• Madman1

    Méte je tu někdo? jezdíte je, kolik Vás stály a jak ste s nima spokojený???? dě­kuji

    0 0
    • prodi  

      těch kol je kamaráde několik…

      0 0
    • metr-x  

      DT Swiss jsou jedny z nejkvalitnějších zapletených kol na trhu,je to muj názor,aspoň podle toho,co tu někdy čtu,jsou s nimi lidi spokojeni;):o)

      0 0
    • kubad  

      mrkni se na stránky DT a zjistiš že dělají moc druhů zapletených kol. Ale da se předem říct že DT jsou ok :-)

      0 0
    • Extremist  

      Jakekoliv DT jsou TOP!

      0 0
    • silnicar  

      DT Swiss kola mám ručně zapletené z www.netbike.cz/…p104-prnts-1 a myslím že i dost lidí odsud podle toho jak to čtu:-) Mám kombinaci Cerit + XR4.2d + Super comp dráty a Alu červené niple, všechno drží a zatím žádný problém. DT Swiss má samozřejmě i svoje originální výplety, ale nechtěl jsem do toho vrážet tolik peněz.

      0 0
      • Madman1  

        zdravím, omlouvám se a ano myslím MTB zapletená kola na diskový brzdy s uchycením na šest děr. Jenom pro upřesnění a kdyby možno nějaký levný, mě se sice líběj aj mavici(crossride) no ale prostě DT je DT, dík

        0 0
        • Hnoj  

          Srovnávat kterýkoliv DT swiss s kterýmkoliv mavicem je docela veliká odvaha.

          0 0
          • Luma  

            Teď tě nechápu,to jako že DT je lepší než mavic.?

            0 0
            • petebike  

              v podstate jo, az na to ze DT nedela bezne UST rafky a MAvic zas nema carbonovy rafky na galusky (MTB)…

              0 0
            • kubad  

              bavíme se o nejvyšší kategorii! Mavic je hezčí, DT jsou lepší, ale rozdíl není nijak dramatický :-)

              0 0
              • Luma  

                Na silničce mám Mavic open 4cd a lepší ráfky jsem fakt nejezdil,tak jsem je chtěl i na MTB.Tak jestli jsou lepší DT tak o nich budu uvažovat.

                0 0
                • kubad  

                  u klasických ráfků Dt a Mavic je +/- na stejno

                  0 0
                  • Zerocool  

                    chci pořídit 240+4.2, nevíš jestli není nějaký problém s těma ráfkama na notubes???

                    0 0
              • prodi  

                kurňa, teď mám Mavic, příští rok jsem chtěl jít do Shimana, to asi budu pěkně out…:)

                0 0
            • Hnoj  

              O tom snad nemůže být pochyb :-)

              0 0
              • Luma  

                A které by jsi doporučil na XC.

                0 0
                • petebike  

                  mit money tak je jasna volba

                  XRC 1250 :-)

                  jinak XR 1450 disc

                  0 0
                • Hnoj  

                  DT240S+super comp dráty+alu niple+4,2 ráfky :-)

                  0 0
                  • petebike  

                    XRC jsou ale lehci a lepsi ! hec

                    0 0
                    • Hnoj  

                      Děláš jako bys na ně měl :-P

                      0 0
                      • petebike  

                        hehe, uz se na tom pracuje :-D

                        0 0
                        • Luma  

                          Zapoměl jsem říct že na Včka,tak které DTswis XR 4,1 nebo Mavic XC 717

                          0 0
                          • silnicar  

                            XR 4.1"V" a XC 717 „V“ oboje svařované spoje ráfků, oba typy top, oba bez problémů. XC717 má indikátor probrždění odfrézovaný z vnitřní strany ráfku ale pouze na jednom místě, XR 4.1 má indikátory na brzdové ploše po celém obvodu (ty černé tečky).

                            0 0
                            • vysmátej bajker  

                              717 jsou pro auto ventilek a plastovou redukci pro galusk,kterou jsou při první montáži někde stratil:).4,1 pouze pro galusk.(teda aspoň ty které jsem mněl já)ale asi půjdou převrtat.

                              0 0
                          • petebike  

                            ja si myslim ze ty rafky jsou totozny jen maj jinou samolepku, ani s jednema neslapnes vedle…

                            0 0
                        • silnicar  

                          no…nebudu s tebou soupeřit:-) přece jenom XRC1250 mají MOC kolem 67.000Kč a pokud vím, budou jenom na objednávku;-)

                          0 0
                          • petebike  

                            si delam srandu, do toho bych asi fakt nesel, ale jsou krasny, jinak uz jsem je videl na ceskym eshopu a docela sem cumel kdyz tam bylo napsano dodani do 1–2 dnu :-DDD masakr, na to ze jsou zatim jen prototipy a par kousku na vystavu tak to docela jde :-)

                            0 0
                        • Luma  

                          A co Mavic XM 517

                          0 0
        • silnicar  

          Crossride mají hezký design za tu cenu, ale tím to asi tak končí:-) Kolo jsem chtěl do červené, tak jsem si nechal naplést červené Alu niple do těch kol. U vyšších řad má Mavic bezdušové ráfky (já to nevyužiju) a nevím jestli je možné mít tak rychle náhradní díly jako od DT Swiss…vzhledem k tomu, že od Mavicu sháním ráfky XC717 disc černé 32děr a XM317 disc černé 32děr a zastoupení Kastar ty druhé nemá už asi 4 měsíce…:-(

          0 0
      • Maty123  

        Ahoj, chci trochu obnovit tohle vlákno a zeptat se na recenze bikenet.cz. Chci si koupit nová zapletená kola, konkrétně Dt xr361 na Dt 350 nábách a mají je tam nejlevnějc, skoro o 2000 levnějc než na Bikepartu, tak bych rád slyšel vaše zkušenosti. Díky!

        0 0
        • Maty123  

          Ještě přidám link.

          https://www.netbike.cz/…-asymmetric/

          0 0
          • Markony  

            Nechal jsem si tam zaplétat dva páry na Dt 350 a super domluva žádný problém , na jedněch jezdím 3 roky bez problému super .

            0 0
            • Maty123  

              Upsal jsem se, myslel jsem Netbike, jako je v odkazu. Byla ta zkušenost odtamtud nebo právě z Bikenet?

              0 0
              • kubad  

                pokud vyhovuje šířka ráfku, tak ty kola vem, moc levněji to neseženeš, a složit to umí

                0 0
          • Vilém  

            Netbike a bikenet, to je vlastne jedno a to same.

            0 0
        • Vilém  

          To ma byt pokus o reklamu, nebo co? Co jako na tech odkazovanych strankach prodavaji?

          0 0
          • Markony  

            Nechápu ?

            0 0
            • Vilém  

              Viz vyse. To co odkazoval je akorat snuska PR clanku.

              0 0
              • Maty123  

                Je to obchod u Zlína, já jsem z druhý strany republiky. Nechci, aby se pode mnou rozpadly, proto jsem se ptal na zkušenosti s tím, jak tam kola zaplítají. S tou stránkou nemám nic společného..

                0 0
                • Vilém  

                  Tak znova. Napred pises o bikenet.cz, vzapeti vkladas link na netbike.cz. Reagoval jsem na prvni dotaz s bikenet.cz, koukl jsem na ty stranky a nasel tam jen PR sracky a zadna zapletena kola, proto ta reakce.

                  0 0
          • Maty123  

            Ne, jen jsem přidal linl, aby bylo jasno, o jaký stránce mluvím.

            0 0
    • Bajker16  

      Z jara si nechám naplíst kola – náby DT 240s disc, ráfky ZTR Olympic NoTubes…to bude parádička :o)

      0 0
    • yuvaa  

      Mam, kupoval som z netbike.cz, stali myslim 5000 a som s nimi spokojny. Typ vid moj bajk.

      0 0
    • artur  

      Mám DT 240s ráfky 4,2disk dráty super comp a alu niple pro lock.cena je kolem 14000kč zatím naprostá spokojenost nebylo třeba zatím centrovat i když mají každé jen 28drátu.

      0 0
    • miki  

      mám Dt 240s centrlock ,ráfky DT 4,1 disc 28 drátů Aerolite a drží to spolehlivě mých cca 80 kg.Žena vozí DT 240 6 děr ,ráfek 717 32 drátů Dt comp.a alu miple a je spokojená .

      0 0
      • silnicar  

        Ani se nedivím, že je spokojená…myslím že taková kola by si přála nejenom tvoje žena:-) Někdy by to chtělo poladit kola nejenom chlapům že? ;-)

        0 0
    • Vlado Jekyll  

      mavic kolesá by som nechcel len kvôly orechu, treba pravidelne mazať tú klznú plastovú redukciu v orechu, keď sa zoderie, a to sa teda zoderie, keď nemažeš, tak skôr, treba nový orech, lebo sa nedá samostatne zohnať. Tiež, podľa mňa, je dôležitá servisovateľnosť a keďže DT zapletené kolesá majú klasické špice a ráfiky, dostupnosť dielov je lepšia.

      0 0
      • Pavel100  

        souhlas

        0 0
      • Pebe  

        tohle si myslim je taková povídačka, u klasickýho výpletu zase budeš čekat, než ti seženou potřebnou délku drátu, takže v tom bych výhodu nehledal…

        0 0
        • kubad  

          souhlas

          0 0
        • jonti  

          Povidacka to neni. Aby som to overil, rozbil som v polovici aprila zadny rafik na Crossmaxe, chcel objednat novy, ale Kastar nemal, takze som cakal a bol bez kolesa viac nez mesiac. Mat normalne kolese, tak neverim, ze DT4.2 alebo Mavic 717 nezozeniem. Mozno by to bolo horsie s Nutubes ZTR rafikmi, o ich dostupnosti si iluzie nerobim.

          0 0
        • Vlado Jekyll  

          neverím tomu, že nezoženieš potrebnú dåžku špice…a aj keby si mal nejaký extraturbozoš­tíhlenú špicu, tak tam zatiaľ dáš klasickú a jazdíš, pokiaľ si nezoženieš tu originál.

          0 0
        • vladaza  

          problém sehnat špici?? to nemyslíš vážně, špici koupím v každým kšeftě nebo ji vytáhnu v dílně ze šuplíku

          0 0
          • Pebe  

            to by mě zajímalo, jakou špici ti prodaj třeba v Lahůdkách nebo Knihkupectví :-D

            0 0
            • vladaza  

              tam já pro ně chodím nejčastěji a jako bonus, coby pravidelný zákazník, dostanu obvykle chlebíček se šunkou nebo nějakou fajnovou knihu od nejvyššího profesora v ČR a přilehlém okolí

              0 0
            • jecnak  

              V Lahudkach treba tuhle.

              0 0
      • jecnak  

        Orech staci mazat (spravnym olejem) jednou za rok, novy orech stoji 1400, dostupnost jakycholi dilu je vetsinou do tydne, draty maji nektere kamenaky skladem. Tolik k tomu co jsi napsal.

        0 0
        • přišlapávač  

          přišlapávač

          0 0
        • MlokCZ  

          Jednou za rok stačit může a nemusí. Já to vidím spíše dvakrát do roka (pokud to bude originál Mavic olej na ořechy). Na druhou stranu se ten ořech rozebere strašně rychle (5 minut komplet rozebrání, očištění, namazání a složení včetně sundání a nasazení zadního kola) a pohodlně, takže to mazání ať už je to jednou nebo dvakrát do roka není žádný problém.

          Cena ořechu jde pokud to vezmu k ceně Crossmaxů, tam nevidím problém. Ale u Crossridů je to pak raketa oproti ceně kol a už se to ani pomalu nevyplatí měnit.

          0 0
          • djano  

            No neviem – cena celeho zadneho naboja (CR) 590,–, z toho by orech isiel, nie ? A este ostanu rezervne loziska :-) www.kupkolo.cz/…ny_3349.html

            0 0
            • MlokCZ  

              Tohle se objevilo až teď a je to pouze tím, že podle mě kupují celá kola a rozebírají a pak prodávají po dílech. Když jsem já řešil problém s nábojem na Crossridu, tak tohle k mání nebylo. Pokud by byla jistota, že to tak na kupkolo budou nabízet pořád, tak je to v pohodě.

              0 0
              • MlokCZ  

                Kdyby mi v mojem servisu nesehnali tenkrát to kluzné ložiško a musel jsem pořizovat ořech, tak bych rovnou celé zadní kolo Crossridu asi vyhodil (nebo za pár kaček prodal někomu ráfek).

                0 0
            • Vlado Jekyll  

              len či to nie je len jednorázová záležitosť…majú pár poškodených kolies, ktoré rozplietli a predávajú po dieloch…ktovie ako to je…ale nespoliehal by som sa na to, že to budú mať stále

              0 0
        • Vlado Jekyll  

          na slovensku stojí mavic orech cca 3000 SK, ale dá sa zohnať aj lacnejšie, problém je, ak sú kolesá kupované z druhej ruky, takže človek nevie nič o tom ako bola robená údržba…Skúsený človek tieto veci vie vyriešiť, ale aj tak si myslím, že zapletené kolesá DT sú lepšie servisovateľné

          0 0
      • MlokCZ  

        A s tím samostatným sehnáním záleží kde to řešíš. Já ji musel nechávat vyměnit. Těžko říct, co bylo přesnou příčinou (ty kola přežila ošklivý pád, který mohl odnést i ořech s nábojem; mazáním to asi spíše nebylo), ale to není podstatné. Podstatné je to, že v mojem servisu mi byli schopni ten díl sehnat a vyměnit a výměna celého ořechu se tedy nekonala. Takže ani s tím sehnáním to není tak úplně pravda.

        0 0
    • Mamutko  

      Zdar.Chcem si nechat zapliest nove kolesa urcene predovsetkym do terenu a na maratony. Vybral som nieco z DT Swiss konretne pre V-cka

      • ráfek XR4.1 čn
      • DT 370 čn
      • DT Revolution 2,0/1,5 čn
      • DT nipl alu červený

      len neviem ci to vypliest s 28, alebo 32 drotmi. Tato zostava vychadza na nejakych 9000 KC, popripade ci ist do Shimano XT WH-M770, ktore su v podobnej cene. Vdaka za vsetky postrehy.

      0 0
      • MlokCZ  

        To jsou za ty barvy takové příplatky navíc? Když to samé ve stříbrné je tady za 7tis.: www.netbike.cz/select_det.php?…

        A opravdu ti stojí těch 1500 navíc za ty 370tky? Když tady to samé s Cerity je za 5,5tis. www.netbike.cz/select_det.php?…

        Já bych šel do těch Ceritů.

        0 0
        • Mamutko  

          Cena setu na kupkole je 7200 KC so sedym rafikom, len problem je ten ze ja som chcel s ciernym + ina farba niplov tam je rozdiel v cene minimalny+ine droty, tam je vsak uz rozdiel v cene väcsi.Tiez neviem ci skusit tie droty DT revolution, alebo sa proste nato vykaslat a zobrat klasicke DT 2mm. S tym poctom drotom nevies poradit? 28 ci 32? Nad tymi ceritmi este pouvazujem

          0 0
          • MlokCZ  

            Já bych dal revolutiony, ale nechal bych klasicky 32 drátů. Váhově určitě výrazně lepší než 28 nezeslabovaných. A tuhost je při 32 drátech v pohodě.

            0 0
            • Mamutko  

              Dik a na predne koleso hodit klasicky vyplet, alebo radialny?

              0 0
              • MlokCZ  

                Souhaslím s tím co píše Pavel100, taky bych radiální nedával (i kdybys tam nedával Cerity).

                0 0
          • Pavel100  

            Váhově vychází Revolution okolo 282g/64kusů a dráty 2.0 nezeslabované okolo 440g což je dost rozdíl:-) Niple Alu kolem 20g. Taky bych dal raději 32drátů. Radiální výplet na předku vypadá efektně ale taky podle váhy…jestli máš okolo 80kg tak raději bych to 2× nebo 3× křížil i na předním. Cerity ty radiálně být nesmí, na ně bych dal 3× křížený.

            0 0
    • šlapatko  

      Dráty revolutino vydrží v poho.Mám 90 kylo a drží.Výplet 32 drátů.Ráfky DT 4,1 jsou super.Dlouho jsem je jezdil,nyní mám M 717 kvůli barvě.Ladím do stříbrna:-)Nechci rejpat ale nechceš si připlatit za náby 240s.Pak by byly výplety váhově super.Taky jsem je chtěl ale nakonec koupil XTR.Teť mě to trošku mrzí.Nekup to byly za 4500kč.

      0 0
      • Mamutko  

        No trafil si sa. Laka ma to riadne, ale predsa ta cena je uz niekde inde.

        0 0
        • šlapatko  

          Cena je vysoká ale jestli teť koupíš 370 a za rok dva 240 tak se to prodraží:-D Jak uš jsem psal 240 si chci koupit,měl jsem je brát hnet.Mé výplety mají bez upínáků 1573g.XTR náby,ráfky M717,alu niple,dráty revolution. Příště bych skusil tohle:
          náby 240s
          ráfky M517
          dráty revolutin
          alu niple Váhově by to mělo vyjít kolem 1470g jestli se nepletu.Cena kolem 15000kč.

          0 0
          • miki  

            Váha bude trošku jiná ,pohrál jsem si s tím a tady je výsledek

            0 0
            • kubad  

              spíš bude problém že 517 sou starý model a už se nedělají :-)a než tohle tak bych koupil zapletené sety přímo od DT

              0 0
          • Mamutko  

            Tak si ma nakoniec ukecal. Zohnal som sadu 240s za peknych 9999 Sk (7700KC), tak som ich zobral. Uz sa caka iba na vypletenie :-)

            0 0
    • dobrekafe  

      stejně nechápu jak se porovnává tuhost kol když každý vážíme jinak. pro někoho kdo váží 60kg jsou dost tuhá asi všechny kola, tak je výběr spíš na značce a vzhledu, ne?

      0 0
    • Lenka.05  

      Abych nezakládala další vlákno… mám asi vybraná nová kola na mého černého mazlíka: www.netbike.cz/select_det.php?… Dráty bych asi nechala dát zeslabované, niple černé. Zdrbnete mi je? Cena je asi tak na hranici toho, co do toho chci vrazit. Nebo je za podobnou nebo nižší cenu lepší pořídit něco jiného?

      0 0
      • marapara  

        Taky v poslední době brouzdám po nových kolech. Ty cos vybrala vydají v pohodě, dráty bych dal klidně zeslabované a bylo by dalších 150 gramů dole. Já si vybral tyto: www.netbike.cz/select_det.php?…

        0 0
      • Volf  

        dopředu ti bude stačit i 2 x kříženej výplet a líp to pak vypadá. jinak na tvým supíkovi by byly krásný čevený niple:-)

        0 0
    • Volf  

      Tady jsou moje DT Swiss a víc podrobností najdeš v mém profilu. Náby XT, protože jsem na kónusy. A cenu ti neřeknu, protože třeba náby jsem měl rok ve skříni:-) Jinak znovu bych do nich šel znovu…

      0 0
    • Zerocool  

      jaký je váš názor na tento zapletený set, náboje myslím nemají konkurenci´, co ty ráfky WCS??? www.scottsports.cz/index.php?…

      0 0
    • vysmátej bajker  

      Víte někdo kolik stojí výměna ložisek v zadním MTB náboji.Bez ložisek jen práce.

      0 0
      • vysmátej bajker  

        DT 240s.

        0 0
        • Treker  

          Taky mám 240s a valí jak ďas. Mám je ovšem chvíli tak o životnosti nemohu mluvit. Předtím jsem rok jezdil ONYXy a byly skvělý taky. Ale je fakt že ten randál je šílenej, halt švýcarskej vysokohorskej cvrček je slyšet :-)

          0 0
      • Extremist  

        Kdyz si to udelas sam, tak nic.Jinak pocitej, ze ti nauctuji tak hodinu prace. Takze cca 300,–

        0 0
    • progressivec  

      čaute.nevíte jak jezdí shimana XT zapletená kola??děkuji

      0 0
      • Hnoj  

        Jezděj tak moc, jak budeš šlapat, ehm… To je zas dotaz na úrovní, fakt :-D

        0 0
    • Wojtek  

      mam komplet zadní kolo dt swiss,naboj onyx,draty typ nevim a rafek taky nevim typ,to vše za 3000(levný že?,taky si myslím,známý jezdí za DT)

      0 0
    • Gomez35  

      Mám DT Swiss EX1750 (240 white+5.1d white) a naprostá spokojenost. Váha, tuhost. Pro mě super.

      0 0
    • Frostty  

      Jezdí tu někdo ráfky dt swiss E 540? Jaké máte zkušenosti, hodí se pro AM ježdění?

      0 0
    • kali222  

      Je tezky najit existujici vhodnou diskuzi, takze se prifarim sem. Nema nekdo vhodny tip na set „naradi“ k dt240/440? 200E proste neni uplne lakava cena. Kvuli nevyuziti a pro tu cenu naradi sem se jich kdysi zbavil. Ted mi zas pripada, ze jiny alternativni naboje pokulhavaji(a to pri ne zrovna lidove cene), tak se rozhlizim. Toto by bylo super, ale… http://www.sellutionmtb.com/…tDetails.asp?…

      Potesi, kdyz tu diskuzi nepovedem ve stylu „co bys chtel rozebirat“ a „nech to na servis“. Samozrejme, na sundani orechu naradi netreba.. . Diky. :)

      0 0
      • worlusho  

        Soustruh to jistí. ;) A pokud něco kupovat, tak maximálně tento bazmek

        0 0
        • kali222  

          a ty ji mas uz doma vyrobenou? :P

          0 0
          • worlusho  

            Mám dílnu plnou různých narážečů či vyrážečů, od compu k soustruhu to mám přes chodbu asi 20 metrů. Ale pokud si chceš něco udělat, tak v rozsypu (manuálu) náby jsou některé přípravky i s rozměry, něco se dá odvodit podle průměrů ložisek a ten zbytek až při demontáži. Zatím jsem neměl potřebu rozebírat zadní nábu, ale podle rozsypu to nevypadá na něco ultra složitého.:)A před­ní to je brnkačka, to rozebereš i v lese s vercajkem neandrtálce. ;)

            0 0
    • lazza  

      Mám dotaz na ráfky DT Swiss: jsou všechny Tubeless ready?

      Když to přefiltruju na Bike24 filtrem Tubeless ready, tak mi vyjedou tyhle ráfky, ale u žádných ve specifikaci není uvedeno tubeless – stejně tak na stránkách výrobce. Jak to tedy vlastně je?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.