Před týdnem jsem reklamoval SPD pedály VP-104.V levém pedálu se rozpadlo ložisko,a tím pádem mi pedál zůstal „na noze“..vnitřek pedálu se rozsypal. Pedály jsou ještě 1 rok v záruce. Prodejce u kterého jsem pedál koupil,odeslal pedály bez řečí k jeho dodavateli na reklamaci.Ten však (ještě nevím z jakých důvodů) nechce reklamaci uznat.Mne by samozřejmě stačilo náhradní ložisko,jenže to prý není jako samostaný náhradní díl k dispozici! Podle občanského zákoníku a zákonu na ochranu spotřebitele je lhůta na vyřízení reklamace max.30dnů.Pokud do té doby není reklamace vyřízena,považuej se vada výrobku za neodstranitelnou…atd atd. Údajně jak jsem vyčetl v zákonech by můj další postup měl být takový,že bych měl požádat soudního znalce aby posoudil mou reklamaci..a pak dát věc k soudu. Ale nejsem právník..opravdu neexistuje „mírnější“,ale přesto dost razantní postup na to,abych s reklamací uspěl?