Ahoj,
používáte něco na patky plášťů, když měníte duše? U aut se tuším používá mýdlová pasta nebo co to je…
Díky za rady co použít.
Ahoj,
používáte něco na patky plášťů, když měníte duše? U aut se tuším používá mýdlová pasta nebo co to je…
Díky za rady co použít.
používám mýdlovou vodu
Já teda ne a nenapadá mě, proč bych měl.
Co třeba aby sis pomohl s pláštěm přes ráfek. V kombinaci drátěný patky a některých ráfků to nejde úplně ideálně
Co montpáka?
Až natrefíš na kombinaci drátového pláště s ráfkem, na které zlomíš několik plastových montpák, ohneš kovové a nakonec procvakneš ve vzteku duši, tak se ti jakákoli pomoc (třeba v podobě namydlení patek pláště) bude jo hodit.
nebude, ten plášť bude už dávno v popelnici…
Přesně tohle se mi teď stalo:-). 3 páky v p*deli a procvaklej plášť.
možná jsem nemehlo, ale už jsem toho v životě napřezouval dost, holt někdy i s montpákou to jde ztuha :-(.
takový nokina gazzaloddi 2,6 na 17,5mm široký ráfek, to je chuťovka :-) nebo narvat na něco užšího pointa 3"… to jsem zlomil 2 montpáky, ohnul šroubovák a nakonec se na to vysral :-)
No oprav ma,ak 2,6" plast je vhodny na 17,5 mm siroky rafik…
to sice ne, ale důležitější je že to vypadá sexi ;-)
on byl porod ho dostat i na normální sjezdový 29 a 30mm ráfek :-) ale ne tak velký a musel jsem to přehnat, aby to vypadalo, ne? :-) krom toho on má proporce jak schwalbe 2,4…
nicméně fakt záleží na patce, jakou má… každý plášť ji má jinou a některé pláště jdou dobře nandat a některý hůř. třeba zrovna ten point ji měl až přehnanou, vypadala jak dvojitá…
plášť líp zaskočí do patek, to je ten důvod
voda, když to nejde na sucho
OK, a kolik foukáte?
Od 2 do 13 atm. Jak kdy, jak co.
:-) tak kolik na co foukáš? ten rozsah je obrovský :-)
podívej se na jeho stádečko :-)
No čumím :-) spíš jako cyklobazar :-) Tím nechci říct něco špatného… jen to množství :-)
..a to jsem si myslel, že když mám 4 kola, který udržuju a občas provětrávám, je nepřekonaná úchylka.
Jedno není moje, některé už neexistují, některé už jezdí u někoho jiného :-) Pravidelně jezdím na obou RB, Kleinu a Favoritce. Sem tam provětrám modrého Supa, který už ovšem vypadá úplně jinak.
:-) foukám cca stejně jak nooski
na bajku co nejmíň na silnicním kole co nejvíc :D
Kleinisko teď trápím v Beskydech na sněhu a ledu, tak ty dvojky peru co nejméně. V létě mám rád, když to jede a tak dostane kolem 4,5, 5atm. Silniční pláště valím mezi 8–9atm podle nálady pláště a určení. Galusky dostávají 12 dopředu a 13 atm. 21mm Tufáč vzadu.
jde mi hlavně o bajka :-)
takže cca od 3 do 5 atm… to jsem si tak nějak myslel…
2 až 3
3? není to málo? když pojedu s bajkem na silnici, tak to bude jak žvejkačka… podotýkám, že mám 90kg :-)
2,5 – 3
:-) ok, dneska si jdu koupit manometr, tak to prubnu jak vypadají ty 3 :-)
25PSI předek, zadek kolem 30PSI, 35PSI max. v zimě klidně i kolem 20PSI, tj cca 1,5 až 2,4 atmosféry, pláště NN 2,25 notube, moje maličkost má 90kg
foukej jen tolik aby se to nežvýkalo
Já mám 95kg a vzadu vozím lehce nad 3 a vepředu lehce pod 3 :) a na silnici není problém.
Teď v zimě tam mám ještě míň.
Tak na zimu jsem dal predek 2 a zadek 2,5 bar. Jdu to projet…
Jinak, plast sel na ráfek holýma rukama, úplně v pohodě… Asi měkký plášť :) Hutchinson Python 26×2
Nic, jedu ven :-)
python vepředu se dá provozovat i s 1 1/4 barem, pokud máš 67 kilo :-)
bohudík 90 ;-)
Zklamal jsi mě, Míšo…
je sice hezký, že tu všichni píšou tlaky, ale jak se nenapíše o jaký jde plášť, tak je to stejně k prdu…
Není-ten spodní práh bych posunul na: 1,5 b
Sílu. Kde nepomůže síla, pomůže větší síla!! :)
Jo jo, před chvílí jsem zlomil montpáku :D
Dneska zlomený dvě montpáky , ohlá lžička.. nakonec sem to tam cpal druhym koncem vidličky a cvakl sem při tom duši :D:D
za chvilku jdu na to, tak doufám, že se mi nebude dařit podobně :-))))