čerstvě sundané ze stojanu NOVA-RIDE esíčko
Po dvaceti letech mě přestalo bavit jezdit domů špinavý. Na Canyonu jsem vyzkoušel návrat k silniční cyklistice a je to super. Takže je tu po Canyonu nová jednice a bike už definitivně skončil v koutě.....
(vloženo 31.8.22)
Značka | GIANT |
Model | TCR Advanced Pro |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 7,5 |
Rám | GIANT TCR |
Kliky | ULTEGRA 52x36 |
Přesmykač | ULTEGRA 2x12 Di2 |
Měnič | ULTEGRA 2x12 Di2 |
Řazení | ULTEGRA 2x12 Di2 |
Kazeta | ULTEGRA 11-30 |
Náboj přední | CADEX 32 |
Náboj zadní | CADEX 32 |
Ráfek přední | CADEX 32 |
Ráfek zadní | CADEX 32 |
Pedály | ULTEGRA |
Řídítka | GIANT Contact SLR 400mm |
Představec | GIANT Contact SLR |
Sedlo | Fizik antares versus 00 |
Pláště | Cadex 28-622 |
@Dawy – za mě pecka. Od instalace 3000km bez náznaku problému. Řazení je přesné, rychlé, nevydává žádné zvuky a podle mě vypadá moc dobře. Nemůžu porovnat s ceramicspeedem ale točí se dobře.
Neměnil bych.
Držím palce ať vybereš dobře
Dal jsem 5* a dotaz k Nova Ride. Jak jsi s vozíkem a kladkami spokojený?
Nádherný stroj, TCR je super. Škoda jen těch dvou švihadel, takový stroj by si zasloužil čistý kokpit.
Moc velká paráda, ať slouží.
Vidím dobře 140 kotouče na tvou výšku, nemáš je hned uvařené?
Ty brďo, ta je…pět hvězd jak nic :-)
bomba..jasnych 5*
Taky se mi na TCR daleko líp projíždějí zatáčky než na staré silnici. A tuhost taky dobrá.
TCR jde dobře za pedálem, dobře zatáčí… to nemohu říct. Nebylo to špatný kolo, ale Orbea Orca je ještě o level výše. Alespoň u mě. Možná je to tím, že jsem měl ještě starší TCR, nevím
TCR je srdcovka! Kolo, které jde za pedálem, dobře zatáčí a vůbec, dobrej kup! Ať jezdí a dělá radost.
Děkuji za reakce. Jsem rád, že se líbí. Zkusím odpovědět na vaše otázky.
Aeroad byl skvělý, ale tohle na moje ježdění (rád nahoru a dolů) je o dva levely lepší. Lépe stoupá, lépe klesá, je obratnější, ale i tvrdší. Překvapivě je tvrdší než Aeroad. Velká úleva nejezdit zatáčky do čtverce.
Pláště jezdím od června takže zatím jen 4t km. Nevím co vydrží a moc vody taky nejezdily. Za sucha a v zatáčkách jsou super. Mám na nich objeté Dolomity. Určitě na úrovni CONTI GP5000TL ty jsem jezdil před tím.
K zakončení omotávek…už je namotávám po čtvrté :) ta kola jsou geo úplně jiná. Poprvé jsem vůbec netrefil výšku pák, podruhé už téměř jo, potřetí dobrý a od pořízení fotek přibyla ještě tlačítka, takže znova přemotat. Až se úplně usadím, říznu krk vidle a namotám nové omotávky. ;)
Preco si vymenil aeroad za tento giant? Ake rozdieli vnimas medzi tymito dvomi ziletkami?
Giant pláště neumí. Cadex je ale jejich vlajková loď a i mě by tedy zajímalo jak jedou třeba na mokru, v zatáčkách a co vydrží.
Taky mám nově Gianta a je to fakt super kolo. Jinak jak hodnotíš ty pláště?
Nádhera … Cadexy se jen tak nevidí. A když už je to taková krása, upravil bych to zakončení omotávky na řídítkách, ať je to dokonalý, drobnost …
Máš to skvělý, přesně tohle kolo mi bloudí v myšlenkách, no ty sis ho ještě vyladil, nádhera.
Giant prostě ty kola umí. Hrozný macek toto, ale i tak se na to dá koukat. Za 5*
Zajímavý s tím bikem…nevím proč, ale taky jsem k tomu nějak došel, že je silnice lepší, jako druháka mám gravel a nějak mi ten full vůbec nechybí. Ani nevím čím to je, ale prostě to tak taky mám.
Moc pekne. Mne by se vice libilo, kdyby ta medena barva byla na celem kole, takto mne zadek kola prijde nudny.
Paráda, jen u toho kokpitu nějak nechápu, že není veškeré vedení hadic ukryto uvnitř? Z vlástní zkušenosti vím, že to je docela vose*r na údržbu třeba hlávka, ale ten čistý design za to prostě stojí ;-)
I tak dávám samozřejmě za pět!