• biker007

    pouzivate nekdo latexove duse? meli by byt oproti standartnim butylovym dusim podstatne odolnejsi proti defektu (propichnuti i snakebite). co sem zaslechl tak jedinou slabinou by melo byt to, ze neudrzi tak dlouho vzduch, musi se udajne dofukovat po cca 3 dnech. a taky vyssi cena, zatim sem nasel jen continental za cca 400kc/kus. uvazuju o plastich pod 500g/kus (na zavody) a bojim se defektu (po zkusenostech s Michelin Comp S Light + butilova 120g duse).

    0 0
    • biker007  

      jo, tady sem nasel par recenzi na ty latexovy continentaly: http://www.mtb-news.de/…/kategorie11 , nebo na http://www.mtbr.com/…_23498.shtml .ale recenze sou „trochu“ rozdilne, jake sou vase zkusenosti? stoji to za tech 400kc/kus?

      0 0
    • lubos  

      Mam tyden latexovu vittoriu. Cena 650Sk/kus, vaha 130g. Je potreba to dofoukavat kazdy den pred vyjetim. Zkusenosti s defektem na ni zatim nemam. Jeste jsem videl Michelin s cenou asi 400,–sk /kus a pak nejakou mne neznamu znacku (Air cosi) za nejakych 310,– sk. Vsechno vaha kolem 130g. Dale jsem uvazoval o cestacke latexove dusi, s vahou kolem 80g, je potreba ji ale skratit a zatim nevim jake a kde sehnat lepidlo na latex abych to mohl provest. No a taky vubec zatim nevim jak latexovou dusi lepit, pokud se tu vubec bude moci provest.

      0 0
      • nakata  

        Preco si kupoval tie Continental, ked vaha je rovnaka len cena je dvojnasobna ako ten Air-nieco?

        0 0
        • lubos  

          Vittoria, nie Continental. Dovod je jednoduchy .. ventil .. pouzivam vyhradne galuskovy a ten Air mal autoventil.

          0 0
      • adco  

        Ja o nich tiez uvazujem. Prosim Ta, kde si kupil tie Vittorie? Co som zhanal, tak vsade mali len s autoventilom a ja tiez potrebujem galuskove ventily.

        0 0
        • Lister  

          Proč chce někdo duše, které musí každý den foukat??

          0 0
          • adco  

            Pouzil by som ich len na maratony z dovodu mensej pravdepodobnosti defektu – ak to naozaj je pravda.

            0 0
            • Lister  

              U mě četnost defektů vztáhnutý na počet vyjížďek z každým švihem klesá, páč jsem nepíchnul už asi 4 roky – stačí jen neprasit a mít pořádný gumy a no-problem :-)

              0 0
              • gobike  

                Tak, tak… Ja jsem nikdy na svihu nepichl, akorat jednou sem projel armadou rysovacku(ve meste), kdyz jsem jel cosi vyzvednout, takze to bylo jediny pichnuti co jsem kdy mel…:)

                0 0
                • Lister  

                  tak se musím přiznat, že od té doby co jsme to psal, jsem jednou píchl, ale byla to blbá kombinace podhuštěnýho pláště a přehlídnutýho kamene – následoval náraz až na ráfek a tam nebylo co řešit :o) Takže moje chyba.

                  0 0
        • lubos  

          sportservis

          0 0
      • igor  

        a odvaluju lahsie nez klasika, tak ako to tvrdia v nemeckych magazinoch?

        0 0
        • lubos  

          Vobec netusim. Akurat sa mi zda, ze na asfalte su Racing Ralphy pomalsie ako Fast Fredy, ale toto nie som schopny posudit.

          0 0
    • MARIN  

      Osobne jsem ji nikdy nemel ale mel ji kamos. Jedinou vyhodu jsem u ni videl ve velikosti pri slozeni byla opravdu malicka (26×1,95) ale jinak se pri vymene lepili jeji steny k sobe a delala hrozny boule nez se to odlepilo coz bylo potreba delat pred zasunutim do plaste protoze nekdy nepomohl ani velky tlak. Jinak tomu, ze by byli odolnejsi proti defektu vzhledem k tloustce steny snad stejne jako u spr.ky bych neveril. Ja bych za to 400,– nevyhodil to si radeji poridim 3 ultralight Maxxis

      0 0
      • lubos  

        Tak tu co mam ja, rozhodne malicka neni, prave naopak, nelepi se k sobe ani nahodou. Stena je hruba asi jako u 200g butylovych dusi.

        0 0
    • mechanik  

      Jednou jsem taky investoval do latex. michelinek a nikdy více bych to neudělal!!! Vyhozené prachy!!! Neustále dofukování a jednou ráno koukám kolo prázné, duše roztržena v délce asi 10cm!no a za tři dny i ta druhá. Mimochodem Maxxis Ultalight mi prořízla velovložka tak že těch pár gramu navíc klidně snesu,dávám přednost větší spolehlivosti:-)

      0 0
    • lubos  

      Vi nekdo cim a jak se lepi latexova duse ?

      0 0
    • Trojci  

      U nás mají ve výprodeji Vittorky za 200 Kč/kus…

      Mám do nich jít? Prej je to nějakej starší model – jsou fialový..

      0 0
      • lubos  

        Presne tuhle mam. Kde je prodavaji ?

        0 0
        • Trojci  

          U Bartoníčka.. ale to je ti na prd (jestli seš z Bratislavy..)

          0 0
          • lubos  

            proc .. uz jsem si par veci nechal poslat :)

            0 0
            • Trojci  

              Tak to zkus. Hele – to ti za to fakt stojí? Dyť to poštovný na Slovensko přijde dráš než ta duše, ne?

              0 0
              • Trojci  

                A vůbec – jaký s nima máš zkušenosti?? :))

                Jako s těma latexama..?

                0 0
    • Pinocio  

      A když se to musí pořád foukat, tak nehrozí, že se mně to vyfoukne uprostřed sjezdu?:-D

      0 0
    • till  

      Radsi zainvestuj do kvalitni pompicky a par nahradnich dusi:-) Bud budes mit s latexem „defekt“ kazdy rano v garazi nebo obcas pichnes klasickou dusi za jizdy…ono si nevyberes. Ikdyz bezpecnejsi je prvni varianta:-)

      0 0
      • lubos  

        Latexova duse drzi tlak normalne. Je to srovnatelne s light dusemi. Horsi je, ze nejak nevim s tou odolnosti. Hrebik ji prepichnul :(

        0 0
        • Trojci  

          Hmm, na webu Continentalu se píše, že přestali dělat latexový duše právě proto, že upouští vzduch (je tam i tabulka). A taky že je problém s tím, že se vytrhává ventil z duše – není tam zalitej jako u butylový duše, ale zalepenej.. V pípadě že ho utrhneš se to už nedá opravit..

          To se tam píše..

          0 0
          • Trojci  

            Jo, a na lepení je prej spešl kit.. Není stejnej jako na butylový duše..

            0 0
            • lubos  

              Schwalbe taky nedela a pisou, ze i presto , ze latexove duse maji super vyhody (nebo tak nejak), jejich nevyhody jsou az moc velke tak je prestali delat.

              Ale ja mam Vittorii , a zadny velky problem s tim, ze by mi nejak unikal vzduch nemam. Ale zda se mi, ze kdyz jsem chvili vozil Fast Freda, a foukal na vic nez obvykle t.j asi 60psi, tak tlak sel dolu asi rychleji.

              No a ten spesl kit, nemas nahodou link abych videl jak se to jmenuje a vypada ?

              Btw, Michelin pry delal (dela?) latexove duse s butylem jako ochranou proti unikani vzduchu. A jsou i levnejsi ty Michelinky, jenomze jsem nesehnal s galuskovym ventilkem.

              0 0
              • lubos  

                A jeste takova vec … kdyz jsem sel prvne Salzkammergut, tak vsichni co lepili dusi a vsiml jsem si, meli dusi zelenou … tak nevim :o))

                0 0
                • Trojci  

                  Zelená je od Hutchinsonu..

                  Hele, já zase marně cháním latexovou duši s autoventilem – ty víš kde ji sehnat? Já jsem ji ještě v životě neviděl.. Mám doma kompresor a nechce se mi foukat kolo malou blbou pumpičkou od Vela. :))

                  0 0
                  • Trojci  

                    www.conti-online.com/…faq6_de.html

                    A tady se zase píše, že se dají latexy lepit s normálníma záplatama. Tak sem z toho jelen..

                    0 0
                    • lubos  

                      no, chtel jsem to zkusit, ale dosud jsem se bal, ze to lepidlo rozlepta dusi a nebudu mit nic.

                      0 0
                    • lubos  

                      Tak jo. Zkusil jsem a funguje to. Jeste zitra nafoukam a proverim, jestli neunika, ale na prvni pohled to klasicke lepeni zalepilo vitorii stejne jako normalni. Super.

                      0 0
                  • lubos  

                    No, tady ji meli .. Michelin, jsem ji koupil a doma zjistil, ze eee. Tak jsem ji prodal (tedy hmm, jeste mi visi peniz jsem si tedka vzpomel). A kdyz jsem shanel galuskovy ventil, tak dovozce pry mel jenom autoventil. :) Ale uz nevmi jak se ten dovozce u nas jmenuje :( … mozna slovkolex.

                    0 0
                  • till  

                    To neni problem, prodava se redukce:-) Taky mame galuskovy ventilky a foukame kompresorem, v tom problem nevidim:-)

                    0 0
                    • Trojci  

                      hoď link !!! nevím kde jí sehnat.. :(

                      0 0
                      • rasto  

                        zkus www.vella.cz ale redukce galuska/ autoventilek prodavaj snad v kazdym bike shopu?

                        0 0
                      • till  

                        Kde to maji na netu nevim… ale myslim ze to neni nedostatkovy zbozi, tak se nekde zeptej, snad to budou mit:-) A kdyz ne v bajkovym kramu, tak tam kde prodavaji kopresory a vzduchovou techniku to budou mit urcite.

                        0 0
    • tulda  

      kup si tohle z latexu, to bude na kole stejně unikátní jako ta duše :-)

      0 0
    • croscountry  

      Ako často dofukujete light duše?

      0 0
    • erbeckar  

      Kaslete na duse, milujte NoTubes. S normalnim plastem to zatim nemam vyskousene, kazdopadne jsem nalil jejich kapalinu (mimochodem 300,–/0,5l, do plaste jde 50ml) do bezdusovek a nejake defekty me uz netrapi. Uz jen koupit vlozky do rafku za nejakych 690/ks a flyweighty a muzu uzivat nirvanu a trhat silnicare :). Nebo ma s vas nekdo typ na nepichnutelnou dusi s vahou 70g a doporucenym tlakem 2 bar bez zvyseni valiveho odporu?!

      A na tohle by jste se meli podivat, je to vystizne: www.notubes.com/moviedemo.php

      0 0
      • lubos  

        Mno, a co udelas, az plast rozriznes na kameni ? A proc vlastne chces 70g dusi, kdyz komplet vlozka+tekutina ma asi 130g ? A jak to udelas, kdyz chces chces obcas plast vymenit ? Dalsi prachy za tekutinu.

        0 0
        • erbeckar  

          V zivote se mi nepovedlo rozriznout plast na kameni,tady v Beskydech se to tak casto nestava (to neni vtip, jine je jezdit na piskovci, jine na zule), ale myslis, ze by te tak duse zachranila? Sotva, spis bys ji vyhodil i s plastem. S hmotnosti si nehraju,neprevazil jsem to, ale 130 g tezko, vlozka vazi asi 40g, tekutiny by ti 40ml stacilo a musis odcitat puvodni vlozku na klasice nebo ventilek u UST.

          Horsi je to s vymenou plastu, kapalina neni tak draha (25Kc za kolo), ale je s tim slusna prplacka, spis to vola po univerzalnich plastich. Ale ruku na srdce, jak casto ty plaste menime?

          0 0
          • Pi†el  

            ja casto …

            0 0
          • MARIN  

            nekdy i 3× do tydne

            0 0
            • erbeckar  

              Obdivuji vas :)

              Na takove fungovani samozrejme bezdusovky nejsou tim nejlepsim resenim..

              0 0
          • lubos  

            Jo, zachranila. Proste jsem diru v plasti vypodlozil plastovym bazmekem a odjezdil dalsich 30km.

            0 0
          • lubos  

            objemy na asfaltu – 1. typ plastu na asfalt najizdeni vytrvalosti – 2. typ plastu vikendove terenni akce – 3. typ plastu zavod – 4. typ plastu (nekdy)

            ;)

            0 0
            • erbeckar  

              Na najizdeni kilometru je lepsi silnicka, ja jsem sice svou koupil za 5000 v bazaru, ale tezko na cvicisti.. :)

              Ale po dnesku mam nove poznatky:

              1. NoTubes kapalina se nehrudkuje jako Tufotmel nebo Slime, da se s klidem prelit z plaste do plaste bez vetsi ztraty
              2. 3 mm dira je na ni moc, ale dojet se da (clovek nesmi moc skakat)
              3. Zalepit takovou diru neni s obycejnym Ferdusem Tubeless za 25 Kc o nic tezsi nez zalepit dusi, dokonce ani nemusis davat dole plast.
              4. Nektere UST plaste fakt nejsou moc „user friendly“, ale Geaxy mezi takove rozhodne nepatri.

              Takze s tim prehazovanim plastu by az takovy problem vlastne byt nemusel, hlavne kdys to clovek dostane trochu do ruky, ne? Ale stejne jsem na to linny a ne jen ja :)

              Jo, a nahradni duse v kapse je obycejne jedina zachrana pri preseknutem plasti bez ohledu na to, ci v nem pred tim duse byla, ci nikoli.

              0 0
              • lubos  

                Ja vim .. silnicka je silnicka, ale ja radeji bike :) Jeden nikdy nevi, kdy se objevi nejakej peknej sjezdik :)

                Tufo tmel jsem zkusil jednou, uz nikdy vic tufo nechci videt.

                Jojo, lenost je sfine :) Dnes jsem prehazoval plaste a uz neumim at dolu rokou ani Racing Ralpha, natoz vymenit komplet obuti do 5 (nebo 10?) minut vcetne nahozeni kol.

                NoTubes snad jednou zkusim, uz jsem jednou pokukoval po nem.

                0 0
              • Gorgov  

                ahoj, psal si, že tam hodíš tu vložku, ikdyž máš UST ráfek, je to potřeba? Nestačí to že je ten ráfek bezdušovaj? Chci to objednat, a nevim, co všechno budu potřebovat. nechci objednavat ten komplet, chtěl bych tu litrovou lahvičku. Díky za odpověď.

                0 0
                • erbeckar  

                  Do UST je specialni vlozka, jde u ni hlavne o to pritlacit patky dusoveho plaste o boky rafku a lepe ho utesnit, u bezdusovek je samozrejme zbytecna. Pokud ti muzu poradit, nekupuj komplet sadu, ale jenom 2 vlozky a vetsi lahev kapaliny, nechapu jejich marketing, ale vyjde to levneji..

                  0 0
                  • lubos  

                    Nemyslim, ze by bez jakehokoliv dalsiho zarizeni slo jenom nahodit ne-bezdusovej plast na bezdusovej rafek a jet :)

                    0 0
                  • Gorgov  

                    Díky, už sem objednal komplet, možná to pak hodim přítelce na bika, tak at je to celý. Jinak máš pravdu, původně sem chtěl koupit litrovou lahev a vlozky zvlast. Vyjde to fakt lip. Zdar

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.