Selle Italia Flite
písek + transparentní lak
Custom Lambda
(vloženo 18.7.14)
Velikost | 60 |
Hmotnost | 10.18 |
Rám | Favorit F1 CrMo |
Vidlice | favorit F1 |
Hlavové složení | Shimano 600 |
Kliky | Campagnolo Veloce |
Středové složení | Shimano |
Přesmykač | Campagnolo |
Měnič | Campagnolo |
Řazení | Campagnolo |
Převodník | Campagnolo 39x52 |
Kazeta | Shimano 7 |
Řetěz | Sram PC 850 |
Náboj přední | Shimano 600 |
Náboj zadní | Campagnolo |
Brzda přední | Campagnolo Avanti |
Brzda zadní | Campagnolo Avanti |
Brzdové páky | Campagnolo Record |
Ráfek přední | Campagnolo Mexico |
Ráfek zadní | Campagnolo Mexico |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Shimano PD A 515 |
Řídítka | Sakae |
Představec | ITM |
Sedlovka | San Marco |
Sedlo | Selle Italia Flite titanium |
Pláště | Chalenge Forte |
tyjo… tak tohle jsem tu objevil víceméně náhodou, ale moc hezkej stroj a luxusní fotky! klobouk, tada helmu dolů! :-)
19.8.13 22:48
hmm, snad mě nezabiješ, ale já bych teda rám od Babickýho k Barešovi nedával, i když jasně, pan Babický už ti renovaci neudělá, to je fakt
Trepifajxl – Těžko řici, v seriovém čísle jsem nic nevyčetl, ale podle názoru HrochaObojživelného by to babický mohl být, (sjetí hran spojek pilníkem). Rám už ale za svůj život prošel renovací u Bareše, který v něm zanechal lístek s návrhem laku.
26.6.13 23:31
nádhera… je to sériová F1 nebo majstrštyk pana Babického?
mam také f1 nejlepší kolo co jsem kdy měl
krása…také jsem měl takhle podobně udělanou F1, ale s koženým světlehnědým sedlem a světlehnědou omotávku…ukradli mi ji. :-( Máš to krásný.
toto ale neni Reynolds…ten ma jiny profil trubek zadni stavby a sedlovka 27,2…jinak pekny
Mr. antik – Sedlovku jsem nevážil, ale můj odhad je kolem 300gr, na F1 se používaly trubky s vnitřním průměrem 26.2, takže se v současné době nedá moc vybírat, navíc aby ladila. Na Bianchi jsem měl pěknou Selcof, ale bohužel jsem jí prodal i s rámem.
Vypadá perfektně. Sem rád, že se ty díly dostaly na tuhle stylovku a ne na nějakého zimáka…:)
ještě jeden detail – http://www.bike-forum.cz/…l-39705.html