Dobrý den, když jsem dával letos koupené horské kolo na třetí reklamaci vidlice, bylo mi prodejcem řečeno, že při uznání vady mi nebudou vráceny peníze. První reklamace vidlice byla řešena opravou, druhá byla řešena výměnou za nový kus a nyní jsem vidlici reklamoval potřetí. Prodejce mi nyní tvrdil, že reklamace formou výměny za nový kus se nepočítá jako reklamace a proto nedosáhnu na stanovený počet reklamací pro odstoupení od kupní smlouvy. Na moji argumentaci, že přece i výměna za nový kus je uznaná reklamace mi řekl, že sice výrobcem kola je Rock Machine, ale hotovou vidlici mu dodává jiný výrobce s jinou značkou, proto i kdybych žádal vrácení peněz, mohou mi vrátit peníze pouze v hodnotě vidlice, nikoliv v hodnotě celého kola. To se mi úplně nezdá a proto se obracím na vás, jak v této situaci postupovat? Z mého pohledu je jedno, jestli se jedná o výrobek složený z více dodavatelů – peníze by se měly vrátit za celek. A také samozřejmě i výměna za nový kus je uznaná chyba a tím pádem i reklamace. Děkuji za pomoc.