Aktuální verze s pikem
Na sluníčkou hezky vyniknou křivky rámu, stříbrná metla je super! (tady ještě vidle na 180mm)
X2 je super tlumič, dost se dá ovlivnit charakteristika zadku
Když máte vnšjší vedení, je třeba improvizovat ...
Kdyz použiješ sponky jako nouzovku a ony tam jsou už rok ... :-)
Vlastnil jsem původní HD1. Nicméně přišla 650B doba a já kolo raději prodal, abych za něj něco dostal. Kolo se vyznačovalo hravou náturou a já věděl, že si ibise ještě někdy pořídím, víceméně jsem čekal jen na zajímavou nabídku. U HD3 jsem na nic zajímavého nenarazil, až u HD4.
DW link se vyznačuje slušnou efektivitou šlapání, ale na delší přejezdy je určitě fajn si kolo zamknout a ušetřit trochu energie. Na kole je senzační tlumič fox float X2, měl jsem ho již na reignu a vím, že se díky nezávyslému nastavení dá průběh kolo vyladit ke spokojenosti. Momentálně zkouším vozit poměrně otevřené LS okruhy, víceméně jsem to nastavil podle J.K. Weeda.
Díly jsou přeskládané z reigna. Jediná změna, kterou jsem provedl, je snížení vidlice ze 180 na 160mm, přijde mi že se k živé jízdě strmější úhel řízení víc hodí a kolo je ještě zábavnější. Jízdní vlastnosti jsou hodně předvídatelné a kolo poslušné, na kole je radost poskakovat, bohužel jsem se do bikeparku nedostal, takže jak funguje v těžším terénu zatím nevím.
Jako možná alternativa ještě připadal v úvahu Evil insurgent, podle recenzí se taky jedná o živé a zábavné kolo. Má unikátní vzhled, což beru jako docela podstatnou věc když kupujete butique rám :-) … Ale o dost víc jsem toužil po moju :-)
(vloženo 17.12.18)
Značka | Ibis |
Model | Mojo HD4 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | L |
Hmotnost | 12,66 |
Vidlice | Pike Ultimate, 160mm |
Tlumič | Fox Float X2 |
Hlavové složení | Cane Creek 40 |
Kliky | SHIMANO XTR |
Středové složení | SHIMANO XTR |
Měnič | SRAM X0 11 speed |
Řazení | SRAM X0 11 speed |
Převodník | 30T |
Kazeta | SRAM XX1 11 speed |
Náboj přední | DT SWISS 240 |
Náboj zadní | DT SWISS 240 |
Brzda přední | Magura MT5 |
Brzda zadní | Magura MT5 |
Brzdové páky | Magura MT5 |
Ráfek přední | DT SWISS XMC 1200 |
Ráfek zadní | DT SWISS XMC 1200 |
Dráty | DT SWISS |
Pedály | HT PA03A |
Řídítka | Easton Havoc Carbon 800mm |
Představec | Funn Funnduro 35, 45mm |
Sedlovka | Vecnum nivo 212mm |
Sedlo | WTB Volt Team 142mm |
Pláště | Maxxis Minion DHF 3C 2.3 / Minion SS 2.3 |
Nedokážu zhodnotit brzdy a vidli, ale asi bych to moc jinak nestavel. Za mě super!
17.12.18 18:25
ty zavlacky v trmenech me pobavily jinak pecka stroj dost by me zajimala ta vidle :)
Bajk pekný, prečo nedáš spoločnú objímku na brzdy s radením? Takto sú tie rajdy také napratané :(
Inak ako si spokojný s MT5?
Hoši v rámu je vybrání aby se tam vešla X2, je to kvůli flašce …
pavlik6022: Jasně že půjčím :-)
MT5, přední fajn, ale zadni jsem už 2× posílal do servisu. Síla i modulace je fajn. Jen jsou takove plastové, ale zase lehké …
Velká paráda!! HD4 je nejhezčí Ibis všech dob (taky jediny bohužel – škoda Ripma :-D). Navíc Tvoje osazení je bez kompromisu na gram! :-D Ať to lítá!
tvl co to je, hodnocení 1,8 ???
nejde ti páčka tlumiče do rámu?
jinak samozřejmě za 5 , ale musíš mi ho půjčit :))