Storck

Přidat foto

kolo, ke kterému jsem se propracoval přes různé silničky a zkoušení toho, co mě na kole baví, vyhovuje a jak ho hodlám týrat. Nese moje tradiční týmové barvy, na kterých si zakládám a mám na všech kolech (černá v matu všude a na všem :) ). Matová barva začíná být po pár desítkách tisíc km už místy malinko vyleštěná, většina komponent kromě sady už je několikrát protočená, ale jinak i když průběžně zkouším různé jiné superkousky, jsem stále nenašel kolo, které by se stejnou lehkostí zvládlo vystřelit bez náznaku kroucení při sprintu, rychlé jízdy v tempu s klubem a přitom neunavovat a být pohodlné i při dlouhých víkendových přejezdech nebo coffee-rides. P.S. ta řidítka opravdu nejsou zvedlá do kopce … fakt ne :) :)

(vloženo 8.9.21)

chodec
Ohodnoť bajk: (4.3  / 41 hlasujících)
Značka Storck
Model Aernario Platinum
Modelový rok 2019
Velikost 61
Hmotnost 6,5
Rám Aernario Platinum carbon
Kliky SRAM Red
Přesmykač SRAM RED eTap
Měnič SRAM RED eTap + CeramicSpeed
Řazení SRAM RED eTap
Kazeta RED
Náboj přední Tune
Náboj zadní Tune
Ráfek přední Tune Schwarzbrenner 45
Ráfek zadní Tune Schwarzbrenner 45
Pedály Favero Assioma DUO
Řídítka Storck Platinum
Představec Tune
Sedlovka Storck Platinum
Sedlo Fizik Antares
Pláště obvykle 28 mm ... aktuálně 30mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
chodec
chodec

30.9.21 13:00

@ milan.v – jo jo to souhlas … problém se sloupkem je, že za jízdy neotravuje dost na to, abych si po jízdě vzpomněl a řešil a když je čas na větší servis na na něj buď zapomenu nebo na něj kvůli jiným věcem s větší prioritou nezbude čas … takový věčný dluh, který trvá už cca 2 roky … snad si konečně teď po sezóně vzpomenu :)

Reagovat
milan.v
milan.v

21.9.21 06:42

U takové vyladěné fajnovky i s OSPW je ten sloupek jak pěst na oko, pokud už je vše dost dlouho vyladěno… ;o)

Reagovat
chodec
chodec

10.9.21 22:06

MartyM – jo ty fotky co jsou teleobjektivem mají už ty Schwalbe One – 30mm. Dával jsem je tam teď před třemi týdny než jsem s ním byl v Dolomitech. Reálně mají na těhle ráfcích 29mm měřených a brzdami projdou jako nic. Já mám nejkritičtější místo mezi sedlovku trubku a pláštěm. Tohle kolo má snad vůbec nejkratší zadní stavbu, co se dělá a tak tam je místa opravdu málo. Aktuálně tam je mezi pláštěm a sedlovku trubku asi jen 3 mm

Reagovat
chodec
chodec

10.9.21 22:01

Cioran-M … Fascenaria se dělají dodnes. Současník tohodle Aernaria bylo Fascenario .3 … letos představili nepatrné úpravy na Fascenario .4 … nádherná kola … taky allroundery, ale trochu těžší než tohle (mírně) a trochu víc aero za cenu nějakých věci, co snižují nastavitelnost (nestandardní vidle, sedlovka a hlavko a tak). Fascenaria měla původně myslím nahradit Aernaria, ale nakonec se dělají paralelně obě řady … Aernario zůstalo jako allrounder do lehka … Fascenario aero allrounder. pak mají Durnario – vrchařský lehouš a Aerfast – čistý a poněkud nepohodlný aero. No a časovkářský speciál Zeitjäger.

Reagovat
MartyM
MartyM

10.9.21 20:53

na to jaká to je velikost to vypadá velice pěkně. Na těch novějších foto to už jen na těch 30mm pláštích? Jako kolem brzd už moc místa nevidím, to ty sram red ráfkové udávají, že mají průchodnost i pro širší pláště? Shimano udává jen 28mm. Díky

Reagovat
cioran-m

10.9.21 19:00

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
chodec
chodec

10.9.21 18:12

2 cioram-m – Nejlehčí kolo od Storka se dalo postavit Durnario rámu v Platinum verzi. To těžší aero, co možná myslíš, byl ale Aerfast … tohle Aernario byl takový hybrid mezi nimi. Lehký allrounder co má pár náznaků aeroprvků. Takže jde taky udělat poměrně hodně na lehko, ale to nebyla jeho hlavní deviza – spíš jen bonus. Je hlavně na tu váhu neuvěřitelně tuhé – tužší než současné aero-silničky na pevných osách. Ta váha opravdu nebyl záměr, ale hodí se často :) a i takhle je často o kilo lehčí než většina současných produkčních superkol

Reagovat
orm
orm

10.9.21 15:58

@petr_bd: ano, vitez fotograf neumetel :-).

Reagovat
cioran-m

10.9.21 15:46

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
karel d.
karel d.

10.9.21 13:42

Za mě moc pěkné, originální kolo.

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

10.9.21 11:42

petr_bd +1

Chodec, máš to hezký. Těch jelit, který maj nastudovaný brožury o podobě kola si nevšímej. Ti ví o fittingu asi tolik jako čajový lístek o Východoindické společnosti a v životě kolem žádnýho fittera ani neprošli. Každej lepší fitter, by kolo měl nastavit tak, aby se na něm jezdci jelo pohodlně a né aby vypadalo hustodémonsky-krutopřísně na fotkách :-)

a Hogymu doporučuju aby si dnešní večeři ohřál na ohništi protože sporák (nedejbože indukce) je moc velkej mainstreem, marketing a kdo nevaří v kotlíku na ohni je uplnej nýmand

Reagovat
petr_bd
petr_bd

10.9.21 11:28

ano chodec je vitez, protoze to rikal od zacatku, ze to ma blbe vyfoceny.. to ze to tady nekomu musi vysvetlovat 10× porad dokola vypovida neco o inteligenci mistnich prispevatelu b-f

Reagovat
orm
orm

10.9.21 09:55

@Polka: +1

Reagovat
Polka
Polka

9.9.21 23:48

Divně to vyfotí, ale my jsme rejpalové a chodec vítězí :-D Jo, teď na té první fotce je již ok.

Reagovat
chodec
chodec

9.9.21 23:42

2hogy … hele dá se jezdit i na obruči, ale je jasné a měřitelné, že na běžně hrubém povrchu růsně hrubých a posmrkaných asfaltů jsou 23 pláště, s tím jak se pak musí foukat, jednak pomalejší a jednak propastně méně pohodlné. Proto to už nikdo nedělá na nová kola a i vrchařská kola se dělají dnes na průchodnost 30+. Na zakázku jde samozřejmě svařit cokoliv – ale stavět dnes kolo s maximální průchodností 25? To je čistokrevné sebemrskačství. Přes město jezdím denně a na kočičí hlavy a koleje je popravdě i 30 trochu ošemetné … gravel se 40 to zvládá mnohem víc s přehledem. Před týdnem jsme jezdili v Dolomitech na silničkách a byli jsme moc rádi, že jsme před tím přezuli z 28 na 30. Bylo to znát a bylo to mnohem lepší. Kdyby byly 23 nebo 25 v něčem (v čemkoliv) přínosem, tak neřeknu, ale je to naopak … jezdil jsem je (začínal jsem taky na 21 a 23), mám je změřené wattmetrem a vím jak se na kterých jede a právě proto už pod 28 nepůjdu … víc než 30 mi zas nedovolí tenhle rám vzadu … má extrémně krátkou zadní stavbu a tohle je daň. Tak mám rozpětí průměrů jasně určené

Reagovat
Hogy
Hogy

9.9.21 22:58

chodec: jen teda moje nejnovější kolo, či co něco takového, je o rok starší než ten Storck. Jen prosím nikde neříkej, že ten rám je na zakázku a má vpředu 22mm galdu. Bych se cítil minimálně silně provinile. Zvlášť při zadání a požadavku na geometrii, že tam přijde max 25mm (počítal jsem s důchodovým věkem, kolo je to nadčasové), ale i tohle se stává.

Reagovat
Hogy
Hogy

9.9.21 22:50

chodec: já teď změnil práci a mám to přes město. Asi dám dohromady nějakou skládačku (Brompton?) na těch 12 km. Dávají obrubníky už 28 mm pláště, nebo to chce raději už ty třicítky? Jen abych to zbytečně necvaknul a tak. A na to městské kolo nebudu ani moc řešit ráfky a klidně tam hodím něco těžkého, takže pohoda a pláště stačí.

Reagovat
chodec
chodec

9.9.21 22:40

2orm – ty běž někam rychle publikovat hlavně omluvu za ty nesmysly o nastavení řidítek podle jejich konců, cos tu psal … si představ, že by se tím někdo fakt řídil a pak se s tím nesmyslem trápil

Reagovat
chodec
chodec

9.9.21 22:35

2Hogy … tak na veterány z minulého století jsou 23 a galusky možná přiměřené. V 21. století je standard 28 a dnes už i 30 pro běžné silnice a povrchy. Jsou na to dělané i současné ráfky – tyhle Schwarzbrennery jsou optimalizované na 28. Tyhle 30mm pláště jsou mj. rychlejší na nízkém tlaku než zbytečně tvrdé 23 nesmysly. Což jde snadno změřit a ověřit s wattmetrem. Jo a galusky jsou dnes mrtvý nesmysl úplně – dobré tak na historické stroje.

Reagovat
orm
orm

9.9.21 22:31

Abych jen nehanel. Ted, kdyz je to dobre vyfocene nebo srovnane, tak je to moc pekne kolo.

Reagovat
orm
orm

9.9.21 22:29

@Peslezedirou: Jako ze neumi fotit nazves viteztvim :-)? Treba si to, mezi tema fotkama, srovnal :-).

Reagovat
Hogy
Hogy

9.9.21 22:17

KUBULA: nejméně mám jen 22mm. Sakra pohodlná galda. Jinak 23mm a na jednom kole 25mm, ale tam půjde zas 23mm. Omyl, ale i to se stává. Jinak asi není co dodat.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

9.9.21 21:56

chodec: Sirka plastu. Pravoverni silnicarsti uzivatele uznavaji sirky 21 a 23 a v krajnim pripade 25. Jo a dat kolo na b-f a necekat kritiku je ryzi amaterismus. Jinak jsou to slusne stafle a ten kratoucky predstavec krase neprida, ale chapu ze kolo musi sedet. Co je ale naprosto uzasne je vaha v teto velikosti. V 54 na mechanice to teda musi mit pod 6kg.

Reagovat
chodec
chodec

9.9.21 21:37

Tvl. To jsou moudra tady … prej pláště na městský kolo. Začínám si vzpomínat, proč jsem se tady na to před lety vykašlal. Tyhle chytrolíny jsem miloval. Co je na Schwalbe One městského? Ne že bych doufal, že ta odpověď bude dávat moc smysl.

Reagovat
Hogy
Hogy

9.9.21 20:55

Vzhledem k tomu, co je tu k vidění, to špatné vůbec není, byť k nadšení mám daleko. Ty kladky jsou pekelný. A pláště na městský kolo bych na to taky necpal.

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

9.9.21 18:36

Zásah, potopena a Chodec odchází s vítězstvím :-) máš to moc pěkný, plná počet hvězd.

Reagovat
petr_bd
petr_bd

9.9.21 16:59

jak to tady ctu.. taky bych chtel bejt jednou tak chytrej jako vetsina lidi na b-f

kolo je moc pekny! taky bych tam klidne videl jeste nejakou barvu na oziveni

Reagovat
chodec
chodec

9.9.21 16:52

takže pro rejpaly … i když nechápu, že jim to stojí za to … doplňuji ke staré fotce dnešní fotku téhož kola v tomtéž sestupu (jen s jinými plášti od té doby) … jediný rozdíl je, že tahle je vyfocená teleobjektivem (a ne širokem z metru) a s odstupem cca 5m a z výše řídítek – tedy bez optického zkreslení … snad spokojeni ;) … jinak je na tom vidět ta totální nesmyslnost a nepoužitelnost té poučky co se plácnul orm o tom, že by konec řídíte měl být vodorovný … je jasné, že to by pak horní plocha řídíte byla skloněná o min 15 stupňů dolů

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

9.9.21 13:12

No první fotce na zadním rodlu je vidět, že to bude daleko níže. Důležité je aby si přeci dosáhnul na páky v úchopu za ně a ve spodním oblouku a bylo ti to pohodlné, na nás rejpaly kašli. Tady by ti lidi nejraději dali představec 140mm při sklonu –12 stupňů a říznuli vidli na minimum :)

Reagovat
vili
vili

9.9.21 12:08

Dobra fotka vyda za tisic slov….a bude hned jasno a nemusel tu byt ten napnelismus ;-)

Reagovat
chodec
chodec

9.9.21 11:42

2 polka – tak ještě jednou … to zdánlivé zdvižení řidítek je fakt jen optický klam … je to foceno širokáčem zblízka z podhledu. Tak jak jsi to přefotoshopoval bych to při tomhle úhlu záběru měl pak v reálu hodně skloněné dolů (což bych nerad) … kdybys byl z Prahy můžeš si odpoledne zkontrolovat, že reálně jsou v čisté rovině. Fakt mě nenapadlo, že fotka takhle z podhledu lidi tolik zmate a irituje :) Já to kolo za těch pár desítek tisíc km v sedle znám a tak fakt vím jak vypadá a ne … nevozím zvedlá řidítka :) já sem pak hodím večer fotku čistě z boku pokud se nepotkáme na cestě :)

Reagovat
Kolo cz
Kolo cz

9.9.21 09:16

Polka
Polka

8.9.21 22:02

chodec: ty tam fakt nevidíš rozdíl? Ty rodla to opravdu hodně vzhledově kazí, přitom jinak pěkná raketka.

Reagovat
Coural
Coural

8.9.21 19:50

Krásné kolo, taky jsem o něm chvíli uvažoval 5*****.

taky jsem trochu divně narostl, podle tabulek bych měl mít kola o číslo až dvě větší než si kupuji. ale mám naštěstí ruce jak opičák, tak to nemusím řešit komínem pod představcem. jinak na orma bacha :-) mě našel na fotce kola hozeného v křoví povolený brzdový špalek, když jsem dloubal slimáky z brzd.

Reagovat
morrows
morrows

8.9.21 19:12

Chodec: Určitě jsem to nemyslel ve zlým. Pokud má člověk hodně atypickou postavu, tak se dá stěží nafitovat na kolo z běžné produkce, aby to vypadalo hezky. Mám taky dlouhý haxny a mohl bych jezdit i na o 2 čísla větších rámech. Naštěstí mám dlouhý ruce:), takže tomu celkem rozumím. Zkusil bych jiná řídítka, tato mají spadlé topy a když je dáč nahoře vodorovně, tak dole to musí být nepoužitelný. Mám teď enve a ty mají dobrej tvar – nahoře rovný, dole rovný a páky se dají dát dost vysoko. Myslím, že by si to takový žího zasloužilo

Reagovat
PucalkovicAmina
PucalkovicAmina

8.9.21 18:58

Když mu to vyhovuje? :O

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

8.9.21 18:54

JJ, buď v klidu, tady těch fiterů jsou mraky, prostě banda bajkfórácká :-) Ale ono to je občas i o fotozáběru, někdy to ty řídítka prostě hází do divných úhlů, každopádně chytrolínů od stolku je tu celá banda, hlavně, že to vyhovuje tobě ;-)

Reagovat
drsnej márvin
drsnej márvin

8.9.21 18:49

***** jo

Reagovat
midlander

8.9.21 18:08

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
TJK
TJK

8.9.21 17:40

supr šén vundrbár! krásnej Storck.. taky sem mel.. hlinikovyho vzpomninam na nej s laskou! davam 5*

Reagovat
chodec
chodec

8.9.21 16:56

2orm… plácáš už dost nesmysly … znovu a poněkolikáté opakuji, že ta řidítka na horní straně naprosto vodorovná včetně plochy pák a jako vodorovná je montovaná. Dojem (klamný), že jsou jsou vzhůru, vzniká opravdu jen díky fotce širokoúhlým objektivem z podhledu. Nenapadlo mě, že kvůli tomu dojmu tu bude někdo od klávesnice chytračit s obecnou a univerzálně stejně nepoužitelnou poučkou a zkoušet mi tu podle ní vysvětlovat, co má být správné

2Aduldinho … asi to fakt udělám … tohle nejde :) … jsem po mnoha mnoha letech dostal chuť doplnit nějaké kousky ze stáje, co prošly mezi tím rukama a u Storcka našel jen tyhle dvě fotky v telefonu :) a jak se zdá, někdo mě podle fotky chce kolo hned přefitovat ač ho ujišťuji, že údajná nesprávnost sklonu řidítek je jen optický klam, tak mi nechce věřit, ač na tom kole sedím skoro denně :) … ještě že jsem nenašel fotky dalších kol, abych to neslíznul i za ně

Reagovat
orm
orm

8.9.21 16:33

@chodec: Tak klidne ty riditka muzes mit jak na prilozene fotce, uz k tomu nemas daleko, jeste kousek :-), ale sam asi uznas, ze to neni zamyslena poloha riditek vyrobcem, ze? foto z: https://www.bike-forum.cz/…favorit-city

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

8.9.21 16:15

Ale za přefocení by to stálo, u takového krasavce bych si dovedl představit i krapet lepší fotky i s detaily :-)

Reagovat
chodec
chodec

8.9.21 15:37

2 orm … proč by měla být spodní koncová rovná část vodorovná? to je prosím tě co za rádoby-univerzální poučku? Přiznám se, že opravdu netuším, zda ji vodorovnou mám nebo ne, protože to je přeci zcela nerelevantní když za ní řidítka nikdy a v žádném úchopu nedržím a z pohledu fittingu je pak pro mě naprosto bezvýznamná. Navíc, jak sám píšeš, je hromada tvarů řidítek a celkem pochybuji, že u všech by šlo dodržet tuhle poučku, aniž by každý tvar nebyl nahoře pak v úplně jiném úhlu a tedy zcela nepoužitelně nafitovaný. Mám aktuálně zcela vodorovnou horní část řidítek v předozadním směru a horní plochu pák, protože tak mi to vyhovuje. Zároveň při tomhle předozadním úhlu řidítek kvůli kratšímu trupu a delším rukám dobře dosáhnu ideálně na spodní oblouk při spodním úchopu. Rozumné mi proto přijde fitovat si polohu řidítek podle bodů, za které je držím a kde je pro mě styčný bod, než podle jejich konce, kterého se skoro nikdy nedotknu (pokud si do něj omylem nekopnu kolenem ve velkém stoupání). Jestli to vypadá hezky bohužel neovlivním, ale to je celkem irelevantní – to není beauty contest snad – nemělo by smysl mít je jak Cipollini a trápit se na tom. Ale správná poloha řidítek pro mě to zcela jistě je – fakt to posoudím líp za ty km v sedle tohoto kola než ty od stolu z jedné fotky z podhledu a bez jezdce … a i když to možná někoho zklame neexistuje nic jako „jedna správná“ poloha řidítek … s tím se asi smiř. Fakt mě udivuje, kde někdo vezme odhodlání spekulovat od stolu o tom, kam dosáhnu a nedosáhnu a jak pohodlně z jedné fotky, kde vůbec nejsem a jak čtu, tak ještě podle nějaké obecné poučky, u které je z logiky jasné, že prostě nemůže obecně platit :)

Reagovat
orm
orm

8.9.21 15:06

@chodec: Mas ruzne typy silnicnich riditek a kazdej typ ma svoji polohu. V tomhle pripade by ta rovna cast na konci riditek mela byt skoro vodorovna se zemi nebo mirne nahoru. Ty mas polohu pak na riditkach ok, ale cele to mas zvednute nahoru. Zrejme proto, abys na ty paky v hornim uchopu vubec dosahl. To se da resit kratsim predstavcem nebo kratsima riditkama. Chapu a plne respektuji, ze ti to tak vyhovuje, je to tvoje kolo, ale to nic nemeni na tom, ze to spravna poloha riditek neni a nevypada to hezky.

Reagovat
chodec
chodec

8.9.21 14:51

2 ferlikster – jakkoliv to z té fotky nemusí být patrné, je zcela a naprosto vodorovná i předozadní strana řidítek a navazující horní plocha pák … o zápěstí netřeba mít strach :) … když to tady čtu, tak já to snad někdy přefotím, když vidím, kolik je tu specialistů na fitting … podle fotky … bez jezdce :) :) … si říkám, že je vlastně něco špatně, když mě nic po jízdách nebolí, nebrní a není unavené.

Reagovat
chodec
chodec

8.9.21 14:30

2 orm … nevím, co bys považoval za „dobré“ nebo „správné“, ale nastavení kola je fakt věc dost individuální. Pokud by to jezdil někdo, kdo neví, co od kola chtít, tak by se dalo uvažovat o tom, že neví, že to může mít líp a vhodněji, ale na tomhle kole mám najeto už 35k km … a další desítky tisíc km na dalších silničkách a gravelech a nezbývá než se smířit s tím, že co by mohlo být dobře pro tebe nemusí sedět a tedy být dobré pro mě naopak. To je jako bys někomu říkal, že nemá správnou velikost představce nebo výšku sedla, když jsi ho na kole ani neviděl sedět ani nevíš, jak na tom jezdí a s čím má případně problémy. Tedy nějaké tvrzení o „dobrém“ nastavení nedává myslím v kontextu téhle samotné fotky vůbec smysl.

Reagovat
chodec
chodec

8.9.21 14:16

2 morrows … jo přesně. Delší nohy. Kratší tělo

Reagovat
chodec
chodec

8.9.21 14:15

Můžeš si to přeměřit vodováhou až se uvidíme. To je tím podhledem

Reagovat
ferlikster
ferlikster

8.9.21 14:11

zleva doprava asi vodorovně budou, ale z pozice pák mně zatrnulo zápěstí. Důležitější je jak se na tom cítíš ty. Kolo celkově parádní, dokázal bych si představit drobné šplouchnití barvy aby se ta černá trochu rozbila.

Reagovat
JachymP
JachymP

8.9.21 12:43

Vodorovně? To bych teda nechtěl abys mi stavěl dům ;)

Reagovat
morrows
morrows

8.9.21 12:33

Kolo je to pěkný, akorát se geometrie rámu bohužel nepotkala s tvými tělesnými proporcemi, Vypadá to na extra dlouhé nohy a krátký trup a ruce. Nastavení řídítek vypadá fakt divoce, nedovedu si představit spodní úchop, ale pokud ti to takhle sedí…

Reagovat
roza
roza

8.9.21 12:28

Obě Tvá kola jsou parádní, zasluhovaly by nějaký příběh.

Reagovat
orm
orm

8.9.21 12:21

@chodec: Spatne jsou, ale uznavam, ze je to tva vec.

Reagovat
chodec
chodec

8.9.21 11:53

jinak ta fotka klame – v reálu jsou vodorovně – zvedlé nejsou, jak by se mohlo zdát

Reagovat
chodec
chodec

8.9.21 11:52

nastavení kokpitu je zcela správné. To se nedělá na parádu, ale aby sedělo a netrápilo. Celkem vím za ta léta, jak si na kole nafitovat kokpit. Jsem línej zaříznout sloupek, ale jinak to je takhle po pár letech ježdění finále

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

8.9.21 11:46

Ty jooo…to jsou ale štafličky, za 5* :-)

Reagovat
orm
orm

8.9.21 11:43

Az na to nastaveni riditek, pekne.

Reagovat
Archer
Archer

8.9.21 11:30

Quadratisch. Praktisch. Gut. :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 14
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8