Nějak jsem najednou zatoužil po klasickém Colnagu Master. Chvíli jsem se snažil najít zachovalý rám ke stavbě, ale nakonec jsem neodolal nabídce pořídit již zrenovované kolo osazené mojí oblíbenou desítkovou Campou. Trochu jsem kolo ještě poupravil a na focení nasadil sváteční kola.
(vloženo 10.4.20)
Značka | Colnago |
Model | Master Più |
Modelový rok | 1988 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 9,1 |
Rám | Columbus Gilco |
Vidlice | Colnago Precisa |
Hlavové složení | Campagnolo Chorus |
Kliky | Campagnolo Chorus 52/39 |
Středové složení | Campagnolo Chorus |
Přesmykač | Campagnolo Chorus |
Měnič | Campagnolo Chorus |
Řazení | Campagnolo Chorus |
Kazeta | Campagnolo 10 |
Řetěz | Campagnolo 10 |
Náboj přední | Accura |
Náboj zadní | Accura |
Brzda přední | Campagnolo Chorus |
Brzda zadní | Campagnolo Chorus |
Brzdové páky | Campagnolo Chorus |
Ráfek přední | T50 |
Ráfek zadní | T50 |
Pedály | Campagnolo Chorus |
Řídítka | Cinelli Campione del Mondo |
Představec | Cinelli XA |
Sedlovka | Campagnolo Chorus |
Sedlo | Selle San Marco Mantra Open-Fit |
Pláště | Tufo S33 PRO 24 |
Nádhera, pastva pro oči, ráj cyklisty a tak. Dík za fotky, škoda, že jich není víc. Gratulace!
:-D tak to je moc
edoard: verzi se stříbrným představcem a celočerným sedlem (nějakou žiletkou jako slr) bys neměl? To by bylo imho uplně top
15.4.20 09:59
12.4.20 13:08
12.4.20 11:54
Bez svátečních kol naprostá pecka! Komentáře jsem nečetl, tak nevím, jestli se někdo ptal – ten představec byl v tomhle designu originálně?
Za mě taky lepší verze na nízkých, ještě ty páky doladit a je to pecka
11.4.20 17:36
CIO – budu stavět neoretro, ovšem to bych nebyl já, kdyby to nebyl rám F1S. Sada ultegra 6800. Tak jsem si to hodil na papír pač mě zajímala zhruba budoucí hmotnost a nějak se na těch 7,5kg nemůžu dostat. A to tam tu a tam dám Carbon a podobné.
Ano přiznávám že rám F1S nemá 1800–1900g, spíše tak 2000–2050g, ale i když bych tento rozdíl odečetl, tak nic moc.
Konec spekulací, já to postavím a pak to probereme…
11.4.20 12:18
cio: Ale tak ja to samozrejme chapu a respektuju :) Nicmene je fajn, kdyz se takhle o necem bavime, mit moznost nahlednout :)
11.4.20 11:08
cio: Tak R-sys vazi jako moje galuskovy carbony…to nejsou fakt tezky kola.
A pomerne moderni material mam na S6 taky. Dura vs Ultegra udela nejaky rozdil, ale nevim jak moc.
Skoda, ze ses nechal vycukat a kola uz v profilu nemas :) Vyjma Bromptona tedy samozrejme :D
11.4.20 09:19
No to by musely byt na tom fakt lehka kola. A carbon kokpit a lehke sedlo a ultralehke kliky. Kdyz si vezmu, ze muj ram ma nakych odhadem necelych 1100, tak nevim, kde bych jednoduse na mem kole usetril jeste min 600g.
11.4.20 08:40
Moc pěkné kolo.
CIO – já si myslím, že dostat neoretro na sedm a půl kilo bude vyžadovat větší snažení :-)
11.4.20 07:34
Pecka, za 5*
To je pastva pro oci. Jen mam otazku, jaka Campa sada by tam dobove patrila? To byl nejaky super record 9sp? Pocitam ze 88 Campa jeste dualy nemela nebo uz jo?
moc krásné
10.4.20 20:41
10.4.20 20:35
Dobově to spolu vůbec neladí, ale je to krásné kolo. Tenhle styl se mi moc líbí.
10.4.20 20:03
10.4.20 20:02
cio: No tak to uz je klasika no :) to co ma edoard je takove retro modern a ja proti tomu nic nemam, jak rikam, nejsem purista. :) Osobne bych asi i to edoardovo preferoval vice, je vetsi sance, ze bych na tom vice jezdil :)
10.4.20 19:51
10.4.20 19:44
Budu oponovat panum (jelikoz nejsem takovy retro purista) ,ale me se tam ty rafky libi. Vyska akorat. A je to fakt nadhera, taky bych neco takoveho jednou chtel :)
Krásné!
Krása. Farebna schema ramu je top
Úplně všechno pecka! nižší ráfky by asi byly klasičtější, ale jako celek to má fakt šťávu…
Méně – tenký trubky a vysoký ráfky – pak už jen vítr ve vlasech nebo přes vrásky ( podle stavu jezdce ). Nádhera!!
moc pěkné, jen ty kola jsou na to možná už moc vysoké za mě, každopádně za 5*
10.4.20 16:34