Mam CTM Raptor 2016 1.0 a chcel by som zhodit cele predne radenie (presmykovac, prevodnik…) a nechat tam len jedno ozubene koleso ak to pojde ak nie bude treba kupit nove?
Mam CTM Raptor 2016 1.0 a chcel by som zhodit cele predne radenie (presmykovac, prevodnik…) a nechat tam len jedno ozubene koleso ak to pojde ak nie bude treba kupit nove?
Ahoj, půjde to, ale není to dobrý nápad:) Převodníky z vícepřevodníkových klik mají tzv. náběhy, které bez vedení řetězu přesmykačem způsobí v terénu padání řetězu. Chceš-li nechat původní převodník, sežeň si vodítko s napínákem. A ideálně vyměň i převodník za nějaký bez náběhů. Vodítko s napínákem na tvém kole nejspíš půjde namontovat jen pod středové složení. Pokud teda nemáš na rámu ISCG navářky (něco takovýho), není to z fotek na netu poznat.
Čínský NW převodník je za necelé tři stovky…
nejsou na 8sp
nejsou na 8sp
To necemu vadi? U prevodniku je to ± jedno, ne? Na 1×7 vozim gebhardt, ktery take neni na <=8 speed a funguje to dobre. Retez nepada. Proc by nemel fungovat cinsky prevodnik?
Jasně že to vůbec ničemu nevadí.
Rozsah 1×8 bude IMHO poněkud napikaču. Ale jdi do toho, i průkopníky slepých uliček lidstvo potřebuje.
Ideál to není, ale jezdit se to dá, když má člověk trochu najeto (mám to doma na celopevňáku, když se tam na chvíli vrátím párkrát za rok. Převodník NW 38z z číny a kazetu klasicky 11–32). Na celodenní vyjížďky už to docela bolí, ale na švihy kolem 3h je to OK. Záleží, kde člověk jezdí.
Jinak se určitě vyplatí ten NW převodník, předpokládám, že kliky jsou čtyřhran (vzhledem k tomu, že to je 3×8), a tedy to pod misky nepůjde.
Tak jezdit se dalo i na 1×1, to bylo ještě výhodnější, žádné řazení,přehazovačky, přesmykače, žádné starosti+ když měl člověk vzadu torpédo, tak opět o jednu páku na řídítkách míň. Takže když to tak vezmu, tak pro dnešní módní policii by byl cyklopravěk splněným snem.
1×8 ma rozsah asi tak 300%, coz je dost zoufale malo. To bud pojedes v pohode do kopce, ale po rovine a z kopce to vubec nebude stacit, nebo to bude stacit po rovine, ale kopce budes tlacit. Ale jestli jsi si jisty, ze to chces, tak to jde no.
Nenapsal pro jake to ma pouziti. Ja mam na mestskem/zimaku 1×7 s prevody 42–12/32 a uplne v pohode na typ jezdeni, ktere potrebuji.
Tohle chce silné nohy, které utáhnou těžký převod do kopce a silné plíce, které udýchají doslova ďábelskou kadenci na rovině :-)
Nejazdim velmi prevazne po asfaltovych cesta dirt vdaka vam pouvazujem je nad cim