Ahoj, máte někdo osobní zkušenost s nosičem Peruzzo PURE INSTINCT 3 (s prodloužením ližin) a vozíte na něm enduro kola 29"?
Cena proti Thule je poloviční, tak sonduju. Díky za postřehy
Ahoj, máte někdo osobní zkušenost s nosičem Peruzzo PURE INSTINCT 3 (s prodloužením ližin) a vozíte na něm enduro kola 29"?
Cena proti Thule je poloviční, tak sonduju. Díky za postřehy
Buzzrak si koumal? Nacpu tam 4 Endura i 29". Konkrétně parník Nukeproof Mega v XL.
hm, mrknu, to vůbec neznám. co přesně máš za model?
buzzrack Eazzy 4. Mrkni, co nabízí autokellys. Je to stejné jen se to jinak jmenuje a je to za stejné peníze. Na jaké to chceš auto?
Je tu jedno takové fajn vlákno k výběru nosiče na tažné zařízení, je napěchované informacemi…
:-):-)
No co, Vánoce se blíží, musíme být k sobě hodní… ;o)
Cena je poloviční, kvalita čtvrtinová.
Více než 10 let prodávám a půjčuji nosiče (hlavně Thule) a pokud se nebudeš zlobit, že to zkrátím… Vyhni se Peruzzu obloukem.
Kolik kol na tom potřebueš vozit, opravdu 3 Endura? Kdyby jsi to uvažoval používat na dvě a prostřední pozici vynechávat, tak vím o nosiči pro 2 kola, který oproti všemu, co je na trhu jiný level. A není to Thule, kupodivu.
Prozradíš značku, typ, případně odkaz?
Hapro Atlas Xfold 2 (existuje verze i pro jedno kolo).
Skládací, sklopný, montáž na páku(jako Thule. A stejně tak i doštelovatelná síla páky), šířka 150cm(bez konkurence), rozestup mezi koly 30cm(bez konkurence).
Přední kolo na dva řemínky(volitelně).
Konstrukčně robustní jako nic, co jsem dosud viděl.
A nestojí nesmysl, je v podstatě levný.
A nemáš prosím tě zkušenosti i s jejich dalšími nosiči? Koukal jsem na Hapro ATLAS ACTIVE IV, protože 4 kola. Zajímá mě hlavně ta bytelnost.
Osobní zkušenost ne, ten jsme si na prodejnu nebrali.
Ale je to systém staršího typu Buzzrack. Kvalita / cena dobrá. Rozhodně lepší, než italové, Peruzzo, Menabo, Aroso atd..
Jo a ještě jsem zapomněl říct, že má i pojížděcí kolečka:-D
To uz je ale temer stejna cena jako Thule VeloSpace XT2, pokud se dobre divam. A ten se da rozsirit na 3 kola nebo pouzit pro ten jejich box. Navic vypada o dost lepe, jen neni skladaci.
Pokud někdo chce variabilitu pro 2 nebo 3 kola, pak souhlasím.
Pokud ale stačí 2(jak jsem ostatně psal), tak je Hapro mnohem lepší. Je skládací(což je výhoda veliká, protože Velospace do kufru neschováš a popravdě, nenechal bych Thule na autě bez dozoru), nabízí větší celkovou šířku i rozestup pozic kol.
Jinak, mě živí primárně Thule, takže mě přesvědčovat nemusíš:-), chtěl jsem jen poukázat na variantu, která je v našich končinách úplný jednorožec.
PS: z hlediska prodejů, je Velospace XT 2 v podstatě nejméně prodávaný model v rámci Thule. Každý už radši vezme XT3.
Asi bys to mohl vedet, tak at ma Milan radost :-)
Mame Thule 929 (?) 10 let na 3 kola s tim, ze se da rozsirit na 4, coz zacne byt aktualni, az male kolo nenaskladam do auta, coz se driv, nebo pozdeji stane… ale uz ted je docela hlavolam 3 kola poskladat a to ma novei kluk fulla, coz jsem jeste nezkousel, jak tam jako 3 kolo pujde. Otazka, daji se na nosic s pridavnou lištou 4 kola (mtb) vubec poskladat ?
Blbě :-))
Už tam hrozí kompromis v podobě sundavani sedel, otáčení řídítek, pedálu atd.
Tech cca 18cm, co jsou pozice od sebe je v dnešní době poměrně málo.
Je Ti jasné, že tohle jsem si myslel, ale nechtěl slyšet ? :-D
Ted jsem to zatim resil tak, ze nejmensi 20" kolo jsem rozebral a naskladal do auta/rakve, az bude 24" tak uz to tak jednoduche nebude a navic ten mladeho full, bude vic komplikace, tam dat i k nasim kolum…
Takze otazka co na 4 kola na Oktavku ?
4 kola, tak aby to bylo bez problémů, bych ti nerad sliboval:-)).
Ale pokud oželíš skladnost nosič, tak asi nejlepší bude Thule Velospace XT3 + 9381 rozšíření na čtvrté kolo.
Oproti Velocompactu 926 dokážeš s koly na nosiči víc pracovat, protože je širší a třetí pozici má výš, pak i čtvrtou.
Oproti 929 jsou kola dal od sebe ? Rozsireni se mi uplne nelibi, pride mi to takove vetche, aspon od pohledu, ale treba to je fpoho. Tak jsem vic uvazoval o necem rovnou na 4 kola.
Vetché to určitě není, alespoň ne u Thule.
Kola jsou daleko stejně od sebe jako u 929, ale vejdou se kola delší(což je u třetí pozice u 929 problém a dlaší problém u 929 jsou krátké řemínky, které nejdou vyřešit za delší).
A me zrovna prisel pro me ucely XT2 nejvhodnejsi a proto ho mam. Do kufru ho narvu, kdyz sklopim pulku zadnich sedacek (Kodiaq). Kradou se hodne ty nosice z kouli?
Na 2 kola je fajn Uebler i21, případně Westfalia BC80, na 3 Uebler i31, zvláště, pokud je požadavek na kompaktní provedení.
No primarne tam budu vozit svoje enduro a detsky kolo, sem tam 2 endura + detsky a sem tam nalozim i 3 endura a pojedu s tim nekam dal. Veset to planuju na Tourana
Bral bych v tomto případě velospace xt3(939).
Uz kvůli většímu odkolopu, možnosti dát dvě kola dal od sebe, když pojedou jen dvě.
2+1 bych nebral, protože adaptér na třetí kolo má nosnost 15kg, což se nemusíš vejít.
A taky je trojka levnější. A umí čtvrté kolo, nikdy nevíš.
Co je asi výhoda dvojky, že má 25cm od sebe pozice, což je dobré.
kromě té vzdálenosti kol od sebe musí být xt2 o dost lehčí než xt3. Přenáším xt2 tak 20 metrů k parkovacímu místu a docela mi to stačí. Mám problémy se zády a těžší nosič než xt2 bych teda přenášet nechtěl.
Můžeš si k němu koupit vyklápěcí kolečko (THule 9173)
vypadá to pěkně, ale u mě je problém, že to mám přes takový jemný štěrk, ve kterém by se to malé kolečko asi utopilo. Škoda.
Mam doma dva nosice od svc/car face/ buzz rack. Puvodni vyrobce je buzz rack. Svc a car face(auto kelly) si to u nich nechava brandovat do cervena (buzz rack ma šede ochranne prvky).
Jeden nosic mam na 4 kola a druhej na 2.
Odjezdil jsem s tim letos za autem kolem 10 tis km. Naskladat na ten ctverkovej model 3 koka ue otazka cca do 5 minut. Thule se v tomhle muze jit totalne zahrabat. Kdyz vidim jak u thule kazdej provlika ty tycky a na parkale jsou tak pul hodiny nez ty kola tam navážou ja uz jsem davno pryc.
Ten Hapro je podle me taky prapuvodne buzz rack. Videl jsem ho letos v Tošovicich u borca. Mel na tom elektro nejaky endurovy. Je to peknej nosic s hromadou mista ja kola.
Spousta lidi kolem me co ma thule na 3 kola tam ty tri endura nechce davat. Pac je to hroznej voser, tri velky endura naskladat za nejakej rozumnej cas.
Přesně jak říkáš, když si to trochu člověk osahá a natrénuje, nacpu tam bez problémů 3 nebo 4 oka. Za 5–10 minut. Podle toho, jestli mi někdo pomáhá. Když pomáhá, tak 10 minut :-D
Taky názor:-)
Ale osobní zkušenost s Thule nemáš..
Nicméně, proti Buzzracku nejsem, je to to lepší v rámci levného segmentu.