už je fuč a na jeho místo se peče na taiwanu nástupce :)
používáno od jara 2014 do podzima 2016. Léto 2015 pauza díky zranění. Najeto kolem 5000km. Slušný a hodně čitelný kolo co si nechalo dost líbit.
v 2016 jsem tam dal XX kliky s carbonTi pilama 38/24 , funkce stejná, váha šla k deseti.
(vloženo 6.11.15)
Značka | Specialized |
Model | SJ comp carbon |
Modelový rok | 2014 |
Velikost | L |
Hmotnost | 10.2 |
Rám | SJ carbon |
Vidlice | RS Reba |
Hlavové složení | CC |
Kliky | Sram XX (na fotce původní 1250) |
Středové složení | GPX |
Přesmykač | SLX |
Měnič | Sram x9 |
Řazení | Sram x9 |
Převodník | 38/24 |
Kazeta | 11-36 |
Řetěz | XT |
Náboj přední | DT370 |
Náboj zadní | DT240 |
Brzda přední | Avid Elixir 7 |
Brzda zadní | Avid Elixir 7 |
Brzdové páky | Avid Elixir |
Ráfek přední | ZTR Crest |
Ráfek zadní | ZTR Crest |
Dráty | Sapim CX-Ray |
Pedály | XTR |
Řídítka | EC70 |
Představec | SJ |
Sedlovka | CD Save |
Sedlo | WTB Silverado |
Pláště | RoR, RaR 2,25 |
7.11.15 19:31
Lucase – ona je takhle z vyroby, cannondale tvrdi ze to lip pruzi potom. bulshitt maximalni. je to obyc carbon sedlovka za nehorazny penize s vahou ingotu
7.11.15 15:38
No, na focení na BF jsi mohl sundat rohy, polepy s ráfků, víc zasunout sedlovku, srovnat sedlo do roviny, dát tam Shimano brzdy a jednopřevodník :-)
Bike jedna radost jak na pohled tak geo za Spešl-Club za 5*
Ta váha je hodně pěkná na takhle cost effective setup… Předchozí SJ byl hezčí, ale na to ty na závodech hrát nepotřebuješ a funkčně to je dotažený…