič a to konkrétně přes vahadlo (páku), proto přepákovanej. U čtyřčepu (čtyřkloubového mechanismu) je patka zadního kola na těhlici tohoto mechanismu (trajektorie už není kružnice ale nějaká obecná křivka), mezi rámem a osou zadního kola musejí bejt dva čepy ( jeden je u středu a druhej před patkou) přímo nad patkou žádnej čep není, neboť horní vidlice zadní stavby je právě ona těhlice a patka (tj i osa kola) je s ní pevně spojena.
Mám to samý, akorát litra… Původně jsem chtěl Spešla *****, ale absolutně mi neseděl – taková dlouhá koza a docela to pode mnou jančilo, pak jsem jezdil i eRBéčko, to bylo už mnohem přirozenější, ale MERIDKA mi sedí prostě nejlíp. Řekl bych, že to je hlavně o postavě, pokud máš kratší tělo od pasu nahoru tak ti Merida určitě sedne, kámoš na ní zase jezdit skoro nemůže, páč je na něho krátká…
Doporučoval bych výlet do Černé vody (Rychlebské stezky) Merida tam má test centrum a uvidíš…
Jinak co se jízdy týče, nemůžu si stěžovat, je neskutečně hravá, perfektně drží stopu a při sjezdu je jako přikovaná (na stejných místech, kde mě jiný stroje shazovaly, tak Merida drží jak Helvétská víra… teda jednou jsem se válel a to protože jsem se s řídítkama nevešel mezi stromy). A jízda do kopce je velmi slušná – pro pedal na RPčku funguje velmi dobře, takže žádný houpání nevnímám. Co mě na tom kole opravdu vystrašilo je váha, zapomeň na žvásty o vylhanosti, je lehká jako pírko.
Takže za mě jednoznačný doporučení – mám Meridu a nestydím se za ni, protože jsem jednoduše na lepším kole neseděl! A smát se ti budou možná jen debílci a pózéři s bajkama za kilo a to tě přece nemůže rozhodit :-) Koneckonců důležitější je co na tom kole dokážeš než to co je na něm nalepený ;-)
Je vidět že jsi v životě neměl v ruce lehký kolo jinak bys tohle nemoh napsat ;o] PS: ne každej kdo má kolo za kilo je pozér a meridě se budu vesele smát dál :O)
nefměj fe mu :o)
:-D kolik podle tebe váží lehký kolo, který toho hodně snese? 11 kg ne? :-D Hotovo,tyhle žgryndy miluju – nikdo nepsal, že každej kdo má kolo za kilo je pozér, možná by to chtělo pozorněji číst než na něco zareaguješ… a jak jsem říkal smát se můžou leda 2 skupiny lidí a jelikož pozérství popíráš tak mi vychází pouze jedna možnost…
jo slušně poskládané kolo 150/140mm může být bez omezení na 11kg :-)
120/120mm by mohlo být v klidu lehčí :-)
přečti si to po sobě prosím ;o] viz jak psal kubad prostě jsi lehký kolo ještě v ruce neměl :O) dneska se špičkový fully o zvidu 100–120mm běžně pohybujou mezi 8–9 kilama (jen pořizovací cena je někde jinde)
v takové váze se běžně nepohybují ani HT
vzhledem k tomu že Rouďák má 110/110mm fulla s vahou kolem 9kg a ještě by šlo v klidu něco ušetřit tak asi ví co píše :-)
podstatné je tam to slovíčko „běžně“
Už ses podíval na ty top modely opravdu všechny maj pod 10 a spousta i pod 9 :-*
Realne nebo papirove?
reálně…
Plácáš o něčem úplně jiném, že byl ten post, na který jsi reagoval. Ale možná jsou pro tebe topmodely opravdu běžné a potkáváš je na každém rohu.
Běžné HT má málokdy pod 10kg, protože běžné HT většinou stojí mnohem míň, než tebe stála přední vidlice.
vidiš a já znám opravdu hodně lidí co HT pod 9 maj respektive většina lidí co hodně na kole jezděj a věnujou se mu si časem to kolo dost vyšperkuje a na podobný váhy se dostanou…
Ano, ale zbytečně se tady navážíš do člověka, který je prohlásil, že běžné HT, které si pořídí většina lidí bude s váhou klidně vysoko nad 10kg.
IMHO to, že by tím myslel, že se ani s tím nejlepším nedostaneš hluboko pod 10kg, si nemyslíš ani ty…
pokud podle tebe auta běžně jezdí nad 300, pokud letadla běžně lítají 2× rychleji než zvuk, pokud člověk běžně lítá do vesmíru a na jednu nádrž běžně projedeš napříč kontinentem, tak jsem ti nerozumněl a omlouvám se ti, protože v tom případu máš pravdu.
Pokud by to ale bylo běžné, tak bys musel s pláčem tu svou tuctovku prodat a pořídit si něco, co není na každém rohu ;-)
treba tu meridu ;-) pac to by za takove situace rozhodne nebyla tuctovka! :-D
Podívej se kolik váží třeba scalpel 2011 v plný palbě nebo scott spark 2011 a pak až reaguj prosím… jinak kdyby mi šlo jen o váhu tak svoje kolo s klidnym svědomím dostanu pod 9 kilo a je to full ;o]
hod sem osmikilovyho dvanacticentimetrovyho fulla a hned ti sepisem, co vsecko je na tom lagryc :-)).
nvm co je lagryc ale takovej full neni problém postavit chce to jen mít prachy a jde jen o srovnání týhle ultralehký meridy která je váhově naprosto mimo…
tak jasně, když si vezmeš, že nejlehčí HT se dá postavit na 6kg, tak potom full 8kg postavíš i na hlíně
jde spíš o to, kolik takový komponenty vydrží při ostřejším nasazení. To že to nesmíš nikde položit je pochopitelně daný :)
nvm já beru fulla ideál ± to co mám já váha mezi 9–10 a neni an něm žádnej kompromis klidně se s tím můžu i smotat a pustit se skoro do čehokoliv ale oprotí tý ultralehký meridě kterou se tu operuje je o třetinu lehčí a to je podle mě ***** dost…
Ono to neni o tom ze by to kolo neco nevydrzelo ale otazka je jak dlouho to vydrzi. Pokud mas prachy a nesere te ze kilometr te vyjde draz jak jizda taxikem proc ne. Proste s klesajici vahou se ze spousty veci stava daleko vetsi spotrebak at chces nebo ne. Dalsi vec je co s tim jezdis – pokud mas vic kol a jezdis s danym kolem jen to na co je to staveny zase neni problem, jakmile ale cas od casu to kolo trapis nad jeho limity tak jde do kopru az moc rychle. A ne nepodstatny fakt hraje hmotnost jezdce a jeho technika.
Podívej do profilu, to je hned jasné, že váha bude hodně 90+
Ale jinak souhlas. Pro 99% jezdců jsou podobná kola už naprosto zbytečná, slušný kompromis s cenou kolem 50–70 tisíc bude stačit drtivě většině lidí. Ale tady se bavíš s trochu jinou sortou lidí – kubad, roud, grinch… tady se často počítá každý gram.
Funkčně to kolo bude určitě na špici, ale ty peníze by za to většině lidem nestály.
IMHO byl ale začátek o něčem úplně jiném, protože ta hláška, že to kolo je lehké jako pírko je fakt totálně out, to kolo je těžké i na svoji kategorii – jak cenovou tak zdvihovou.
nejde tu o cenu jde tu jen o porovnání toho co je lehký jak pírko a co ne a to tahle merida rozhodně neni…
A nenapsal jsem to??
Ale osobně bych to o ní klidně napsal, kdyby za tu cenu vážila třeba 12kg, protože to už by opravdu patřila mezi ti lehčí kola ve své kategorii.
Na mym kole neni nic co by mělo nižší životnost než maj ostatní lidi na kolech ;o]
tak jednoznacne kazeta, brzdy jako takovy mam dojem ze jsou spis na zpomalovani nez opravdovy brzdeni. Plaste zadna hitparada co se vydrze tyce. Otazka je jak dlouho se da verit treba riditkum, kolik vydrzi sedlo atd. Nicmene lidi jako ty tohle stejne neresi protoze abyste si udelali radost tak ty komponenty z nejakyho duvodu obmenite driv nez se dostanete na pulku zivotnosti :-) A v tom je vase vyhoda, protoze z toho mate radost, kdezto treba ja jsem zvyklej (rozumnej nemam prachy:-) menit veci az kdyz odejdou a tim padem me kazda vymena sere protoze musim a ne ze chci:-)
tak jednoznacne kazeta, brzdy jako takovy mam dojem ze jsou spis na zpomalovani nez opravdovy brzdeni. Plaste zadna hitparada co se vydrze tyce
jeden nesmysl za druhým chce to osobní zkušennost pak bys to nenapsal.
po řadě – XTR kazeta mě vydržela nejdýl z toho co sem vozil, DuraAce je to samé. (samozřejmě za tu cenu máš 2–3 XT a ty asi dohromady vydrží víc)
Hope brzdí průměrně, ale rozhodně bych je nenazval zpomalovače. navíc váhově s opletenýma hadicema jsou na tom dost špatně :-)
Pláště na XC úplně v pohodě, nic extra lehkého tam nemá 180Tpi se taky počítá
řídítka kupříkladu mají 10 let záruku, a Syntace hodně přísně a tvrdě testuje, víc si najdi na jejich stránkách.
Sedlo Tune pod mou závodní vahou tehdy 92–95kg odjezdilo v klidu 3 závodní sezony 15–20 závodů za sezonu + trenování + různé vyjižďky do kopců, mraky pádu a bez problému slouží dál. SLR na druhém kole sem odepsal mnohem dřív :-(
se zbytkem se dá souhlasit
ano mas pravdu s XTR kazetou osobni zkusenost nemam – vychazim z toho co kde ctu. Brzdy – pokud i navic hmotnost neni nic moc pak uz to vubec nechapu. Plaste – par kontiku jsem jezdil a moje zkusenost je takova ze mizi pred ocima. Syntace – rad verim, sam svoje duralovy neplanuju menit nijak rychle. Sedlo – supr pokud fakt vydrzi tolik co pises.
Dobre ukecals me a utloukl argumentama. Contiky sou proste shit
tohle je strašný okecávání na sedle mám najeto kolem 7000km pláště už budu vyhozavot maj najeto 5000km fakt hrůza řetěz c9 mi vydržel jen 4000km brzdy jsou naprosto normální brzděj uplně stejně jako třeba xtr co jsem měl předtím takže to co tu píšeš je jen plácání do větru a tvoje nevědomost ;o] když už to tu rozebíráme mám letos nalítáno kolem 5000km což na hobáka neni taky zrovna nejmíñ :O)
Ono taky dost zalezi, v jakym terenu se jezdi. Na rovine mi predni kotouc 160 vydrzel 3 roky, v kopcich vyridim 180mm kotouc za sezonu. Nehlede k tomu, je 180 tezsi, ale 160 je malo.
Nekdy nejlehci nejde pouzit, napriklad na snehu si beznyma gumama neskrtnu, s Nevegalama to jde, ale vazej jedna 750g.
Nebo treba ty zboznovany Cobalty, jsou sice lehky, ale zmeril u nich nekdo odpor vzduchu?
Jak je to s sutrama a karbonovym ramem?
Jinak souhlasim s tim mit radost z lehkeho kola, to plne chapu. Nekdy neznamena, ze to lehci lip jede. Muze to ale prinaset vetsi poteseni, to ano :)
tak pokud na tech plastich nalitas 5kkm tak nemuzes jezdit v tom cemu se rika bezne teren :-) Brzd jsem zas tak moc nezkousel ale jedno vim jiste – XTR co se ucinku tyce jsou fakt celkem bida. Mas nalitano 5kkm – celkem nic nerikajici udaj – kolik mas nastoupano? To je pro bika daleko vic vypovidajici hodnota nez ujeta vzdalenost. BTW C9 mi vydrzela 6kkm :-)
sklidni se to není závod kdo dál dočůrá.
Když napíše, že má 5K v půlce sezóny tak to není nic neříkající údaj.
řekne ti to dost. Podíváš na čem jezdí jak tu vystupuje a myslím, že pak nepatří do skupiny blbeček s nájezdem 500km za rok na drahém kole, kterému prd rozumí. Spíš takovou reakcí ty budíš dojem, že máš aktuální nájezd menší, tak se snažíš machrovat, že jezdíš intenzivněji.
A já žil v domění, že v terénu odchází pláště pomaleji než na pevném podkladu. Nevím jestli úplně všechny, a toho co znám to tak je.
Když prostě koupím kevlar s měkkou směsí, co viděl tereén jenom na obrázku tak odejde 2× dřív než když se asfaltu panicky bojí.
ja jsem celkem klidnej – jen mi jde o to ze kdyz nekdo tvrdi ze najede na biku na continentalech 5kkm tak bud keca nebo jezdi prevazne satolinky a nenarocnej teren zejmena po rovine. Vzhledem k tomu ze Roud je tusim z Hradce mi to tuto domenku jeste vic podsouva. Proste 5kkm v techto podminkach daj zahulit kolu min nez 2 kkm v alpach. A vydrz asfalt versus teren – na jehlici a hladky satoline mozna, jakmile vjedes mezi sutry a nedej boze jeste musis brzdit tak ti vetsina plastu mizi pred ocima.
Jo a mas pravdu mam letos najeto malo, jenom asi 3800, ale nastoupano mam asi 100 km takze jooooo docural jsem aspon vys kdyz ne dal :-)
na zaklínadlo Alpy, Beskydy a šutry už jsem tu tak trochu alergický.
Ještě, že jsem z Besky jezdím jenom v alpách, jenom do kopce, zásadně po šotolině. Jsem prostě nej.
Vždy když někdo chce být zásadně v opozici, tak žekne, že to záleží na každém, a že v Alpách platí úplně jiné Fyzikální zákony. Ještě, že nejsme Alpský země, to by se tu zaklínalo asi Himalájema a to by se prodražilo tam furt jezdit.
na druhou stranu by Taiwanské mrdky by tam byli možná levnější.
jenda co je bída brzda která mě vždy spolehlivě zastavilo a to i třeba v alpách mě to bída nepřijde to že nejsou jedovatý že po prvním zmáčknutí nejdu přez rodla mi fakt nevadí hehe :O) to že nejsem žádnej vrchař je o mě známý :O) ale protože nastoupáš víc nebo ti vydržej pláště míň seš v něčem lepší , promiň ale je mi to k smíchu hlavní je to že mi to lehký kolo vydrží ať jezdím kde jezdím ať jezdím za sucha či bláta (jezdím i v zimě) nemáš mě čím vyargumentovat hehe prostě v dnešní době i lehký kola vydržej uplně stejně jako jejich o několik kilo těžší bratříčkové :O) a popravdě myslím že ruprtův příspěvek to teď vystihl nejlíp :O)
hele cely tohle je o tom ze ty nejses zrovna etalon nicitele takze jako testovaci jezdec na vydrz komponentu nejsi vhodnej. A mluvi ze me slepa zavist protoze me vetsina veci nevydrzi ani pulku toho co tobe.
Bohužel neřeknu ti co díly vydržej když s nima každej den budeš mlátit o zem řeknu ti jen co to vydrží když na tom budeš jezdit což je ale taky dost podstatnej fakt…
tak napiš Adminovi ať mu dá ban, dyť on si vůbec nezaslouží číst BF natož tu psát.
u gramařských zapletených kol to třeba neplatí, jinak ± jo u velkých značek.
lehký kolo, který toho hodně snese
lagryc je prave to, co hovno snese :-)). jasne, ze neni problem poskladat osmikilovy kolo, ale bude na nem spousta kompromisu…
neni problém poskládat fulla 100/100 kterej bude mít 9 kilo a bez kompromisů :O)
Finančních??
Ježiš o co ti de každej neni jak ty že by musel řešit že dá za kolo 10 nebo 100000,– kč někdo si koupí kolo někdo zas auto je to o prioritách a o tom kolik bereš nic víc…
Víš, teď ses projevil tak trochu jako chudák, tady vůbec nejde finančí schopnosti každého soudruha…
Spíš to bylo myšleno tak, že kolo 100/100 s váhou pod 9kg postavíš pouze bez kompromisů finančních, protože funkčně na kompromis přistoupit budeš muset. Tady souhlasím s těmi, kdo tvrdí, že takové kolo už bude v terénu pod průměrně těžkým člověkem už hodně trpět – třeba tvoje kola jsou pro mne nepoužitelná – měkká – a pláště taky moc nedrží – ano v rámci svojí kategorie jsou parádní, ale na slušné ježdění si představuju něco jiného.
:-O Jo, CMaxy jsou typickej příklad měkkejch kol.
Ale prosimtě to jsou žvásty Cmaxy jsou tuhý uplně stejně jako každej normální výplet timhle krm svoji babičku a raceking 2,2 je dneska jedna z nejlepších univerzálních gum a rozhodně nepatří do kategorie kompromisů a finance furt řešíš ty tak mi netvrď že jsem se projevil jako chudák ;o]
slevujes. 120mm a 8kg chcu :-)). ale i tech to devitikilovy kilo bude stat za vylizrit.
když budeš hodnej kubad ti jich určo v galerce najde hned několik a já bych ti našel určo i lehčí ale na nich už bude hodně kompromisů :O)
Třeba mě jako ideální kolo na všechno přijde nové karbonové Remedy – to už je na svůj zdvih fakt lehké a snese určitě všechno, čím by ho běžný terén mohl zatížit – tak nějak by vypadalo moje kolo snů.
podle me je lepsi nez vymyslet nejaky superdrahy univerzal je poridit za stejny love vic specializovanejsich kol. jestli se tady bavime o bajku za kilo, za to poridis relativne vpohode solidniho pevnaka, silnicu i celoperko. ale jak rika roud, je to o prioritach.
taky bych řekl, že je lepší mít víc kol. Ale pak se ti to vymkne z rukou a ladíš akorát víc kol :)
Dnes už to taky tak vidim…
Záleží, jak chápat slovo univerzál a co je superdrahý – kolo za kilo zase není tak úplně superdrahé. Pokud budem uvažovat ty celopéra s váhou pod 9 kg, které se tu uváděly, tak tam jsem na ceně dvojnásobné.
Pokud pod slovem univerzál budem chápat kolo, které by mělo objet XC závody, běžné ježdění a nakonec skákání v parku tak samozřejmě tady by to bylo k ničemu. Pro mě je ale univerzál kol, které mě doveze na kopec, přitom mě nevysaje a když se to sklopí, tak mi nabídne maximální pohodlí a prakticky neomezenou prostupnost terénem. Zároveň bude mít ucházející váhu. Z tohoto pohledu je třeba to Remedy ideální příklad podobného kola.
IMHO nejlepší je takové kolo za kilo a k němu karbonová silnička za něco víc než polovinu :-) Pro HT nemám využití – kromě zimáku a kola do města.
bud tam bude spousta kompromisu nebo tam bude spousta veci chybet – razeni, brzdy, riditek v podstate jenom pulka … :-)
vidlice jen půlka :-)
ty jo mit fixie s nejakou pevnou leftynou – to bych fakt chtel videt :-)
hustyyy :-D
je to sice „all right“, ale i tak je to hustyyy :-)
neni ;-) ma to predni brzdu
ale no jo porad :-D ale stylovy je to kazdopadne ;-)
přesně tak, po decentním upgradu (šlapátka, řídítka, sedlovka, sedlo) jsem na tom s tou mojí všemi zatracovanou meridou(Trans-Mission 1000D) se zdvihem 140/140 na váze 12,6 Kg a o tom, že toho snese hodně jsem se už přesvědčil…
Pokud je 12,6 Kg na takového fulla hodně tak už opravdu nevím…Menší oběd a jsem na tom líp jak biker co si dá k obědu kačenu se 6 a má 10kg fulla 100/100 :-)
no tak vaha cele jizdni soupravy je jina vec :-) tady bych rekl ze hodne fakt lehkejch kol se vyskytuje v souprave s ne prave chrtim bikerem :-)
:)
Ty se z toho svojeho kanona jdnou posereš…
A přitom debata neni vůbec o něm byl uvedenej jen jako příklad ;o]
:-D krásně a jednoduše řečeno
Klasický rozhled snobského maloměšťáka. Kterej nadohlídne dál než hranice svého dvorku. LoL
takže dáváš do blokovaných kingu ne?
To je přece jasné :-D.
Dávám si Tě do blokovaných.
ale né já mu tu publicitu velice rád dopřeju ]:->