Značka | Haibike |
Model | Sduro ALLMTN SL |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | L 19,5 |
Hmotnost | 22,5 |
Rám | Haibike ALU |
Vidlice | Suntour Auron |
Tlumič | suntour |
Měnič | XT M8000 |
Řazení | XTR |
Převodník | 38 |
Kazeta | 11-42 |
Náboj přední | mavic |
Náboj zadní | mavic |
Brzda přední | XT M8000 |
Brzda zadní | XT M8000 |
Brzdové páky | XT M8000 |
Ráfek přední | mavic crossmax XL |
Ráfek zadní | mavic crossmax XL |
Dráty | mavic |
Pedály | force |
Řídítka | force carbon team |
Představec | haibike 70mm |
Sedlo | turisticke author |
Pláště | mavic pulse nebo quest? |
Vzhled stranou (můj Camber taky není zrovna na parádu), tohle je fajn bike. Když máš krátké ruce, jak už tu někdo napsal, si tam dej 50–60mm představec a 2 podložky sundej nad něj, taky to sedlo máš až moc vzadu, no to si pak holt někdo stěžuje, že nedosáhne na řídítka…
Rád bych víc rozuměl těm výhodám motorů od Yamahy vs. Bosh, jak jste zmínili ve vlákně. Taky bych rád věděl, jaké jsou možnosti s tím odblokováním asistence nad 25kmh, na to je nějaký hack SW? Kolik s tím reálně najedeš km / nastoupáš metrů, jak to jede do klopenek, nebo zda se po několika dropech třeba neurve baterka? Kolik stojí samotná baterka? že bys třeba dojel okruh v Rychlebech, cvakl druhou baterku a valil hned znovu.
3.8.16 11:15
Kolik to ma dojezd, když chcu slapat minimalne a jet aspoň 30km/h ta baterka a kolik to ta elektřina stoji, když by to clovek vybil a nabil kazdej den?
frenkie71: když se přenesu přes to, že to prostě není můj šálek čaje, tak kvituju tvůj zdravej pohled na věc a odvahu, to sem vůbec dát… :-)
Vzhled: Dik za komenty ohledne vzhledu, premyslel jsem ze maximalne poztrhavam ty haibike nalepky. U elektrokol obecne to mozna postrada smysl hodnotit krasu, ale spis jak to jezdi a pak tu filozofii:)BTW: Nejhezcim elektrokolem je urcite Spesl Levo, ale prijde mi nepraktickej.
Kvalita: Haibike neznam s tou vadou jejich ramu snad budu mit kliku, nestraste pls. Vim ze delaji v koncernu pod jinou vetsi znackou Vinora hafo mestskych elektro a sazel jsem ze to SDURO a XDURO bude jejich srdcovka. Ale vzhledem k jejich nedostatku (ani tomu nedali moc vyrobnich kapacit) je me divne jako by tomu segmentu neverili.
Komponenty: Je to fakt tezka mrcha a s komponenty nebo kokpitem myslim nema ani smysl uz moc delat. Puvodne jsem chtel po zime sundat ten zadni blatnik, ale vzhled nema smysl resit jsem si rekl. Je to na zabavu a ne na pucovani, lesteni..
Jezdi: Pokud nekoho zajima, jak to jede – tak to frčí až do 25km :) Odblokovat to zatim nehodlam.
Mno, nevím, co proti tomu máte … já se vyloženě těším, až bude pořádná výdrž baterek, zdvihy tak 180 a hurá s tím na okruh … Na krosku nejsou moc prostředky, ale hlavně místo na servis … kolo je přeci jen skladnější ;).
2.8.16 20:01
Ad pupkatí podnikatelé v krizi středního věku: Nebojte, taky na vás dojde …
Vpa007
cílovka jsou bohatí pupkatí podnikatelé v krizi středního věku a pak AM rideři, co nejraději tráví celej den v bikeparku na gravity disciplínách
A to jsou jako nějací méněcenní jedinci, či co?
Sunshine 29
Šlapat můžu, to si radši půjčím motorku
No dyk jo.
Tak šlap a pučuj si motorky.
Někdo zas nechce šlapat a pučovat si motorky.
no základ je docela hezký, lae jako celek je to laděný teda dost turisticky
to je zas obluda, v zivote som nevidel nic hnusnejsie.
Inak Haibiky sa casto lamali aj ked nemali motor a baterku, odvtedy vznikla pre nich prezyvka Byebye-bike
nějak mi uniká důvod koupit si takový kolo… když si odmyslím, že se mi to nelíbí, tak za ty prachy bych si raději koupil lehoučkej bajk a snažil si poladit fyzičku, páč u těhle kol mi přijde, že cílovka jsou bohatí pupkatí podnikatelé v krizi středního věku a pak AM rideři, co nejraději tráví celej den v bikeparku na gravity disciplínách a nahoru se vozej lanovkou… no a kde lanovka není (Rychleby, TT) tam potřebujou takovýhle kolo… takže sory, nění to nic proti majiteli, ale kolo samo o sobě se mi prostě nelíbí.
takovejch penez to muselo stat a pritom je to hnusny jako p…el… Na to, ze tam jsou lehky zaplety, tak je to taky tezky jako prase… Posed je taky hodne zvlastni… Ale pokud je nekdo chromej nebo starej, proc ne:)
2.8.16 08:43
Lynčování, to je český národní sport.
2.8.16 08:40
Zadní blatník je boží, mám ho taky a je to jediný který funguje na fulla. Na ježdění v dešti ideál.
když máš krátký ruce, tak bych vyměnil představec a nepřidával podložky :))
Hlavně jak ma pan z toho radost.Sam bych do Ebiku nešel, ale aby to na mě pusobilo jak červena hadra na byka to taky ne.Ale ten zadni blatnik … :D
Každému co jeho jest, ale tahat to po schodech do 4. patra bych teda nechtěl.
Bude sranda až si tyhle e-biky budou tunit lidi jako sese či jak se jmenoval :-)
Kubiczech: já si to půjčit nechci, k čemu by mi to bylo? Šlapat můžu, to si radši půjčím motorku :)
zadni blatnik neni zadnej krasavec, ale je funkcni a netrepe se nerezonuje. Predni je narozdil od vetsiny vystrihovanek +1.
souhlas s kubíčkem
Sunshine: To je dobrý blábol, ty filozofie. Půjč si to a pak mudruj. (:
Ten blatník, kokpit, i jako e-bike je to jak kopanec do koulí
Bez urážky – odporné. Tak nějak to popírá (pokud není zdravotní problém nebo věk) filozofii bikingu.
1.8.16 22:50
Ta hmotnost je hustá.