Jakou nejvhodnější odpruženou vidli do 5 – 6 000 Kč pro 55 kg osůbku jezdící na 16" Luciferovi lehčím terénem?
Jakou nejvhodnější odpruženou vidli do 5 – 6 000 Kč pro 55 kg osůbku jezdící na 16" Luciferovi lehčím terénem?
Anketa: Co bude nejlepší?
Já ti dám jetou šunku!!!! :-D
já mám taky jetou šunku a je super! Nebála bych se, hlavně pokud je to pod dozorem Pavla
Jenomže já tomu nerozumím.
No a já už vůbec ne.
Vy jste dvojka :-) Řeknu Tomovi ať se po nečem poohlídne, zda něco slušného někde najde
Ač pevná karbonová trochu pruží, jsem neustále obklopována nechápajícím okolím… a tak přemýšlím, jestli jít do odpružený nebo ji aspoň vyzkoušet??? (babo raď)
Na to kolo a hmotnost bych dal nějakou lehkoučkou vidli, klidně starší (skareb, R7, sid, axon)
Na HT mám nevytuněnou MZ Comp, z pohledu ladičů naprosto šílená vidle, ale nějak mám pocit, že na pevňáku by se ta vidle neměla až tak přeceňovat, zvláště pokud nejezdíš kudlu v těžkým terénu.
Pohodlí to až tolik nepřidá, líp to brzí a bere otřesy na ruce, ale nohy a zadek to stejně odnesou…
Má přítelkyně má vidli Epicon a pruží skvěle už 2 roky..
Ten je ale upravený, ne?
není na ní od novoty šáhnuto..
reference: http://www.bike-forum.cz/…a-spica.html#…
…nějakýho Sida ?
Jo,jo za 5–6 litrů bych ho bral.
Jeden postarsi model se zrovna dnes prodal na aukru.
Do té bych 100% nešel, protože byla „Velice málo jetá 50kg holkou“ :-D
Prodavajici je solidni a duveryhodny prodejce, takze bych se v tomto smeru nebal.
Já jen, že když vidím „Velice málo jetá 50kg holkou“, tak zbystřím. Do jeté já bych stejně nešel, protože vidlím nerozumím. Mirka to sice vidí jinak, ale ta anketa taky něco vypovídá, tak snad nad tím ještě podumá.
7 let stará, z toho 6 let ležela na půdě a poslední rok velice málo ježděná 50Kg holkou – he.. hehe… muhahahahaha 8-D
Tu mají dokonce 45 kg dívku …
tu prodava tinktink a taky neni duvod neverit.
Ta vypadá sice zajímavě, ale ten zdvih by Lucifera asi otočil na záda :-D
Hele ta dívčina nemá ani těch 45kg, to má s batohem, tak co mám dělat…moja totéž, taky prodávám její vidlici a má 55kg…jako co, ty vidle za celou sezonu nedostaly takovou cocku jako po jedne vyjizdce pod nakym 100kg typem, tak je nutny to tam zminit…ze to vypada usmevne je druha vec, ale kdybych chtel kecat, tak tam nedavam tolik detailu :) Btw ta FOXka je taky po tuningu :)
Serizly pruziny a poradne utazeny tlumeni? :-)
Týýýý seš prase :o)
hm, a ty poškozené vnitřní nohy paráda.. Nechápu jak to někdo může prodávat..
Na původní příspěvek: BTW, jestli na test, tak novej EPICON za 2,5k (se zárukou) nebo za podobnou cenu starší Marzocchi (Z4 % spol, výroba šišatých kol :) – vhodná na lazení progresivity pomocí výšky hladiny oleje a tvrdosti kombinací pružiny / vzduchu.. Na vyzkoušení podle mě ideál.. Další výhoda je možnost výměny kluzných pozder v domácích podmínkách, téměř bez nářadí :)
regards, KTX@
tomu rikas poskozene nohy? Nema to vubec na nic vliv a navic na to poctive upozornuje. Takze je na uvazeni pripadneho kupujiciho, zda mu to vadi nebo ne.
upozorňuje to se ctí.
Podle mě je to neodstranitelná závada a jestli to má vliv na funkci si odpověz sám, jestli by sis takovou vidlici koupil..
Kdybych shanel 140mm vidli tak tohle je jedna z nejlepsich nabidek, je jedna z nejlehcich, citlivejsi nez vetsina pruzinovejch Marzoch a navic nema parodii na tlumic jako vetsina 140mm vidli. Lehky skrabnuti vnitrnich nohou by byla pro me skoro vyhoda, protoze uz jsou skrable, takze uz nehrozi to, ze bych si nadaval do kretenu ze sem kolo blbe oprel. Srabanec na vnitrnich nohou ma vliv tak maximalne na funkci rostlinare.
„Lehky skrabnuti vnitrnich nohou by byla pro me skoro vyhoda“
Tak to už raději nic nepíšu :D
Já se těším, až budu jednou prodávat toho epicona, co má moje milá na kole. Protože část toho inzerátu už jsi mi napsal :)
jj já taky…
Je na prodej?
no to bohužel není… letos v květnu dovezená z Olomouce, nechtělo se mi moc shánět novýho Sida na véčka a ještě se zdvihem 80 mm, zdvih 100 mm by asi hned musel beztak putovat do servisu na snížení :(
Jsi asi jedna z mála, kdo ještě jezdí s takovým malým zdvihem. Teď jsem si nechal namontovat na kola Sida 2009 80 mm, tak to chci aspoň vyzkoušet – než si ho nechám předělat na rozumných 100:-)
Teda to je skoro jako škatulkování – „ty máš jenom 80tku? Styď se …“ Jde o styl jizdy, o geometrii …
Mám 80tku, nestydím se na ní a dávám na ně takové prasárny, které nedávaj ani kluci na 120/120 ;-) Nemám se teda za co stydět ;-P
BTW – nemám problém to dát ani na pevné :-)
Nechci ti kazit sebevědomí, ale spíš ti kluci by se měli nad sebou zamyslet :-)
zamýšlí se tak, že radši jedou za mnou aby věděli kudy :-) To mi nevadí. Věta „Když to nedá Jitka, tak se nemusím snažit“ mě dostatečně hřeje :-)
to je výmluva, chtěj se jen koukat na zadek…
nesmíš tak nahlas, ještě kluci budou mít doma problém :-))
Tiez by som radsej ozelel dobry zjazdik a isiel za tebou :-)
len dufam, ze to necita Hotnetka :-D
styd se, kdo neumi ovladat 180mm aktivniho zdvihu je zabar:-)
Stydím, neumím to ovládat, přiznávám, ještě jsem na tom řádně neseděla :-(
Mně to přišlo jako decentní vidlice;-)
Myslel jsem to spíš obráceně: moje technika je dost špatná, takže se mi spíš hodil trochu větší zdvih. Spíš za tu špatnou techniku bych se tedy měl stydět:-)
A když to ještě trochu obrátím. Z vysokozdvižného fulla (Merida AM) přecházím na nížší zdvihy (Scott Spark) mimojiné i proto, že ani na té meridě jsem těžší věci prostě nedával. Musel jsem se pak stydět za to, že mám takové terénní kolo a neprojedu s ním těžším terénem. Když půjdu pěšky vedle sparka, tak mě to snad tolik trápit nebude:-)
Další věc je, že na Sparkovi je vzadu zdvih 110 mm, vidlice se zdvihem 100 mm by k tomu možná pasovala lépe. Ale uvidíme, musím to nejdřív vyzkoušet.
Zdvihy mají tu výhodu, že když veříš tomu kolu, tak projedeš bez problémů přes kořeny, kameny. Ale pokud je něco náročnějšího, pak člověka nezachrání ani to kolo :-(
Chce to jezdit, jezdit a jezdit a člověk se naučí všechno :-)
je dobry, ze se jeste najdou holky, co nam zerou, ze jsou lepsi, i kdyz je nechavame :-P.
Ježkovy oči! Já zapomněla na tu mužskou ješitnost :-)
omyl. nedela mi nejmensi problem, kdyz je devcica v necem sikovnejsi nez ja (a ze jich je :-)) ). jen mi prisel tvuj prispevek moc sebevedomej ;-).
:-) To víš, mám po posledních akcích v Kokoříně hodně zvednuté sebevědomí a musím se pochválit :-) A umím uznat, že na některých kolech, např. na tvém, jezdit neumím :-)
to se nedivim. vsecky my ramy jsou na tebe velky :-P
To není ješitnost, tak to nazývají jenom ženské. Ve skutečnosti je to holý fakt :)
jo – ona ta Merida má v té menší velikosti vcelku dlouhou hlav. trubku 125 mm a holt zvýšení řidítek bylo znát i po přechodu z 63 mm na 80 mm… a teď s 80 mm vozím představec úplně bez podložek sklon –8 st., takže vyšší zdvih by bylo potřeba kompenzovat asi představcem s ještě větším sklonem, i když tedy doma mám nějaký Ritchey Pro –17 st., ale teď mi vyhovuje těch 80 mm a představec –8 st. 100 mm. Na „terén“, který jezdím, to bohatě stačí xD
Časem by měla přibýt ještě pevná karbonová vidle (asi hlavně na zimu), ale zatím nevím, jakou zvolit výšku té vidlice :( Jinak musí být jak na véčka, tak na kotouče, vcelku by se mi zamlouvala MRX, ale fakt nevím, proč nikde neuvádí výšku vidlic – to se týká i toho Pellsu :((
MRX ti muzu v 80mm verzi premerit, lae predpokladam,, ze to je naprosto stejne vysoke jako pells v 80mm verzi.
Tak jsem to zhruba zmeril a je to 445mm.Uplne presne to vsak neni, protoze se mi nechtelo vyndavat predni kolo.
jo dík, mi napsali, že je vysoká 420 mm… Sid Team 80 mm je vysoký 451 mm, tak to je divný, pokud má být pevná vidlice ekvivalent pro 80 mm, tak spíš očekávám výšku tak kolem 430 mm (jako odečtu nějaký sag), ale zdá se, že Pells i MRX dělá ty vidlice nějak vyšší… Naopak taková Ritchey WCS je docela nízká (Axle-crown: 409 mm) a taky píšou ekvivalent 80 mm, tak tomu asi moc nerozumím no :(
Tahle ta Pellska je 100 mm, na véčka i kotouč, uchycení postmount a je 470 mm dlouhá. Dělají i normální úchyt, ten je hezčí.
R7 ale chce to odměřit délku krku
Ta je jen na kotoučovku a stejně by se musela upravit. A barvy neladí, takže by ani nefungovala :-)
Hornetke som tento rok prehodil namiesto pruzinovej Tory(85–130), novu SIDku Race a je taka spokojnucka :-) ma 60kg aj s tretrami.
Mojí milé, která váží cca 50kg, jsem letos pořídil „něco od Milana“. Odezva byla neskutečná, vidle fungovala naprosto výborně, moje milá dokonce prohlásila, že když jede přes nějaké ty nerovnosti, tak se jí ani nehoupou prsa…
50kg má nějaký prsa?? :-)
LOL !
Si piš :)
Dobře ty :-))
Tak to je uplně nejlepší test vidlice-lepší než Milanova cihla. Rád bych se na testování dobrovolně přihlásil (jako zapisovatel).
Aha, já myslel jako inteligentní podprsenka, která teprve nahlásí údaje zapisovateli.
RST First od Milana, nebo R7 upravenou taky od Milana.
Pevnou od Milana? :D
:-)jo dobrý..
tyj pevná, ačkoli od milana, má pořád dost vysoký odtrh. občas tak vysoký že ti odtrhne ruce;)
Přesně tak, vzal bych upravenou RST First Platinum, i když je lehce přes limit.
Nechci do toho tady moc zasahovat, ale za cenu mírně vyšší než je limit se už dají sehnat nové SIDy Race V-brake.
Ted se mi dostal do ruky novej katalog progresu, a zakladni R7 Comp ted stoji jenom 4990. Ja vim, ma jen nejzakladnejsi FFD tlumeni a je tezsi nez ty vyssi modely(kolem 1600g tusim), ale za ty prachy bych to zahrnul mezi moznosti.
Děkuju vám všem, co tu reagujete a radíte. Ač já tu na nic nereaguju, věřte, že to tu sleduju a pročítám… protože jsem se o vidle nikdy nezajímala, tak toho vím pramálo a zatím si dávám dohromady veškeré info… „vidle od Milana“ mě asi zatím oslovila nejvíc, že by byla upravená přímo na mě, ale stále zvažuji (nebráním se jít do nějaké jiné), myslím, že to nechám uzrát přes vánoce :-).
za 5 litrů bych vzal nějaké nové RST, nic lepšího za ty prachy na trhu není.
Ted jsem se dival na www.netbike.cz, maji tam novou R7 sundanou z kola za 4000Kc. Pokud ti staci delka krku 165mm tak SUPER volba.
uáh… nechápu. nechápu jednu věc, řeší se tu vidlice pro lehoučkou holku a pořád ji tu cpete vidlici která je citlivostí srovnatelná snad jednom s marzocchi 33. vždyt to bude mít na malých nerovnostech jako pevnou. zvláště tady na B-F byly popsány archy o tom jak je R7 necitlivá. jediný smysl který bych v tom zahlédl, by bylo koupit tu vidlici a nechat upravit.
Taky tu uz bylo psano, ze s novejsima rocnikama R7, uz to neni z citlivosti zdaleka tak tragicky, jak to byvalo.
No tak kdyz je za 4t. tak je jasny ze by sla na upravu ne?
Trochu se tu přiživím.
Máte někdo zkušenosti s vidlicí Fox F80 RL ?
Řeším taky vidlici pro malou hmotnost a zajímalo by mě jak je na tom s citlivostí. Samo že nejspíš nebude brát i mravence ale snad má někdo nějaké zkušenosti.
Rozhodující je jaký to je roční. Novější Foxky (nevím jak 2010 modely) jsou na tom s citlivostí nic moc a RL verze jsou vždy ještě o něco horší než RLC nastavené na minimální kompresi.
Já bych novější Foxku bez úpravy na malou váhu určitě nebral, RL verzi už vůbec ne.
měl by to být rok 2010
Pokud je to RL, tak je to asi fuk, že je to 2010, RL verze by měla být pořád to samé, co dříve.
U 2010, kde netuším zatím jak to je jsem myslel modely s FIT tlumičem.