Velikost | Buh vííí |
Hmotnost | 9,7Kg |
Rám | Alu nejakej |
Vidlice | Carbon nejaka |
Tlumič | nene |
Hlavové složení | no name |
Kliky | 105 |
Středové složení | 105 |
Přesmykač | 105 |
Měnič | 105 |
Řazení | 105 |
Převodník | 105 |
Kazeta | 105 |
Řetěz | 105 |
Náboj přední | 105 |
Náboj zadní | 105 |
Brzda přední | 105 |
Brzda zadní | 105 |
Brzdové páky | 105 |
Ráfek přední | 105 |
Ráfek zadní | 105 |
Dráty | 105 |
Pedály | Time KEO easy |
Řídítka | ITM OS |
Představec | ZooM |
Sedlovka | No Name |
Sedlo | DAjake velo ale su spoky |
Pláště | Michelin road-už končí |
Tak to je na mě moc výhod najednou, to bych asi nevydejchal :o)
Páky jsem vozil úplně stejně. Má to jen samé výhody při spodním úchopu. Rovněž pro aerodynamiku je to lepší.
Jak udržíš řidítka při prudkém sjezdu a úchopu za páky při brždění? To musí být o život, ty páky by měly být vodorovně s vrchní trubkou …