Continental X-king 2,2 alebo 2,4???

89 nepřečtených
  • Šaragľa

    Ahoj! Vyberám si medzi týmito plášťami. Nevie niekto akú majú reálnu šírku a či je vhodnejšia na 40 km výjazdy 2,2 alebo 2,4? Jazdím pravidelne 40 km výjazdy so všetkými povrchmi od asfaltu, cez šotolinu, poľnú cestu, les, korene. Prípadne ak viete nejakú vhodnejšiu variantu na AM jazdenie, tak navrhnite.

    0 0
    • kubad  

      2,2" ti bude na tohle použití bohatě stačit, objemné jsou X-Kingy slušně

      0 0
      • Šaragľa  

        Ešte doplním, že je to na bike Trek Remedy 8 2014 27,5

        0 0
        • kubad  

          aha :D

          tady bude záležet kde jezdíš podle popisu bude stačit 2,2"

          ale ke kolu by teda asi sedly líp 2,4" o :D nějak sem přehlídl to AM ježdění

          0 0
          • mxv  

            XK už se dá použít i na AM? Ještě před 2 lety nevydržel ani projíždku po Beskydech – standartně u několika pláštů 3 – 5 vyrvaných špuntů za vyjíždku..

            0 0
            • kubad  

              tak zaleží co si kdo představí pod AM že

              ja řeším šířku ne vzorek co si vybral

              0 0
    • vojta2004  

      dal bych 2,4 . přínosy budu vyšší než min. horčí rozdíl při jízdě po asfaltu ;)

      0 0
      • Šaragľa  

        Je mi jasné, že na 2,2 by som sa asi menej trápil na asfalte, no bojím sa aby to zase v lese nebolo „roztrasené“ a aby som necítil každý kamienok :) a aby s nimi bike nevyzeral ako favorit :D tuším si ich budem musieť naživo ohmatať!?

        0 0
        • kubad  

          tak dej 2,2" dozadu a 2,4" dopředu

          0 0
          • svářeč  

            takhle jsem to chvilku jezdil a a příjde mi to uplně sejný jako 2,4 na obou.

            0 0
            • scret  

              presne tak, 2,4ku na obe… I ta 2,4ka frci slusne…

              0 0
              • Nimrod  

                já nad tím přemýšlím, jestli dám zase 2,2", nebo 2,4"… a nějak se nemohu rozhodnout. údajně má širší nižší valivý odpor, ale vlastně jinak moc nemám potřebu jít do 2,4"… takže otázka je proč?

                0 0
                • svářeč  

                  protože to lépe vypadá ;-)

                  a jede to stejně.

                  0 0
                  • Nimrod  

                    a je to těžší…

                    vypadá to skoro stejně. upřímě řečeno pod nánosem bahna mi nepřijde zas tak rozdíl mezi 2,2" a 2,4"…

                    0 0
                  • mirabike  

                    a o dost líp drží..

                    0 0
                    • Nimrod  

                      na zadku nemám moc potřebu lepšího gripu

                      0 0
                      • mirabike  

                        ani při brždění? jo a je taky výrazně pohodlnější.. jinak kombinace XK 2.4 PT/ MKII 2.4 PT je podle mě neskutečně rychlá, na to jak drží a vypadá – myslím ideální pro pohodový a svižný ježdění v nenáročným terénu a zároveň zpevněných cestách..

                        0 0
                        • Nimrod  

                          na zadku je to buřt… a na celopéru je pohodlí pláště už dost málo znát. nicméně mi se zdá, že mk II drží pěkně (když je sucho), ale já vždycky jezdil pomalu :-)

                          0 0
                          • svářeč  

                            MKII se nikdy nevyrovná maxxisum co jezdí míra.

                            porovnání máme jak na mokru i suchu,jak zatáčky tak brždění zadního kola.prostě s MKII jsem byl stále v pruseru.

                            ale řeč tu je o XK na takovéto šudlání po lese a tam bych ho doporučil v šíří 2,4 na předek i zadek.

                            0 0
                            • Nimrod  

                              vidíš, mi třeba starý miniony nesedly, nový neznám :-) ale furt se tu bavíme asi o trošku jinym ježdění, než na který jsou třeba miniony…

                              0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                • scret  

                  vono hodne zalezi na jaky jezdeni, na jakej rafek a kde jezdis…

                  Mam 2,2ky a mel jsem i 2,4ku vzadu… rozemr 26…

                  Na trail/AM kolo bych dal radeji 2,4ku…

                  Samozrejme je ale tezsi…

                  0 0
                  • Nimrod  

                    ráfek mavic d521 ceramic, nebo-li dnešní ex721. co jezdím… tak nějak od všeho trošku, ale nic pořádně :-) nejčastějc je to ale hoooooodně líný výletění. nicméně nejsou tu skoro šutry, žádný beskydy, takže prakticky nemám problém s 2,2"..

                    0 0
                    • scret  

                      sirka je kolik? aspon 19? kazdopadne bych nebral RS verzi..

                      0 0
                      • svářeč  

                        na předek v pohodě jo.

                        taky ho teď budu dávat dopředu,zadek samozřejmě PT.

                        0 0
                        • Nimrod  

                          no, ani na předek bych ho nechtěl. sic tu šutry nejsou, ale jeden skoro novej řízlej mišák mi otevřel oči, že říznout se dá skoro o všechno. a že rs je ještě větší papír než ten starý mišák…

                          0 0
                      • Nimrod  

                        21mm :-) rs verzi ani neberu, vozim protection

                        0 0
                • jonti  

                  taky bych resil, jesteli se 2,4 uz moc nezvejka. kdyz staci v terenu 2,2, tak bych ji nemenil.

                  0 0
                  • Nimrod  

                    jezdil jsem větší šílenosti a nebyl s tímhle moc problém (respektive rozdíl)

                    0 0
              • mirabike  

                v mimo asf asi i líp ;-)

                0 0
    • scret  

      na AM radsi 2,4…

      0 0
    • vojta2004  

      počítám, že ten xking pujde na zadní. co chceš dát na předek? Mkinga?

      0 0
      • Derwen  

        To je optimální varianta, dlouho jsem to vozil, nicméně toho X-kinga vzadu jsem vždy sjel (rozuměj drážky ve figurách) za méně než než 1000km… MKII vepředu je jistota.

        0 0
        • Šaragľa  

          O tejto variante so nepremýšľal…m­yslel som, že dám x kinga aj dopedu aj dozadu…poraďte teda čo by bolo uplne naj.Môže byť aj iná značka ako Continental. Dosiaľ som mal Bontrager XR3 expert, no začalo ním hádzať a myslím, že už z neho nič nebude :(

          0 0
          • Nimrod  

            x-king vepředu je málo, alespoň ve 2,2". mountain king II 2,4" je někde úplně jinde. vzadu je naopak xk supr, dokud nemáš potřebu vyjíždět bahnitý nesmysly

            0 0
    • Dag  

      Ahoj, přiživím se tady.

      Plánuju na kolo GHOST SLAMR lc4 přestavbu na bezduše. V merku mám pláště X king a MK. Na kole budou probíhat i přejezdy asfalt šotolina 20–50km.

      Chci dát na zadní kolo X kinga a dopředu MK. Jakou šíři by jste dali a kam? Nevím jestli dozadu XK 2,2 a dopředu MK 2,4 nebo dát dopředu též MK 2.2?

      Máte nějaké zkušenosti? Doporučení. Pláště chci ve verzi Protection.

      0 0
      • scret  

        oboji bych dal 2,4…

        0 0
      • bimjeam  

        X.kingy v 2,4 zodpovedajú reálnej šírke asi 2,2"

        0 0
        • kyl  

          X-king 2,4" jsem měl a oba stáli za hovno(drátová verze).

          0 0
          • Nimrod  

            …a přesně proto stály za hovno

            0 0
            • Atilla  

              Spíš si myslím, že je to tím, že to vyrobil continental…

              0 0
              • scret  

                ja mam teda s Contikama daleko lepsi zkusenosti nez se schwabama…

                Bohuzel v soucasnosti taknejak tapou s verzema, mi prijde:(

                0 0
                • Atilla  

                  Jsem od nich měl 4ks všechny nejvyšší verze s protection a trhali se špunty, patky a ještě k tomu to nijak extra nedrželo. Nejlíp na tom byl asi MKI

                  0 0
                  • scret  

                    MKI byl jeden z nej plastu na predek, ktery jsem jezdil… Mel jsem ho v UST… XK v UST taky drzel a jel paradne… Spunty se mi netrhaly…

                    Bohuzel si myslim, ze od MKII sla asi kvalita dolu:(

                    Navic TK by byla vyborna guma, ale nikdo ji nechce, prtze vazi tunu! MKII je zase uprostred ridka vzorkem jak sra.ka…

                    Protection verze jsem nejezdil… ale udajne diky tuzsi kostre, tak tak dobre nedrzej:(

                    0 0
                    • Atilla  

                      MKI jsem vozil na zadku a těch špuntů jsem tam načal jen pár. MKII *******, špunty jak kdybych na tom řádil se štípačkama na 2ks jsem odtrhl patku, takže začal házet. Jel rychle, ale to bylo vše. Pak jsem měl X-king ten taky mizel rychle. Pak ještě vertikal… zkoušel jsem RK bez protection a ty slabé boky nejsou pro mě.

                      0 0
                      • scret  

                        na zadku jsem MKI taky vozil, ale to se spunty zvejkaly az hruza… a navic i relativne rychle mizel…

                        XK UST mi kupodivu drzel i na reignu… ze srandy jsem obul XK 2,2 RS z KHS na LV a najednou se spunty opravdu zacaly trhat… ale ne jak u schwabu, kdy se urve celej spunt…

                        Jinak na tom XK UST jsem neco najel a skoro nemizel… za mne dobra rychla guma na zadek…

                        0 0
                        • Atilla  

                          Jak říkáš, dáš na rychlejší kolo a ten plášť jde do kytek. Třeba na HT mi MKII nepřišel tak hrozný, ale dal jsem ho na fulla a jak když špunty zastřihneš štípačkami, některé šli až tak že koukal kord. Tohle mi ani žádný švalbe nedělal na středových figurách, tam lítali boky. Jsem teď zvědav co ten rock razor, ale v těchto podmínkách na HT špunty asi jen tak neservu. Kdybych chtěl rychlou gumu na zadek na XC tak bud Ikon, nebo švába. Na AM/en to už je těžší vybrat něco co jede a vydrží asi nejuniverzálnější je DHR2 dual

                          0 0
                    • Nimrod  

                      mkII je řídká jak sračka, protože má fakt malý valivý odpor. mkI měla valivý odpor daleko větší… je to prostě značně odlišná guma i zaměřením, byť má stejný název

                      s x-kingem souhlasím. na to, jak je parádně rychlý, tak i slušně drží a pokud se má ojezdit do hladka, rozhodně to není otázka chvíle. na normální xc za sucha, jen výjimečně v mokru, je to výborný plášť, minimálně na zadek. byť je pravda, že mi po dvou letech začaly puchřet a zadní mi teď hází, ale je to jeden z „prvních“ vyrobených a má přes 12 000 km…

                      0 0
                      • Atilla  

                        Jak to sakra děláte, že vám plášť vydrží 12k?

                        0 0
                        • Nimrod  

                          jezdíš ho do hladka, nebo jen do sjetí drážek ve špuntech?

                          0 0
                          • Atilla  

                            I kdybych ho jezdil do hladka, tak nedá víc než 2k. Třeba teď jsem na předku dojel shortyho 3C koupil jsem ho loni na podzim a je po něm. Vylezla ta nosná vrstva, která se úplně drolí. A to jsem ho střídal s jiným pláštěm a ještě slítal stejný cca o 30%. Sice v tom byl týden v livignu, ale jinak moc těch parků nebylo. Na zadku jsem ošubroval hrany 1× DHR2, 1× wtb moto, WTB bronson defakto do hladka a tak cca 30% DHR2 42a. A to jsem ještě střídal s ikonem a jedním DHR2 kterému jsem po pár km utrhl patku a teď na něm dal cca 200km s házením.

                            0 0
                            • Nimrod  

                              zůstal bych tím srovnáváním u x-kingu v black chili směsi. srovnávat to s maxxisem 42a fakt nemá moc smysl :-)

                              0 0
                              • Atilla  

                                Tak jinak MKII black chilly dal cca 300km, pak už tam tak každý druhý špunt chyběl.

                                0 0
                                • Nimrod  

                                  jednou se tu bavíme o sjíždění, podruhé o trhání špuntů, a nějak to furt spojuješ, byť chápu, že výsledek je pro tebe stejný

                                  0 0
                                  • Atilla  

                                    Tak mi řekni ty kde s tím jezdíš, že to sjedeš a neoškubeš? Třeba DHR2 dual jsem minulý rok sjel přes drážky cca za 5měsíců a já nejezdím prd. Nejvíc jsem snad najel za sezonu 3,5k a to jsem jezdil skoro každý den… to bylo než jsem měl děti.

                                    0 0
                                    • Nimrod  

                                      já jezdím pomalu a bezpečně, jen tady v okolí. moc rozbitý to tu není, bohužel dost asfaltu. prakticky jen hodně líný xc. na to taky x-kingy jsou dělaný :-)

                                      0 0
                                      • Atilla  

                                        Tak na asfalt jsou IMHO asi i lepší pláště než X-king třeba zrovna ten ikon.

                                        0 0
                                        • Nimrod  

                                          nejezdím jen po asfaltu :-) x-king mi vyhovuje na zadku, dokud je sucho. v mokru moc nejezdím, tak to nemám potřebu řešit

                                          já měl za to, že ikon má dost velkej valivej odpor…? nebo ho v posledních letech předělali?

                                          0 0
                                          • Atilla  

                                            Ikon nemá nijak velký valivý odpor. Jsou sice i rychlejší pláště, ale málo který má takový objem a a grip na suchu.

                                            0 0
                                            • Nimrod  

                                              asi bych si musel poposednout, ale pokud ma větší valivý odpor jak x-king, tak proč by měl být na asfaltu lepší?

                                              0 0
                                              • Atilla  

                                                Protože sedí líp v zatáčkách, nedeformují se figury při záběru,…

                                                X-kinga jsem teda už dlouho neměl, ale ikon mě přijde nějak tak ve všem lepší a to jak to na něm můžeš klopit na předku na tvrdém …

                                                0 0
                                                • scota  

                                                  Podle testů viz. níže má Ikon větší valivý odpor. Co se týká X-kingu, tak subjektivně na předním kole v zatáčkách na trailu jsou i lepší gumy (Ardent).

                                                  0 0
                                                  • Atilla  

                                                    K tomu valivému odporu. Třeba MKII je rychlý plášť. ale na zadním kole při záběru se špunty deformují. takže má ve výsledku horší zrychlení než pomalejší plášť. Jde vždycky a to co od toho chceš. U mě vede maxxis už jen pro to, že i když ho vezmu do terénu kam už „nepatří“ tak má po vyjížďce všechny špunty. Což pláště od conti nesplňují.

                                                    0 0
                                                  • Nimrod  

                                                    nechci se hádat a sám jsi řekl, že je to o požadavcích. ale ty bys někomu, kdo jezdí po asfaltu, doporučil ikona, protože kdyby náhodou zavítal do terénu a jel tak tak ostře jako ty, tak by neodtrhal špunty? :-) já s x-kingem nemám moc problém, špunt jsem asi nějaký utrhl, ale bude to v jednotkách, špunty se fakt moc nedeformují, neb jsou hodně nízké, tak nevidím moc problém pro moje ježdění v podmínkách tady v okolí. ale je v celku logický, že třeba v beskydech, nebo někde, kde je to samej šutr, by to už dost možná chtělo jiný pláště a x-king by doopravdy nevyhovoval ani mně

                                                    0 0
                                                  • Atilla  

                                                    Sorry, ale začalo to tím jak ti plášť dá 12k. Což je dle mého nesmyl pokud s tím občas vjedeš do terénu a na tom se to celé zvrhlo. proto jsem psal, že na silnici jsou vhodnější pláště. Nic víc, nic míň.

                                                    0 0
                      • jannk  

                        12k na jednom plasti??

                        Ja si rikal, ze mych cca 6k na Continental X-king Performance je solidnich a ze je dam jenom proto, ze asi polovinu najezdim po sotoline/vicemene upravenych lesnich cestach, kde nejde nic vyrvat. 12k bych asi dal leda tak na valcich :-)

                        0 0
                  • kyl  

                    Jeden se vyboulil a u druhého se trhala patka.

                    0 0
          • scret  

            kdyz setris na spatnym miste, tak se nediv:)

            0 0
            • kyl  

              Vyhodil bych je tak jak tak,na patce nezáleží,v blatě byly úplně k hovnu,se to obalilo a konec.Dal jsem NN,drží líp a blato,když už se mu nedá vyhnout,odpadává snadněji.

              0 0
              • scret  

                na patce zalezi vzdy! Dratova verze ma spolecny jen vzorek, chovani plaste je ale uplne jine… Samozrejme cisteni v blate bude stejne, to je logicky… Nicmene je potreba koukat na to realne, XK neni plast do bahna!

                Pokud mluvis o starym NN, tak ja mam zas zkusenosti, ze to je plast na h… snad uplne vsude… Vepredu ani omylem, a vzadu jen do mekkeho vlhciho podkladu, jinak na tvrdym ustreluje hur nez RaRa…

                0 0
                • kyl  

                  NN je 2014 nebo 15,kupovanej je letos.Používám to na polních cestách a jede se mi líp jak s XK,navíc se ten NN tak nežvejká(ráfky Extreme Jumbo)

                  0 0
      • Dag  

        A máte nějaké doporučeni na nějakou jinou kombinaci od jiného výrobce?

        Díval jsem se i na Maxxisy ale co od nich. Aby to bylo něco podobného jak XK/MK???

        0 0
      • l-e-t-o  

        před pár dny jsem nahodil místo NN 2,2 dopředu MK II 2,4 a dozadu XK 2,4.

        A rozhodně je to větší balón než NN, ale na šířku se mi zdají ty gumy skoro stejné.

        Šel bych být tebou do 2,4

        0 0
    • scota  

      X-king je podle mého rychlý plášť na XC a trail vhodný zejména na zadek, ve Protection verzi je možná trochu tužší jak už tu zaznělo. V testech většinou vycházel dobře, kde ztrácel při brzdění a v náklonech v zatáčkách. Exceloval v nízkém valivém odporu, hmotnost velmi dobrá. Zkrátka vzorek s malými špunty a plným středem nebude nikdy na tvrdé AM, nebo dokonce úplně bahenní speciál, to je snad jasné.

      0 0
    • Vyvy86  

      mate nekdo zkuzenosti ze novejma ror???

      http://www.kupkolo.cz/…easy_z97470/

      jak jsou na tom z vydrzi??a gripem v tomhle pocasi??

      0 0
      • bimjeam  

        a čo tak skúsiť pohľadať v nejakom vlákne určenom schwalbe miesto x-kingov ?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.