čím se liší přehazovačka lx a deore.V čem je lepší.
čím se liší přehazovačka lx a deore.V čem je lepší.
Na paul-lange je popis všech komponent, tak tam mrkni. Každopádně stojí lX celkem citelně víc, cca 1900Kč a Deorko jsem viděl i za litra nebo ještě míň. Mám LX a 7500km no problemo.
Neblázni, tolik stoji na e-shopech XT 04… LX by mělo jít sehnat mezi 1200–1300 Kč.
Hm, tak XT03 sem uz videl i za 1650
Já nevím, v r. 2002 byla originální cena v „kameňákách“ 1912Kč, pokud se nemýlím, pak už jsem to nesledoval, protože doufám, že to moje Lx-ko vydrží dost dlouho. Teď stojí deorko opravdu pod litra.
LX by melo mit oproti deore utesneny kladky…Btw, mel sem deore a ted mam LX, LX mi radi hladcejc a potisejc v zaberu…
Kdyz budes mit dobre sestelovany Deorko, tak to bude chodit taky dobre. Ale LX je lepsi. Deorko jsem nejezdil, ale LXo jo a muzu srovnavat s XT 03. XT chodi lip, ale rozdil je jen nepatrnej. Myslim, ze kvalita chodu je dneska hodne podobna, jde jen o gramy a zivotnost, a taky o honeni radoby prestize.
jasne-prestiz predevsim…
panove, vase prestiz utrpela, protoze dnes se jiz rika image! :-))) LX ma i navic utesneny prechod do bovdenu…
Od tý doby, co tomu začali říkat SPRITE, mne na ty sladký sra.ky definitivně přešla chu?:-)
Myslím že rozdíl mezi šaltrama po XT moc není. Satré XT jezdím hafo let a šaltr je furtečko ok. Rozdíl v životnosti je fakt velký, ale to jsem ti asi moc nepomohl.
Tak podle cen se teď uľ nerozhoduji mezi deore a lx ale mezi LX03 a XT 04.ta nová XT je inverzní.A nemá takový ten gumový kryt u bovdenu proti nečistotám.Tak co byste mi z hlediska ľivotnosti a snadnosti řazení doporučili te·LX 03 nebo XT 04.rozdíl je 290kč.
kryt bovdenu – cca 30 kc
Co treba XT 03:-)
Rozhodne XTcko mozna radsi 03 kvuli chodu. Jinakc ten gumovy kryt bowdenu podle me neni zas az takova vyhra protoze bordel se tam stejne dostane. Mnohem lepsi praci odvede koncovka s gumovym tesnenim k bovdenu co vede k prehazce.