Méte je tu někdo? jezdíte je, kolik Vás stály a jak ste s nima spokojený???? děkuji
Méte je tu někdo? jezdíte je, kolik Vás stály a jak ste s nima spokojený???? děkuji
těch kol je kamaráde několik…
DT Swiss jsou jedny z nejkvalitnějších zapletených kol na trhu,je to muj názor,aspoň podle toho,co tu někdy čtu,jsou s nimi lidi spokojeni;):o)
mrkni se na stránky DT a zjistiš že dělají moc druhů zapletených kol. Ale da se předem říct že DT jsou ok :-)
Jakekoliv DT jsou TOP!
nebo víc DT = víc biker!
Taky by se to tak dalo rict… :-)
DT Swiss kola mám ručně zapletené z www.netbike.cz/…p104-prnts-1 a myslím že i dost lidí odsud podle toho jak to čtu:-) Mám kombinaci Cerit + XR4.2d + Super comp dráty a Alu červené niple, všechno drží a zatím žádný problém. DT Swiss má samozřejmě i svoje originální výplety, ale nechtěl jsem do toho vrážet tolik peněz.
zdravím, omlouvám se a ano myslím MTB zapletená kola na diskový brzdy s uchycením na šest děr. Jenom pro upřesnění a kdyby možno nějaký levný, mě se sice líběj aj mavici(crossride) no ale prostě DT je DT, dík
Srovnávat kterýkoliv DT swiss s kterýmkoliv mavicem je docela veliká odvaha.
Teď tě nechápu,to jako že DT je lepší než mavic.?
v podstate jo, az na to ze DT nedela bezne UST rafky a MAvic zas nema carbonovy rafky na galusky (MTB)…
bavíme se o nejvyšší kategorii! Mavic je hezčí, DT jsou lepší, ale rozdíl není nijak dramatický :-)
Na silničce mám Mavic open 4cd a lepší ráfky jsem fakt nejezdil,tak jsem je chtěl i na MTB.Tak jestli jsou lepší DT tak o nich budu uvažovat.
u klasických ráfků Dt a Mavic je +/- na stejno
chci pořídit 240+4.2, nevíš jestli není nějaký problém s těma ráfkama na notubes???
kurňa, teď mám Mavic, příští rok jsem chtěl jít do Shimana, to asi budu pěkně out…:)
O tom snad nemůže být pochyb :-)
A které by jsi doporučil na XC.
mit money tak je jasna volba
XRC 1250 :-)
jinak XR 1450 disc
jako krasny sou no, jedou, ale… :-)
ty ale dokazes cloveka nas… :-DDD
DT240S+super comp dráty+alu niple+4,2 ráfky :-)
XRC jsou ale lehci a lepsi ! hec
Děláš jako bys na ně měl :-P
hehe, uz se na tom pracuje :-D
Zapoměl jsem říct že na Včka,tak které DTswis XR 4,1 nebo Mavic XC 717
XR 4.1"V" a XC 717 „V“ oboje svařované spoje ráfků, oba typy top, oba bez problémů. XC717 má indikátor probrždění odfrézovaný z vnitřní strany ráfku ale pouze na jednom místě, XR 4.1 má indikátory na brzdové ploše po celém obvodu (ty černé tečky).
717 jsou pro auto ventilek a plastovou redukci pro galusk,kterou jsou při první montáži někde stratil:).4,1 pouze pro galusk.(teda aspoň ty které jsem mněl já)ale asi půjdou převrtat.
to máš pravdu…XR4.1 je na galuskový a Mavic má ráfky tak, že má díru v ráfku na auoventilek a ke každému ráfku dává tu redukci…ta sedá dokoupit zde www.netbike.cz/select_det.php?…
ja si myslim ze ty rafky jsou totozny jen maj jinou samolepku, ani s jednema neslapnes vedle…
no…nebudu s tebou soupeřit:-) přece jenom XRC1250 mají MOC kolem 67.000Kč a pokud vím, budou jenom na objednávku;-)
si delam srandu, do toho bych asi fakt nesel, ale jsou krasny, jinak uz jsem je videl na ceskym eshopu a docela sem cumel kdyz tam bylo napsano dodani do 1–2 dnu :-DDD masakr, na to ze jsou zatim jen prototipy a par kousku na vystavu tak to docela jde :-)
to bych si raději nechal postavit DT 190ceramic CL a XR4.2disc nebo Mavic XC717disc a Revolution dráty…bude to pak stát zhruba 1/3 ceny :-)
tak jasne, ale carbon je carbon :-) navic pokud vim tak je to jeden z mala carbon rafku na klasicky plaste…proto i ta cena
Jinak všechny originální DT Swiss výplety jsou prý dotahované a centrované ručně, což mě docela překvapilo:-)
Rucne je rucne, tomu se zadny priblbly sroj nevyrovna. :-)
Asi motaj karbon doma na koleni :-)
Kde to má díry na niple ? :-)
A co Mavic XM 517
Crossride mají hezký design za tu cenu, ale tím to asi tak končí:-) Kolo jsem chtěl do červené, tak jsem si nechal naplést červené Alu niple do těch kol. U vyšších řad má Mavic bezdušové ráfky (já to nevyužiju) a nevím jestli je možné mít tak rychle náhradní díly jako od DT Swiss…vzhledem k tomu, že od Mavicu sháním ráfky XC717 disc černé 32děr a XM317 disc černé 32děr a zastoupení Kastar ty druhé nemá už asi 4 měsíce…:-(
Máš email.
Ahoj, chci trochu obnovit tohle vlákno a zeptat se na recenze bikenet.cz. Chci si koupit nová zapletená kola, konkrétně Dt xr361 na Dt 350 nábách a mají je tam nejlevnějc, skoro o 2000 levnějc než na Bikepartu, tak bych rád slyšel vaše zkušenosti. Díky!
Ještě přidám link.
Nechal jsem si tam zaplétat dva páry na Dt 350 a super domluva žádný problém , na jedněch jezdím 3 roky bez problému super .
Upsal jsem se, myslel jsem Netbike, jako je v odkazu. Byla ta zkušenost odtamtud nebo právě z Bikenet?
pokud vyhovuje šířka ráfku, tak ty kola vem, moc levněji to neseženeš, a složit to umí
Netbike a bikenet, to je vlastne jedno a to same.
Jo jeden Holešov druhý Čáslav FAK STEJNÉ OBCHODY .
To ma byt pokus o reklamu, nebo co? Co jako na tech odkazovanych strankach prodavaji?
Nechápu ?
Viz vyse. To co odkazoval je akorat snuska PR clanku.
Je to obchod u Zlína, já jsem z druhý strany republiky. Nechci, aby se pode mnou rozpadly, proto jsem se ptal na zkušenosti s tím, jak tam kola zaplítají. S tou stránkou nemám nic společného..
Tak znova. Napred pises o bikenet.cz, vzapeti vkladas link na netbike.cz. Reagoval jsem na prvni dotaz s bikenet.cz, koukl jsem na ty stranky a nasel tam jen PR sracky a zadna zapletena kola, proto ta reakce.
Ne, jen jsem přidal linl, aby bylo jasno, o jaký stránce mluvím.
Psal jsi o bikenet.cz. Koukl jsi na ty stranky?
Moje chybka, myslel jsem netbike, link je správně.
Z jara si nechám naplíst kola – náby DT 240s disc, ráfky ZTR Olympic NoTubes…to bude parádička :o)
covece, ses nejak rozjel, ne? :)
jsi v balíku co :) ty 240 jsou strašně drahý :/
Takhle to zas tak strašně draho nevyjde ne… www.bikestore.cc/…d/11884.html
hooodne dobra cena a vaha podle dt swiss calculatoru 1567g
Mam, kupoval som z netbike.cz, stali myslim 5000 a som s nimi spokojny. Typ vid moj bajk.
Mám DT 240s ráfky 4,2disk dráty super comp a alu niple pro lock.cena je kolem 14000kč zatím naprostá spokojenost nebylo třeba zatím centrovat i když mají každé jen 28drátu.
mám Dt 240s centrlock ,ráfky DT 4,1 disc 28 drátů Aerolite a drží to spolehlivě mých cca 80 kg.Žena vozí DT 240 6 děr ,ráfek 717 32 drátů Dt comp.a alu miple a je spokojená .
Ani se nedivím, že je spokojená…myslím že taková kola by si přála nejenom tvoje žena:-) Někdy by to chtělo poladit kola nejenom chlapům že? ;-)
mavic kolesá by som nechcel len kvôly orechu, treba pravidelne mazať tú klznú plastovú redukciu v orechu, keď sa zoderie, a to sa teda zoderie, keď nemažeš, tak skôr, treba nový orech, lebo sa nedá samostatne zohnať. Tiež, podľa mňa, je dôležitá servisovateľnosť a keďže DT zapletené kolesá majú klasické špice a ráfiky, dostupnosť dielov je lepšia.
souhlas
tohle si myslim je taková povídačka, u klasickýho výpletu zase budeš čekat, než ti seženou potřebnou délku drátu, takže v tom bych výhodu nehledal…
souhlas
Povidacka to neni. Aby som to overil, rozbil som v polovici aprila zadny rafik na Crossmaxe, chcel objednat novy, ale Kastar nemal, takze som cakal a bol bez kolesa viac nez mesiac. Mat normalne kolese, tak neverim, ze DT4.2 alebo Mavic 717 nezozeniem. Mozno by to bolo horsie s Nutubes ZTR rafikmi, o ich dostupnosti si iluzie nerobim.
ztr seženeš v pohodě
ehm…www.bikestore.cc/…id/9525.html :-)
Mel jsi se obratit primo na Kastar. Z Bikestoru to bylo primo od nich, jak dlouho jim to trvalo si ale uz nevzpominam, myslim, ze vic jak mesic od nasi domluvy to nebyl.
neverím tomu, že nezoženieš potrebnú dåžku špice…a aj keby si mal nejaký extraturbozoštíhlenú špicu, tak tam zatiaľ dáš klasickú a jazdíš, pokiaľ si nezoženieš tu originál.
problém sehnat špici?? to nemyslíš vážně, špici koupím v každým kšeftě nebo ji vytáhnu v dílně ze šuplíku
to by mě zajímalo, jakou špici ti prodaj třeba v Lahůdkách nebo Knihkupectví :-D
tam já pro ně chodím nejčastěji a jako bonus, coby pravidelný zákazník, dostanu obvykle chlebíček se šunkou nebo nějakou fajnovou knihu od nejvyššího profesora v ČR a přilehlém okolí
V Lahudkach treba tuhle.
Orech staci mazat (spravnym olejem) jednou za rok, novy orech stoji 1400, dostupnost jakycholi dilu je vetsinou do tydne, draty maji nektere kamenaky skladem. Tolik k tomu co jsi napsal.
přišlapávač
Jednou za rok stačit může a nemusí. Já to vidím spíše dvakrát do roka (pokud to bude originál Mavic olej na ořechy). Na druhou stranu se ten ořech rozebere strašně rychle (5 minut komplet rozebrání, očištění, namazání a složení včetně sundání a nasazení zadního kola) a pohodlně, takže to mazání ať už je to jednou nebo dvakrát do roka není žádný problém.
Cena ořechu jde pokud to vezmu k ceně Crossmaxů, tam nevidím problém. Ale u Crossridů je to pak raketa oproti ceně kol a už se to ani pomalu nevyplatí měnit.
No neviem – cena celeho zadneho naboja (CR) 590,–, z toho by orech isiel, nie ? A este ostanu rezervne loziska :-) www.kupkolo.cz/…ny_3349.html
Tohle se objevilo až teď a je to pouze tím, že podle mě kupují celá kola a rozebírají a pak prodávají po dílech. Když jsem já řešil problém s nábojem na Crossridu, tak tohle k mání nebylo. Pokud by byla jistota, že to tak na kupkolo budou nabízet pořád, tak je to v pohodě.
Kdyby mi v mojem servisu nesehnali tenkrát to kluzné ložiško a musel jsem pořizovat ořech, tak bych rovnou celé zadní kolo Crossridu asi vyhodil (nebo za pár kaček prodal někomu ráfek).
len či to nie je len jednorázová záležitosť…majú pár poškodených kolies, ktoré rozplietli a predávajú po dieloch…ktovie ako to je…ale nespoliehal by som sa na to, že to budú mať stále
na slovensku stojí mavic orech cca 3000 SK, ale dá sa zohnať aj lacnejšie, problém je, ak sú kolesá kupované z druhej ruky, takže človek nevie nič o tom ako bola robená údržba…Skúsený človek tieto veci vie vyriešiť, ale aj tak si myslím, že zapletené kolesá DT sú lepšie servisovateľné
A s tím samostatným sehnáním záleží kde to řešíš. Já ji musel nechávat vyměnit. Těžko říct, co bylo přesnou příčinou (ty kola přežila ošklivý pád, který mohl odnést i ořech s nábojem; mazáním to asi spíše nebylo), ale to není podstatné. Podstatné je to, že v mojem servisu mi byli schopni ten díl sehnat a vyměnit a výměna celého ořechu se tedy nekonala. Takže ani s tím sehnáním to není tak úplně pravda.
Zdar.Chcem si nechat zapliest nove kolesa urcene predovsetkym do terenu a na maratony. Vybral som nieco z DT Swiss konretne pre V-cka
len neviem ci to vypliest s 28, alebo 32 drotmi. Tato zostava vychadza na nejakych 9000 KC, popripade ci ist do Shimano XT WH-M770, ktore su v podobnej cene. Vdaka za vsetky postrehy.
To jsou za ty barvy takové příplatky navíc? Když to samé ve stříbrné je tady za 7tis.: www.netbike.cz/select_det.php?…
A opravdu ti stojí těch 1500 navíc za ty 370tky? Když tady to samé s Cerity je za 5,5tis. www.netbike.cz/select_det.php?…
Já bych šel do těch Ceritů.
Cena setu na kupkole je 7200 KC so sedym rafikom, len problem je ten ze ja som chcel s ciernym + ina farba niplov tam je rozdiel v cene minimalny+ine droty, tam je vsak uz rozdiel v cene väcsi.Tiez neviem ci skusit tie droty DT revolution, alebo sa proste nato vykaslat a zobrat klasicke DT 2mm. S tym poctom drotom nevies poradit? 28 ci 32? Nad tymi ceritmi este pouvazujem
Já bych dal revolutiony, ale nechal bych klasicky 32 drátů. Váhově určitě výrazně lepší než 28 nezeslabovaných. A tuhost je při 32 drátech v pohodě.
Dik a na predne koleso hodit klasicky vyplet, alebo radialny?
Souhaslím s tím co píše Pavel100, taky bych radiální nedával (i kdybys tam nedával Cerity).
Váhově vychází Revolution okolo 282g/64kusů a dráty 2.0 nezeslabované okolo 440g což je dost rozdíl:-) Niple Alu kolem 20g. Taky bych dal raději 32drátů. Radiální výplet na předku vypadá efektně ale taky podle váhy…jestli máš okolo 80kg tak raději bych to 2× nebo 3× křížil i na předním. Cerity ty radiálně být nesmí, na ně bych dal 3× křížený.
Dik chlapi
Dráty revolutino vydrží v poho.Mám 90 kylo a drží.Výplet 32 drátů.Ráfky DT 4,1 jsou super.Dlouho jsem je jezdil,nyní mám M 717 kvůli barvě.Ladím do stříbrna:-)Nechci rejpat ale nechceš si připlatit za náby 240s.Pak by byly výplety váhově super.Taky jsem je chtěl ale nakonec koupil XTR.Teť mě to trošku mrzí.Nekup to byly za 4500kč.
No trafil si sa. Laka ma to riadne, ale predsa ta cena je uz niekde inde.
Cena je vysoká ale jestli teť koupíš 370 a za rok dva 240 tak se to
prodraží:-D Jak uš jsem psal 240 si chci koupit,měl jsem je brát hnet.Mé
výplety mají bez upínáků 1573g.XTR náby,ráfky M717,alu niple,dráty
revolution. Příště bych skusil tohle:
náby 240s
ráfky M517
dráty revolutin
alu niple Váhově by to mělo vyjít kolem 1470g jestli se nepletu.Cena kolem
15000kč.
Váha bude trošku jiná ,pohrál jsem si s tím a tady je výsledek
spíš bude problém že 517 sou starý model a už se nedělají :-)a než tohle tak bych koupil zapletené sety přímo od DT
Tak si ma nakoniec ukecal. Zohnal som sadu 240s za peknych 9999 Sk (7700KC), tak som ich zobral. Uz sa caka iba na vypletenie :-)
stejně nechápu jak se porovnává tuhost kol když každý vážíme jinak. pro někoho kdo váží 60kg jsou dost tuhá asi všechny kola, tak je výběr spíš na značce a vzhledu, ne?
Abych nezakládala další vlákno… mám asi vybraná nová kola na mého černého mazlíka: www.netbike.cz/select_det.php?… Dráty bych asi nechala dát zeslabované, niple černé. Zdrbnete mi je? Cena je asi tak na hranici toho, co do toho chci vrazit. Nebo je za podobnou nebo nižší cenu lepší pořídit něco jiného?
Taky v poslední době brouzdám po nových kolech. Ty cos vybrala vydají v pohodě, dráty bych dal klidně zeslabované a bylo by dalších 150 gramů dole. Já si vybral tyto: www.netbike.cz/select_det.php?…
dopředu ti bude stačit i 2 x kříženej výplet a líp to pak vypadá. jinak na tvým supíkovi by byly krásný čevený niple:-)
Tady jsou moje DT Swiss a víc podrobností najdeš v mém profilu. Náby XT, protože jsem na kónusy. A cenu ti neřeknu, protože třeba náby jsem měl rok ve skříni:-) Jinak znovu bych do nich šel znovu…
jaký je váš názor na tento zapletený set, náboje myslím nemají konkurenci´, co ty ráfky WCS??? www.scottsports.cz/index.php?…
fakt nikdo nemá zkušenost??
Víte někdo kolik stojí výměna ložisek v zadním MTB náboji.Bez ložisek jen práce.
DT 240s.
Taky mám 240s a valí jak ďas. Mám je ovšem chvíli tak o životnosti nemohu mluvit. Předtím jsem rok jezdil ONYXy a byly skvělý taky. Ale je fakt že ten randál je šílenej, halt švýcarskej vysokohorskej cvrček je slyšet :-)
Kdyz si to udelas sam, tak nic.Jinak pocitej, ze ti nauctuji tak hodinu prace. Takze cca 300,–
čaute.nevíte jak jezdí shimana XT zapletená kola??děkuji
Jezděj tak moc, jak budeš šlapat, ehm… To je zas dotaz na úrovní, fakt :-D
mam komplet zadní kolo dt swiss,naboj onyx,draty typ nevim a rafek taky nevim typ,to vše za 3000(levný že?,taky si myslím,známý jezdí za DT)
hehe levný no:) to bude dobrej znamej.
překlep,cena 2200 :-)
Ktery z nich je ten tvuj znamy?
proč?
Jen tak me zajimalo, jake mas zahranicni styky.
bottico.cz
No, ja jsem te vzal za slovo. Psal jsi, ze jezdi za DT.
dt a bottico je (myslím)to same,na drese má DT swiss,a malym bottico.cz
Mas v tom trochu bordel. Bottico je dovozcem DT Swiss do CR.
a neni nahodou dt česká značka?nebo tak něco?
ale jo,jinak,proč bych měl na ráfku na originální nálepce CZ?
muj ty boze :-)))))
to swiss tam je jako machrovinka, jako že to sssvištíííí!
LOL ..z toho „Swiss“ čeština přímo řve :D
Nevim co bereš ale chtělo by to minimálně omezit,né-li s tím přestat úplně.:-)))
Mám DT Swiss EX1750 (240 white+5.1d white) a naprostá spokojenost. Váha, tuhost. Pro mě super.
Jezdí tu někdo ráfky dt swiss E 540? Jaké máte zkušenosti, hodí se pro AM ježdění?
Je tezky najit existujici vhodnou diskuzi, takze se prifarim sem. Nema nekdo vhodny tip na set „naradi“ k dt240/440? 200E proste neni uplne lakava cena. Kvuli nevyuziti a pro tu cenu naradi sem se jich kdysi zbavil. Ted mi zas pripada, ze jiny alternativni naboje pokulhavaji(a to pri ne zrovna lidove cene), tak se rozhlizim. Toto by bylo super, ale… http://www.sellutionmtb.com/…tDetails.asp?…
Potesi, kdyz tu diskuzi nepovedem ve stylu „co bys chtel rozebirat“ a „nech to na servis“. Samozrejme, na sundani orechu naradi netreba.. . Diky. :)
Soustruh to jistí. ;) A pokud něco kupovat, tak maximálně tento bazmek
a ty ji mas uz doma vyrobenou? :P
Mám dílnu plnou různých narážečů či vyrážečů, od compu k soustruhu to mám přes chodbu asi 20 metrů. Ale pokud si chceš něco udělat, tak v rozsypu (manuálu) náby jsou některé přípravky i s rozměry, něco se dá odvodit podle průměrů ložisek a ten zbytek až při demontáži. Zatím jsem neměl potřebu rozebírat zadní nábu, ale podle rozsypu to nevypadá na něco ultra složitého.:)A přední to je brnkačka, to rozebereš i v lese s vercajkem neandrtálce. ;)
Mám dotaz na ráfky DT Swiss: jsou všechny Tubeless ready?
Když to přefiltruju na Bike24 filtrem Tubeless ready, tak mi vyjedou tyhle ráfky, ale u žádných ve specifikaci není uvedeno tubeless – stejně tak na stránkách výrobce. Jak to tedy vlastně je?