• žajlos

    máte zkušenosti?

    0 0
    • Azmir  

      Jo

      0 0
    • ClAyD  

      Ne:D

      0 0
      • ClAyD  

        Každopádně NN 2.1 EVO pacestar mám teď vzadu a jsem totálně nadšenej!

        0 0
    • žajlos  

      jde mi o rychlost a jak sedí. ty kingy mi přídou uzounký. za to schwlbe drahý jak pi.a :)

      0 0
      • ClAyD  

        NN 2.1 EVO pacestar mě vyšel za 550.

        0 0
        • ClAyD  

          Jede rychle jak prase a sedí úplně totálně. (Porovnání z Nevegalem :D)

          0 0
          • Aspean  

            Mam ted taky Nevegaly a premyslim o NN dozadu, ale spis 2.25 verzi. Ta 2.1 ti prijde dostatecna? Myslim ze realna sirka plastu bude prave Nevegal 2.1 a NN 2.25 stejna

            0 0
            • ClAyD  

              Ta 2.1 NN je užší, než 2.1 Nevegal, ale mně to stačí, stejnak se dozadu dává užší. Jede to rychleji a kupodivu i lépe drží, výměny fakt nelituju.

              0 0
            • smash_mouth  

              Mam Nevegal 2,1 vpředu a NN PS 2,25 vzadu. Na ráfku s vntřní šířkou 19mm je rozdíl cca 3 mm pro NN. Opticky to moc videt neni.

              0 0
          • smash_mouth  

            Nevim jaky jsi mel Nevegaly ale ja sel v predu z NN PS 2,25 na Nevegal 2,1 a rozhodně PLUS – sedí lépe, jistota.

            0 0
            • radek.n1  

              Nechtěl bys Nevegaly 2.1 koupit? Sundal jsem je z nového Avalanche a jsou mi k ničemu :).

              0 0
      • jIrI___  

        No nevím, srovnávej srovnatelné, tj. X-K RS a NN PaceStar. Cenově to vychází ± stejně, spíš lehce ve prospěch NN.

        0 0
      • Ricci  

        Spravny postreh

        0 0
    • žajlos  

      a ten snake skin vážně ochrání, nebo je to zase jenom marketing? oproti obyčejný verzi litr nahoru (v ceně obou plášťů)

      0 0
      • Azmir  

        Ochrání ale zas je to těžší, větší valivý odpor a prý značně pomalejší než normální verze.

        0 0
        • Nikovlas  

          Odkud máš informaci, že SS verze je značně pomalejší, než obyč? Já porovnání nemám, tak se ptám…

          0 0
          • Azmir  

            Myslím že mlok tu házel odkazy na nějaká měření plášťů a z toho to vyplývalo.

            0 0
            • Nikovlas  

              Co pamatuju, tak právě Mlok snad vždycky tvrdil, že je rozdíl až u DD verze, a že normální a SS mají stejný odpor (mají totiž stejný běhoun) a UST skoro taky. Ale ruku do ohně bych nedal.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • MlokCZ  

                Přesně tak. Snake skin pomalejší není nebo neznatelně. Valivý odpor dělá běhoun a boky mají vliv minimální.

                Jestli tam nějaký minimální rozdíl je, tak jsem ho nikdy nezaznamenal, narozdíl od DD verze, která je pomalejší výrazně.

                Za mě obyč verze, UST verze i snake skin verze jede ± stejné (vše samozřejmně srovnávám bez duší). Jen UST je mírně znát hmotnost navíc, kde už není tak malý rozídl jako obyč x snake skin.

                Pro NN tohle platí pořád, pro RaR 2012 jak už jsem tu víckrát do toho vstupuje ještě rozdílný běhoun (UST a obyč 127tpi a snake skin 67tpi), tam už nějaký rozdíl bude. Zatím ale jsem ani nezkoušel jaký, ani není k mání žádné měření.

                0 0
          • Necris  

            Značně pomalejší určitě není. Zato značně lépe drží tubeless.

            0 0
      • Nikovlas  

        Eh? NN 22,5" (26") pacestar SS je za 800 – ty jsi koupil to samé bez SS za 300? Gratulace.

        0 0
        • jIrI___  

          Těch 22,5" by se mi na moje kolo asi nevešlo :))

          0 0
          • Nikovlas  

            Sry, překlep. Mě by to asi taky neprošlo rámem a vidlí :-) A dveřma na balkon :-D

            0 0
    • Azmir  

      Tak teda k věci. Záleží co jezdíš a co od toho čekáš, NN asi podrží o něci víc ale zase pojede hůř než X-kingy. Tedka mám X-kingy 2.2 racesport a oproti minulým mrdkám nebe a dudy, jede to, drží to, nepodkluzuje to.

      0 0
      • žajlos  

        jakejm mrdkám?

        0 0
        • Azmir  

          Měl jsem nějaké od meridy, bylo mi je líto vyhodit nebo střelit za směšný peníz tak jsem na nich něco odjezdil :D

          0 0
    • saddik  

      Záleží na tom, co od gumy chceš, na jaký kolo to chceš dát (předek/zadek) a jestli s duší nebo bez duše. Tohle napiš a pak se někam posunem. Jinak obecně:

      NN je podle mě skvělá guma, hlavně na předek minimálně v 2,25 palce, EVO TLR verze bez ochran jde v pohodě použít bez duší (zejména na ten předek), pokud nejsi extra defektící typ. Dobře drží, překvapivě jede a je to ještě rozumně lehké (tedy ne úplně papírové). Jen je na asfaltu hlučnější, ale to neznamená, že nejede.

      X-King RS bych podruhé bez duše nechtěl, je to už moc šlupka a NoTubes mlíko mi ji pořádně nezatěsnilo. Krom toho je ale taky super, mám ji vzadu a vyhovuje mi víc než RaRa, jede ± sejně (ne-li líp) a přijde mi, že o dost lépe zabírá (porovnávám s RaRa EVO 2011). S duší bych bral RS verzi, bez duše už bych to dával jedině na UST. Celkově je to ale lépe jedoucí a méně zabírající plášť než NN, prostě trochu jiná kategorie, takže to nejsou přímí konkurenti.

      0 0
      • žajlos  

        jezdim duše. nn dopředu, dozadu ralpha. ted zvažuju jestli s protektem SS nebo ne. cena je dost jinde

        0 0
        • MlokCZ  

          A kde je ta cena dost jinde?

          0 0
        • Nikovlas  

          Už zase – za kolik to kupuješ? Na netu je SS verze za cca 800, EVO za 700, možná 650. Vůbec nerozumím, jak můžeš na 2 kolech udělat rozdíl litr. Bavíme se doufám o pacestar verzi, ne o performance? Pokud uvažuješ o performance, tak to vlákno můžeš vyhodit a založit nový – všichni tu komentují třísměsový plášť.

          0 0
          • žajlos  

            u nás v radotíně jsou za 1250 model 2011. za 800 jsou ne netu nejlevnější tutově 3 roky starý modely a co vim tak se každej rok lišej

            0 0
          • žajlos  

            ukaž mi tu verzi SS za 800 prosimtě.. myslíš tu z koloshop.cz?

            0 0
        • saddik  

          No, tak s dušema bych zvažoval dvě varianty:

          • NN 2,25 vepředu / XK 2,2 RS vzadu (pokud Ti nevadí mix značek)
          • XK 2,4 RS vepředu / XK 2,2 RS vzadu (méně jistoty vpředu –i když podle povrchu – a trochu více to pojede než s tím NN)

          Samozřejmě i XK 2,2 může jít dopředu, ale já bych to asi nechtěl, raději mám vpředu jistotu navíc.

          Ohledně těch ochran Ti neporadím, nezkoušel jsem je, jezdím bez nich a zatím nemám dojem, že je potřebuju, nejsem píchač a už vůbec ne cvakač.

          0 0
      • misko  

        to si ma nepotesil, ja som chcel pouzit bez dusi x-king rs dopredu a rk rs dozadu

        0 0
        • xshreck  

          .

          0 0
        • Flegmatik  

          Minulý týden jsem dával na neUST ráfky XK 2.2 RS bez duše, s NoTubes latexem a žádný problém se zatěsněním. Skrz boky neprolezla ani kapka. Po té hned první 90 km vyjížďka a pohoda, žádný únik. Od té doby najeto dalších 200 km a stále drží, nic neteče, kein Probleme.

          0 0
          • xshreck  

            1000km no problem. Jen mi prdl nipl takže musím zadní RK sundat (předek XK zadek RK NT páska, NT tmel)

            Minulý rok jsem na bezduši najezdil taky pár tisíc a to už měl plášť to nej zasebou.

            0 0
    • MlokCZ  

      X-king srovnávej s RaR, ne s NN. Oproti NN je X-king rychlejší a hůře drží.

      0 0
      • MlokCZ  

        Oproti NN už je problematické srovnávat teď i MK II. I ten je pořád o něco rychlejší než NN a hůře drží.

        0 0
    • frederick  

      jak píše mlok…X-king je rychlejší:) Nobby Nic je pomalejší ale víc drží:) a víc vydrží… X-king nemá nic moc životnost.

      0 0
      • Frostty  

        Pokud je životnost podobná MK1, tak ho snad nemá cenu zkoušet.

        0 0
      • marapara  

        Právěže živosnost XK 2.2" RS je parádním rozhodně vyšší, než třeba u RaR. Po najetí cca 1000 km s XK vzadu, jsou ještě vidět mělké rýhy na figurách. Loni mi vydržel skoro 5000 km vzadu.

        0 0
        • MirosPikos  

          To mi vydržel i RaRalph 2.25 Evo… takže to není zcela směrodatné. Záleží kdo jak jezdí, jak fouká, kolik váží.

          0 0
        • Frostty  

          Ovšem to je docela zajímavá informace.

          0 0
        • MlokCZ  

          Mělké prohlubně na figurách na zadním kole mám vidět na RaR (pacestar) i po 2tis. km. a když ho po cca 3–3,5tis. km měním tak je to právě ve chvíli kdy zcela zmizí ty prohlubně ve vzorku (tzn. v tu chvíli tam je ještě cca 2/3 výšky vzorku, ale už chybí ta měkčí vrchní směs a začíná výrazně ztrácet vlastnosti).

          Po 1000km na zadním mám RaR vždy téměř jako novej.

          Přesně ale jak píše MirosPikos, tak je to o tom kdo kolik fouká, váží, jak jezdí…

          A neplatí ani relativní rozdíly. Tím chci říct, že když jednomu jezdci pro jeho podmínky jeden plášť vydrží 2× tolik než jiný, tak pro jiného jezdce a odlišné podmínky klidně být opačně.

          0 0
          • marapara  

            To samozřejmě. Jezdil jsem RaR 2.25" EVO a po cca 3000 km vzadu už byl skoro zralý na výměnu. U X-Kingu 2.2" RS se mi podařilo natočit v podobných/stej­ných podmínkách o cca 1500 km víc.

            Pokud někdo váží víc nebo jezdí jako prase, že drhne každou zatáčku smykem, tak se pak není čemu divit, že po 1000 km je plášť na odpis :).

            Ty rýhy u X-Kinga jsou jen opravdu malinké, prohlubně u RaR jsou kapku hlubší. Ale i tak mi trvalo cca 1500 km, než nebyly už vidět.

            0 0
            • Frostty  

              V jakých podmínkách jezdíš?

              0 0
              • marapara  

                X-Kingy mám na fullu SJ FSR. V součastné době jezdím kombinaci vepředu XK 2.4", vzadu 2.2" oba RaceSport. Protože je mám na fullu, tak se snažím jezdit víc v terénu, ale najdou se i silniční přesuny, že jedu třeba 10–20, občas i 30 km po asfaltu. Kdybych to měl přirovnat poměrově, tak je to tak 60% terén, 40% asfalt. Ale přesně to nevím.

                Vzhledem k tomu, že X-King dobře jede i po asfaltkách, tak to zas tak neřeším. Snažím se jezdit spíš na suchu, ale občas se nějakému blátu člověk nevyhne.

                0 0
                • Frostty  

                  Jo, tak to máme obdobné, objednávám XK 2.2 a uvidím nejlépe sám.

                  0 0
            • jIrI___  

              Tak ať je tu i nějaký protiklad k těm obřím nájezdů, přidávám fotku RaR po nějakých 800 km. Už je to druhý tak rychle sjetý kousek, takže žádná náhoda. Proč u mě vydrží tak málo mi je stále záhadou.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Pavouk88  

                Jééé Vždyt´ je skoro jako novej . . .

                0 0
                • jIrI___  

                  Tohle je stav, kdy už pocitově ztratil svoje vlastnosti. Většina lidi by ho už asi vyhodila, já z něj udělám slicka :D

                  0 0
                  • Pavouk88  

                    V předu bych to asi řešil ale v zadu si myslim ze to je uplne jedno a ze vzorku je tam jeste hafo…

                    0 0
              • Lister  

                Roud by ti napsal, že je jen lehce ošoupaný a dal na něm ještě 7,5tis km!

                0 0
              • alaska  

                Tohle je ještě dobré… Já mám na MK 2.2 po 700km ani ne 1,5mm vzorku na středu..

                0 0
        • nox159  

          pokud na to mentalne mas, tak ti RR evo vydrzi vzadu 7000km :)

          0 0
          • marapara  

            Tak na tohle bych ani momentálně neměl :)

            0 0
          • MlokCZ  

            Tak jezdit ho až na slick, tak dám klidně i 10tis. km. Na to ale metnálně tedy fakt nemám :-)

            0 0
            • nox159  

              kdyz mas kolo za 13k a nemas prachy tak radeji budes brousit RR do mrtva nez abys vozil levny 900g plast se vzorekem ktery nejede a pritom nedrzi lip nez ten slick :D

              0 0
            • Georrge  

              co na slick, to je málo, hezky až na kord a ještě dál :) jako malej jsem sjel i tkaninu a při brždění udělal 5cm dlouhou díru :)

              0 0
              • saddik  

                Takže jsi to vlastně sjel až na částečný bezplášťák :)

                0 0
          • Frostty  

            A kde ty najezdíš těch 7000 :D:D.

            0 0
        • Azmir  

          Po 250Km mám na XK v zadu ještě ty gumové vlásky (nevzpomenu si ted jak se tomu říká) a vepředu kdybych ho sundal a umyl tak ani nikdo nepozná že to je jetý plášť.

          0 0
          • flyman  

            Po prvních 500 tam chloupky nejsou a na zadních mizej ty jemný zářezy. Po dalších 500 mizej jemný zářezy i na předních. V tento moment je zadní už v pí.. a měním zadní za novej a vono to nějak s tím předním vyjde, že na dvou litrech a něco jsou oba – tři v pí.. . No a to je na mojí letní sezonu akorát.

            0 0
            • biker007  

              mne na prednich zarezy nezmizely za celej rok a neco(na biku cca 3500?). zadni uz byl tou dobou na odpis. ale je pravda, ze se snazim vyhybat asfaltu

              0 0
      • frederick  

        Opravdu by mě zajímalo, kde jezdíte, ale já mam po 1000km X-king na odpis…

        0 0
        • xshreck  

          te´d většinou po asfaltu a podobných pláštěžroucích povrchoch

          0 0
        • marapara  

          Hele, klidně mi můžeš pár těch „sjetých“ X-Kingů, které mají 1000 km najeto, poslat :)

          0 0
    • bradek  

      Ahoj, trochu se tady přiživím :-), potřeboval bych poradit, vozím vzadu Racing Ralph 26×2,1, vepředu Nobby Nic 26×2,1, moje váha cca 80 kg, vidle Reba Race, zdvih 80 mm. Racing Ralph je fajn lehkej a rychlej plášť, ale vadí mi, že hrozně rychle ubejvá, Nobby Nic zase dost drncá na menších nerovnostech, takže mě napadlo je vyměnit oba za nějaké 26×2,2, chtěl bych, aby byly podobně lehký a aby to jelo, ale aby byly i trochu pohodlný (hlavně ten přední), jezdim dost asfalt a pak takový polní/lesní cesty, kde jsou spis takový drobnější terénní nerovnosti typu rozježděný od traktoru, drobný kameny, hrubý asfalt, kořeny/velký kameny nevyhledávám, to jedu spíš vyjímečně, když se to po cestě naskytne, ale nevyhýbám se tomu, preferuju sucho, v bahně se nevyžívám. Napadlo mě dát na předek Continental Xking Race Sport, kde ta váha je celkem slušná a dozadu Continental Race King Supersonic, (mám ale pocit, že se už tolik neprodává), oba jsou 180 TPI, oboje 26×2,2 eventuelně ty Xkingy dát dopředu i dozadu, pomůžu si ? Nebo nějaký jiný nápad ? Někde na krámě jsem koukal na Maxxis Crossmark, ale ta váha byla moc vysoká, doporučuje se tady i Kenda Karma, tu jsem na vlastní oči neviděl. Předem díky. :-)

      0 0
      • Azmir  

        Vzoím XK 2.2 racesport vepředu i v zadu a co se vlastností týče tak si je nemůžu vynachválit. Skvělé drží, dobře jedou, nelepí se na ně bordel a když jo tak je rychle pryč, v jemném bahně taky podrží, ale ve větším už podkluzujou, ale to většina XC plášťů. Akorát teď mám už 3 defekt za posledních 100km a předtím 400km nic, tak nevím jestli je to mnou nebo tím pláštěm, protože 2 roky předtím ani jeden defekt (měl sem jiné mrdky pláště ;-) )

        0 0
        • scret  

          mas bezduse?

          o XK 2,2 RS prave ted uvazuju…

          0 0
          • Azmir  

            nemam bezduse, ty plášte nejsou UST, ráfek taky nemám a když už tak bych to chtěl plnohodnotné takže možná časem.

            0 0
            • scret  

              plaste jsou tbls ready, proto se ptam…

              V tom priapde jsem klidny, mliko to podrzi:)

              0 0
              • MlokCZ  

                A opravdu jsou? Teď se chystám nahodit RK na 29tku, takže jsem se snažil to více vyzkoumat jak to je.

                V katalogu 2012 od Contíku mi to přijde celkem jednoznačné. A tedy, že tubeless ready je pouze protection verze (obecně).

                Jen výtah z katalogu.

                Protection:

                BlackChili Compound

                Tubeless Ready bead

                Revolution Tubeless Ready base

                4/240 threads per inch (tpi)

                Flag Sidewall design

                RaceSport:

                BlackChili Compound

                Universal bead

                3/180 threads per inch (tpi)

                particularly robust tread and fabric rubber lining

                Smooth side wall

                U obojeho navíc foto, kde je jasně vidět, že protection verze má odlišnou patku a je TLR, kdežto RaceSport ne.

                Hodně lidí RaceSport verzi bez duší vozí, takže to fungovat bude, ale nemyslím si, že jsou TLR.

                Přidávám rovnou i ty fotky z katalogu.

                Já chtěl i aby byl odolnější, takže protection verze jasná volba (konečně jsou i 29tkové RK v protection verzi). A dle testů protection verze neztrácí nijak moc na valivém odporu (taky je to jen jedna další obyč vrstva navíc a ne nějaká speciální tužší vrstva).

                0 0
                • scret  

                  hmm, tak to je nejaka novinka, prtze jeste nedavno byla RS verze TLR a Protection naopak ne…

                  Jinak bych nesel do Schwalbin, ale zas do Contiku…

                  Jinak ja jsem trochu zklamany ze Schwalbe, cekal bych, ze budou drzet lip… A to mam FA ss TS a vzadu NN ss PS…

                  MK drzely lip…

                  Takze pokud by udelali Protection verzi TLR, ratil bych se nejspis ke kombinaci MK II/XK…

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Je zajímavé jak každý ty pláště hodnotí jinak. Ve všech testech hodnotí MK2 o třídu hroší (co se týká gripu) než NN pacestar.

                    MK2 i v protection verzi ale super jede dle měření.

                    0 0
                    • deekay  

                      Jenze scret mel pokud se nepletu MKI a ne MKII… a tam je rozdil.

                      0 0
                    • scret  

                      MK II jsem jeste nejezdil… jen MK I a to byl muj nejlepsi plast, co jsem kdy mel… Vzadu se samozrejme dost zvykal, ale tam jsem pak dal XK UST…

                      0 0
                      • deekay  

                        Ja zase nejezdil MKI, takze nemuzu porovnat. Premejslim ze MKII protection mrsknu dozadu a dopredu pude rubber queen. Top by mohlo fungovat

                        0 0
                      • MlokCZ  

                        Tak to pak počítej, že grip bude výrazně horší u MK2.

                        0 0
                  • MlokCZ  

                    Takže jsem stáhnul pro srovnání 2011 katalog a cituji z něj:

                    RaceSport:

                    3/180 tpi

                    UST rim – Tubeless Ready

                    Black Chili Compound

                    Flat sidewall

                    Made in Germany

                    Protection:

                    4/240 tpi under tread

                    3/180 tpi sidewalls

                    Black Chili Compound

                    Sidewall in flag design

                    Made in Germany

                    Takže to vypadá přesně jak píšeš. U těch verzí to prohodily. Zdá se mi to i poměrně logické, protection verze se bude lépe zatěsňovat díky jedné vrstvě navíc. 3/180tpi jsou boky nejspíš i u 2012 (kde to není speciálně zmíněno) a racesport verze dle obrázku vypadá, že boky má 2/120tpi.

                    Ideálně ale mohli nechat TLR patky u obou těch verzí.

                    0 0
                    • scret  

                      presne…

                      0 0
                      • flyman  

                        Asi jsem si zas koupil XK 2011 RS :-), který jsem měnil za nějaký OEM verze kevlaru (pravda stáli tři kila v koloshopu).

                        Myslím že u 2012 bude jen tisková chyba. Jsme jen lidi

                        0 0
                • frederick  

                  no tak to jsem zvedavej, jak to bude držet…taky budu kupovat na 29era X-king racesport…a mám novej ráfek ZTR Arch Ex 29Er…kde je patka…no to snad není ani patka…To jsem moc zvedavej!

                  0 0
                • deekay  

                  Osobne sem teda contiky na bezduse nezkousel, ale kdyz sem je kupoval, koukal jsem vusde mozne i na tendle aspekt a obecne jsou contiky (non tubeless) brany jako docela velka pain in the ass v bezdusovy verzi.

                  Jinak mam doma Xkinga RS a MKII Protection a moc se mi nelibi prave ten karkas protectionu, uz je to same platno a zadna guma a i pri nafuknuti na relativne maly tlak neni prilis poddajna vuci prekazkam.

                  0 0
                • Bystrous  

                  jak široký budeš brát?

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    2,2. Chci na celopevňák co největší objem a doufám, že budou mít kolem 55mm.

                    Já je tedy už vzal a mám je na cestě. Před chvíli mi přijelo DPDčko, že mi je předají, zatím mám ale prd, protože zjistili, že balík v autě nemaj. To je ale ******* :-)

                    0 0
                    • Bystrous  

                      tak to bych byl hodně nervózní :) Máš je z bike-discountu? Na tu šířku jsem teda taky zvědavej.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Nemám, na bike-discountu nejsou skladem. Oni v tuhle chvíli nejsou skladem asi vůbec nikde, všude došly.

                        Pár kousků se objevilo na bike24 a hned zmizely a už zase nejsou.

                        Já je bral na Action Sports actionsports.de, ale okamžitě po mojí objednávce došly (takže taky poslední kousky).

                        Nejlevnější jsou na bike-discount, tak pokud se u Contíku uráčí udělat větší dodávky a všude se zase objeví, tak nejlépe vzít tam.

                        Můj balík se mezi tím našel (byl omylem vyložen už jinde), ale teď se zase neví, jestli stihnou se pro něj dnes vrátit a znovu doručit.

                        0 0
                • Azmir  

                  Čistě teoreticky, kdybych vzal svůj obyčejný ráfek + 2.2 XK RS + rubena sadu + mlíko funguje to? Jezdí to tady někdo? A mám ještě jeden problém a to je bouchnutý ráfek u patky, nejde to už více srovnat, nastal by v tom místě nějaký problém?

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    U 2012 je větší šance, že budou problémy, když už TLR nejsou a byly.

                    0 0
                    • Azmir  

                      Jak poznám ročník plášťů je to uvedené někde na patce? Teď kolo nemám u sebe tak sry za blbou otázku.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Nevim, balíček mi nedorazil, bude až v pondělí, takže jsem žádný 2012 Contík ještě neměl v ruce.

                        Odhaduju, že tam ale lecos na tom plášti bude napsané (ne přímo ročník, ale některé ty vlastnosti, dle kterých by se to mohlo dát poznat).

                        0 0
            • frederick  

              pláště jsou tubeless ready;)

              0 0
              • MlokCZ  

                Jak už jsem reagoval na screta, opravdu jsou?

                0 0
                • frederick  

                  jezdil jsem to v 26 verzi a fungovalo to:D Jestli to pujde i v 29er verzi nevím…třeba něco změnili:D

                  Doufám ale že ne, protože jsem ty pláště miloval!

                  0 0
                  • ememem1  

                    sa nepyta ci to fungovalo ale ci su. z popisu imho nie su (co nic nemeni na tom ze to fungovat moze.)

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Výše se tu už vyjasnilo. 2011 to bylo opačně, racesport verze byla TLR a protection ne. U 2012 je protection TLR a zase není racesport.

                    Předpokládám, že jsi nejezdil 2012 verzi, takže jsi jezdil tu verzi, která měla TLR patky (ale teď už nemá).

                    0 0
                • frederick  

                  Zdravím:) na mlíku to krásně funguje jak má:)

                  mělo to sice děravý boky jak řešeto, ale zacelilo se to a je to OK:)

                  0 0
          • bradek  

            Sry, to jsem taky zapomněl uvést, hledám verze s duší, ještě mě napadlo, dát na předek Mountain King 2,2 Supersonic, tam je váha taky slušná.

            0 0
          • frederick  

            jako bezduše jedině doporučuju…super pohodlný! Ale 1000km a zadní je hotovej…

            0 0
            • scret  

              sjizdeni neresim, radsi budu, kdyz plast drzi, ikdyz se trochu vic sjizdi…

              0 0
              • frederick  

                v tom případě to kup…hod tam mlíko a nefoukej zbytečně moc velký tlaky a budeš spokojenej:)

                0 0
        • op  

          Me X-King taky strasne vyhovoval jizdnimi vlastnostmi, ale pote co jsem jich behem kratke doby nekolik prorezal (verze RS), uz do nej nejdu. Momentalne zkousim RonSS :) a RalphSS (oba kolem 550g), zatim dobry, ale najeto nic :)

          0 0
          • deekay  

            taky sem Xkinga RS vyradil kvuli prurezum a to takovym, ze bylo nutno podlepovat. A vsechno v praze a okoli, zadne beskydy.

            0 0
            • op  

              jj, a verze Protection se ted neda nejak sehnat

              jinak me fakt nadchl, takze me to mrzi

              0 0
          • op  

            hmmm..

            Dnes pad, davam castecne za vinu plasti (Ron) – ustrelilo predni kolo, ale nejel jsem zadnou hranu.

            Loni jsem jezdil X-king RS vpredu, Ralph EVO vzadu

            Ted jsem kvuli zminenym defektum zvolil odolnejsi verze, ale X-King v Potectionu nebyl, tak jsem sel do: Rocket Ron SS 2.25 vpredu a Racing Ralph 2.25 SS vzadu, mam na nich dve vyjizdky (jeden pad) a jsem z toho dost rozpacity, mam tyto pripominky:

            1. letosni Ralph ma oznacenou rotaci jen jednim smerem, ne jak jsem byl zvykly

            ruzne na predni/zadni kolo. Trochu se zmenil vzorek a zda se mi, ze hodne spatne brzdi (zabira pri brzdeni). Taky je tezsi nez deklarovano..

            1. Ron 2.25 ma od pohledu vyrazne mensi objem nez Ralph 2.25
            2. ten Ron mi nejak nedrzi, mam za to, ze X-Kingem by se mi ten dnesni pad

            nestal. A to ted vozim nove bez duse a o cca 5 psi mensi tlak nez s X-Kingem. Musim davat mnohem vic pozor. Taky jeho tvar na rafku je jakoby „spicaty“ – neroztahl se (zatim) do sirky, ale jde spis do vysky a pocitove jedu jen po prostredku vzorku. (mam 21mm rafek)

            Nejak me tyhle Schwalbe zatim serou :)

            Mate podobny zkusenosti?

            0 0
            • scret  

              dlouhou dobu jezdene MK I UST, ted kombinace FA Trailstar ss TLR/NN Pacestar ss TLR a prijde mi, ze MK byly o dost lepsi, vic drzely… Cekal jsem teda od FA jeste v mekci verzi lepsi vykon…:(

              0 0
              • MlokCZ  

                Začínám docházet k tomu, že dost záleží na verzi pláště.

                Tím chci říct, že verze, které mají měkčí materiál a lépe se deformují, tak drží výrazně lépe.

                Konkrétně u Schwalbe tedy, že UST verze drží výrazně lépe. A u 2012 RoR a RaR to je ještě výraznější díky 127tpi x 67tpi. U RaR to mám vyzkoušené, tam jsem jezdil dlouhodobě 2012 UST i snake skin verzi.

                Na 29tce mi nic jiného než snake skin verze nezbývá (obyč šlupka verzi jezdit nehodlám), tam to ale dost kompenzuje ten mírně řidší vzorek, takže pohoda.

                A zřejmě tohle může být jeden z důvodů, proč mi přišel ten RK protection tak tragický. A možná bude racesport a supersonic verze o něco lepší co se týká gripu.

                No a FA a HD jsou už poměrně tuhé pláště. Nejen, že tam jsou snake skin boky, ale i běhoun je tvrdší a o něco odolnější i než u 67tpi verzí RaR a NN.

                A ty jsi jezdil právě UST verzi, předpokládám, že u ní to bylo podobné, tedy že byla podajnější i když měla více materiálu.

                0 0
                • deekay  

                  Naprosty souhlas s deformaci plastu.

                  Taky mam stejny pocit z MkII Protection – hrozne tvrde a nepoddajne.

                  WTB bronson, co ted vozim je naprosty opak, je to fakt pekne mekkoucke a gumovoucke :)) Prizpusobuje se to terenu paradne.

                  Stejne dobre je na tom treba maxxis swampthing.

                  Nevyhodou je zase mensi odolnost vuci defektu.

                  0 0
              • MlokCZ  

                Jinak HD drží lépe než FA (a jede to ± stejně), u Schwalbe jsi měl raději vzít HD z téhle dvojice.

                0 0
                • scret  

                  nj, ale kolik HD taky vazi:) Uplnej nesmysl… To bych radeji vzal zase Contiky v UST…

                  Celkove mi contiky proste sedej lip… Dost by me zajimal novej MKII…

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Váží úplně stejně jako FA (srovnáno v praxi). Tedy leda, že jsi bral FA ve 2,25 (ty jsou lehčí).

                    Já tedy když už bych šel do těhle pořádnějších drapáků a ještě v trailstar, tak jsem automaticky srovnával s 2,4 FA (které jsem i jezdil).

                    0 0
                    • scret  

                      mam FA 2,25 ss TLR Trail…vaha 740g!:(

                      Myslis ze treba NN 2,4 ss TLR trail by mohl drzet lip?

                      Kdyz bych se pohyboval uz kolem 800g, vzal bych rovnou UST Conti… XK UST 2,4 mel dokonce jen cca 780g…

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        To máš ale pěkně těžký kus.

                        Co jsem vážil HD

                        • pacestar 771 a 773g
                        • trailstar 793 a 810g
                        0 0
                        • scret  

                          jj, podle vyrobce by mel mit kolem 650g! Nechal jsem si ho nakonec jen z duvodu vyssiho ocekavani trakce, ktere se nakonec stejne nepotvrdilo…

                          0 0
                      • MlokCZ  

                        NN v trailstar jsem nikdy nejel. Pochybuju, že bude nějak výrazně lepší než FA, klidně může být v některých situacích i horší. Ale jen hádám dle verzí s jinou směsí.

                        0 0
                        • scret  

                          spis mi slo o to, ze NN 2,25 ss TLR pacestar stoji za prdlacku, co se tyka drzeni na predku, tak jestli treba 2,4ka bude o dost lepsi?

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Velký rozdíl v gripu mezi 2,25 a 2,4 pro stejnou verzi nečekej.

                            0 0
                  • mirabike  

                    mám MKII Protection 2.4… směs je tvrdší, než NN 2.25 Pacestar a řekl bych, že v určitejch podmínkách (prach, vlhko, mělké blátíčko) drží NN trochu líp, ale MKII je výrazně rychlejší i v tomto rozměru, hlavně na tvrdým povrchu (na asfaltu nejvíc a tam se taky míň žvejká). V těžkým terénu je zase MKII lepší – při tlaku 1.5 vpředu je překvapivě tuhá (na pohmat přijde víc nafouklá, jak NN na 2.0 baru) a třeba na velkým ostrým kamení (suchým) drží super.. na mokru je lepší NN..

                    ty XK mám 2.4 RS teď jí mám jen vzadu (Už zase s duší) – je ještě o dost rychlejší, než MKII, ale trochu zrádná, hlavně na prachu, píšečku, kamínkách apod, v blátě je překvapivě dobrá. Bohužel je to šlupička a boky stačí odřít a jde do kytek, nebo rovnou říznout – to jde velmi snadno :(

                    takže končím na kombinaci MKII 2.4 Protection vpředu bez duše NoTube páska a ventilek + tmel a XK 2.4 Protection vzadu, taky tak bez duše.

                    0 0
                    • scret  

                      ja jezdil XK 2,4 UST vzadu a byl jsem celekm spokojeny, ikdyz pri brzdeni samozrejme nedosahoval kvalit MK… ale zas se nezvykaly spunty jako u MK…

                      vepredu MKI UST byl muj nejlip drzici plast – drzel snad na vsem, paradni!

                      0 0
            • MlokCZ  

              X-King možná drží dobře, ten jsem nejel. V sousedním vláknu jsem psal zkušenosti s RK, jak jsem ho zkusil místo RaR a po jedné vyjížďce jsem okamžitě vrátil k RaR, ten RK byla hrůza co se týká gripu (pořádně jsem zkusil právě záběr a ostré brždění a to bylo na RK tak o dvě třídy horší).

              Bylo to tedy na 29tce, kde RaR je ještě jiný než na 26tce, má větší mezery mezi špunty.

              Na 26tce mám teď nahozené 2× 2012 UST RoR, šířka úplně stejná jako 2012 UST RaR, jeden kousek 55mm, jeden 54,5mm.

              Snake skin verzi RoR jsem nikdy neměl, tak tam nemám zkušenosti, jestli jsou podvyživené jako bývaly některé starší RoR.

              Váhově jak které kousky. 29tkové 2012 snake skin RaR mám 4 kousky a všechny výrazně těžší (asi 630–660g, někde jsem to tu psal přesně a mají mít 605g).

              UST RaR a RoR naopak mile překvapily. 3× RaR lehčí než má být (o cca 20–40g), jeden kousek o 15g těžší. 4× RoR všechny ± kolem teoretické váhy, většinou tedy těžší, ale jen o pár gramů (typu +10g).

              Jediný směr rotace, to je dobře, konečně je to pro přední i zadní správně pro boční vzorek. A náběhové hrany střední vzorek už nemá, takže tam je to fuk.

              Jinak u RaR došlo k nepatrnému snížení vzorku a kompenzovat to na gripu měl přechod na 127tpi, kdy se lépe plášť přizpůsobuje nerovnostem.

              U UST verze mi přijde grip minimálně srovnatlený jako dříve.

              Snake skin verze ale zůstala 67tpi, takže tam mohlo dojít k mírnému zhoršení, i když u zadního se to dá, nějaký rozdíl pociťuju ale i tam (teď beru dle 26tky, ne 29tky kde jsou ještě jiné ty mezery).

              S RoR jsem zatím spokojený, oproti NN lehce někde ztrácí, ale zase ne tak moc. A na tvrdém povrchu typu asfalt je lepší než NN.

              A s tím středem vzorku je zajímavé, že mě to přišlo přesně naopak. Teď srovnávám s RK protection. Tedy že RK je více zakulacený než RaR a jedu i při nižším tlaku více jen po středu vzorku než s RaR (testováno na 25/30psi u obou plášťů, šířka a výška u obou ± stejná).

              0 0
              • scret  

                jezdil jsem RK 2,0 UST a na to jak to byl malej vzorek a hrozna uzovka, prislo mi, ze drzi jak svina…

                0 0
              • Lister  

                Vážil jsi toho Rocket Rona 2,25. Asi koupím dozadu UST a ne SS protože ten plášť není dle výrobce extra těžký ani v UST verzi a za tu jistotu to asi stojí.

                Beru zpátky, přehlídl jsme se, že to tam píšeš.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Ano. Kopíruji z jiného měsíc/dva starého vlákna (část mojeho příspěvku):

                  „A druhá věc co mi docela překvapila byla hmotnost těch nových UST plášťů. Bral jsem více kousků (nejen pro sebe), takže jsem hned mohl zvážit 4× RaR UST 2,25 2012 a 4 RoR UST 2,25 2012.

                  7 kousků bylo v rozmezí 649–690g a z toho ten nejelhčí kousek byl RaR. Takže ty 3 kousky RaR všechny lehčí než mají být. A v reálu tedy RaR a RoR UST je v tuhle chvíli ± nastejno. A jediný úlet byl jeden kousek RaR 710g (oproti udávaným 695g ovšem pořád nic hrozného).“

                  0 0
              • Bystrous  

                Nemůžu ten příspěvek o kterém píšeš najít, jak dopadla šířka RK 2,0? Oba dva máš v protection verzi?

                0 0
                • MlokCZ  

                  RK 2,0 nemám a ani neměl. Jsou to 29" 2,2" protection a dopadly ± nastejno jako RaR 29" snake skin 2,25. Tedy 54,5–55mm šířka.

                  0 0
              • op  

                tak RK je idelani na sucho a na cyklostezky, o tom se vubec nebavim.. :)

                Ja prave predloni laboroval a loni se to ustalilo na te idealni pro me kombinaci X-K/RaR. (mam pocit ze ta BlackChilli smes se nejak zazracne povedla, ze to jak X-K drzi je mozna vic o smesi nez o vzorku).

                Zmerim sirku tech RoRSS a RalphSS az je trochu zajedu. Na tu jizdu po stredu vzorku jsem si stezoval u Rona, ne Ralpha, tam je to v pohode.

                Jezdil jsem RoR 2.1 EVO (ne SS) a ten se mi libil hodne (na lehci teren).. asi to bude tim TPI. Zkusim taky jeste min nafoukat.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Jen o směsi to právě být nemůže, ten 29 RK protection je také black chili.

                  A já při testu po RK nechtěl žádné velké terény natož za mokra (za mokra v terénu s tím jezdit budu naprosto minimálně a těžší terény sem tam, ale opravdu jen hodně málo, takže tomu to nepodřizuju, na to mám primárně fully), to první zahrábání bylo právě na cyklotrase, která je z části pěkný asfalt a jen kus s tím trošku prudkým výjezdem je trochu sypký na tvrdém neasfaltovém podkladu.

                  Právě na celopevňáku najedu i hodně asfaltu, takže jsem chtěl něco, co málo vibruje na pěkném asfaltu a hodně dobře jede, to byl jeden z podnětů proč jsem ten RK zkoušel. Byl v tomhle mírně lepší než RaR, ale rozdíl malý. RaR se také ještě dá.

                  Z tohoto důvodu tam určitě nechci ani na přední pláště typu NN.

                  0 0
                  • op  

                    na takovyhle lehky teren a rozbity asfalt vozim vzadu Naroraptor (pripadne MAxxis Crossmark). Ralph se nevyplati, protoze se strasne rychle sjede.

                    moje vylaborovany idealni konfigurace plastu jsou:

                    vzdy predek/zadek

                    full HT (rigid) zima: MK 2.4/NN 2.25

                    full HT (rigid) leto: RaR 2.1 EVO/Nanorator (dalsi varianty dozadu jsou RK, Crossmark, dopredu ted aktualne pujceny Ron 2.1 EVO)

                    full sus : X-King 2.2/Ralph 2.25 (bohuzel ted ten RonSS, ale pokud se vyrazne nezlepsi s jeste nizsim tlakem, pujde pryc)

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Teď jsem to psal vedle, jak komu se rychle ten RaR sjede. Mně rozhodně ne.

                      http://www.bike-forum.cz/…a-znova.html#…

                      A i když třeba 90–95% najedu na rychlém jezdivém povrchu, tak občas nějaký ten náročnější terén dám i na celopevňáku i když je to v podstatě vždy za sucha. A pak chci aby to nebyla úplná tragédie. Na předním mi tedy stejně limituje hodně pevná vidlice.

                      Já teď už končím u tohoto:

                      • 29 celopevňák RaR/RaR snake skin
                      • full jezdivější variant RoR/RaR 2,25 UST (a definitivně zůstávámu UST verzí)
                      • pak tu mám ještě na akce v horách schované nějaké snake skin NN(u NN si nechávám ty snake skin, tam není rozdíl v tpi oproti UST verzi) apak jednu dvojici HD trail/HD pace
                      0 0
                      • op  

                        na suchu problem s gripem nemivam, a vozit plast jen proto, ze bych nekde mohl potkat sypky povrch se mi nechce. Vozil jsem vzadu i Hurricane a taky to slo – do terenu jsem si ho ufoukl. Napr. na Hurricane vyjedu i s detskym vozikem (za sucha) kopec od Unetickeho rybnika ke kaplicce v Suchdole, kdo to zna .. Takze s Nanoraptorem uplna pohoda vzdy a vsude.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Já jezdím lehce sypkých (nic hrozného) výjezdu hodně. Ono pak jde o to jakým to jedu stylem. V sedle je to vždy v pohodě a tam by stačilo skoro vždy skoro cokoliv.

                          Když si chci ale užít přidupnutí ze sedla třeba i s udržením tempa když je výjezd krátký a je to na 29tce, kde je o něco delší stavba, tak je to na grip pláště už mnohem náročnější.

                          RaR na to akorát stačí a nelimituje mě v tom nijak.

                          S vozíkem to bude na grip zadního pláště snad i snažší ne? Nebo se pletu? S vozíkem jsem zatím ještě nejezdil.

                          0 0
                          • op  

                            no tak s vozikem nejdes nikdy ze sedla :)))

                            asi jo, asi to bude na grip lepsi, zas potrebujes vic zabirat .. spis bych rekl, ze prevlada vliv toho, ze potrebujes prenest vetsi silu .. ale nevim

                            0 0
              • op  

                jak je to s tim TPI u jednotlivych variant u Schwalbe?

                Kdyz se podivam na katalog Schwalbe, vidim tam u SS a neSS verze Ronu vsechny parametry stejne (krome vahy a odolnosti). Takze zde by snad problem byt nemel..

                0 0
                • MlokCZ  

                  U RoR to není zcela jisté. Před týdnem se to tu zrovna řešilo

                  http://www.bike-forum.cz/…ezdusak.html#…

                  Na webu nebo v katalogu je chyba. Já se přikláním v součanosti k tomu, že je chyba na webu a že používají jednu společnou kostru pro snake skin verze, která má 67tpi a jen tam hází jiný vzorek (týká se RaR, RoR, NN).

                  U RaR je určitě snake skin verze a DD 67 tpi a obyč a UST 127tpi.

                  Neměl jsem ale snake skin RoR v ruce, ověřeno to z praxe mám jen pro RaR.

                  I ten rozdíl hmotností obyč verze x snake skin napodívá tomu, že je správně katalog a špatně web.

                  0 0
                  • op  

                    muj RoRSS vazi 552g, RalphSS 575g. Muze to byt indikace?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Ne jednoznačná, jak lítají hmotnosti jednotlivých kusů.

                      Indikace je spíše ve srovnání obyč verze a snake skin verze RoR. Pokud se liší jen čistě o snake skin boky a vše ostatní je stejné, tak navýšení hmotnosti snake skin verze bývá jen kolem 40g.

                      Obyč verze RoR x snake skin RoR se ale liší o hodně více.

                      0 0
                      • op  

                        navyseni podle katalogu je o 100g, realne nevim, nemam 2.25 neSS verzi

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Právě, to nemohou být jen snake skin boky a bude to právě těžší kostrou se 67tpi.

                          0 0
                          • op  

                            hm :(

                            a zrovna tenhle bude urcite nesmrtelnej a jen tak se ho nezbavim :)

                            Nechce nekdo skvely novy plast Rocket Ron EVO,TLR,SS 2.25 za puvodni cenu? :))))

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Přihodím nějaké 29 protection RK 2,2 :-)

                              0 0
                            • scret  

                              vaha? fotka? cena?:)

                              0 0
                            • Lister  

                              Možná ano, když by šla pošta na tebe, kdyžtak mi hoď na mail, kolik jsi za něj dal.

                              0 0
                            • op  

                              necekal jsem, ze bude nejaky zajem po tom, co jsem ho tak ocernil, byl to spis vtip.. Ale proc ne, pokud by byl zajem, rad bych se ho zbavil. Ale ne extra pod cenou, dal jsem za nej 38.9E.

                              Musim ale na nem neco o vikendu najet – nemel bych na cem jet. Tak bude mit tak 200km, pokud bude zajem i tak, muzem se domluvit po vikendu..

                              0 0
                              • scret  

                                tak to nic, muzu ho mit novy za lepsi cenu:)

                                0 0
                                • op  

                                  ja bych Ti ho fakt ani moc nedoporucoval.. i kdyz vcera na 25psi uz lepsi, ale zas abych kvuli blbymu plasti neokousal rafek, preci jenom mam s kolem a batuzkem 100kg

                                  0 0
                                  • scret  

                                    no ted ojedu ty schwalbiny a pak se nejspis vratim zas ke contikum…

                                    0 0
      • frederick  

        Karma a x-king jsou ulně jiný pláště…a podle toho, co píšeš, tak klidně kup Karmy, protože žádnej extra terén nejezdíš. Když bys jedzil 100km za tejden v terenu, tak ok, ale na polnačce ti stačí Karma, která frči jak divá:) a do lehkého terenu postačí taky…A když umíš, tak se s ní dá všude:)

        X-king bude možná pohodlnější, ale má zbytečně vysoke vzorek, kterej akorát budes sjiždet a nic ti to nepřinese.

        Kenda Karma 26×2.0 v kevlaru podle mě ideál pro tebe

        0 0
        • bradek  

          Pokud by vzadu měl plášť vydržet 1000 km, tak si proti Ralphovi nepolepším, spíš naopak, dopředu bych chtěl něco pohodlnějšího než Nobby Nic, tam se sjížděním problém nemám, takže mi přijde, že se šířkou 2,0 bych si ohledně pohodlí moc nepomohl.

          0 0
          • Carlos.f  

            Tak kup Karmu 2,2 DTC kevlar. Má vyšší vzorek než 2.0 a daleko výraznější boční kontury.

            Drží dobře, ale na tvrdém povrchu moc rychlá není. Životnost také není nějak velká.

            0 0
            • bradek  

              Já nakonec objednal Nanoraptory, dám je dopředu i dozadu a uvidím. :-)

              0 0
              • jIrI___  

                NR vepředu je o hubu… Na zadku je ale pefektní.

                0 0
                • bradek  

                  No ale co k němu dopředu do páru, jezdím dost asfalt, lehký terén, polní a lesní cesty, nevyhledávám kořeny/kameny, potřebuju, aby byl rychlej a na tom předku i trochu pohodlnej, takže aby snesl i nižší tlaky.

                  0 0
                • tm  

                  Jak jsou na tom NR s životností a odolností proti průrazu?

                  0 0
    • frederick  

      Jezdil jsem a budu X-king 2.2 racesport… Rychlej, držák, malá výdrž…

      Ted mam kolo kamosa, čekám na svoje co skládám a má tam NN 2,3 vepředu…je to pomalejsi…cítíám vetší odpor, ale jinak super. V terénu mě zatím zradil jsem jednou a to na mokru…jak padne, tak nic moc…AA výdrž má větší jak X-king…

      Každopádně, ten X-king je parádní jako bezdušák…na duších, to není taková pecka:( NN jsem jezdil jsem jako duši..y

      0 0
    • Georrge  

      někdo z opavy či okolí co by chtěl něco z bike-discountu? Budu tam brát plášť, tak ať se nějak podělíme o poštovný…

      0 0
    • scota  

      Kolik km vám orientačně vydrží Nobby Nic EVO?

      0 0
    • Aspean  

      Kdyz uz se tu resi ty NN, muzete mi zhodnotit nasledujici obuti?

      Dopredu NN 2,4" SS TSC

      Dozadu RaR 2,25" SS PSC

      Jde mi hlavne o toho Ralpha vzadu, jestli tam radsi nemam dat NN 2,25".

      Celkove mi slo o jezdivost (nahrada za Nevegaly, takze to bude svistet jako vitr :D) a aby predek drzel. Byly by to backurky pro myho Trance. Takhle kombinace by byla do sucha

      0 0
      • Kamikaze 591  

        Jestli chceš aby to svištělo, tak NN dozadu určitě ne. Já jsem ho dost poznal ikdyž jsem ho měl obutý jen na předku. RoR brzda. Ale já jsem zvyklý na rychlé pláště, takže možná zkreslený pohled.

        0 0
      • Georrge  

        toho rara by to chtelo 2,35 s trochu vyssim vzorkem :) to by pak byla fajna kombinace :)

        0 0
    • Ludweek  

      Zdravím pánové, vzadu mám již notně sjetý plášť Schwalbe Smart Sam SS 2.25. Rád bych ho již vyměnil, ale nejsem si jist za co. Vím ale, že rozhodně chci opět SS nebo Protection. Je to fakt paráda roky jezdit a nemít ani jeden defekt :-)

      Padl mi do oka plášť 2,4 X-king protection. Podle mě bych si na silnici rozhodně nějak pohoršit neměl, ale rád bych slyšel zkušenosti někoho, kdo už to vzadu vozil a taky jak je to s defekty a případné srovnání s Schwalbe SS SS 2,25 by taky nebylo od věci.

      Btw. ty pláště 2,4 protection nějak nejsou v prodeji aktuálně, nebo se v ČR dají někde koupit?

      Za jakékoliv info nebo radu předem díky.

      0 0
      • Jarda636  

        Jezdil jsem vzadu verzi RS ale ta je poměrně tenká, takže nastoupila plnotučná verz UST tubeless a paráda,žádné defekty(prořezy).

        K dostaní asi jen tady http://www.rideko.cz/…–zelene.htm nebo http://www.koloshop.cz/…t,–2,4-.html

        0 0
        • Georrge  

          ty jo na to že to je 2,4 a UST tak je dost lehkej…

          0 0
          • Jarda636  

            2,2 UST 694 gramů takže 2,4 bude mít víc

            0 0
            • Georrge  

              to už zní reálněji, ale maj tam u toho 2,4 UST napsáno 630g, možná chyba…

              0 0
        • Ludweek  

          Já právě hledám dušovej 2,4 protection. Ten už ale, jak to tak vypadá, k sehnání už není…

          0 0
          • Jarda636  

            dal jsem špatnej odkaz, ted správně http://www.bikedream.cz/…zme/1575/683

            0 0
            • mirabike  

              tak tady jsem „ukořistil“ 2 ks ze sedmi z německa dodaných… zkus dotaz, protože je obecný dojem, že nejdou sehnat, tak třeba ještě něco mají… jezdím jí vzadu (vpředu MKII) bez duše a po utěsnění tmelem je skvělá (váha 680g)

              0 0
      • Rychlej turista  

        Proč potřebuješ na silnici jezdit tak obludné pláště?

        0 0
        • Ludweek  

          Rád bych opět měl plášť, který něco vydrží. Btw. ten Smart Sam SS taky vážil bohatě přes 600 gramů a žádný problém jsem s ním neměl. Navíc podle hodnocení lidí prý jezdí velmi dobře. Někteří dokonce tvrdí, že odvaluje lépe, než 2,2. Ještě o tom přemýšlím, rád bych ho viděl naživo na nějakém kole.

          Jde o to, aby mě nebrzdil při přesunech do terénu, ale zároveň v terénu byl dobrý.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.