poradte jake plaště rozhodoval sem se mezi WTB nanoraptor 2.10 nebo RACING RALPH EVOLUTION 2.25 tak nevim ktere
poradte jake plaště rozhodoval sem se mezi WTB nanoraptor 2.10 nebo RACING RALPH EVOLUTION 2.25 tak nevim ktere
RR dopredu, Nanoraptor dozadu a je to.
tazko najdes nieco horsie ako RR dopredu.
Python ?
ten som mal tiez, ale RR je este horsi
Já byl s RR vepředu docela spokojený, kromě asfaltu rozhodně lépe než s Pythonem.
Python nebrat
:-) Ty by sis už měl do pecka nastavit na keyword „Python“ agenta, co odpoví automaticky „Nebrat“.
Python nebrat!
… a pak se tu objeví šikula, co bude agentem generovat Python, Python. B-F se zahltí a Admin to tady zavře ;-)
Python je nejlepsi universalni plast …
s tim si dovolim drze nesouhlasit.. na mokru je dost bidnej..
nejlepsi je co?? jasne ze RR ;o)
ale zas tak nejhorsi nejsou, psal jsem universalni .. ne do mokra.
Ono taky zalezi jak kdo ma vypy(i)lovanou techniku, ja mam vcelku dobrou takze ty Pythony v blate docela dobre udrzim ..
Se divím, že se ještě někdo neurazil, :-). Souhlasím, technika je základ. Skoro přecházím na úplné slicky, :-). Když ono to tak letí dopředu, .-))).
no je fakt, ze jsem s nim byl dlouho spokojenej… ale to zpracovani boku, kdy se mi oba posledni „samovolne“ roztrhaly… kazdopadne jsem ho vozil jen vzadu, dopredu nikdy!-) ted tam mam RR 2,25 a spokojenost. jen ten python byl mozna kapku pohodlnejsi…
Si porid RR 2,4"
:-) to uz by na me bylo asi moc…
Skoda ze se nedelaji ve verzi sport(dratena patka) uz bych je mel;)
RR 2,4" si nedovedu představit na svým kole – Duratec a Marzocchi vidle. Vzadu už mi to tak nechce projít kolem špalků když je kolo nafouklý a vepředu je to taky kolem vidle dost natěsno. Asi jen nandávat/vyndávat vyfouklý kolo a doufat že po obalení bahnem nezablokuješ přední kolo :oP
Treba prejit na kotouce;)
A jak jsi spokojeny s Maxxis Ranchero 2,0" ?
Ranchero je v pohodě pokud nepotká lepivé a nebo hluboké bahno. Na asfaltu jede naprosto hladce a jen lehce piští, ideální pro bikery co musí do lesa dojíždět ;o) Na suchu pohoda, životnost zatím vypadá v pohodě. Pohodlí taky OK. Pro mě ideální pneu na trénování. RR 2,25" drát stojí stejně, je krapet lehčí, ale ubývá před očima. Jo, tu oranžovou linku na boku jsem se snažil zamalovat lihovou fixou, nechápu proč není na výběr verze bez toho nesmyslu. Tedy je, ale kevlar a drahej.
RR taky zrovna neni do bahinka
Někteří bikeři dost přechází na Pythona 2.3. To už pruží 2cm v plášti, :-). Dost uvažuju na bezdušové verzi na předku, a? se to vesele protáčí při brždění… .
Nejsem si stopro jistej, ale to je sjezdová a tím i dost těžká verze Pythona ne? Jinak v té šíři by asi byl dost zajímavej :o)
Na mokru je ten nejhorsi (asi jako nasadit WormDrive:) a prorezal sem tomu pri jizde boky, ac jsem si myslel, ze to je nejaka blbost..
doporučuju dát RR do vyhledávání a máš 2 měsíce co číst
ja doporucuju RR do vyhledavani a Nanoraptor na kola :o)
:o)
Čus,
nedávno jsem řešil podobný problém a nakonec zkusil nové pláště. Měl jsem HUT Spyder light 2,0 dobrý, ale přeci jen občas nějak nečekaně ustřelily. Zkusil jem Continental gravity 2,3 reálně je to cca 2,2 vpředu a dozadu nandal WTB WeirWofl 2,1.
Continental je skvělej, ještě mi neustřelil jo vlastně jednou na kamenech, ale tam by ustřelila i pneumatika od traktoru. Budu ho kupovat i na zadek.
WTB nedoporučuji, drží ve výjezdech mnohem míň než HUT spyder, zanáší se a na pevné cestě dost plave, zkoušel jsem snížit i zvýšit tlak s stále nic moc.
Jen pro přehled na čem jsem jezdil: IRC, Tioga, WTB, Hutchinson – modely byly různé a styl jízdy se taky měnil, ale byl jsem vždy spokojen s IRC a Contíkem.
Doporučuji Continental Gravity 2,3 v drátu stojí 520,– Kč (mtbshop.cz je posílá bez poštovnýho)což je docela super. Jezdím enduro (pokud se tomu tak dá říkat), na freeride nemám techniku, by? ty borce obdivuju, když to někdo umí je to krása, ale mám rád les, kořeny a občas nějaký ten kámen, jezdím i po zpevněných cestách a ten Contík kupodivu jede pěkně i po šotolince.
To? ode mne vše.
Nanoraptory nejsou špatný, celkem dost vydrží, záběr je super, pevná patka, ale jak s nima vjedeš do bahna, tak z toho máš na dlouho dobu echtovní galusky. Holt se moc samy nečistí, jinak jsou celkem solidní – hlavně za tu cenu s drátem
Přidám to sem, a? nezakládám zase další thread. Chci koupit Wormdrivy, ale nevim zda na zadní koupit rear nebo taky universal nebo jestli to je jedno. Má někdo osobní zkušenost s oběma na zadním kole pro porovnání? Díky
ja teda Wormy vozim (asi universaly, bych se musel podivat) a osobne nic moc. na silnici a pevny povrch je to rychly plast-coz je plus. ovsem me se teda dost rychle sjizdi zadni a to ho foukam na horni hranici. subjektivne se necitim prilis bezpecne pri prujezdu zatackou a to ani za sucha. bahno, pisek, vodu ani nemluve. a nejake skotaceni po lese pres koreny taky moc ne, podle me dost klouze. to je asi tim vzorkem. priste zkusim neco jinyho. ale zalezi na co to budes vozit.
Tak pro moje ježdění budou Wormdrivy ok. Já jezdím poměrně dost silnice (určitě přes 50%), jinak šotolina a pěkné cesty a sem tam nějaká turistická značka s kořenama, bahno a voda zcela ojediněle když někde zmoknu. Do teď jsem vozil Rubeny acris a poměrně spokojen. Teď na novém kole mám kevlarový panaracer speedblaster a ty se mi vůbec nelíbí – proti těm Rubenám na silnici příliš nejedou, ale zato v terénu se mi zdaj současně taky horší. Já myslim, že při tom nízkým vzorku nemůže být moc rozdíl mezi rear a universálem, případně ten rear může být o chlup pomalejší a o chlup lepší pro záběr v terénu.
trochu z jiného soudku, jako přítelé, to je teda vodpal, sem zjistila, že nový pantografy co jezdějí po český rebublice, mají ty háky na kola totálně lichý.........kámoš se s tím trochu pral ale ani násilí nepomohlo.....nemám slov :-)))). Z-maz 2.1 moc moc široké – prostě na chodbu a postát si u toho
mam uplne stejnou zkusenost, vozim plaste KLEIN DeathGrip 2,3( mimochodem jsou to uzasny gumy) a ve vlaku jedine na stojaka, do tech jejich drzaku to proste nenarvu :-)
Mají to dělané na turistické krosy. Je tam problém narvat i klasické bikové pláště.
na to by rek muj otec: „nas*at na ruce a 14 nepustit k vode..“
ja tam RR 2,25 povesim normalne.. ;o)
ci rear alebo univerzal by som povedal ze je dost jedno, toho vzoru hore tak ci tak vela nie je. Ja mam univerzal, bral som wormdriva ako lacny plast na treningy, len na zadne koleso, ale celkom prijemne ma prekvapil, celkom rozmyslam o kupeni kevlarovej verzie aj na preteky, drzi najme v zakrutach velmi dobre. Este najst k nemu dost dobry predny plast…
K těm Maxxisům. Co třeba pláš? Kraken + zdarma pláš? Calibos. Známej je má a nestěžuje si. http://www.velotrade.cz/index.php?…
Můžu doporučit Tioga Red Pheonix, naprosto super pláště.
To je dobrý pláš?, ale proti RR se skoro neodvaluje.
Urobil som si konečne rados? a po trápení s Pytonmi som nahodil Schwalbe Albert (2.25) Neskutočný držiak, na asfalte zatiaľ taký – no povedzme že to nie je úplne strašné, v podstate taký priemer, teraz ich zoberiem aj na Horala nech sa ukážu kuriatka či sa v nich dá aj niečo iné ako jazdi? z kopca. Ale zatiaľ pozitívny dojem.
Jak na co. Mozna by bylo uplne nej kdybys popsal co od plastu cekas. S tema Ralphama je to slozity. Nekdo udela 5 defektu za vyjizdku, nekdo 1 za sezonu. Je to spis o smule. Osobne mi prijde skvela kombinace 2,25 vpred 2,1 vzadu.
Osobně mi přijde ideální kombinace 2,25 na obě kola :-) Defekt zatím 0 :-)
S trochou obav jsem si pořídil bezduše, resp. "tubeless ready/ Bontrager myslín že Revolt 2,25 vpředu a 2,20 vzadu při hmotnosti 525 resp. 535 g + sealant. No, celkem jemný, ale logicky vypadající vzorek je rychlej, objemnej, drží, zatím bez průrazu, a navíc za 690,– Kč kus!!! Takhle jsem s pláštěm ještě spokojenej nebyl. zdar.
IRC Serac 2,1 kevlar
Zdar, přihodím jeden dotaz,mý schwalby jimmy 2,1 jsou už téměř na cimr campr-pár přejezdů po silnici, zbytek v terénu a jsou úplně sjetý :-( jen cca 500 km..Co jezdím, je z řádků výše jasný, tak chci jen poradit, jestli má někdo zkušenost s Continentalkama-v tom odkazy jsou za dost solidní cenu, jinak ještě zvažuju Pythony.Díky za rady!
Ja sem je jezdil v dratu. Odvalujou slusne a dobre drzej na vsem. Je to dobrej univerzal.
jak dlouho ti vydrzely??jasně je to individuální, podle stylu jízdy,podle toho kde jezdíš atd atd, ale cca kolik, s těma schwalbama to byl krok mimo-pro mě- je to pláš? sice bezproblémovej, ale vyloženě do terénu, kde je super, ale ty přejezdy po silnici, to je maso…
Záleží čemu říkáš maso. Neodolal jsem a koupil na Velotrade toho Krakena a Calibose. V pátek jsem je nahodil na bika a za víkemd najezdil cca 170 km. Počítal jsem s tím, že se nebude po asfaltu kutálet a že bude hlučnej. K mýmu velkýmu překvapení spíš na úplně hladkým asfaltu bzučí než hučí a co je zajímavý ikdyž můžu srovnávat s Wormdrive tak i ten valivej odpor není rozhodně nijak velkej no a když vjedeš do terénu tak ten záběr je až neuvěřitelnej.
maso říkám tomu, když to hučí, jako když jede vlak :-), pravda, kam se hrabu na fat alberty, ale i tak je to „maso“ a přímo slyšíš, jak ty čudle dostávají na pr..del…
… slyšíš i cítíš:-)
jj,to máš recht
presne tak, zjistis ze cudle uprostred jsou dobry jenom ne urcity druhy terenu, kterejch je vetsinou drtiva mensina – hluboka sutolina, bahno, mokra trava.