titanová čepička, je to k prdu ale udělá to radost
IsoStrut, fajn věc ale váha rámu nic moc
Nextie, překvapili zpracováním. Maximální spokojenost. Celé výplety mají tuším 1245g +/- niple jsou mosaz
krásné a překvapivě pohodlné sedlo... měl jsem strach co na něj bude říkat zadel po třeba 5 hodinách, ale vše ok
překvapil mě rozdíl od reby. Ten chod je o kus lepší. Jak Rebu tak SIDa jsem nastavil dle shockwizu, Tak jestli ten shockwiz v tom nedělal u reby neplechu
Shigura XTR Trail, super záležitost, nic jiného už nechci
Titan všude kde to šlo
ESI jsou lepší, jak je zničím tak dojde ke změně
Toto bylo peklo, poshánět všechny šrouby v oil slick titanu..4 měsíce to trvalo
Mám rad čistý kokpit, ještě bowden řazení má asi o 1-2 cm víc než je třeba. Bude se zkracovat
Supacaz, drží fungují a váhově jsou přijatelné. Nosné šrouby titan, nenosný, hliník
co šlo sehnat z alíka jsem se snažil nahradit titanem.
toto je při mém použití asi jen designová záležitost. Pod tím gumovým navlekem je objímka BikeYoke
šroub je titan.. už jen z principu
možna to tak nevypadá, ale je to úžasně zábavný bike
kazeta... zde si vůbec nejsem jistý jestli jsem udělal s volbou dobře
druhá část Shigura brzd... vše na 180mm kotoučích, výkon ani modulace tomu nechybí, upéct to v podstatě nejde
snaha to srazit dolů z mého pohledu celkem vyšla, bez toho abych to poškodil funkčně. řadí, brzdí, tlumí jako celek je to velice zábavné a o to jde
a ještě teda pár fotek venku než na tom bude 5kg bláta
raketa u skladu raket(nejenom) - Vrbětice
Z důvodu úprav, z původního kola zbyl jen rám, středové složení a hlavové složení.
COVID a s ním spojené nic moc počasí dalo dostatek času k postupnému vylepšování.
Tak jak je jsem celkem spokojen, jen by to chtělo na převodníku 32z protože na tohle silově nemám (zejména v kombinaci s kazetou 9–50z)
Tu 34z tam mám jen proto že na ty kliky byla sleva :-)
jak se dostanu k počítači tak se na klávesnici víc rozepíšu.
kolo jede úžasně, brzdy jsou super, váha… no dobře se tlačí a nosí.
Jak se udělá trochu počasí tak to vyfotím venku, tohle je děs.
(vloženo 23.5.21)
Značka | Trek |
Model | Supercaliber 9.7 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 8,925 tak jak je na fotkách |
Rám | OCLV carbon |
Vidlice | SID SL, ultimate |
Tlumič | Trek IsoStrut, Fox Performance shock, air spring, DPS 2-position damper, 235x32.5mm |
Hlavové složení | Knock Block Integrated, 62-degree radius, |
Kliky | SRAM XX1 Eagle, DUB, Boost, délka 175 mm |
Středové složení | SRAM DUB, 92 mm, PressFit |
Měnič | Shimano XTR RD-M9120 SGS |
Řazení | Shimano XTR, SL-M9100 |
Převodník | SRAM X-SYNC 2 EAGLE Cold forged AL 34z. BOOST |
Kazeta | E*13 Helix |
Řetěz | NX |
Náboj přední | DT swiss 240exp, Boost110, 15mm thru axle |
Náboj zadní | DT swiss 240exp, Boost148, 12mm thru axle |
Brzda přední | Magura třmen MT5, Shimano IceTech, 180 mm, CenterLock |
Brzda zadní | Magura třmen MT4, Shimano IceTech, 180 mm, CenterLock |
Brzdové páky | Shimano XTR 9120 |
Ráfek přední | Nextie, NXT29UMA30 |
Ráfek zadní | Nextie, NXT29UMA30 |
Dráty | CX Ray, SP |
Pedály | CRANKBROTHERS EggBeater 11 Gold |
Řídítka | darimo 31.8, prohnutí 9°, šířka 740 mm |
Představec | Darimo IX2, -6 stupňů, délka 80 mm. |
Sedlovka | Darimo loop T1, 31.6, délka 400mm. |
Sedlo | Tune Skyracer |
Pláště | Schwalbe, Thunder burt |
Pěkné kolo a váha je super :-) za 5*
1,8mm tloušťka je u Magury minimum, až kotouče trochu sjedeš tak páky promáčkneš na řídítka a nepůjde brzdit na plno… Vyzkoušeno na MT Trail brzdách, nevím, jakou roli budou hrát Shimano páky.
té rozdílné šířky kotouče jsem si vědom, jen nějak nejsem v hlavě schopen uchopit proč by to mělo vadit.
desky se sjedou, kotouče se ojíždí, tak na nějaké 0.2mm v součtu u třech komponent to může hrát roli jen u sjetých kotoučů a zároveň taky sjetých desek. Desky měním hodně za včas.
dá se nějak přehodit pořadí fotek bez toho abych je musel smazat a nahrát znova?
Magury jsou na 2mm kotouče a Shimano na 1,8mm, tak ať nejsi překvapený…
Kolo za 5*, ač těmto skvostům příliš neholduji. Fotky by opravdu mohly býti lepšejší a hlavně jinak uspořádány, začít ventilkem nebyla asi příliš šťastná volba :-)
esmo:
Brzdy jsem opravdu negramařil tam jsem šel čistě po výkonu a modulaci.
Tak nějak zastávám pravidlo, že brzdy nejsou nikdy až moc silné. Utahat je asi ani nemám šanci, teda se mě to do teď nepodařilo. Zadní kotouč stejné velikosti byla jasna volba, větší tepelná kapacita, větší teplosměnná plocha a icetech řeší tepelnou setrvačnost(tepelná vodivost cca 110WmK vs cca 20WmK je sakra rozdíl).
Takže z toho vyplynulo dát dozadu třmen s menší plochou pístů, ale zachovat průměr kotoučů
Moc hezký kolo! Škoda jen, že ty fotky jsou fakt hrozný… jako třeba pivo je fajn, ale opřít takový kolo o kastl piv? :D Ale jinak fakt pecka, jen ty fotky… ;-)
RomSva: 3 děti, přes týden bydlet v bytě…to zní jako fuška :D
Jinak proč jsi dával na zadek 180mm kotouč? Kdyby jsi tam nechal 160, tak ještě nějaké ty gramy pošetříš. Máš pocit že to brzdí málo? Já jsem se svými 84kg docela v poho.
Souhlas s komenty níže zasloužilo by si to, fakt, hezký fotky :-) jinak raketa za plnej
Vyfot to venku, když všude všechno krásně kvete, bike si to zaslouží : )
Bomba raketa a super osazeni o vaze ani nemluvim… Jen teda ten sh.t jmenem e-13… ty kazety jsou blato, dej tam xx1,x01 nebo garbaruk, pak to bude ono.
ta kazeta byla nová.
takže asi bláto. Nejlepší by měla být v modré barvě, je tam jiná povrchovka.
funkčně je super.
Ta kazeta už byla jetá, nebo je to takové bláto? Viz ta strhnutá náběhová hrana na řetěz na předposlední fotce.
3 děti… tady v Luhačovicích je to ještě na pohodu, V týdnu bydlíme v Brumově na bytě a to je teprve s těmi dětmi mazec.
To nejde uklidit, prostě nejde.
Jinak jak je známo tak garáž není jednoúčelová místnost, takže ano, hrají si tam děti, parkují tam auta a také se tam konzumují lihoviny
Haha, máš tu garáž na auta, nebo si tam hrajete s děckama a chlastáte Plzně? :D
venku je hnus.. jak se uděla hezky tak to nefotim nějak rozumě. Jako máš pravdu že je to hnus. Jak tak na to koukám mám chuť to smazat
Tolik fotek, a ani jedna normální. To se jen tak nevidí. Gratuluji.