• Lister

    Mám takový dotaz. Proč jsou rámy RB řady CR doporučovány pro různě vysoké vidlice, když geometrie, která je u nich uvedená na stránkách výrobce, je podobná. Hlavně doporučená výška vidlice je u všech rámů stéjná. Navíc CR1300 které je doporučované pro 80mm vidlu má nejpřímější úhly, takže by teoreticky mělo být na vyšší zdvih připraveno lépe než CR1500 a CRX, protože se to s vyšší vidlou tolik nepoloží. Že by ta zkrácená zadní stavba?? Střed ja taky u všech rámu v podobné výšce. Jsem z toho trošku zmatený.

    http://www.racebike.cz/…y_cr1300.php http://www.racebike.cz/…y_cr1500.php http://www.racebike.cz/…etry_crx.php

    0 0
    • JMT  

      neres nepatrej, vim o crx s 80 vidli i o cr 1300 se stovkou, a funguje to ok. Sam jezdim crx s da-bomb jump fork a jezdi se mi nadherne (odpovida cca 80mm vidli) jde spis o skrtani pedalem pri moc nizko polozenem stredu… jde spis o to ze ta 13ka je lehce delsi

      0 0
      • Lister  

        Doufám že bude fungovat i CR1500 se 120mm :o)

        Já jen že mě zajímalo teoretické vysvětlení. Nebo tam jen mají chybu, protože těch 476 mm odpovídá běžné vidlici se zdvihem kolem 100mm.

        0 0
        • JMT  

          ja sem mel na crx marcochu 100 a byla to bida, po vymene za vanillu 130 se vlastnosti zlepsily

          0 0
          • JMT  

            takze 120 problem nebude :-) spis naopak

            0 0
            • RomanH  

              Presne, jsem rad, ze moje Z3 je dost vysoka. Na CRX bych opravdu doporucoval vidlici se zdvihem okolo 120mm (zalezi na jeji vysce).

              Spise by me ted zajimalo, jak se chova CR1300 se 100mm vidlici (konkretne Marathon S). Uvazuji o novem ramu pro zenu.

              0 0
              • JMT  

                kamos vozi 1300 se stovkou (mx comp) a ok, jezdil sem na tom a v poho…

                0 0
                • RomanH  

                  A kdyz to primo porovnas s CRX ? (stoupani x zvedavost predniho kola, ovladatelnost ve sjezdech, zataceni). Diky moc.

                  0 0
                  • JMT  

                    ja sem se na tom projel, ne jezdil rok, takze v tomle nemuzu asi moc slouzit, ale urcite je s tim moc spokojenej ! zdalo se mi ze ta trinactka je klidnejsi (z cehoz by plynula lepsi stoupavost a lepsi vlestnosti ve sjezdech ale horsi tocivost v prudkejch tockach) ale to sou jenom my pocity… Kazdopadne to sou paradni biky, crx enduro a 1300 xc Kdybych si ted koupoval pevnaka, byl by to cr1300

                    0 0
                    • RomanH  

                      Je pravda, ze mi na prvni pocit sedela vice ta 1300, ale vzhledem k tomu, ze pokud mi nedejboze odejde vidle, tak pujdu asi do nejake 120–130, vzal jsem radeji to CRX. Ale vubec toho nelituji. Porad jsem si rikal, ze se to musi stavet ve stoupani na zadni, ale drzi to jak pribyte.

                      0 0
                      • JMT  

                        ja mam na crx pevnou co odpovida cca 80mm vidli, tak jesli to tvoje je kamzik tak nevim co je tohle… jinak vlastnosti i s touhle vidli sou super !

                        0 0
    • BB  

      jeste by mohly jit do hry vetsi sily pusobici na ram v miste svaru hlavove trubky s hlavni trubkou. Cim vyssi vidlice, tim vetsi sila a proto tam vyrobci ramy zpevnuji.

      0 0
    • omar  

      myslim ze 1300 nebo 1500 snasi 100 vidli v pohode, osobne ale jezdim 1300 s 80 a vyhovuje mi to nejvic

      0 0
      • JMT  

        zkousel si cr1300 s pevnou ? se stotricitkou ? se stovkou ? jesli si nevyzkousel fsechny, nemuzes rict ze takle ti to vyhovuje nejvic…

        0 0
        • omar  

          vyzkousel sem 1300( nebo 1500) s pevnou carbonovou, Sidem na 63, s80, 100, 105, 120, 125, 130 asi tak

          0 0
          • JMT  

            no pak jo…

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce