Dobrý den. Koupil sem minulý rok kolo v Bikeranch. O kolech sem toho tenkrát moc nevěděl. Prodávající mi přišli v poho, vyzkoušel sem si ho a taky dobrý, byla na něj sleva jako na letošní model, tak sem si řekl proč ne. S kolem sem vcelku spokojen, vlastně byl. Má to kotoučový brzdy. Musím podotknout, že do tý doby sem byl odpůrcem kotoučových brzd u „levných“ kol. Kdybych se nedočet, že ty mechanický Avid celkem fungujou, nešel bych do toho. Přijde mi že brzděj dobře, takže spokojenost. Problém je, že od zadní brzdy se do celého kola začínly přenášet jakýsi vibrace. Je to strašně nepříjemný! Vědět že to ale začne takhle „vibrovat“, kolo koupim jiný. No četl sem tady na to nějakou diskusi, že je to problém více značek. Mimochodem mě strašně dostalo, jak se tu psalo že to Trek řešil tím že spojil ty čepy mezi V a kot. Dost dobře nechápu, jak může taková firma udělat kolo který zlobí a pak to po někom chtít aby to vozil. Kolo má málo najeto (necelých 500km) a je v záruce. Tak sem si chtěl nechat poradit od odborníků z Bikeranch a poprosil je, jestli mi poradí jak na to mohu uplatnit reklamaci. Napsal sem email s prosbou o radu a už je to skoro týden a zatím sem jim nestál ani za to aby odepsali. Než tam budu volat nebo půjdu, chci se zeptat Vás, jestli s tím máte nějaký zkušenosti. Nerad bych jim křivdil, že na mě kašlou. Nebo sou to vážně takový „šmejdi“ a nezabývají se tím? Jestli máte někdo nějakou zkušenost, hoďte sem pls. zprávičku a? vím, co mě čeká… Jo jedná se o kolo Fuji Tahoe 2003. Začínám na sebe bejt naštvanej, že sem se z nevědomosti nechal napálit na výhodnou koupi. U mého stařičkého Mongoose nikdy nebyl problém který by mě trápil a nešel lehce vyřešit a tohle je kolo „nové“. Prosím poraďte jakou koliv zkušenost jak s reklamacema, tak jak byste tohle pořešili. Už z toho začínám bejt neštastnej:-( Předem dík. Zdravím. Tomáš