Na tomto kole mi šlo o zachování klasického stylu. Rafkové brzdy a mechanická sada byly podmínkou. Tuto kombinaci nebylo vůbec snadné sehnat a podařilo se mi to nakonec až v jednom italskem e-shopu. Kola potom přišla z Anglie. Detailní fotky jednotlivých částí zde nedávám, protože se jedná o standardní firemní konfekci. Za účelem snížení váhy jsem vyměnil původní představec, řídítka a sedlo za SL/SLR verzi, dal nová kola (1477g) a latexové duše Challenge (60g). Kola jsem ideálně chtěl v ještě lehčí verzi 36/36mm, ale ta nejsou až do června skladem.
(vloženo 14.4.22)
Značka | Giant TCR Advanced KOM 1 ( 2021) |
Model | TCR Advanced |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | M |
Hmotnost | 7,09 kg |
Rám | Giant carbon composite |
Vidlice | Giant carbon composite |
Hlavové složení | Giant |
Kliky | Sh Ultegra R8000 |
Středové složení | Sh Pressfit |
Přesmykač | Sh Ultegra R8000 |
Měnič | Sh Ultegra R8000 |
Řazení | Sh Ultegra R8000 |
Převodník | Sh Ultegra R8000 50/34 |
Kazeta | Sh Ultegra R8000 11-28 |
Řetěz | KMC 11 speed |
Náboj přední | Hunt (Novatec) |
Náboj zadní | Hunt ( Novatec) |
Brzda přední | Sh Ultegra R8000 |
Brzda zadní | Sh Ultegra R8000 |
Brzdové páky | Sh Ultegra R8000 |
Ráfek přední | Hunt Wide Aero 36mm |
Ráfek zadní | Hunt Wide Aero 50mm |
Dráty | Hunt |
Pedály | Sh 105 |
Řídítka | Giant Contact Sl |
Představec | Giant Contact Sl 100mm |
Sedlovka | Giant Contact |
Sedlo | Giant Fly SLR |
Pláště | Cont. GP 5000 28c |
Lukster-tvoje kolo je taky moc fajn a tu diskuzi k němu jsem pečlivě sledoval. Důvod je hlavně váha. Nemám rozpočet na to, abych dosáhl této váhy s kotoučovou verzí. Dále pak určitá nostalgie. Mám rád kola jako mechanické stroje a líbí se mi ta snadná servisovatelnost rafkovych brzd. Mám MB na kotoučich a u něj bych třeba rafk. brzdy nechtěl. U silnicky to mám ale naopak.
@karel.d TRXko mě moc nechytlo, dostal jsem předloni k vánocům, ale trošku strečuju a šolichám kettelbell ;-) Ale je fakt, že TRXko bude na stabilizační cvičení asi krapet lepší, třeba ho ještě opráším :-)
Aduldinho- nic speciálního nemám. Normální kombinace cvičení typu TRX/crossfit + nějaký stretching. O tomhle aspektu cyklistiky se tady na BF moc nemluví, ale je to, alespoň dle mé zkušenosti, velmi důležité.
Gratulace, krásné kolo, rafkove brzdy musíš vědět proč. Oproti mne jsi o 800g nize;)
Aduldinho: abych se přinutil cvičit pravidelně,musím mít plán atd.,takže jsem zkusil: https://new.dynamiccyclist.com/
Jsou tam sice použity často klasické polohy jógy, ale i spousta dalších. Jsou tam i tréninkové plány atd… Je tam trial, tam můžeš zkusit ;)
@Polopol Tož já cvičím, ale zajímalo mě, jak cvičí někdo jiný a jak ;-)
@karel.d Už mlčím, mlčím :-D
Jestli máš nějaký link na nějaké to kompenzační cvičení, tak pro inspiraci prosím zašli do SZ, předem děkuji ;-)
Já prostě jen ten Hunt vůbec neznám, děkuji za osvětu ;-)
A posedlost centrování názvu na ventilek nechápu, prostě to tam lupnu, jak se zadaří :-D
TCR pět hvězd. Eňo ňůňo.
Jo a anglický HUNT rozhodně šunt není… ;o)
Já vozím na jedničce také kombinaci nižší vpředu, vyšší vzadu a pochvaluji si to.
Fazzy: mám to podobně i u dalších kol. Podložky pod představec prostě „zabíjí“ estetiku silničního kola, proto se tam snažím dávat minimum. V kombinaci s cyklistikou je rozhodně dobré pravidelně dělat i jiná kompenzační cvičení, hlavně na rozvíjení ohebnosti a posilování trupu. Při jízdě to potom výrazně pomáhá a agresivnější pozice se dá lépe zvládnout.
Ten drop je fakt přísnej. Myslim, že kdybys přidal pár podložek, tak se ti rodla zároveň trochu přiblíží k tělu a mohlo by to bejt i na to celodenní ježdění a vypadalo by to pořád ok. Nebo představec s menším negativem.. Ale to je každýho věc, každopádně to vypadá moc hezky a určitě to poletí.
Biker M: váha je tak jak to tam stojí. S pedály, bez košíků. Ta sedlovka je už nastavená. Velikost ML je na mě prostě už dost dlouhá kvůli té jejich geometrii; už i u tohoto Mka jsem musel dát kratší představec. Byl to i důvod proč jsem tohle kolo před pořízením hodně dlouho zvažoval. Rozhodně to není typ kola na celodenní vyjížďky „na pohodu“ , mám to spíš na kratší, sportovně laděné "výlety ", při kterých mi ten agresivnější posed vyhovuje.
Chlebovnik: dík za připomínku. Ty pláště bylo neuvěřitelně těžké nasadit, a o to víc v kombinaci s latexovou duší. Dělal jsem to hned po dokončení předního kola a zapomněl jsem to zkontrolovat. Ta představa, že to budu teď muset celé předělat mi rozhodně nepřidá…
Vaha paradni a designove moc hezky. Rafky a QR,no asi vis, proc sis to kupoval… 5*
Zadní plášť máš nasazený obráceně.
Ale tak aspoň si pořádně vycentruješ logo na ventilek.
Kolo moc hezky! Vaha ideal, navic mechanika.. parada! :) Jen by me zajimalo, takhle vytazenou sedlovku mas uz nastavenou na sebe? Prijde mi, ze na riditka musis hodne ,,padat”… ale mozna skresluji fotky nebo ti to takhle vyhovuje.. :) Jo a vaha je s kosiky vcetne pedalu? :)
At kolo slouzi k radosti, mas to pekne!!
*divoky :D
Jeste trochu poladit ty dovoky bowdeny a bude to pecka. :)