Pro začátečníky ( jako já ) na začátek super, hlavně cena. :))
Přehazuje slušně (po seřízení) ! Brzdy mi příjdou slabší.
Jinak pohodlné,
P.S. Škodovácké omotávky stojí za prd.
(vloženo 11.6.20)
Značka | Superior |
Model | ROAD ELITE |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 9,6 |
Rám | hliník X6 Ultralite |
Vidlice | Carbon UD |
Hlavové složení | FSA Orbit C-40 NO.42/ACB |
Kliky | Shimano Sora R345 50/34 |
Středové složení | Shimano BB-ES300 |
Přesmykač | SHIMANO SORA FD-R3000 |
Měnič | SHIMANO SORA RD-R3000 SS |
Řazení | SHIMANO SORA ST-R3000 |
Kazeta | Shimano HG400-9 11-32T |
Řetěz | KMC X9 + Master Link 9s |
Náboj přední | ONE KT QR |
Náboj zadní | ONE KT Sport light QR |
Brzda přední | Tektro R312 |
Brzda zadní | Tektro R312 |
Brzdové páky | Shimano Sora 3000 |
Ráfek přední | Weinmann Flier 24H |
Ráfek zadní | Weinmann Flier 24H |
Pedály | Shimano-MTB |
Řídítka | Alloy Compact |
Představec | ONE Race 31.8 mm, alloy |
Sedlovka | ONE Race Alloy |
Sedlo | Selle Royal Seta Performa |
Pláště | Schwalbe Lugano 700x25C |
Paráda, tak ať to dobře švihá, za 5*
gerrard : Dole na pohodu, na hoře už je to horší, ale nepříjde mi že by to bylo nějak hrozné.
Kolo pekne, ale tech 2×9 pri kazete 11–32. Nejsou tam moc velke skoky? Netaha to za nohy?
Někdy v žácích naposled a to nejaky šedivý mi vůbec nejde o ráfky ono to teče černý totálně všude po ramu vidli a nešlo to dolu žlutej force to nedal musel jsem to vzit acetonem
rosomak: Neměls nikdy ráfkové brzdy? Při dešti to barví ráfky do černa, to obrzdíš a je to jak nové
rosomak: Neměls nikdy ráfkové brzdy? Při dešti to barví ráfky do černa, to obrzdíš a je to jak nové
Dostanu do tehle brzd třeba shimano špalky? Po dnešním dešti mi to nešlo domejt jak to špiní nebo to je normálka?
Já to mám teda tiché, jenom hazka hezky vrní. Taky dost pomáhá, když jezdíte se sluchátkama…já vím, je to nebezpečné, bla bla
Jo to je pravda, taky mi tam něco lupe, tak je dost možné že příjde vyměna :D
12.6.20 14:06
Asi jsem úchyl, ale líbí se mi to. :) Jen tyhle kastrovací sedlovky nechápu… :)
Taky ho mám jako první silničku na zkoušku a už vím že si na jaro nějakou lepší koupím.
Já dával kratší představec na předku delší rychloupínák kola od shimana tufo pláště origo řetěz a jiný kliky hold jsem hledal co cvaká. Pravidlo když to slyšíš od středu střed to není bohužel byl no a na řadupřišel poslední
Omotávka se mi nechce motat ale je v pořadí
Omotávku, sedlo a pláště to chce vyměnit hned. Pláště jsou sice kevlarové, ale jsou to hrozné kotvy – rozdíl oproti novým byl cca 3km/h na průměrné rychlosti a to nejezdím nějak zvlášť rychle.
Já měnil přítelkyni řidítka s menším reachem a ta omotávka úplně špatná nebude. V servisu mi ji namotali znovu a při motání ji musel víc utahovat a teď jsou řidítka o dost užší. Ale uvidí se jestli rázem nebudou taky tvrdší, když je omotávka dost utažená.
Já jsem z horáka zvyklý na docela vzpřímený posed, proto mi ten silniční posed dělal problémy. Na mojí velikosti 52 jsem měl představec 90mm. Vyměnil jsem 90 za 70mm a sedí se mi mnohem lépe.
APEiRON: Přesně jak říkáš, omotávka mi sjíždí a misto omotávky sem tam držím hliník :D a na můj vkus jsou moc „masité“, ale to je na každém jak to cítí. Jinak pláště jsou kevlar (za tu cenu dobré), a zatím mi drží skvěle. Přemýšlel jsem že bych si dal kratší a vyšší představec, ale zatím to neřeším, tak možná časem.
APEiRON: pláště jsou drátový nebo kevlarový? Přemýšlím nad nějakým odlehčením..
Kolo mám taky a jako dojíždědlo do práce a sem tam na to silničářské zpestření, když se zrovna dodívám na ohlédnutí Tour de France z roku XY na Čt, slouží skvěle. Měnil jsem představec a prakticky ihned jsem prorazil zadní plášť. Jinak zatím beze změn. Řazení opravdu chtělo trochu poléčit, ale nějak mi to teď funguje. Ohledně silničních brzd jsem tak nějak přijal, že prostě nebrzdí a nebudu to řešit :D Pásky mi přijdou v pohodě, ale nemám s tím zkušenost, takže je možné, že nějaké dražší pásky přinesou více pohodlí.