Chtěl bych se zeptat kolik vás je kteří mají jiné kolo na zimu, nebo zda mění jen zapletená kola a pláště.
Chtěl bych se zeptat kolik vás je kteří mají jiné kolo na zimu, nebo zda mění jen zapletená kola a pláště.
pokud někdo má kolo do 30 klacků, je zcela zbytečný zimák..Mám jen jedno kolo na celý rok a už tak jezdím několikátou zimu a noproblema..teda, musí být stále ta pravidelná údržba..
Sakra tady je kolo do 30ti talířů spotřebák? :-O
…a ja blbec sa pravidelne a poctivo starám o svoj 15 ročný zimák za pár šupov ;-))).
.. no jasan :-)
no, takže odepíše třeba vidlu za 6k za zimu místo za pár roků. A to se vyplatí
proc by ji mel odepsat?
Jak bylo řečeno. Pokud máš něco levnějšího tak nic na zimu nekupuj. Pokud to zvládneš sám, udělej si servis po letní sezoně nebo to šoupni do servisu(ale to asi bude na dlouho,počítám že přes zimu tam lidi naposílají kola).
Zimáky mám a využívám. Dokonce jsem tu na toto téma zakládal vlákno
Na zimní provoz jsem stavěl extra kolo. Základem je rám s protaženou zadní stavbou, který má očka na blatniky, můstek s otvorem u dolních vzpěr.
záleží taky na tom, kde jezdíš… Pokud většinově po prosolených silnicích, tak pak bych viděl zimáka jako nutnost… ale pokud jenom po sněhu, tak není problém na „svojem“.. Nepozoruju nějakou větší spotřebu komponentů, spíš jenom po zimě krásně čisté kolo :-) … samozřejmě častější mazání řetězu apod…