dnes už spíš vyrážím s pevnou vidlicí
nejlepší variace na cestě z Paříže
ještě když jsem na něm závodil
rám jsem vyžebral poté co mi starý rám prasknul v Lomnici nad Popelkou v roce 2012
Když jsem ho nahradil RBčkem, stala se z toho přepravní mula co už toho po Evropě navozila mraky v brašnách.
Kolo i v roce 2017 jezdí velice spolehlivě.
(vloženo 13.2.15)
Značka | Apache |
Rám | Apache |
Vidlice | co mám zrovna po ruce |
Kliky | deore |
Přesmykač | deore |
Řazení | dualcontrol předni XTR, zadni XT |
Kazeta | vyjetiny z jednice |
Řetěz | vyjetiny z jednice |
Náboj přední | Acera |
Náboj zadní | Acera |
Brzda přední | V-brake Deorko |
Brzda zadní | V-brake Deorko |
Ráfek přední | Vuelta |
Ráfek zadní | Vuelta |
Pedály | Dura-Ace,105, 540 nebo 520 |
Řídítka | Fuji 560 |
Představec | Fuji |
Sedlo | vubec nevím ... |
Pláště | Schwelbe Huricane |
Honzo, toho kolo taky. Rám neměl na nosič díry a tak jsem je vyvrtal vyjel závitníkem M10 pojistil matkou. Po 1600km s brašnama vyšoupaný třmen a na pravé straně stržený závit. Ještě že jsou drcpásky.
háčky seskakujou z nosiče a tak je stáhnu sdrhovačkou nebo přes to napříč přidělám stan/karimatku … něco aby to neskákalo. Cobra-fakt jsou pásky na tom kole to nejhorší? Rám jsem dostal zdarma, rychlá náhrada za prasklý ze závodů.
přesně stejný problém s háčkama…dojížděl jsem na eska páskách a nadšený jsem z toho teda nebyl
15.2.15 11:07
14.2.15 19:58
Stahovaci pasky na horni trubce parda, pan je estet.