• cecio

    Zdravim, koupil jsem si boty značky Merrel, kterým se asi po roce nošení protrhla látka u špičky a začaly ve vlhčím počasí nesnesitelně vrzat! Reklamoval jsem je, reklamace proběhla v pořádku avšak prodejce tvrdil, že si ve stejné ceně musím vybrat zboží z jeho prodejny! Zajímá mě jestli na to má právo nebo jestli po něm můžu vymáhat peníze, když jsem si v prodejně nic nevybral! Díky za odpovědi

    PS: vyhledávání jsem nepoužil, neboť jsem teď v časové tísni, tak snad to takhle bude rychlejší, určitě někdo z Vás už něco podobného řešil a určitě rádi odpovíte, ikdyž už je konečně venku super počasí, aspoň v Brně teda :)

    0 0
    • pos3k  

      ber to jako laicky nazor ze bys musel? podle me kdybys trval na puvodnim modelu tak by ho mel dodat, jestlize se jeste prodava kdyz ho nema tak je to o pristupu, bud si vyberes jine za stejnou cenu, nebo levnejsi a zbytek vrati. nebo drazsi + dopaltis, v pripade ze si nic nevyberes tak mas podle me pravo na vraceni penez

      o botah tu vi asi nejvice uzivatel Hanz_Zlin , na reklamace ti spis poradi na www.spotrebitele.cz/ je tam mozno volat n alinku (zpoplatnena), ci dat emailem dotaz (cekas na odpoved v poradniku) , nebo procist www.spotrebitel.cz/…rchive/1376/

      0 0
    • wroum  

      ja myslim, ze ti musi dat bud stejny boty nebo penize. nesmi ti nutit neco co nechces.

      0 0
      • Lance  

        presne tak! to cecio:procti si zakon o ochrane spotrebitele

        0 0
      • cecio  

        No prave bud boty NEBO penize. A kdo si ma z tech dvou moznosti vybrat, myslim, ze zakaznik. Ale zapomnle jsem tam dopsat, ze maji nad pokladnou hrubou fixou napsano „Penize nevracime“. Tak nevim

        0 0
        • JSt  

          tam muzou mit napsany, co chcou. snad by se meli ridit zakony, ne?

          0 0
        • pos3k  

          jestli ti byla uznana zaruka tak nemaji sanci, mas pravo na sve strane,

          ps: casto staci zminit sva prava, ktere vyplyvaji ze zakona, pote se zminit o pravnich krocich, predani tve zalezitosti COI (ceske obchodni inspekci), stiznost na zivnostensky urad

          v tomto pripade jeste doporucim mit vsechny papiry v poradku, zarucak, reklamace atd, v kazdem pripade udelat kopie, atd

          0 0
    • vili  

      co to bylo za boty?chameleony?po tech uz delsi dobu pokukuju :-) a kdes je v brne kupoval?dik

      0 0
      • cecio  

        Jo, byly to chameleony, ale starší model. Ten nový už vypadá, že bude lepší a hlavně vypadá dobře v té oranžové barvě :). Jinak jsem je nekupoval v Brně, ale v Brně je budou mít určitě ve Velkém Špalíčku ve Sport Centru, jinak drapa sport, sportissimo tam všude mají Merrely myslím.

        0 0
      • cecio  

        Ted je maji v Hervisu za 2299 levneji jsem je nikde nevidel.

        0 0
        • vili  

          uz sem je videl v citysportu za 1800,ale spatnou barvu :-)))

          0 0
    • Eila  

      narok na vraceni penez mas az po 3! reklamaci na stejnou zavadu, jinak oprava nebo vymena

      0 0
      • wroum  

        pokud nejsou schopni dodat identicke zbozi a oprava je nemozna, mas narok na vraceni penez. nemuzou te nutit aby sis koupila neco co nechces.

        0 0
        • Janes  

          To Eila:to platí pouze u opravitelné vady,pokud byla reklamace uznána(vada neopravitelná),není se o čem bavit.Jo,a ten nápis nad kasou si může strčit…dokonce si myslím,že by s tím mohl mít fakt problém.Ale mohlo Tě to Cecio varovat.

          0 0
          • cecio  

            Jsem si toho nápisu všiml až když jsem šel ty boty reklamovat. O nic nejde, reklamace je uznána, tak je to v klidu. Za týden tam mají mít nové zboží a pokud si nic nevyberu budu chtít peníze zpátky. Díky všem za odpovědi k věci

            0 0
        • Eila  

          jo to je jasny… jen uz to tu pisu asi po milionte a pokazde toho napisu min a min:-D

          0 0
    • Lance  

      zkus si jeste procist tyhle stranky, nevim jestli je tu nekdo uz nedal, to jsem nezjistoval: www.spotrebitele.info/…ka/index.php?…

      0 0
    • jihra  

      ČOI vám pouze pomůže v případě, že vám firma (obchod) nechce zboží k reklamaci převzít. Pokud ale firma zboží k reklamaci převezme a pak reklamaci neuzná, tak pak vám už ČOI nepomůže a dá se to řešit jedině právní cestou. Na problémy s reklamacemi (a nejen s nimi) mám jeden super lék – pojištění právní ochrany rodiny u D.A.S. pojišťovny právní ochrany. Pojistka mne stojí pouze 1200 Kč ročně a máme (celá rodina) zdarma právníky a soudy v celé Evropě. Takže třeba reklamace všemožného druhu jsou vyřízené k mé spokojenosti po jednom dopise od právníků – firmy většinoui i zcela oprávněnou reklamaci poprvé zamítnou a zkoušejí, co to se zákazníkem udělá (spousta lidí se pak třeba na reklamaci vykašle). Od právníku jsem se dozvěděl ještě jednu zajímavou věc. Oblíbeným trikem obchodníku je zamítnutí reklamace s tím, že zakazník používal věc nesprávným způsobem. Pokud ale toto obchodník tvrdí v prvním půlroce záruční doby, tak mi musí obchodník dokázat, že jsem to zboží používal nesprávným způsobem a pokud to nedokáže (což většinou nedokáže), tak musí uznat oprávněnost reklamace.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.