• snas89

    Předchozí vlákno už je dlouhý, zakládám na další rok.

    Jak to vidíte na 2022 s novinkami a jejich dostupností?

    Jak se dále budou hýbat ceny?

    Na co se vyloženě těšíte?

    A hoši vole, držte se tématu:)

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • MTBIKER doporučuje
      Lapierre Edge 5.9 kolo, modré Skladem > 2 ks

      Výprodej -30% Lapierre Edge 5.9 kolo, modré

      od 17 399 Kč -30% MOC 24 999 Kč

      Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré Skladem 2 ks

      Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré

      od 14 199 Kč MOC 17 699 Kč

      Lapierre Edge 2.9 29 kolo, modré Skladem 1 kus

      Výprodej -37% Lapierre Edge 2.9 29 kolo, modré

      11 099 Kč -37% MOC 17 699 Kč

    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      1 0
    • grafik  

      Líbí se vám barvičky Trek procaliber 2022?

      https://www.trekbikes.com/…iber/c/B312/

      0 0
      • tomxxx  

        Nelíbí, ale třeba nazivo to nebude tak nudné.

        1 0
      • Radek Broz  

        Strašný.

        1 0
        • grafik  

          Už druhým rokem čekám na barvu, která mne osloví. Ačkoliv bych ho fakt už chtěl, vidím to spis na tu rámovou sadu v bílé, nebo ještě počkat další rok …?

          : /

          0 0
          • McBlacky  

            Project one ;)

            0 0
          • tomxxx  

            Bílá, k tomu modrá sidka nebo oranžová foxa, to taky není špatný. Bílá má zas výhodu, že se dobře opravuje, nic na tom není vidět a nevybledne.

            0 0
            • grafik  

              Tuhle? A nebude to cirkus? (Bílá, černá, červená, modrá.)

              https://www.koloshop.cz/…ss-Blue.html

              0 0
            • McBlacky  

              To nechces, mel jsem dve bila kola a to nejde umyt do cista. Nejlepsi je cernej lesk. Jakykoli mat je zlo a cim svetlejsi barva tim horsi. Nastesti uz neresime eloxy, to bylo taky peklo mit nalesteny.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • tomxxx  

                Mat je hroznej. To bez diskuze.

                0 0
                • grafik  

                  Mám mat a kolo stále jako nové : ) Snažím se ho lehce očistit každý den a 1×/ týdně pořádně.

                  Opruz je čistit hliníkové ráfky mat Dt swiss. Ty jsou stokrát horší jak ten karbon rám.

                  0 0
                  • tomxxx  

                    Tak když čistíš kolo každý den…to nedělá snad nikoho.

                    0 0
                  • Radek Broz  

                    Mám půl mat a půl lesk a pod tím blátem nevidím rozdíl, tak co řešíte:)

                    1 0
            • novas752  

              Bílý kolo je za trest.

              Nevybledne, zežloutne. Je na to,m vidět každej škrábanec ve ketyrm se drží bordel a zažraná nesmyvatelná špína.

              3 0
      • Michall85  

        Barva je úplně jedno když kola stejně nebudou

        0 0
    • YZ  

      Na nový Giant Anthem.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      5 0
    • JakeF  

      Nebyl tu na foru nekdo, kdo pracuje u CZ Cannondalu?

      Jak to je s MGO barvou u Scalpela? Mel jsem nejdriv info ze nebude, pak ze bude a ted na ofiko strankach zase neni…

      0 0
      • gemini  

        nooski dělá u dovozce…

        0 0
      • DaD  

        Cannondale nechceš ani zadarmo, fakt nechceš…

        0 0
        • Radek Broz  

          Já bych si zrovna toho Scalpela jako druhý kolo k enduru taky celkem koupil.

          0 0
        • JakeF  

          Plne ti duveruju, ze mi to s klukama udrzite provozuschopny :))

          0 0
          • tomxxx  

            Chudák Dad

            0 0
          • DaD  

            To bude drahý:)

            0 0
          • novas752  

            Jekyl 22?

            0 0
            • JakeF  

              Scalpel, chci se zas trochu potrapit i horekopcom :)

              0 0
              • novas752  

                Hustý! Ale ten nový se zatim jeví celkem dobře.

                0 0
              • McBlacky  

                Kup si epica jako zbytek teamu a nezadelavej si na problemy.

                0 0
                • tomxxx  

                  A Brain furt drží? Mně se ta předchozí generace nesere jako jiným, ale stejně už do epica příště asi nepůjdu.

                  0 0
                  • novas752  

                    Brainy 2021 jsou spolehlivé, absolutně bez problému. 2018–20 tomu docela pokazily reputaci, starší byly taky bez problému

                    0 0
                    • tomxxx  

                      Tak to rád slyším.

                      Docela mě mrzí, že ze Santa cruze Blur odstranili virtuál. Kdyby mu uklidili bowdeny (vedení bylo dost hnusný), položili hlavu na 68, a šel by sehnat rám za nějaký ty 3tisice USD, hned bych do něho šel.

                      0 0
                      • snas89  

                        Intense sniper:)

                        Viz muj profil.

                        0 0
                        • tomxxx  

                          A má možnost vedení bowdenu locku tlumiče? Sniper vidím jako jednu možnost. Snad ho při aktualizaci nedojebou jak ten Blur.

                          0 0
                          • snas89  

                            Novýho Snipera bych viděl na trhu tak za 2 roky. Bylo to jedno z prvních downcountry kol na trhu.

                            Tipl bych spíš decentní úpravy, např. dát pryč pressfit a dát tam závity.

                            Vedení kabelu na lockout jen venkem. Nevím, co a jak jezdíš a jestli ten lock oravdu potrebuješ (vzhledem k tomu, že jezdíš epica, kterýho taky úplně nezavřeš?). Ale tohle je podle mě tak efektivní platforma, že to prostě zamykat není potřeba.

                            Jinak ještě mě napadá bmc fourstroke (ale ten nechceš), moondraker f podium a zkusil bych ještě možná počkat na novýho anthema. U těchto navíc budeš mít ten lockout.

                            0 0
                            • tomxxx  

                              Epic nemá tvrdý lock, ale zase nehoupe jako otevřený tlumič.

                              0 0
                              • snas89  

                                Vždyť píšu, že Sniper je hodně efektivní.

                                Musíš to umět trochu poladit: ale já jezdím jen na otevřeným tlumiči a v sedě se to na rovině ani nehne. Spousta lidí si v ten moment myslí, že jedu na zavřeným.

                                Hele, nevím jak to popsat: ale zamykáš to tahem řetězu (šlapáním) a při tom je to pořád aktivní a žehlí to nerovnosti.

                                A mě jedinej moment, kde se to trochu houpe jsou krátký stojky, kdy jdu ze sedla do pedálů. Nemám ale pocit šlapání do bahna a ztrácení energie. Vlastně takhle mi houpal ve stojkách i epic.

                                Nenapadá mě, jak jinak ten pocit popsat. Chce to prostě vyzkoušet, zažít a udělat si obrázek sám.

                                Nechci tě přesvědčovat, jen pro mě není důvod tohle zamykat a jsem rád, že tam nemám kabely navíc.

                                0 0
                                • doubleingram  

                                  Hele ze sedla se to houpe hodne, alespomn me :)

                                  0 0
                                  • snas89  

                                    Jasne. To i me. Ale ten epic se v tomhle pripade houpal pode mnou uplne stejne.

                                    Teda v momente, kdy braina nemas utazenyho uplne a nechces jezdit prositej jak deka:)

                                    0 0
                                • tomxxx  

                                  Dá se vůbec intense koupit v Evropě?

                                  0 0
                                  • goofy  

                                    Jo

                                    0 0
                                  • Dejv0  

                                    Jestli ten rám chceš trochu tužší a obětuješ pár gramů, doporučuju Sniper T s vyztuženou zadní stavbou. Jako pár úpravama XC verzi zlepšili, ale stejně. Bez váhání bych dneska volil T.

                                    1 0
                                    •  
                                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                      0 0
                                    • tomxxx  

                                      Na mejch, ani né 60 kg, to asi není potřeba. Ale T verze se mi líbí víc.

                                      0 0
                                  • Pepe72  

                                    maxxkurzor v ostravě ?

                                    0 0
                                    • jeniiiik  

                                      Intense má přímý prodej. Maxcursor to umí objednat taky, ale vzhledem k tomu jaký voser měla kolegyně s řešením reklamace přes ně bych se na ně vysral. Z intensu to šlo jak po másle.

                                      0 0
                                      • Pepe72  

                                        ok, dobré vědět

                                        0 0
                                      • Dejv0  

                                        Jj Intense reklamace jedna báseň.

                                        0 0
                                        • snas89  

                                          Jsi castym zakaznikem reklamaci rikas jo?:))

                                          0 0
                                          • Dejv0  

                                            Jo podle mě jsem tam už na nástěnce :)) ale teď už dlouho dobrý! (musim zaklepat)

                                            0 0
                                      • Radek Broz  

                                        Tady to řešil kluk přímo s Intensem – nafotil praskliny, řekli mu, ať rám zničí a nafotí zničený a poslali novej.

                                        0 0
                                      • wilda81  

                                        Samotný rám je asi lepší brát napřímo no. Po změně eu distributora už maxcursor prý levněji rámy neumí. Snad jen pokud chceš skládat tak má smysl brát přes ně spolu s díly. Tak se dostaneš na lepší cenu než za komplet kolo přímo od Intense.

                                        0 0
                      • jonti  

                        Ale proc by to delali? Polozenejsi kolo uz maji Tallboye, ktery je na vsechno krome zavodeni a lehke turistiky lepsi.

                        0 0
                        • tomxxx  

                          Tak jestli ti přijde 65,5° hlava jako „položenější“. Mně prostě přijde, že v záplavě flex pivotů by to nějaký XC kolo s virtuálem klidně sneslo.

                          0 0
                          • JakeF  

                            Co jezdim nejakej patek na vyssim zdvihu, tak mi prijde, ze na 100mm XC zdvihu je uplne jedno, jestli tam mas virtual, jednocep nebo ctyrcep… Stejne to ma jen potlumit to nejhorsi.

                            0 0
                            • jonti  

                              Zasadni rozdil je v tom, ze na virtualu muzes i na nezamcenem jet docela dobre a na FSR nebo zeropivotu to houpe prilis i v sedle.

                              0 0
                              • tomxxx  

                                Právě to je hlavní důvod, proč bych to chtěl zkusit. Jenže mám obavu, že v tomhle ohledu je Brain na spešlu nejspolehlivější.

                                0 0
                                • novas752  

                                  Brain je vždycky kompromis. Vybereš si jednu z 5 poloh, kde na jedné straně je „otevřeno, trochu houpe“ a na druhé straně je „skoro zavřeno, skoro nehoupe ale zase až tak nežehlí“

                                  0 0
                                  • McBlacky  

                                    Vzadu uz to dost vychytali a krome toho nejvic utazenyho to bere vyborne. Ve vidli je porad co zlepsit, kdyz to nema rozbit ruce tak to pri jizde ve stoje houpe. Jen na hladkym asfaltu kdyz se tlaci do riditek to zamkne, ale jak za ne zatahnes zas se to rozhoupe.

                                    0 0
                      • peter3531  

                        Alebo ešte nový Ghost Lector FS, bol som ho vyskúšať a ide veľmi dobre a k tomu integrovaná teleskopka.

                        0 0
                        • McBlacky  

                          To nechces. Az se to vysere tak co. Na xc vydrzi teleskop vyrazne min nez na enduru/trailu

                          0 0
                          • peter3531  

                            Je to eightpins, mala by byť vpohode servisovateľná a na svoju na blatové maratóny davam flexi blatníček z kúska starej duše 

                            0 0
                            •  

                              blbost, 8pins je jeden z nejspolehli­vějších teleskopů na trhu

                              0 0
                              • jeniiiik  

                                OEM verze je jiná než ta na přímý prodej. :)

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Může být jiná i stejná. Buď lepší dražší verze NGS2 nebo levnější H01. H01 se pak samostatně neprodává. Na kolech se osazují obě, u některých značek dle modelu (na vyšších modelech bývá NGS2, na nižší H01).

                                  I H01 je výborná. V každém případě rám připravený na Eightpins sedlovku bych považoval za velké plus. Takhle by měla vypadat kostrukce teleskopů. Použití klasiky (se sedlovou objímkou) je řešení pro teleskop vlastně dost nevhodné a je to jen přežitek z pevných sedlovek.

                                  Jaký model je u toho Ghostu těžko říct. Popis Eightpins mechanical je opravdu nic neříkající. Jestli tím mechanical myslí mechanickou aretaci v průběhu celého zdvihu, tak by to byla dražší NGS2.

                                  0 0
                                  • jeniiiik  

                                    Jo, mechanical je ta dražší, hydraulic ta levnější těžká.

                                    Úplně odvareny nejsem ani z té dražší, měl jsem jich v ruce několik vydrenych a podle eightpinu je to normální. Že prý se vydre každá sedlovka.

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Tohle se těžko porovnává dle toho co s tím kdo a jak dlouho jezdi, jak se o to staral. A pro opravdu relevantní srovnání bychom museli mít od mnoha typů sedlovek přesné informace od stovek (nebo více) jezdců.

                                      Dlouhodobou spolehlivost tedy nemohu sám nijak hodnotit (z jednoho funkčního kusu, který používám se nedá dělat závěr žádný).

                                      Co jsem kde pročítal všechny možné zahraniční zdroje informací, tak pár problémů bylo u NGS1, což vše NGS2 verze vyřešila. A u té jsem žádné hromadné problémy na fórech nikde neviděl, což ale nutně nic nedokazuje.

                                      NGS2 je tedy dost drahá, to se musí nechat. H01 je cenově pohoda (kdyby se muselo v ní měnit i něco zásadnějšího, tak to nestojí nijak přehnaně moc. Ale jak píšeš, tak je o něco těžší.

                                      Celá řada konstrukčních výhod je ale jasných a to se mi právě moc líbí:

                                      • žádná sedlová objímka držící sedlovku, tedy žádné potencionální problém zajíždění vs přetaženo (s vlivem na funkci)
                                      • opravdu velký zdvih
                                      • naopak když má někdo krátké nohy, tak žádná starost s tím, že se mu nevejde do rámu (možnost nastavení dorazové polohy pro šlapání v libovolném zdvihu)
                                      • s tím související i výborně řešené nastavení výšky sedla
                                      0 0
                                      • jeniiiik  

                                        Jo jako funkčně je to super, integrace v rámu se mi taky líbí. Mít na to připravený rám, tak si ji klidně dám. Jen bych vyřešil jinou páčku, ta jejich mi úplně nesedí.

                                        0 0
                                •  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
                              • o.unca  

                                Teď to nemyslím ofenzivně, ale můžeš prosím k tomuto uvést nějaké jiné zdroje než marketing výrobce? Řešil jsem jestli si udělat radost na LV, ale nic relevantního se mi nepodařilo najít… Díky.

                                0 0
                                • jeniiiik  

                                  Jakou potřebuješ délku? Jeden 8pin se mi válí doma nový, ten mechanical, tedy ten pro přímý prodej, mám z kola vel M. Když tak SZ

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    na MK14 pasuje jen první generace 8pins -NGS1

                                    je tam jinak díra dole

                                    0 0
                                    • jeniiiik  

                                      Mám NSG-2. Škoda.

                                      0 0
                                      • o.unca  

                                        Dík za nabídku. Jak David dobře ví mám MK14 a navíc rok spokojenost s 210 OneUp…-)

                                        0 0
                                        •  
                                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                          0 0
          • McBlacky  

            Zeptej se Peti na jeji CD ;)

            0 0
            • JK_Cookie  

              Takze nemam menit F-podium za Scalpela??:-) Obcas by se hodily 2 kosiky u delsich trati.. Jako videl jsem pred cca mesicem prdlou zadni stavbu z Trilogy,ale prej to by nevydrzelo nic takovou ranu…

              0 0
        • mathosh  

          Nedá sa mi nespýtať, čo je tak zlé na cannondale?

          0 0
          • DaD  

            To by bylo opravdu na dlouho.

            0 0
          • novas752  

            Žádné jiné kola nevržou a nelupou tolik jako Cannondale. A sem tam praskají.

            0 0
            • mathosh  

              Ja mám čas. Prasknutý C som veru zatial nevidel, v mojom okolí ich na pomerne vysokej úrovni a v serioznom zaťažení jazdí hodne. Od systemsixu po habity. Zvýšené vrzganie alebo akékoľvek iné zvuky som rovnako nespozoroval ani pri jednom. Možno slabá vzorka :)

              0 2
              • novas752  

                Osobně jsem měnil asi tak 10 rámů prasklých Scalpelů MY±2018 a 3 letošní prasklá SSixa.

                0 0
    • jeepak  

      Zdravím, asi patřím do jiné kategorie ale zítra jdu vyzvednout nového trek Domane+LT-červenočerná kombinace pro mne nejhezčí. pro rejpaly ale uvádím, že mám ještě i „normální kolo“ Trek EX8 zakoupen v r.2017 na kterém se snažím drtit i kopce a když to nedávám tak i „tlačím“.

      Cyklistice zdár.. nazdar

      0 0
    • fred15  

      Koukam, ze Diverge 22 bude na Sram s jednoplackou.

      0 0
      • Chlebovnik  

        =(

        0 0
      • novas752  

        A vůbec to nefunguje. Mají tam silniční řetězovou linku klik na eagle kazetu a na malých pastorcích to vrčí jak traktor.

        0 0
      • snas89  

        Asi nemeli v tyhle situaci s covidem shimano?

        I kdyz zrovna spesl by mel mit pristup k dilum a sadam…

        0 0
    • JK_Cookie  

      Mondraker Raze 2022, zdvih 150/130,interni vedeni kabelu s vystupem v hlavovce.

      0 0
      • jonti  

        To dava smysl, Foxy je uz moc enduro a toto vypada jako hodne zabavne kolo, konkurence YT Izzo.

        0 0
        • JK_Cookie  

          Foxy na 2022 je taky prepracovna,pres nejaky bazmek jde menit uhel sedlovky/hlavovky ve dvou polohach

          Hlavovka 65º a 64,5º, (64,5º a 64º u verze XR) sedlovy 76º a 75,7º. vnitri vedeni hadic/lanek a prepracovany ram kolem stredu. Nejvyssi dve rady jsou osazeny vidlici/tlumicem Öhlins.

          1 0
      • Pijer  

        K čemu je ta plácačka připevněná zespodu do sloupku vidlice?

        0 0
        • kubad  

          typl bych to na blatník :D

          0 0
          • jkcz  

            Pijer spis myslel, jaky to ma smysl. Dle meho kravina, kluzaky vidlice to neochrani.

            1 0
            • TheJD  

              Treba nedali tesneni do loziska hlavka a resi to takto :D

              0 0
          • Kaire  

            To je ten jejich MIND. Systém který vyhodnocuje nastavení odpružení.

            0 0
            • Pijer  

              To jsou věci.

              To zas bude bude po hospodách u kopce chytrých ajťáků :-D

              0 0
              • Kaire  

                jj když už budeš happy že máš GRIP nastavenou tak ti kolo řekne: velký špatný.

                0 0
                • krabica  

                  Nastavení GRIP patrony je pohoda, s GRIP2 už je to horší…

                  1 0
            • McBlacky  

              ale jen do té doby než to urveš :)

              mě docela překvapuje jak se na kolo začínaj navěšovat ***** drahý nekrytý věci. Chápu to na silnici možná i na lehčí XC, ale když vidím jak jsou trail a EN kola po intenzivnější sezoně omlácený, tak si říkám, že tohle zahodit bude už nesmyslně drahý.

              Zvlášť když si vezmu co se začíná stavět i na legál trailech (TT a RS) za překážky, natož jaký vraždy jsou na ilegálech. To už jsou věci, kde chyba je otázkou času u 99% riderů.

              4 0
      • Lachtis  

        Ty jo hodne pekny.

        0 0
    • goofy  

      Nový Giant Trance X 27,5 aneb 27,5 ještě žijí! :-)

      0 0
      • goofy  

        btw: vidím i nějaký nový Float X tlumič?

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        1 0
      • Venda  

        Tradicni kolobeh Giantu. Nejdřív udělají Trance, pak tomu trošku přidají centimetry, nazvou to Trance X, pak zrusej Trance, aby pak nakonec zavedli nové kolo s označením Trance. To same u Anthemu a dalsich.

        Myslim proste, ze je to náhrada za obyc Trance ted na par let.

        0 0
    • jkcz  

      Terra v hliníku:

      https://www.orbea.com/…at/terra-h30

      0 0
      • Melvin  

        Včera jsem na to koukal. V té žluté nevypadá špatně, ale 60 za hliník?

        0 0
        • TK75  

          To už je naprosto normální…když je to osazeno „sedni a jeď“ komponentama, s neosizenou karbon vidlicí a sedlovkou

          Jen by to chtělo i kola aby to za něco stálo…

          To tady u těch nemám představu

          Já bych dal asi přednost Rose Backroad Al

          https://www.rosebikes.com/…1x11-2685547?…

          Nebo s 2×11 https://www.rosebikes.com/…x810-2705231?…

          0 0
          • tomxxx  

            Tak zase za ty prachy ma cube cyklokrosku v karbonu mix 105 a ultegra.

            0 0
          • jkcz  

            Jako proč ne, ale každý to má s barvama trochu jinak. Ano, v současnosti nekompromisně platí, že gravel musí být zelený nebo šedý a ještě v matu. Já bych si asi připlatil na tu Terru, kdyby tedy byly :)

            0 0
        • DaD  

          No, už se fakt všichni pos.rali. Já teď stavěl na hliníku Diverge za 74.000,– s Apexem! To už mě hlava fakt nebere:(

          0 0
          • Lubka6  

            To jo no. Já kupoval Diverge Carbon 2020 na Apexu za 60k. Vyletělo to fest

            0 0
            • Melvin  

              Jo dobře už bylo.

              0 0
            • DaD  

              Já tohle za 80k, pojezdím rok a prodám to ještě se ziskem:)

              1 0
              • jeniiiik  

                Tohle mi taky vyšlo téměř za VOC a pak ho ještě zdražili o dalších 24.000,– ŠmJakou máš velikost? 54?

                Starého diverge jsem prodal za tolik za kolik jsem koupil toto. :D

                0 0
          • tomxxx  

            Má to jednu výhodu. Starší kolo člověk prodá za to co ho koupil :)

            0 0
            • MatS  

              Uz to je jak s autama

              0 0
            • embi  

              Dobry akorat kdyz chces s jezdenim skoncit:-D Horsi, kdyz potrebujes zase novy.

              0 0
    • TK75  

      Koukám že Dartmoor slušně předělal svého Horneta

      Na rok 2022…ten rám je teda hrozny zvíře :-)

      Raw krása

      https://dartmoorph.com/…et-pro-2022/#…

      0 0
      • JakeF  

        Chtěl jsem říct, že mi to z náhledu připomíná dětský kolo.

        Pak jsem to rozkliknul…

        A připomíná mi to dětský kolo i v plným rozlišení :))

        7 0
      • novas752  

        Tak to je strašný

        5 0
        • TK75  

          Mě se líbí že je raw verze, ale co se týče rámu tak bych to musel vidět naživo…takhle jsem z toho byl normálně v šoku :-D

          Z toho bude určitě po letech kultovka… vybočuje :-)

          0 0
      • Pepe72  

        Nevidím tam geo, jo a váha narostla to se mi nelíbí.

        0 0
      • McDog  

        Změny asi hlavně v geo. Mohli by ho trošku natáhnout a položit hlavu po vzoru trailového brášky.

        Z fotky patrná změna hlavy a úchytu tlumiče, zbytek vypadá nezměněné.

        0 0
      • Kaire  

        Hned mu to sluší víc, když nemá tak nakopnutou tu hlavu.

        0 0
    • McDog  

      Jo, je to trošku čistší design…ještě jsem si všiml, že není zalomená levá spodní noha zadní stavby, že bude souměrná s tou řetězovu…

      1 0
    • JK_Cookie  

      Za ty penize není co resit,ale jen 35ks pro CR a 400ks celkove…

      https://www.decathlon.cz/…_/R-p-334031

      2 0
      • snas89  

        Přemýšlím, že bych to vzal kvůli nějakým dílům. (kazeta, přehazka, řazení)

        Za kolik myslíte, že je kolo po částech prodejný?

        Rám, kliky, brzdy, záplety, vidlice, cca zbytek?

        0 0
        • Bumblebeee  

          Kliky 10k

          Brzdy 5k

          Zaplety 18k

          Vidlice 15k

          Ram těžko říct…

          0 0
        • Kaire  

          Tipo dle cyklobazaru (a vlastních zkušeností):

          Rám 15.000 – protože dekáč

          Kola 19.000 – za tolik jsou na bazaru nová

          vidle 17.000 – to samé, já prodávala select za 13 a docela to trvalo…

          kliky 8.000 – často se najdou ale levněji

          kazeta 7.000 – to samé

          řazení + šaltr + nabíječka 12.000

          brzdy 10.000 – tady vycházím z teorie, nevím jak dobře půjdou ale prodat…

          kotouče 1.000 – to samé, spíš bude těžké najít kupce

          Řídítka 1.000

          sedlovka 1.000

          sedlo 2.000

          pláště 1.000 – přesně tyhle sem prodal za 1tis. po půl roce :D

          celkem: 94.000

          Možná by to šlo udat za víc, hlavně rám. Zase XX1 axs sadu kolega sehnal za 10tis a kliky za 6tis…

          0 0
    • TK75  

      https://mtbs.cz/…ie/tech-news#…

      Ridley to vzal z gruntu…29×2,1, geo

      Stejně tak novej 3T exploro Ultra

      https://bikerumor.com/…gravel-bike/

      Aero optimalizace pro pneu 55 – 61 mm

      0 0
      • TK75  

        Upřesnění..Vro­omenovo 3T je na 650b (27,5×2,4)

        U 3T není 29 v kurzu

        0 0
      • Kaire  

        Na té třetí fotce to působí jak fatbike s beranama…

        0 0
        • TK75  

          To jo…plus má to 3T masivní trubku

          Já takhle jezdil myslím že to bylo minulou zimu…ale potom jsem se vrátil na těch 47–50 mm pneu

          0 0
        • Radek Broz  

          a elektrickej

          0 0
      • Melvin  

        Ten Ridley nevypadá špatně na rozdíl od toho 3T. Ten přechod v zadní stavbu moc pěkně nevypadá a o nějakém aero přínosu asi taky nemůže být řeč. I když u takového kola to je stejně jedno.

        edit: Navíc podle těch košíků musí být ta spodní rámovka brutálně široká.

        0 0
        • TK75  

          Právě že není…Vroomen na tom ma to 3T založený

          To není žádná náhrada mtb a podobně, prostě přizpůsobuje rám tak aby to fungovalo s objemnou pneumatikou…na rychlost, ne do mtb terénu

          Je otázka čemu kdo dá přednost, ale zrovna u toho 3T se tomu věnují dost, aby to fungovalo

          0 0
          • JakeF  

            Jsou na dobrý cestě. Ještě širší řidítka pro lepší ovladatelnost a odpružení pro větší pohodlí.

            0 0
            • TK75  

              No co ti na to mám říct…širší řidítka na sotolinu nepotřebuješ a ani poctivé odpružení

              Zato objem ano…

              0 0
              • JakeF  

                Nepotřebuješ… Ale ne všude je šotolina, občas narazíš na lesní cestu nebo lehkej trail, tak se přece nebudeš vracet.

                0 0
                • TK75  

                  Jasně…proto jsem taky nelenil a předběhl jsem dobu nákupem xc ht :-)

                  4 0
              • TheJD  

                0 0
          • Melvin  

            Já nevěřím, že ten aero rám má v porovnání k celku ve skutečnosti nějaký reálný přínos. A už vůbec né třeba na šotce s takovýma pláštěma.

            1 0
            • TK75  

              Ty to píšeš jak kdyby ta pneumatika nejela…zkus si někdy 38 mm Gravelking SK a 2,3" Fast Trak

              Já bych vsadil na FT kdekoliv …možná jen ten hladkej asfalt by byl lepší s Gravelkingama

              0 0
              • JakeF  

                Na 2.1" Fast Trak na obou kolech jsem objel Trilogy… A dneska je FT dokonce 2.3" gravel guma? :))

                Pak se div vtipům, že dnešní gravely jsou XCčka s pevnou vidlí :))

                3 0
                • Dejv0  

                  On to spíš myslel tak, že gumy jako FT, TB apod. jsou rychlejší jak většina gravel gum. :)

                  0 0
        • TK75  

          Je široká aby byla flaška v zákrytu a stejně tak navazovala plynule od přední široké pneumatiky

          0 0
          • Melvin  

            Jenže ten reálny přínos aero rámu bude na takovém kole v podstatě nulový. To má smysl u silničních kol, kde jsou rychlosti 40km/h a víc u profíku běžné. A i tak né všichni vozí aero rám.

            0 0
            • TK75  

              To si můžem leda myslet, ale reálně to vědí v 3T když to testujou…stejně jako jaký je přínos aero kokpitu na bajkách

              0 0
              • JakeF  

                V 3T testujou především jakej to má přínos na prodeje u obtloustlejch hobbíků :))

                4 0
                • TK75  

                  Tak pánové…tohle (ukazuje prstem na obtloustlého hobíka) to je naše dojná kráva…

                  Nejaké nápady?

                  Co teleskop?Strejda při sjezdu dosáhne do spodního úchopu…

                  Výborně, píšu si

                  :-D

                  4 0
                  • JakeF  

                    Bez legrace, podobná konverzace tam na 99 % proběhla. Na zbylý 1 % proběhne v nejbližších 2 letech.

                    0 0
                  • jeniiiik  

                    No a najednou se to buřtovi rozjede čtyřicítkou+ z kopce a je pro něj výhodné i to aero.

                    0 0
                    • kOmE  

                      Z kopce to nám buřtům jede výborně i bez aera, my potřebujeme jezdit rychleji do kopců.

                      1 0
              • Melvin  

                Aero kokpit na biku? Co jsem si všimnul, tak doba, kdy se skracovaly řidítka na biku na 48 cm, je dávno pryč. Teď každý vozí 720 a víc a i posed se za poslední roky spíš „narovnal“.

                0 0
                • TK75  

                  https://www.canyon.com/…9101612.html

                  Myslím tvarem…ne nějaký zkracování :-)

                  0 0
                  • Melvin  

                    Tak ten aero přínos, navíc na XC biku nemůže nikdo brát vážně. To jsou jen PR kecy. Tady vidím přínos o proti klasice, ten čistý vzhled a možná tuhost, či pohlcování vibrací, ale to jen hádám, bo jsem je nejezdil.

                    0 0
                    • TK75  

                      To není vynález reklamní agentury… používá to na závodech třeba Nino

                      Přínos? Netušim :-) ale je možný že to taky chci :-D

                      0 0
                      • JakeF  

                        Reklamní agentura není blbá, proto to dali na kolo Schurterovi. Přínos nulovej, ale proti srovnatelnýmu kombu představec + řidítka si můžeš naúčtovat 2× tolik. A navíc hobbíci místo levný výměny představce musí kupovat celý nový kombo :))

                        Ale vypadá to hezky, na XC si to možná i dám, až doladím posed :))

                        0 0
                        • TJK  

                          jednoznacne jsem pro ;)

                          0 0
                        • 01carbon  

                          nechce se mi to hledat, ale orig. kombo rodla+ predstavec delal nekdo (mcfk???) asi 130g a stalo to tusim okolo 15k Kc. Samotne mcfk rodla (120g) a predslavec (90g) cisla taham z derave stare hlavy, takze se klidne mohu plest

                          0 0
                          • Raf  

                            Gemini propus mají myslím 170 g a nic lehčího imho není. Cena 15k+

                            Top kombinace představec + rodla (extralite, darimo apod.) bude mít váhu podobnou, cenově spíš levnější.

                            Na fakt lehký kombo budeme muset ještě počkat :D

                            0 0
                      • Melvin  

                        Já též. Jsem se na to neměl dívat.

                        0 0
                    • Petrrrr  

                      Ten aero přínos je v tom, že na rovince se opřeš o ty zkosené plochy.

                      0 0
                  • jeniiiik  

                    Už se někde představily brzdové páky, kdy hadice povedou více k riditkum a tím se dříve schovají? Nebo to mají pořád v šuplíku. Na 23 už to má být na kolech…

                    0 0
                    • novas752  

                      Magura má takový koncept vnitřkem řidítek.

                      0 0
                      • jeniiiik  

                        Koncept vím. Myslím velcí hráči a reálné díly.

                        0 0
                        • TJK  

                          Trickstuff ma paky se spodnim vyvodem s s banjem udelane pro integraci rovnou do riditek

                          0 0
    • dtham  

      Nový Cannondale Topstone Carbon, jak s pevnou vidlí, tak s Lefty, pobere 700×45c nebo 27.5″ x 2.1″ a k tomu je možnost mít SmartSense.

      1 0
      • mantis  
        • šroubovací střed! Přepište dějiny cyklistiky, Cannondale přišel k rozumu a zahodil BB30 :D
        1 0
        • nooski  

          Ten uz byl u noveho Synapse. A bude toho vic ;-)

          1 1
          • JakeF  

            A Scalpel v nový barvě přijde kdy? :))

            0 0
            • Cryzyy  

              a nova barva ma resit praskani ? :o)

              0 0
            • McBlacky  

              To nechces ;)

              Tobe by se na lehci popojizdeni hodil Epic evo

              0 0
              • JakeF  

                Já chci rychlý do kopce, na popojíždění mám Enduro :))

                Epic je aktuálně v rozumný výbavě cenovka 200+, to je na můj očekávanej nájezd zbytečnej luxus.

                0 0
                • McBlacky  

                  Sis mel koupit ten Dekac za kilo ;)

                  Jinak dej tomu 2–3 roky a bude za dve kila srot na gx :/

                  0 0
                  • Bumblebeee  

                    https://www.specialized.com/…ert/p/175239?…

                    Tak tohle bych výbavově za dvě kila nazval šrotem :D

                    0 0
                    • TJK  

                      u kola za 2 kila bych si predstavoval cely na X01 a ne pulku na GX, zbytek mi prijde fajn.

                      0 0
                      • Bumblebeee  

                        SIDka by mohla být ULTIMATE, rodla karbonový…

                        Ale jo, na poměr cena/výkon jsou tu jiné značky

                        0 0
                        • TJK  

                          ano, roho sem si nevsiml, tak nejak sem to bral automaticky

                          0 0
                        • McBlacky  

                          Navic za xfusion sracka a ojeb kliky x1 coz je hlinikovej ingot :/ narozdil od x01 ;)

                          0 0
                        • tomxxx  

                          Co bys dělal na Evu s Ultimate? Tam mi přijde Select+ nejlepší co tam dát.

                          0 0
                          • Bumblebeee  

                            Minimálně by to vypadalo exklusivneji.

                            Rozhodně tam není Select+ kvůli funkci, ale kvůli nižší ceně

                            0 0
                            • JakeF  

                              RaceDay tlumič v trailový vidli bych nechtěl… Dělá se Ultimate bez něj?

                              0 0
                              • tomxxx  

                                On Ultimate bez Race Day je Select+, takže jo, dělá :D

                                Jen teda snobové musí oželet CNC korunku (která se mi sakra líbí)

                                0 0
                              • novas752  

                                Nedělá. Ultimate je s RD tlumičem. A Select+ je pouze OEM vidlice = nový kolo nebo bazar.

                                0 0
                            • tomxxx  

                              Se vším souhlas, že je to ojebaný kolo na komponentech a drahý, souhlas, ale zrovna ta select+ je za mě nejlepší SID.

                              0 0
                              • McBlacky  

                                Pokud ti neva vaha navic no. Ja v primem srovnani mel jen brain vs race day. Shanim select+ sida 120mm tak pak si udelam nazor.

                                0 0
                                • novas752  

                                  Brain sid funguje az když přestane Brain fungovat. Jinak je to neskutečně tupá vidlice. Kam se hrabe nějaký Recon Silver.

                                  0 0
                                  •  
                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                    0 2
                  • snas89  

                    Porad se jeste da.

                    0 0
                • Cryzyy  

                  A zvažoval jsi nějaký kompromis ? Já třeba loni neústupně trval na 2 flaškách, čím jsem si možnosti značně eliminoval už v základu. Následně byl zbytek nejom o ústupcích, nechtěl jsem Fox a mám na kole všechno mrdlací, co může být od Foxu. Mám to jenom na XT, co prej nefunguje. Malá říká, že je kolo růžové (barvu vidím jinak, ale s ženskou i když jenom pětiletou se o barvě dohadovat nebudu) a ještě mám kolo s geometrii na které se jezdit nedá o nedostatečném zdvihu ani nemluvě.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Já bych tu zas nechtěl zasírat novinkový vlákno výběrem mýho kola…

                    Situace je taková, že mám už nějakej pátek objednanýho Scalpela, protože se mi líbí a Carbon 2 je za rozumnou cenovku výbavou přesně jak bych to stavěl já – karbon kola a XTčko. No a hlavně se mi líbí nová Lefty :). Jen jsem si holt místo dostupnejch barev vybral novou, co měla teprve přijít, a tam jsme už dostupnost pořešili s nooskim v SZ (ještě jednou díky moc :))

                    0 0
      • MatS  

        Zajímavá věcička. Uměl bych si to představit i na MTB. Jen si neumím představit, jak dlouho trvá, než dosáhne požadovaného tlaku :-)

        0 0
        • Tecka  

          Dle těch dostupných popisů na webech to vypadá na dvě „bombičky“ přichycené na náboj a řízené ventily. Takže použití je limitováno objemem a maximálním možným tlakem těch nádobek na vzduch/plyn (čert ví, co v tom je). Na MTB by objem nádobek musel být pro nějaké opakovanější použítí asi daleko větší.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • snas89  

      Nove kotouce Glafet na mtb:

      https://mtbs.cz/…lnky-na-kolo#…

      Vypadaj zajimave.

      0 0
      • McBlacky  

        To je strasnej marketingovej blabol :/

        3 0
        • Markony  

          Al to pravě prodává –

          0 0
        • snas89  

          Tyhle kecy ma snad kazda vetsi firma.

          Spis me zajima, nakolik je to realita nebo nesmysl.

          0 0
          • McBlacky  

            Jasne, ale pokud jako server publikujes to co ti napise dodavatel, at to oznaci jako placenou reklamu. Me fakt nezajima cist x odstavcu uplnych slintu, abych se nedozvedel nic o produktu.

            3 0
            • snas89  

              Jo. To souhlas.

              0 0
            • tomxxx  

              Tak zase děláš, jak kdyby na MTBS o komponentech a kolech vznikaly jiné články než tyhle slinty.

              0 0
              • McBlacky  

                Ja uz tam chodim minimalne, tak me to asi vic prekvapuje. Galfer jako znacka je mi sympaticka

                0 0
                • tomxxx  

                  Já tam přestal chodit taky už před lety, právě z tohohle důvodu. V podstatě každý článek i tu největší hovadinu vychválí do nebes a polovina článků jsou PR žvásty. Dost podobné bylo i velo, když jsem ho přestal kupovat.

                  0 0
                  • novas752  

                    To je těžký no, co jinýho se dá napsat o plechovym kotouči kterej se ještě ani neprodavá. To by mohli dát fotku a tabulku cena/váha.

                    1 0
                    • tomxxx  

                      Otázka zní, proč psát o každý hovadině článek dlouhý asi jako když vyjde nová shimano sada.

                      1 0
                      • Cryzyy  

                        kdyz jsi placenej za kazdou normostranu, tak se nebudes okradat :)

                        2 0
          • Breakpain  

            Realita je taková, že od Hope a TRP seženeš tlustší kotouče 2,3mm vs 2,05mm (to je pro mě přínos, váha navíc je mi jedno) a Hope i TRP stojí 50% toho, co Galfer :-).

            Zrovna jsem to tu řešil s kámošem – který mě nato upozornil. Takže já osobně vezmu TRP :-) … vzal bych Hope, ale nebudu kupovat nové adaptéry ;-) …

            1 0
            • tomxxx  

              Tlustý kotouče ale budou opruz s novejma deskama, na nekterých brzdách, ne?

              0 0
              • Pepe72  

                To 100%

                0 0
              • Breakpain  

                Zatím jsem měl 2mm v Shimanu. Každopádně to mám do Hope brzd, takže těm to určitě vadit nebude.

                Jinak samozřejmě dobrá připomínka ;-) … nějaká nekompatibilita se určitě najde :-). Každopádně já klidně ojedu TRP kotouče na 2mm a pak budu přeprodávat jako bezpečný rozměr ;o) … jen se musí najít lidé co budou chtít 223 a 203mm :-).

                0 0
            • jeniiiik  

              I sram má tlusté kotouče. Zatím se mi válí v šuplíku.

              0 0
              • Breakpain  

                Záleží kolik, 2,3 je zatím nejvíc, co jsem našel

                0 0
                • suslos  

                  2 nebo 2,05 tuším. Mám je připravené až se pustím do servisu brzd :-D

                  0 0
        • tomxxx  

          Podobný marketingový bláboly jako na shimano – bláto ice tech kotouče.

          0 0
          • Atilla  

            A to je vozím k plné spokojenosti. A mám na nich tisíce metrů výškových dolů v Alpách

            2 0
            • JakeF  

              Taky nechapu, kde se ten hejt na ice tech porad bere… Asi jezdej ty lidi pekla co svet nevidel :))

              2 0
              • McBlacky  

                dva xt kousky jsem rozebral i ja s celkem nezajimavym najezdem bez hroceni, a to nejezdim ve srackach…

                Uz si to na kolo nedam jinak nez ze serie.

                0 0
                • snas89  

                  A jaký kotouče jezdíš teda?:)

                  0 0
                • JakeF  

                  Nevydrzi extra dlouho, to je fakt… Ale zase nestoji zadnou raketu a fungujou dobre.

                  I kdyz otazka ta vydrz, ono u nich to je poznat… Kolik mam sjety aktualni Sram netusim, mozna uz jsou taky daleko pres limit…

                  0 0
              • novas752  

                Oproti celoocelovym kotoučum vydržej prostě kulový. A pravě že málokdo jezdí takový pekla aby chlazený kotouče nutně potřeboval. Navíc jak se ten IceTech ohne tak je dost těžký je úplně dorovnat protože je to prostě jak plastelína, můžeš to naohejbat jak kráječ na pizzu.

                0 0
                • Atilla  

                  Ale prd. Vydrží to samé jako centerline. Jen jim asi vadí když brzdová pořád.

                  0 0
                • JakeF  

                  Ja je nikdy rovnat nemusel… A vozil jsem jich nekolik setu na XC i na EN.

                  Jeden jsem teda ohnul na totalku, ale to sel pri padu na kamen.

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Vozím je už asi 10 let (nebo nevim přesně jak dlouho) na všech svojich kolech a za těch 10 let jsem je nemusel rovnat ani jednou ani jeden kus. Právě proto, že jsou měkčí, tak se srovnají vždy samovolně za jízdy. Tedy pokud to není nějaké velké ohnutí třeba pádem. Pointa je právě vůbec na ně nesahat, i když zrovna vidím nějaké nepatrné ohnutí. Ručním rovnáním to jde opravdu blbě a většinou se to jen zhorší (rovnal jsem zatím jen pár kousků na cizích kolech, kde na to někdo sahal a zbytečně to ohnul, i když na to nebylo potřeba sahat a osvědčilo se mi to rovnat jen přes hadr rukou a nebrat na to rovnák na kotouče, který jsem jinak vždy používal u celoocelových).

                  Oproti tomu jakýkoliv jiný kotouč, co jsem předtím kdy vozil, tak jsem musel cca 2× ročně rovnat.

                  Chlazení není vůbec špatné, protože pak nemám problém ani na kole, kde mám jen 180/160 + organiky. A nemusím tak vozit vždy sintry. Organiky mají pro mě příjemnější projev a ne vždy potřebuju, aby to více brzdilo (aktutálně i na éčku vozím organiky, protože tam mám čtyřpístky a 203mm kotouče, sintry jsem tam zkusil a sedí mi to více na organikách, i tak to brzdí až až při mojí váze).

                  A pak nemají tendence cinkat na asfaltu od vzorku pláště. To bylo u některých celoocelových při přejezdech dost nepříjemné, zvlášť když to náhodou vyšlo právě na rychlost, kterou často přejezdy jezdím.

                  1 0
                  • DaD  

                    Přesně tak. Navíc při použití rovnáku na kotouče hrozí u Ice Tech zmačnutí brzdové plochy. Ty ocelové šlupky po stranách extra velký tlak při rovnání nezkousnou a jsou tam potom důlky. Já, když je musím rovnat, tak jedině za vzpěry.

                    0 0
                  • grafik  

                    Přečetl jsi mi myšlenky.

                    0 0
              • kOmE  

                Kolem mě to lidí chválí, já je mám jen na xccku

                0 0
            • tomxxx  

              Mám je na silnici, na biku a furt škrtaly od první chvíle. Vzdycky chvilku držej, když je srovnám a pak se zase zkroutěj. Jsou měkký díky té vrstvené konstrukci. Pak už jsem si dělal značku a ony se vždycky zkroutěj na stejném místě. Sram centerline mi tohle nedělá a když ho srovnám, drží srovnanej.

              Navíc mi prostě nepřijde, že by icentech brzdily lépe.

              Kamarád stavěl silnici na shimanu a říkám mu, vykašli se na Shimano kotouče… nevěřil mi a teď je taky naštvanej. Navíc zas tak levný nejsou. Možná je to tím, že silniční sady a XTR brzdy mají menší mezeru na deskách než ostatní shimana, takže to vadí víc a vás ostatní tenhle bullshit nevysírá.

              0 0
              • MlokCZ  

                Problém je právě v tom, že jsi je rovnal a nenechal srovnat samovolně. Ručním rovnáním právě téměř vždy ten problém vznikne, protože při tom se ohnou více než jen to mírné zvlnění někdy při náročnějším brždění.

                Brzdit lépe nebrzdí, to je srovnatelné s každým jiným slušným kotoučem. Ale chladí se opravdu dobře.

                0 0
                • tomxxx  

                  To je pak těžký, když ta měkká jebka furt škrtá. Taktiku nechat bejt jsem vydržel celkem dlouho a pak to na biku vzdal.

                  Na silnici na to nesahám a žije si to vlastním životem. Chvíli škrtá, chvíli ne. Sere mě to slušně, ale už neřeším.

                  0 0
                  • Pepe72  

                    Škrtání je ,,mozkový ojeb,, zkus 2mm kotouč na bajk. S bolavým ramenem jsem musel furt brzdit při sjezdu, dost jsem je pálil a necinkají.

                    0 0
                • wilda81  

                  Už jsem to tu psal v minulosti. Ice tech kotouč s chladičem se teplem ohýbá k jedné straně. Po delším sjezdu skoro vždy brzdy škrtají a po vychladnutí se srovnájí. To ohýbání teplem ale způsobí, že se časem vysunou nestejnoměrně pístky a po nějakém čase brzdy škrtají i po vychladnutí. Je třeba pak srovnat pístky a je zase nějaký čas klid. S jinými kotouči ten problém nemám.

                  0 0
                  • krabica  

                    Jj, mám stejné zkušenosti a když je člověk permanentní brzdič, tak je celkem snadno spálí… :-)

                    https://www.bike-forum.cz/…-ice-tech-ko

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    To nemohu potvrdit, chová se mi to v podstatě úplně opačně.

                    Souhlasím s první částí, teplem se na chvíli lehce zkroutit mohou a pak si párkrát škrtnou. Ale ne už s tou druhou částí.

                    Za těch mnoho let, co všechny možný Shimano brzdy s ICE tech kotouči vozím si nemohu vzpomenout ani na jeden případ, kdy jsem šteloval třmen jindy než při výměně desek. A i při té výměně ho nemusím štelovat skoro nikdy.

                    A chová se mi to vlastně úplně opačně. Když někdy po výměně desek není třmen úplně perfetkně (protože jsem jen vyměnil desky a ani se neobtěžoval to seřizovat), tak po nějakém čase brždění se to naopak dostane do perfektně vystředěné polohy.

                    Tedy naopak pístky se v průběhu sjíždění desek vysunutí (případně nerovnoměrně) do ideální pozice.

                    A samozřejmě posuzuju stav na zatíženém kole. U zadního kola se mi i s pevnou osou kotouč vůči třmenu po zatížení malinko pohne. A může se tak stát, že na nezatíženém kole to může už být na hranici škrtání o vnější desku.

                    1 0
      • suslos  

        Někde jsem četl, ze 203mm má stát 90€ :-D v tyhle ceně bych beztak Koukal úplně jinde :)

        2 0
        • nomecz  

          90E ? To je kotouc na auto ?

          0 0
        • tomxxx  

          Já bych koukal jinde a za méně. Drahý jsou jen kotouče s unašečem a pokud nemáš CL, tak v nich přestávám vidět funkční smysl, hlavně u malejch 160 a 180.

          0 0
        • goofy  

          Vzhledově jsou zajímavé, marketingové bláboly neřeším, ale jestli budou stát 90E, tak to je dobrý úlet… :-D

          1 0
          • Pepe72  

            +1

            0 0
          • Cryzyy  

            asi jim ze článku vypadlo, že ke kotoučům máš dostávat zadarmo i destičky do konce životnosti kotouče

            0 0
          • novas752  

            Pozor, to je bez DPH. I s nim to vyjde na krásných cca 2650,– :-)

            0 0
            • TJK  

              treba je to cena za par :-D

              0 0
              • McBlacky  

                Nn to je cena vcetne certifikatu nejvetsi jitrnice pro kupujiciho.

                3 0
              • tomxxx  

                Za pár myšleno za několik?

                0 0
              • R-A-D-I-U-S  

                Jestli je to cena za pár, tak budiž. 2× HOPE výjde taky za trojku.

                0 0
                • Georrge  

                  A jeden ventilovaný Hope kotouč vyjde dokonce ještě dráž (3100Kč). Ale u toho bych tipl, že bude chladit ještě lépe, než ten Galfer :)

                  0 0
                  • TK75  

                    Ke Galferu ale dostaneš samolepku… :-D

                    2 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                  • suslos  

                    Jenže tady je ta cena aspoň vidět, to není proste “obyc” kotouc

                    2 1
      • grafik  

        Krásný bike, dal bych mu oranžovou foxku a jedem závodit.

        0 0
        • Bumblebeee  

          Má přijít i model 900 s podobným designem rámu akorát s vyšší výbavou… GX/AXS GX + Crossmax/Reynolds carbon kola…

          0 0
          • snas89  

            Kdybych shanel ht, tak bych sel klidne do te race verze s xx1. Dala se sehnat docela lehce.

            0 0
            • Bumblebeee  

              Jo, jsou pořád skladem. Myslel jsem, že budou všechny velikosti pryč 30 min po spuštění předobjednávky… Ale pořád jich tam je dost.

              Ono to není cenově zas tak výhodný, jako limity roky před tím.

              0 0
              • McBlacky  

                Vyhodny to je dost, akorat uz to je ranec penez a lidi za kilo plus chtej spis znacku nez supermarket

                1 0
                • Bumblebeee  

                  Někdo to tady vypisoval… Otázka je, zda chceš mít na kole třeba takový brzdy, který to kolo prodrazujou, ale reálně by tam pasovaly a stačily XT úplně vpohode.

                  Výhodný to je z hlediska komponent, který nejsou normálně k mání :-)

                  Ale jak píšeš, někdo ozeli výbavu na úkor lepší znacky rámu.. Když kouknu na Exceed za 97k tuším, tak ten má kromě elektriky všechno. Akorat není dostupný

                  0 0
                  • jonti  

                    Pro me je taky dulezite, ze Rockrider ma mit HA 68 a Exceed 69 a hmotnostne by ten ram Race 900 mel byt srovnatelny s SLX verzi, ktera je taky docela draha.

                    0 0
                    • JakeF  

                      Ten ram je lehkej, ale na svoje jezdeni bych mu neveril… Ale pro pritelkyni na jezdeni kolem vody slouzi dobre :)

                      0 0
                    • tomxxx  

                      K cemu je ti na takovym HT hlavovka 68? U XC fulla to chápu.

                      0 0
                      • TK75  

                        Naopak u fulla se geo tolik nemění když jde do sagu předek ale i zadní stavba.....u har­dtailu jde jen předek takže 68 statický ti při nasednutí a sagu hodí skoro 70° a s tím se jede.

                        0 0
                        • tomxxx  

                          Otázka stále stejná, k čemu mi to na HT je, asi si to nikdo nebude kupovat primárně na trailové blbnutí, pokud teda není extra oldschool.

                          0 0
                          • novas752  

                            Mám na HT 64° a je to bezva. :-)

                            0 0
                            • tomxxx  

                              A je to taky XC karbonová raketa na XX1?

                              0 0
                              • novas752  

                                Jasně že neni, ale úhel hlavy ovlivní schopnosti kola fakt hodně, takže pkkud si na tom někdo prostě chce z kooce občas pustit uzdu trochu víc tak ten menší úhel využije.

                                Mam 140 zdvih a prudký technicky věci se mi na tom jezdí líp než na kámošově kole s vidlicí 160 a hlavou 67.

                                0 0
                            • TK75  

                              Viď…já má teď 64,5 a je to opravdu paráda :-D

                              0 0
                          • TK75  

                            Aha ..tak když to bereš takhle, tak to si v tomhle rozumět nebudeme…ale chápu tě :-D

                            Já to naopak beru, že hardtail je zábavnej a s dobrou geo taky pěkně schopnej a není důvod mít špatnou geo jen proto že nemám vzadu tlumič

                            1 0
                            • tomxxx  

                              Nemluvím o HT obecně, ale o tomhle konkrétním – ostrý XC s XX1 a 100 sidem v karbonu.

                              0 0
                          • jonti  

                            Moje predstava je, ze to pojede super rychle do kopce (Ve srovnani s 13,5kg Sparkem) a z kopce to pojede na hladkych trailech taky velmi dobre. Predpokladam xc gumy 2,35 nebo 2,4.

                            A na zavodech to nebude brzda.

                            Dilema je, jestli dat kola rovnou na bazar. Ta hmotnost pres 1600g se mi moc nelibi, ale zas kdybych ho chtel treba po sezone prodat, pujde to lip v originalnim osazeni.

                            0 0
                            • novas752  

                              Na kole co je z kopce docela schopný neni moc dobrý gramařit na výpletech, specialně na tom zadnim ne.

                              0 0
                              • jonti  

                                Mas pravdu, vcera jsem byl na kole s klukem co mel 30mm kola okolo 1080g a jezdil z kopce docela ostre. Musim se drzet u zeme :)

                                0 0
                            • tomxxx  

                              Já nevim, mně přijde HT na závodech jako hrozná brzda, hlavně když se jedou nějaký udrncaný polňačky, kořeny a podobný bordel. Ve sjezdu je to skoro jedno, tam by mě s teleskopem nic moc nelimitovalo, krom toho, že zadní kolo dostane větší čoud. Tys býval v technice ale lepší.

                              0 0
                              • DaD  

                                Ale silnice mu moc nešla. Vždy, když jel se mnou, tak si rozbil hubu. Viď, jonti? :D

                                0 0
                                • jonti  

                                  To mas pravdu :D.

                                  Byl jsem hloupy a nesel na fitting. Mi trvalo hodne dlouho zjistit, ze prave dlouhy predstavec 13cm a –17 mi to kolo zklidni, abych mel nizsi teziste a kolo lip ovladal.

                                  0 0
                                • McBlacky  

                                  ty nejsi měřítko :) se často vyndáš i sám, páč jezdíš fakt hranu. Myšleno, že tam vždycky máš dost % kdy to nemusí vyjít. Což teda je svým způsobem hodně odvážný a na srdíčko.

                                  0 0
                              • grafik  

                                Tak brzda na úsecích jak popisuješ HT samozřejmě je. A je to o nervy. Typicky koňské cesty. Ale asi se to nedá tak pausalizovat … výhody fulla jsou jasný, ale pro HT je údržba, míň mechaniky, atd. Mít možnost fulla na závody proč ne, ale živit tolik kol bych nechtěl. Full pro jezdce v první polovině výsledkovky ok, ostatní ať si jezdí na čem chtějí a na co mají prostředky/misto atd … sám jezdim HT, o fullu jsem někdy neuvažoval : )

                                Otázka je kdyby mi někdo nabídl jet etapák, tak to by byla jiná, ale k nám na Moravu na cyklostezky HT stačí : )

                                0 0
                            • Bumblebeee  

                              Tyhle kola máme doma už třetím rokem na loňské limitce Ltd940 a jsou bezproblémová. Zažily vodu, sůl, bahno… Vše ok.

                              Ale za 20–22k je prodas a za stejnou cenu si můžeš nechat zaplest kola s váhou 1400g.

                              0 0
                            • snas89  

                              1600 je podle me ok. Odolny dobry zaplety stejne budou okolo 1500. Ty ve vaze 1300 vidam na zavodech az moc casto rozstipany…

                              A kvuli 100 gr bych asi novy zaplety neresil.

                              0 0
                      • jonti  

                        Vetsinu vyjizdek koncim flow trailem nebo tezsim rozbitym trailem, kde me soucasne HT bez teleskopu (Spesl Epic HT 2019) velmi omezovalo. Vyhovuje mi kdyz je predni kolo prede mnou a cele kolo je delsi a stabilnejsi.

                        0 0
                        • tomxxx  

                          Ty už nemáš žádného fulla?

                          0 0
                          • jonti  

                            To je prave ten problem, ze mam docela schopneho fulla Scott Spark 130/120mm, na kterem jezdim 90% casu. A potom kdyz mam na zavody nebo rychlejsi min terenni jezdeni presednout na old school HT, tak trpim. Taky jsem si az ted uvedomil, ze posledni dve xc kola jsem mel vzit vetsi velikost, XL od treku i speslu mi sedi na 187cm lip.

                            0 0
                            • tomxxx  

                              Vše prodej a kup moderní XC nebo Trail bike. Z kopce schopné jak ten spark a do kopce lehké. Pak už můžeš maximálně měnit jen záplety s trailovým a závodním obutím.

                              To si asi nechtěl slyšet :)

                              Já příštím kolem takovou cestou asi půjdu, možná teda budu ještě furt gramařit na 32 vidlici, ale kdybych vážil jako normální člověk a né jako ženská, už si 34/35 vidli koupím dávno.

                              0 0
                • snas89  

                  Tak…pri vyberech kola tady porad pul bf krici, jsk jsou dulezity komponenty a ze hlavne cena vykon, takze logicky spesl, treky a cannony nebrat…:)

                  No i tak jsem prekvapenej, neni to sice deal stoleti…ale v dnesni dobe super cena a jsou skladem. Kdo zvas to ma?:)

                  0 0
                  • Bumblebeee  

                    Skladem jo, ale dodání v srpnu… Možná

                    0 0
                  • McBlacky  

                    Jasne ale ja to vidim i z druhy strany. Lidi co jsou do shopu uvalit 100–300tkc tak velmi casto komponenty neresi a az prodavac je nasmeruje na to co “potrebuji”. BF je malinky vzorek. Ve finale tady je skutecne aktivnich par nizsich stovek lidi. Z hlediska trhu zanedbatelne

                    0 0
              • Pepe72  

                Asi to bude i tou válkou.

                0 0
              • Pnov  

                https://www.newbike.cz/…m-red/d14320

                Nic podobněji vybaveného té limitce z Decathlonu jsem nenašel. Už se na ni těším.

                0 0
          • jonti  

            U modelu 900 ma byt trochu jiny ram. Mam to lepsi kolo objednane, ale porad trochu resim, jestli to je dobra volba. XX1 AXS je fajn, ale zbytecne to kolo prodrazuje a kola od Reynoldsu asi budou drzaky, ale taky tezitka. Brzdy neznam,ale nelibi se mi, ze jsou na brzdovku.

            0 0
    • tomxxx  

      Mně to vychází 75 osazení na koloshopu (s XT brzdama) + řidítka, představec, sedlo, sedlovka (10 tis ať nežeru) + záplety – na DT 350 a nextie zapleteš za dvacku něco v klidu. Furt nemám rám a jsem na ceně dekáče.

      Kdo chce celé kolo, je to dobré, kdo chce pak prodávat rám, tak se podle mě vyplatí nakoupit někde v německu za lepší ceny než koloshop. Kdo je shánšlivý na „nové“ věci na bazaru, něco doma už má z jiného kola atd., tak se to nevyplatí. A to furt nemluvím o tom, že se to kolo dá postavit rozumněji – bez axs.

      Sorry, špatně zařazeno, patří pod jontiho.

      0 0
      • jonti  

        Vezmu priblizne ceny z R2, i nedostupne polozky, v EUR

        sada XX1 AXS 1600

        brzdy a kotouce XT 320

        vidle 720

        kokpit, sedlovka, sedlo 400

        kola a gumy 900

        hlavove slozeni 50

        v souctu 3990

        Plus ram minimalne 1200.

        Usetrit by slo jedine kdybych vzal X01, ale stejne to vic nez 500 EUR rozdil nebude.

        0 0
      • Pnov  

        Tady se o nějakou kalkulaci pokoušeli nějací Španělé: https://esmtb.com/…eam-edition/

        Některé věci mají trochu přestřelené, každopádně to beru tak, že minimálně ten rám mám zadarmo.

        0 0
        • Bumblebeee  

          To asi jo. Ale koupit to a prodat na díly se skoro nevyplatí. Novou věc sundanou z kola prodas tak za 85% ceny z koloshopu.

          0 0
    • tomxxx  

      Už je to starší. Nový Canyon Lux

      https://en.brujulabike.com/…3-prototype/

      3 0
    • Kaire  

      Sram v patkách asi nevidí budoucnost.

      0 0
      • Georrge  

        Asi už to došlo tak daleko, že se klasické patky moc kroutí a blbě to řadí :)

        1 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Kaire  

          Asi jo… Navíc jestli budou chtít přidat teoreticky pastorek, tak se nároky na přesnost zase zvednou. Z těch fotek nedopočítám kolik je tam převodů.

          0 0
      • žvejk  

        Asi je potřeba lámat a ohybat přehazky místo pátek…

        8 0
        • Markony  

          Mam obavy že zbytek se začne opičit .

          0 0
        • Georrge  

          Zákazníci Sramu mají peněz asi dost :) nebo si to nejspíše myslí vedení Sramu :D

          0 0
      • tomxxx  

        Ten kus hazky je vyměnitelný.

        0 0
        • JachymP  

          Takže patka co nejde srovnat.

          0 0
          • tomxxx  

            Tak furt tu nikdo neříká, že si musíme kupovat každou kravinu co vymyslí.

            1 0
          • Kaire  

            no ona ani ta UDH nejde moc rovnat. Ráda takhle praská :D.

            0 0
          • novas752  

            Dneska spoustq patek nejde srovnat. Buď se ani neohnou nebo hned rupnou. Včera jsem měl kolo, přehazka na sračku, vyčesaná polovina výpletu a s patkou to ani nehlo.

            0 0
            • McBlacky  

              Pro 12s systemy moc nekde to delat jinak. Jak das mekkou patku tak to za chvili neradi.

              1 0
              • novas752  

                To je taky pravda no.

                1 0
              • JakeF  

                Já letos objevil, že 12s systémy dělá i nějaká japonská značka rybářskejch nástrojů a narozdíl od Sramu jim to funguje :))

                1 0
                • McBlacky  

                  I s ohnutou patkou jo?

                  0 0
                  • JakeF  

                    Zas tak daleko bych nešel… Ale narozdíl od Sramu to solidně řadí aspoň s rovnou :))

                    1 0
                • novas752  

                  Jo jo, akorát praskaj pružinky v páčkách a přehazky maj životnost asi tak 350h ježdění.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    1 0
                  • Georrge  

                    Tahle věta je jak vytržená z nějaké místní diskuze o Sram přehazovačkách nižších řad :) možná až na ty pružinky… no je vtipné, jak problematické ty 12s přehazovačky jsou, zvlášť při pohledu na jejich hmotnosti. Ale velrybožrouti to alespoň mají za rozumnou cenu (včetně kazet).

                    0 0
                    • JachymP  

                      Kazeta z jednoho kusu je překrásný výrobek. Hmotnost je obdivuhodná u X01. Cena je samozřejmě mimo, to souhlasím.

                      0 0
                      • Georrge  

                        Krásný výrobek to bezesporu je, ve vitrínce vyniká :) na kole je to ale horší… taková kazeta je zbytečně drahá a není o moc lehčí, než kazety nýtované s hliníkovým unašečem. Dělená nýtovaná kazeta navíc umožňuje výměnu pouze nejmenších pastorků, tím se životnost celé kazety značně prodlužuje. 12sp kazety od Shimana takový princip umožňují, kazety od Sramu ne… jen nevím, jak je to dnes s dostupností těch nejmenších pastorků na výměnu. Vím že Sunrace něco mělo, ale už jsem se dlouho nedíval jestli to jde sehnat a za kolik.

                        0 1
                        • tomxxx  

                          Kdo kdy naposledy měnil jen některé pastorky, i když to šlo. Ojeté jsou pak i ty nejlehčí hliníkové pastorky a už se to vůbec nevyplatí řešit.

                          0 0
                        • jeniiiik  

                          Nejsou snad v celé Evropě. Mám asi pět kazet kde ten spodek potřebuju nový a prd.

                          0 0
            • Georrge  

              Tak to je super :)

              Možná se začnou dělat ochranné rámy okolo přehazovaček :D

              0 0
              • lubosalbi  

                To už tu přeci tak před 30 lety bylo :-)

                Ale koukám, že ty si to asi nemůžeš pamatovat :-D

                0 0
                • Georrge  

                  Nepamatuju :) ale koukám že přísloví „všechno už tu bylo“ funguje i zde :D

                  0 0
        • Kaire  

          Prolis na rámu bude nejspíš totožný s prolisem pro UDH. Akorát bude jinak vyřešený závit pro samotnou osu a ten šroub bude muset být delší, aby držel přehazovačku z vnější strany.

          0 0
        • Georrge  

          Vyměnitelný možná bude, ale vypadá dost složitě a bude drahý. A ačkoli je dost odlehčený, vypadá podstatně pevněji, než současné patky, takže je otázka jestli případnou nehodu přežije zbytek přehazovačky.

          0 0
          • tomxxx  

            To je úplně stejný problém současných patek – třeba ta UDH.

            0 0
      • Raf  

        Nemůže to být i tím, že AXS hazky při nárazu uhnou = už teď tam je patka vlastně k ničemu, na ni tlak nebude a je to vlastně „kurvítko“ :)

        0 0
      • goofy  

        Ten pokrok, kde se to zastaví…

        Takže nejdřív vymyslí univerzální parku, aby pak řekli, že je to stejně slepá vývojová ulička, a vymyslí patku v celku s přehazkou… No paráda. Ten jenom patřičně přitlačit na ceně přehazek!

        2 0
        • Radek Broz  

          Buď rád, že na to neudělaj nějakej novej hyperboost rozměr osy:)

          1 0
        • tomxxx  

          S tou univerzální patkou jsem byl úplně v klidu, tyhle pokusy už měl syntace a další. Nikdy se to moc nechytlo.

          Největší komedie je Boost přední, aby pak udělali step cast a rock shox to okopčil taky.

          0 0
          • lubosalbi  

            Myslím, že patka UDH se celkem chytla, většina nových modelů kol to má

            1 0
          • novas752  

            UDH patka se prosadila daleko více než jakékoliv jiné pokusy. A přesně to ve Sramu potřebovali protože si tim předem udělali hromady ramů kam ty nové přehazky půjdou dat jako „upgrade“.

            0 0
      • jeniiiik  

        Pojištění sportovní výbavy od Kooperativy dává pomalu větší a větší smysl. :D Tohle urvat s XX1 AXS.

        0 0
        • snas89  

          Ja to pohosteni zrovna porizoval.

          Myslim, ze se vyplati.

          Pri mym stesti jsemschopnej ****** hodne:)

          0 0
      • novas752  

        Zase to dává větší smysl než jejich „velmi nenápadná“ barvičkama eloxovaná verze pod košík.

        1 0
        • krabica  

          By mně zajímalo, kolik to vydrží, když prorazíš plášť někde v bikeparku… Na turistické ježdění to asi bude OK.

          0 0
          • MatS  

            Taky mne to hned napadlo, co se stane, když to flákneš v tom místě na placku, jestli to nerupne celé.

            0 0
            • snas89  

              Tak zase…

              Dozadu to dávat nebudeš. Jen dopředu (teda aspoň já bych to dozadu nedal), tím snad nějaký riziko rozbití pokreješ.

              Jaký vliv bude mít ta hmotnost na ventilku na ovládání a rotaci?

              Jinak rozhodně lepší, než to inzerovat pod košíkem:)

              0 0
      • berczo  

        někdo nějaké informace, za jak dlouho po 1040 se má zjevit 840/540?

        0 0
    • xtonda  

      1.6. Shimano vydalo specifikace pro léta 2022–2023

      https://productinfo.shimano.com

      Jedna věc co mě zaujala je nová kazeta v 8 sp sadě s rozsahem 11–40 a k tomu odpovídající přehazovačka. Je to zamýšleno do kombinace s klikami 36–22 nebo 46–30.

      Ve variantě 36–22 to má rozsah velmi příjemných 595 % a šikovně lehký převod 22/40. Jen poněkud nechápu proč tohle nacpali pouze do 8sp sady.

      0 0
      • novas752  

        9spd se teď osazuje hodně málo, možná proto. Na hodně levný kola se dává 3×8, a pak už se to dost tlačí na 2×10 nebo 1×10 Deore. Takže o 9 asi neni moc velký zájem výrobců a tak to neřešili, stejně vůbec nestíhaj vyrábět. Problém s 3×8 při dnešnim trendu 2,3" plášťů i na levných mtb kolech pořešili 2×8 s větší kazetou, navíc je to pro uživatele jednodušší na ovládání. S těma většíma klikama to asi půjde na krosový, městský kola a gravely.

        0 0
        • krabica  

          Mně přijde, že už toho mají nějak moc a je v tom bordel… :-)

          1 0
          • novas752  

            Je no, ale to se tak nabaluje už docela dlouho. Třeba to 10/11spd Deore postavené z 12spd „technologie“ je lepší než starý „lepší“ 10spd řady.

            0 0
        • xtonda  

          Neznám ceny pro výrobce, ale přijde mi, že mezi 8 a 9 sp. není až takový rozdíl, takže když bych chtěl něco levnějšího bral bych 9sp. Desítka je minimálně Deore a tam je cenový rozdíl už celkem výrazný.

          Bohužel je to stará koncepce double servo se vstupem bowdenu zezadu.

          Kazeta má lepší odstupňování než stejný rozsah od Sunrace, Shimano se nebojí lichých počtů zubů na pastorcích.

          0 0
          • nooski  

            Shimano bude mit novou radu jednorychlostnich levnych sad CUES.

            0 0
            • xtonda  

              Bylo by nějaké podrobnější info, případně kdy s tím vylezou?

              0 0
    • jkcz  

      Sodoma gomora, otevřu nové 53×11 a tam je přes dva listy reklama na Colnago C68, na Dura Ace prosím pěkně. :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.