Konečně jsem si koupil novou vidli – stará Marzoška se už odporoučela úplně :) a musel jsemdát všem hned za pravdu – EXR byla oporti Epiconu opravdu jen držák kola…s vidlí jsem více než spokojený, citliost někde jinde, lepší bych snad ani nevyužil na mé ježdění, lock je taky fajn, cena 2300– z kupkola super. Jen…vakl zatí není, a to při mé váze lehce pod metrák by už se ozval, už jsem lehce prasil :D, ale když vidla prudce „zajede“ při želhlení nerovností, ozve se zvuk, který dělala i Marzocchi – takové jako „ufouknutí“, nebo jak po pojmenovat…nic kovového, žádné klepání, prostě zvuk stlačeného vzduchu, jako v pumpě, fakt mě nenapadá nějaké přirovnání…Marzocchi to dělala běžně (plus hrůzostrašné zvuky :D), al chtěl bych se zeptat – je to normální? Dělá to i na místě, když propružím…tak nějak si myslím, že to je snad přirozený zvuk všech vzduchových vidlic, nic patologického na zvuku nevidím, ale pro jistotu jsem se chtěl zeptat…ty, kterým dotaz vadá, prosím o prominutí :).
Jinak jsem četl zdejší servisní debaty, u téhle verze 2008 RLD by měla jít patrona rozebrat a olej vyměnit, ne? A jak často tak tohle dělat, nájezd nějak velký nemám, ve velkém bordelu taky nejezdím…vazelinu počítám, že budu měnit po každé sezoně, nohy vidlice po každé jízde otřu hadrem, chci si koupit ještě silikonový olej a vezmu to vždycky i tím…jo a ještě jeden malý dotaz, který se sice řešil, ale stejně…mám k metráku, sice kila letí v poslední době díky bohu dolů :), ale stejně bych chtěl dát místo 160mm kotouče 180, což je na Epiconu limit…no a nepošlu s mou váhu vidlici do kopru, vydrží to fakt?