• Lazi47

    Zdar chlapi, jsem uplný amatér:-) mám toto kolo http://www.merida-bike.cz/…ts-40-v-2011 chtěl bych si dát přední kotoučovou brzdu stačila by normálně mechanická abych neměnil páčky, ale vůbec nevím jakou sehnat aby tam pasovala, protože ten náboj se mi na to nezdá Alloy QR vidle Rst gila tln 100 má navářky, nevíte jak to zjistit jestli je nejaký adaptér nebo tak něco…?Děkuju za info

    0 0
    • rbcrx9  

      Náboj musíš mít s přírubou na kotouč, na vidli uchycení třmene podle obr. je, jestli chceš mechanickou, doporučil bych avid BB 7.

      0 0
    • BigKarel2  

      Musíš mít náboj pro na kterej se dá přidělat kotouč, buď na 6 děr a nebo Center-Lock což asi nemáš…jinak to půjde, ačkoli to je stejně zbytečné…Jinak kdyby ti nevadila jiná páka, tak teď je tady super akce…měl bys komplet hydrauliku za cenu mechanickýho třmenu…pomalu… http://www.kupkolo.cz/…m_90563.html

      0 0
      • Lazi47  

        takže pokud dobře chápu musím někde sehnat jiný náboj a nechat si přeplést kolo? Rád bych si to objednal přes internet ale vubec nevím jaky, nebo je to uplne jedno? a navíc jak mam správně objednat třmen abych ho namontoval na vidlici na ty uchyty, jinak přímo v meridě mi nabízejí zě mi ho dopředu dají za 2000kč hydraulickej tekro draco

        0 0
        • toram  

          tektro nebrat…:D a za 2000 už vůbec ne:D.. to si tam raději nech „véčka“ a navíc to bude vypadat blbě pokud dáš kotoučovku jen dopředu…

          0 0
          • toram  

            a jo…budeš si muset koupit jinej náboj a nechat přepléct..podle mě je to prsotě investice nanic..radši si kup něco jiného..

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • BigKarel2  

          Jo, musíš nechat přeplést kolo, Potom podle toho jak velkej kotouč budeš chtít dát, a podle toho jakej máš úchyt na vidli zvolíš jakej adaptér tam dáš, pokuď máš PM a budeš dávat 160mm kotouč tak adaptér nemusíš dávat, jinak jo…a ti adaptérem přiděláš třmen k vidlici…

          0 0
    • couffy  

      Na mechanické kotoučovky se vyprdni,to raději „V“ než tohle,našetři a pokud máš návarky i na zadní stavbě tak jdi do hyder

      0 0
      • Martin  

        technická – kolik jsi toho najel s mechanikama a s jakým typem?

        0 0
        • couffy  

          málo a typ už ti neřeknu,protože to je pár let,spíš víc než pár,ale můj názor je,že dobré špalky jsou lepší než mechaniky

          0 0
          • DaSnail  

            ne

            0 0
          • pee.tr  

            Pro mě, když jezdím i ve sněhu je mechanická kotoučovka (hayes MX2) proti V jako nebe a dudy. Když se o to člověk občas stará (a já hodně málo), furt mi to i v létě brzdí líp, než kdysi V. Je pravda, že mám jen 75kg.

            0 0
    • ps.slon  

      Zdarec, pravděpodobně by bylo nejlepší poohlédnout se po celém novém přední kole, protože si myslím, že i Tvůj stávající ráfek bude chtít vyměnit. Tvoje merida patří k základním modelům kol a předpokládám, že ráfek kola bude pouze jednoduchý(laciný), a při brzdění kotoučem by se mohl začít kroutit a v nejhorším případě by mohlo dojít i k jeho deformaci. Hlavně si spočítej cenu na nějakém e-shopu. Možná Tě překvapí celková cena, která rozhodně není malá. Je tedy na zvážení, jestli má výměna smysl.

      0 0
      • ps.slon  

        Mechanických kotoučovek se rozhodně neboj, brzdí výborně. Pravdou ale je, že stojí dost peněz. Za tu cenu už seženeš hydrauliky na minimálně stejné úrovni.Kvalitu brzdění můžu porovnávat, jezdím oboje(BB7, ShimanoXT).

        0 0
    • Jenda  

      nechci ti do toho kecat ale proc? Aby to prineslo nejaky vyrazne vetsi brzdnej ucinek nez mas na tech Veckach tak te to bude stat jako pulka tvyho kola. Radsi kup kvalitni spaliky a vyprdni se na to, cool tvoje kolo bohuzel nebude ani s kotoucovkou ani bez.

      0 0
      • zichis  

        souhlasím. Nevybral si zzrovna nejlíp :( a nejspíš bude brzo pošilhávat po opravdovým kole. Takže cpát další peníze do tohodlenc je jak krmit penězma Kalouska a myslet si že pak bude líp vládnout.

        0 0
        • Lazi47  

          nooo jak jsem říkal jsem laik, nejezdil jsem na kole hodně let,tak si přece nekoupim hnedka na poprvý kolo za 50tis. ale koupil jsem si ho jen na nějaké to ježdění po silnici i do terénu nikde s nim nebudu skákat…a ty kotouče řešim jen proto, že se mi to libí vzhledově a navíc jsem zjistil ze kdybych si 3tis prihodil tak mam celý kolo na hydraulikách přimo to samy ale to mi v prodejne nerekli, zkrátka se ještě bojim aby ty véčka brzdily na mokru abych je nespálil a navíc vždy mě sralo, to je jejich pitomé štelovaní jeden špalík nalepej na ráfku a nehejbal se druhej zase jako blázen… jedině pořídim ty lepší špálíky nebo větší no

          0 0
      • KubaBajk  

        KubaBajk

        0 0
    • Lazi47  

      no a víte někdo o nějakých hodně dobrých špalkách? co máte zkušenost?

      0 0
    • Lazi47  

      mužeš mi popsat princip? s botkou a zavláčkou?

      0 0
    • Lazi47  

      to víže moc ne říkam občas takhle lesem a polem, k čemu je zavlačka ve špalku…a hlavně co je botička?

      0 0
      • pepino  

        Je to v odkazu nahoře, špalík je v botce zastrčenej a jištěnej závlačkou, když se sjede, tak se vymění, nemusíš vyhazovat a štelovat celý špalky i s tou kovovou nohou. Zavlačka je na fotce vpravo.

        0 0
    • Lazi47  

      no přemýšlím zda to má smysl nechat přeplést kolo a dát nový náboj 1000kč a pak brzda to je minimálně taky kolem 1000…takže jsem tam za 2000kč…jooo kdyby to šlo jen za 1000 to by bylo fajn

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.