Zdravim všechny, uvažuji o nových kolech, kvalitní za dobrou cenu. Buď Remerx Viking nebo Fulcrum Metal 3, obě za podobnou cenu, podobná váha. Více lákají Remerxy(česká značka+neokoukanost)poraďte, jaké máte zkušenosti.
Zdravim všechny, uvažuji o nových kolech, kvalitní za dobrou cenu. Buď Remerx Viking nebo Fulcrum Metal 3, obě za podobnou cenu, podobná váha. Více lákají Remerxy(česká značka+neokoukanost)poraďte, jaké máte zkušenosti.
No, pokud Red Metal 3, tak je 100% dobře si počkat na model 2010, který výrazně zhubnul a byl poněkud vylepšen…
no bylo na čase, když vlastně vážily o 10g víc než RM5:-) btw váhu RM10 neznáš?
Nevíte jaký je rozdíl v 09 a 2010 RM5? Kromě nepříjemného nárůstu váhy a celkem povedeného designu? Přemýšlím, jestli si pohnout a koupit staré nebo si počkat na ty nové. Pokud budou lepší, tak mě nějakých 30g nevadí, ale pokud to bude to samé, tak radši pošetřím gramy a koupím staré.
četl jsem o fulcrumech 3 recenzi ve velu, vypadají dobře, ale zatím nevím cenu..
Bral bych nejspíš Remerxy, protože se mi hodně líbí, hlavně kombinace červené dráty/bílé ráfky . Ale těžko říct jak na tom budou s poruchovostí, ještě nejsou moc odzkoušené. U Fulcrumu si zas můžeš být jistější spolehlivostí. Srdce radí Remerxy, mozek Fulcrumy :)
No… Vtip je v tom, že Remerx je schopen ti ty kola vyrobit VE ZCELA LIBOVOLNÉ barevné kombinaci, takže můžeš mít třeba modré ráfky, bílé dráty a modré náboje a nebo i každý drát jiný, stačí si říct… Což je IMHO pecka :-)
Tak to je další bod pro Remerx :)
imho lidi co je jezdi zavodne a nakladaji jim maji jiny nazor, ale vzhled jezdi no
za me rozhodne Fulcrum
Takhle suše to lze poznamenat o jakémkoli komponentu. Buď konkrétní, když už ty názory závodníků znáš. Dost lidí to určitě zajímá.
několika lidem, co je letos testovali, praskaly špice
no hlavně by si měl ujasnit jak moc chce UST, jinak hnoj říkal (a určitě napíše sám), že se chystá ust verze vikingů, ale váha a cena je mi velkou neznámou. jinak co vím tak remerx řeší možné odlehčení ráfků viking (odfrézovaní mezi dráty jako to má třeba SLR:-) ) což by mělo přijít možná už příští rok.
na netu jsem našel Fulcrumy za 313 eur, což je zhruba 8500,–, to už není takový rozdíl, no zima je dlouhá a kola budou na novou sezónu, remerxy mají dobrou váhu a vzhled, fulcrumy se dostali na váhu pod 1700g což už je stejné jak remerxy a jsou UST, no mám o čem přemýšlet, panna nebo orel:-)
Remerxi váží ve 26" s bílými dráty 1830g… ehm…
bral jsem váhu remerxů uvedenou bez rychloupínáků, uvádějí 1630g. fulcrumy 3 uvádějí 1680g. zkutečnou váhu (někým váženo) jsem nenašel.
hlavně ,aby to byly kola, na kterých se dají objíždět ňáké ty maratony a nezaplatím za ně jako za půlku nového bika.Teď dojíždím crossridry 2008 a chci zhubnout kolo tak o 250g na kolech.
Vaha remerxu vikiking v bile barve je tezsi,celobile 1900g musime pripocitat vahu komaxitu,bouzel bili elox neumi na svete vyrobit zadny vyrobce,
Pokud date prednost eloxu,tak vaha po zestihleni spic a naboje je bez upinaku 1590g,na trh uz jdou scela vychytane Remerxi Viking s vlastnim orechem.Bezdusova verze vazi stejne jako Viking.Foto zaslu jeste dnes
Kdyz uz jsem pisete tak se zeptam… Jak to ypada s temi novimy koly i pro pevnou osu na Enduro vyuziti ?
Prvni prototypy naboju s 15 a 20 milimetrovou osou jsou vyrobeny, testujou se,kdy se dostanou na trh nedokazu rict,jinak standartne se daji ojednat s nabojem Novatec
Vkládám slíbené fotografie Remerx Viking Tubeless
ukaž jak je udělanej ráfek…bezdušovej plášť se dá obout kamkoliv
Neni to klasicky bezdusovy rafek,jako ma Mavic nebo Shimano,Remerx Viking ma v rafku vlepeny pasek,tim byl vytvoren bezdusovy system .
A patka rafku je podle norem UST ? Nebo zustala stejna:-)
Patka rafku zustala stejna
To pak ale nema s UST nic spolecnyho. Takovyhle UST si muzes udelat na kazdem rafku.
hej ty jsi dobrý lhář :-D
Pokud víš, že je lhář, aspoň nám řekni proč, ať to taky víme. Jinak ten výkřik totiž postrádá smysl.
Protoze rika o necem co neni UST, ze to UST je.
To beru, ale tak napíšu jsi lhář to žádný ust není, jestli rozumíš o co mi jde, já pochopil, že to ust není, ale z reakcí jiných. :-)
ja tedy nevidim v jeho prispevcich o UST nikde ani zminku!
Pokud bereme Tubeless obecne, pak je to v poradku, presne takhle to resi i mnohem slavnejsi firmy (spacialized) a taky se tim dovedou pochlubit :)
jestli to ma ale byt reklama pro remerx, tak s touhle cetinou je to spis kontraproduktivni, coz je skoda, urco to nebudou spatny kola
jsi vylezl ze záhrobí hele?? kdy se chystáš na moravu?? dáme slivku:)
ne, z postele :D …tam už jsem byl …ale slivka by stála za reload :)
Je krasne hodnotit kola podle skusebnich testu,jestli zavodakovi popraskaly spice pri testech,nebo se obevila jina technicka zavada,tak od to testy jsou,aby se vychytaly nemoci a vyplety se zdokonalily.
Behem poledne zaslu vyfoceny vnitrek bezdusaku s nalepenym paskem.
Pokud je to tak jak pises, tak bych to bezdusaky nazyval v hodne velkych uvozovkach. To co popisujes muze clovek udelat z jakychkoli normalnich rafku.
Na druhou stranu, po dobré reklamní masáži se tyto „bezdušáky“ budou prodávat za větší peníz a to se přece vyplatí :)
presne tak proste klasicky rafek s UST paskou nic vic
To nepopiram je to normalni rafek,akorat je tam vlepena vlozka,ma to sve klady oproti klasickym bezdusakum,velky klad je ze nedochazi v narazech k uniku vzduchu.
A to u klasickych bezduusaku k uniku dochazi? Clovece kam ty na to chodis?
„velky klad je ze nedochazi v narazech k uniku vzduchu“
Tak tuhle větu opravdu nechápu. Pokud u jakékoliv bezdušové varianty dochází v jakékoliv situaci (tedy třeba při větších nárazech, třeba při dopadu ze skoku) k úniku vzduchu, tak ta bezdušová varianta je vadná a nepoužitelná.
heh si delas prdel ne?
Remerx je zase lepsi nez firmy co vymyslely UST
a pouzit UST pneu se na tech rafcich muzou? i kdyz nesplnuji zakladni normu pro UST rafky?
..jeste dodatek, k tomu tvemu uniku dojde spis tady, diky absenci te UST patky.
Já se sváma nechci přít,máte pravdu v tom co píšete,mi zase vycházíme s poznatku profesionálních cyklistu jak v ČR,tak zahraničí,na tomto systému pro ráfky Viking se podílel i významný výrobce plášťu,tak aby se zamezilo uniku vzduchu pří nárazech XC.Cena by neměla neměla přesáhnout 10000kč i s pláštěma.
A nemas to domichany dohromady s galuskovejma rafkama? To tu nekdo zminoval, ze bude remerx s tufem delat.
pokud dobre vidim tak je v rafku paska podobna NoTubes, a patky zustaly stejne jak u obyc verzem tak me prosim vysvetli kouzlo vyvoje tohoto systemu, a v cem je teda lepsi kdyz paska stejne neprekryje patku rafku a plast tesni jen narafku, to sou zase marketingove sracky, jedna za druhou.
A dotaz k tem plastum to budou dodavany nejake specialni? nebo jak tomu mam rozumet?
NO Tubes to není, zatím k tomu nemohu více říct,než to co jsem řekl.Ano je v tom kus marketingu,jedno vím,ale určitě, že podrobně budou tyto kola představena veřejnosti na veletrhu v Brně
ale jo je to v poradku, dalsi produkt na trhu za rozumnou cenu proc ne, jen proste zase neprehanet se superlativy, doufam ze v remerxu vsechny chyby a problemy vychytaji a na trhu budou super kola
Nepřehánět se superlativy a pokud najmou člověka, jehož prací je testovat komponenty a prezentovat je na zdejším foru, tak by měl ovládat český jazyk zejména v psané formě. Tohle je hrůza.
Promiň, že jsem ten „dovětek“ umístil pod tebe. (:
To máš pravdu čestina je můj slabý článek,pracuji na tom!!!
Držím ti palce. (:
Ta páska, to je jen zalepení otvorů od špic. Nemá to ani UST patku ani gumovou pásku na patkách jako No Flats nebo No Tube. Utěsnění systému tak bude na Al patce s gumovou patkou pláště. Taky dosti podstatná je absence středového žlábku( UST) pro snadnější nandání pláště a jeho snadnější nafouknutí. Tento systém bude možná funkční , ale jen díky přilepení( utěsnění) patky pláště na patku ráfku pomocí těsnícího latexového tmelu. Nemůže to být odolnější proti úniku vzduchu než UST systém se speciálním profilem patky ráfku i pláště, ani než No tube systém, kde přeci jen guma -guma na patkách lépe těsní než kov-guma na klasické rovné patce a klasickém plášti. Na tom by jsem měl strach jezdit. Nechápu v čem má systém Remerx být lépe utěsněný ???
no, s tím žlábkem pro snadnější nasazení bych souhlasil, ale snadnější nafouknutí rozhodně ne!, já na to mám fígl (Pete dosvědčí :)), ale plno lidí si bez pořádnýho kompresoru ani neškrtne, profil bez žlábku by měl pro nafouknutí pumpou dostatečně těsnit, ve žlábku je plášť úplně volný a všechen vzduch utíká kolem
Tak nam par profesionalnich cyklistu, co jezdi tyto „Remerx UST“ jmenuj.
čus, když o tom tolik víš – jaká je prosímtě konstrukce zadního náboje/ořechu? klasika čtyřložisko? úplně největší radost bych měl, kdybys to nafotil (alespon částečně rozebranej náboj – sundanej ořech)a hodil sem
dííík :)
Ne nemám to popletené,Tufo je jedna věc a bezdušák je věc druha.Tufo dodavá galusky jak na MTB,silnici a cyklokros Remerxu.Galuskový MTB set stojí 16000kč s nalepenýma galuskama C3.Bezdušák bude mnohem levnější i s pláštěma.
OK. Diky za info k tem galuskovejm.
já si to nemůžu ospustit, taky si někdo všiml že na teom neobutém kole je evidnentně ježděný kotouč tektro v nominální hodnotě asi 150kč?:-) to na vás remerx tak šetří? :-P
je to Tektro,vůbec nejsou špatné, ba naopak jsou velice dobré.Určitě to není o šetření.
v klidu, bylo to jen takové rýpnutí. nicméně ačkoli se chladí docela dobře tak vypadají minimálně divně jelikož tak vysoké destičky kromě tekter mají snad jen hayes stroker, jinak každé brzdy brzí tak na max 2/3 brzdné plochy kotouče.
Stejne kotouce pouzival i promax a s mensima dirama stara magura.
no promax je podle mě ještě pořád dělá, nebo se dají aspon pořád bez problému sehnat.
udělali jste nějaký pokrok s těmi praskajícími špicemi? hliníkové špice myslím budou praskat vždy..
Když nepraskají mavicu, fulcrumu a dalším výrobcům, jak můžeš říct : „hliníkové špice myslím budou praskat vždy..“
Co se týče špic,tak praskaly převážně u ořechu.
Změnili jsme uhel vrtání v naboji,dale jsme upravilý tuhost špic a uchycení špice v naboji.
takže kola, které jsou teď běžně v prodeji mají tento problém vyřešen?
Myslim,že kompletní hliníkový program mají pouze 3 výrobci
na světě Mavic,Falcrum,Remex o dalších nevím.
Tam jsem ale nenašel,že by si dělali i ráfky…
Třeba ještě XERO wheels, ale o těch moc nevím…
A určitě by jsme našli i další…
I9 to maji vymyslene tak ze se da pouzit v podstate kazdy standardni rafek, takze nemusi vyrabet svoje rafky.
jj vím…spíš sem to myslel,že to narozdíl od výše jmenovaných neni komplet jejich výroba…což určitě neni naškodu
hliník má špatné vlastnosti co se týče cyklického namáhání.. nehodí se na zaplétání kol. dále je příliš tuhý v místech, kde se požaduje pružnost. z konstruknčního hlediska mi to přijde jako blbost používat hliníkové dráty. ale beru, lidi to chtějí, mají to mít…
Jsi matriálovej inženýr nebo tak něco? Když tady uděláš takhle vážný prohlášení, je dobře ho podložit důkazy…
Protože kdyby to co říkáš byla skutečně pravda, pak by topmodely výrobců výpletů byly napletený na oceli…
Xero Wheels nejsou spice titanove, rafky jsou Alu 6 tridy,vic jsem se na strankach nedocetl
no tak něco jsem.. a důkazy si budeš muset najít v odborné literatuře.
nastuduj si tohle:
toto už není moc na tlachání na bike-foru.
:)) praskat vždy bude hlavně klasika v ohybu drátu!
už si napamatuju, kdy jsem naposledy viděl ruplej drát u Cmaxu, ale hezky „vystřílenejch“ klasickych kol jsem za tu dobu přeplet mraky a určo to nebude tím, že Cmaxy má málo lidí :))
na Fulcrumu vzadu u náboje už mi jebly 2 dráty…
a máš zera?
Má profil :-)
hele, tu se bavi dva dospeli, ptal jsem se jeho, zadnyho lowenda :))
no nic, to ber s rezervou :)), jelikož ho znám, tak mě ani nenapadlo, že by si tak pečlivě aktualizoval profil a když jsem ho viděl naposledy, tak je neměl
nu což, další důvod si pořídit pořádný kola ⇒ SLR
Nj, Víťa je ale bohužel dost zvláštní případ. Snad by měl dodat, že ty dráty mu nepraskly najednou, ale postupně, navíc po docela dlouhé době… To je fuk…
Omlouvám se, chtěl jsem jen pomoci :-)). S rezervou to beru vždy :-).
a ty si jako myslíš, že Zerocool by jezdil na něčem jiném než na ZERO??:)
Nula od nuly pojde :-)))))
ale není nula jako nula, Zera jsou zářivý příklad no a já taky:):):):) nono
Tak vážení a je to tady. Degradace značky Fulcrum na lacinej ****** právě začala, za tento idiotismus bych rád poděkoval firmě koloshop.cz, za jejich „rozumnou cenovou politiku“, která pohřbila už mnoho jiných značek… DĚKUJEME, ŽE POUŽÍVÁTE MOZEK !
Na co si stěžuju? Red Metal Zero za cenu Crossmax SLR… Skutečně smutné :-(
Ovsem nechtiac im teraz robis aj reklamu medzi cenovymu spekulantmi,to tiez nie je moc rozumne :-(
No co… Dneska už mi volalo pět lidí, zda jim udělám stejnou cenu jako koloshop. Neudělám. Nehodlám dělat charytu a nehodlám mrvit něco, co ještě stojí za něco…
Lister: Volal jsem do koloshopu a ptal jsem se, jestli je to nějakej opožděnej aprýl. Odpověď byla: Máme je jich hrozně moc a tak je střílíme. Když něco neumí prodat jinak než dumpingem jsou to trapáci…
Tak ked ich maju moc,tak nech ich porozdavaju ako reklamne predmety :-)
Tak to bych se sám hned přihlásil a pak je prodával za normální cenu :-D
Jses si vedom, ze to co tu naznacujes je skoro na podezreni z kartelu ? To proti cemu zbrojis se rika konkurence → nekdo nabizi lepsi sluzby nekdo ceny, ale kazdy musi dodrzovat platne predpisy a zakony, kartel urcite neni v CR povolen.
Bla Bla Bla. Kartely fungujou úplně v každým oboru a nikdo to neřeší a já tady nenaznačuju vůbec nic. Ty tady fantazíruješ o karetlovým strašáku :-D
nebylo to mysleno konkretne na tebe nebo nejak osobne. A uz vubec ne jako na tvuj obchod spis to bylo takove citovani o tom jak ma fungovat ekonomika viz nize. Proste pokud jeden rika ze druhej ma nizsi marze tak sorry, ale je to jeho pravo a je to rozhodne lepsi nez kdyby vsichni meli stejne marze = kartel. Ja jsem za kupkolo, koloshop rad byt od nich nekupuji jsou svym zpusobem extrem ktery tlaci hranici normalna k nizsim cenam. nebyt jich byli bychom stale u marzi jako pred 10 lety. Konkurence je zdrava at se ti to liby nebo ne.
Nemám nic proti konkurenci. Konkurence je OK a společné souboje jsou to co nazývám „boj o místo na slunci“. Ale bezúčelný dumping není pro konkurenční boj prospěšný, jenom zneprodejní zboží jiných výrobců, případně jiných parametrů a ve výsledku není ani prodejně přínosné…
Tohle je běžné u aut. Dovozci podhoděj cenu a prodaj auta i pod nákupem, protože vědí, že ty prachy se jim HRAVĚ vrátěj na servisu a horách náhradních dílů. Ale konkrétně u tohohle to nikam nepovede. KS nic nevydělá a ostatní leda nasere…
Ale vede to nekam. Lide jsou v nakupovani konzervativni ve vetsine, kdyz je do nejakeho obchodu nalakas na neco super extra dvakrat trikrat po ctvrte uz se neobtezuji hledat ostatni veci jinde dokud je zase nekdo na to neupozorni a i pak se rozmysli. I toto ke konkurenci patri a bezne to pouzivaji supermarkety a podobne retezce, stejne jako ke konkurenci patri prodavat zbozi s nulovimi marzemi. Kdyby to totiz byl dumping jak rikas tak by si jiste sam nakupoval k sobe na kram, ale spise to bude 0% marze nebo minymalni marze tzn vyprodej, aby uvolnili sklad a proto se ti to nevyplati od nich brat.
Proč bych to měl nakupovat k sobě na krám za 13 800Kč, když bych to pak musel prodávat za 13 800Kč? Smyslem obchodu je výdělek a ne Sisyfovská práce s přehazováním krabic a jejich vozením na poštu… Každá objednávka, kterou expeduju mě stojí minimálně 200Kč náklady na její expedici. Takže kdybych je nakoupil u KS za 13 800 a za 13 800 prodal jsem minimálně 200Kč v mínusu na jednom páru kol… Jakej by to asi mělo obchodní smysl?
Mel bys stejny ceny jako oni a spokojeny zakazniky:-)
Uznávám, že spokojený zákazník je důležitý cíl, ale mít co do huby taky neni úplně marný. Až se naučím okusovat listí ze stromů a přežívat z toho, začnu to taky všechno prodávat za nákup „jen tak pro srandu“.
Bohužel tenhle holý fakt spoustu lidí nepochopí. Kdyby takovéle nesmyslné ceny byly v každém oboru, všechno bude super levné, ale jedinej, kdo na tom vydělá bude výrobce, protože bude všechno super levný, ale všichni pochcípaj hlady, pač nikdo nebude na nic mít když dělá za nulu.
By mě zajímalo, jak se to teď bude líbit těm obchodům, které mají na stránkách „garanci nejnižší ceny“ – jak se z toho vykroutí.
Zase na druhou stranu, když toho mají plný sklad, tak je lepší to prodat se ztrátou, než to neprodat vůbec – asi jsem tě nepotěšil :-)
Nevykroutí, tahle cena není při běžným stavu mysli reflektovatelná…
Nevykroutí už se mi stalo u jiného typu zboží, že mi v obchodě řekli, že na takovou cenu jít nemůžou a nabídli slevu, jestli ji akceptuju nebo ne.
Žádné vykroutí nevykroutí. Vyloží karty na stůl. To je fér.
Chápu tě jako obchodníka, ale spousta lidí z „druhé strany barikády“ to asi uvidí jinak.
dyž jsem dělal obchod tak mne tydle cenový války taky sraly, bo z malých marží ti nezůstává na investice do firmy a jen bezúčelně přehazuješ haldy zboží. Firma i ty potřebuje marži abys žil a když ji nemáš, tak takovej sortiment vyřadíš z nabídky protože je to pro tebe nerentabilní. Je to boj a značky, který nemají nějakou stabilní cenovou politiku nemají dlouhou životnost(teda pokud to neni gigant jako HP nebo šimano)
Ale k tomu je preci konkurence a potazmo i tadle hospodarska krize co ted je, aby se trh vycistil od tech slabych clanku. Tzn az bude mensi konkurence marze porostou a naopak cim vice konkurence tim jsou marze nizsi.
Jo, ale slabší články umřou na úrovni výrobců, nikoliv na úrovni MO, protože ten kdo se bude snažit to přežije i kdyby se dělo nevím co…
Vyprodávat luxusní zboží za nákup „protože toho mám moc“ je prostě nesmysl, kterej jen ničí renomé tý značky…
Popravde jeste, ze ne vsichni obchodnici se na to divaji tak spatecnickym pohledme jako ty. Ja budu spokojene i nadale nakupovat v zahranici, ponevads reklamacni rizeni i ceny jsou tam stale trosku jinde.
Nj, jsem spátečnickej idiot. Vážím si tvého názoru :-D
Nakupuj si, kde jen chceš, to je tvoje právo…
Slovo Idiot bych si nedovolil pouzit. Osoben te mam za rozumneho cloveka ktereho v nazorech pomerne respektuji a nevylucuji, ze kdyz budu kupovat nejakou vec tady v CR, ze ji koupim od tebe jen rikam ze zakonitosti trhu neovlivnis a snizovat se k touze po kartelu mi prijde zbytecne. Trh se v case vyviji a v tomto si myslim bouzel zaspal viz jak zde pise „mastihuba“ … Koukni trebas na rebelbike ten se take preorjentoval na dovozce urcitych soucastek coz trebas pred 5 lety nebyl tusim.
BTW: stejne tak tu nikde nerikam, ze tento ekonomicky funkcni model je zpravny, ale proste je a nezbyva mi nez to respektovat asi jako tobe.
OK, promiň. Trošku jsem se rozohnil :-/
Já cenový války beru. Je to jakejsi folklór net-sellerů, ale tohle není cenová válka, je to jako když amíci hodili atomovku na Hirošimu. Je to zbytečná demonstrace síly, která nemá význam…
Uznávám, že díky cenám X.max SLR není teď zrovna RM0 moc prodejná záležitost, ale když je ode mě někdo chtěl, vždycky jsme mu udělal kulantní nabídku, za cenu, co je mám na eshopu se prodaly snad dva, max 3 páry. Ale tohle je prostě ničení renomé.
Co kdyby sis koupil třeba Aston Martin DBS, fakt sis na něj brousil zuby a šetřil, nakonec si ho koupil. A druhej den ráno by stály u tebe v ulici další 4 kusy, prostě proto, že je zlevnili na nesmysl? Asi bys neměl radost…
Ale jiste ja nerikam, ze nepojmenovavas zpravne negativni dopady tohtoo systemu, ale to se pak muzem bavil o tom kdo voli pravici jez odjakziva nekonecnou konkurenci bez pravydel podporuje a nebo levici jez je pro regulaci trhu a stanoveni elementarnich pravydel. I kdyz proti byt jen naznakum kartelu bodou jiste oba poly polityckeho spektra. Ale jak rikam to je opravdu na hodne jinou debatu. Co jsem tim chtel zdelit je to, ze pokud nekdo chce byt dobry na poli dynamickeho trhu musi byt schopen se prizpusobit. Ponevads ted, kdyz prijdes o zakaznika kvuli Fulcrum za chvili to muze byt DT, Shimano, SRAM, Hope atd.. a pak budes mit konkurence schopnou jen velmi malou cast spektra produktu a budes nucen to zabalit.
No on by radost neměl, ale ti co ho koupili za levno by měli radost velkou :-)
imho velká cenová válka jde ruku v ruce se snižováním kvality výrobků na trhu.
viz. uzenářství :)
To je pravda :-(
Jediný párky, který sa daj jíst aniž bys měl pocit, že žvýkáš mastný piliny jsou od jednoho známýho a ten dělá uezniny už jen pro svoje kamarády…
v tomhle máš samozřejmě pravdu,
proto já jako obchodník si najdu méně známou a s cenama méně pokaženou značku a začnu tlačit ji, protože takovou cenovou válku vydržíš rok a do novýho katalogu si ji už nezařadíš
Konečně někdo, kdo si to uvědomuje ! Super !
Diky za upozorneni, hendka kupuji dvoje a vubec mi nevadi, ze to je "lacinej srac " :)
Není to lacinej ******, jsou to vynikající kola…
A dost pochybuju, že kupuješ dvoje…
:o)
To se RM0 začnou množit jako houby po dešti. Konečně nějaká cenová konkurence pro SLR :)
Nj, bude to jako s BMW M3… Pak už stačí jen kolem oblíbených trailů nastavit Cock-Metry.
Tak mi to hoši pohlídejte, ty véčkové, ať si taky můžu udělat radost a nebýt přitom za dementa, že jsem je koupil před zlevněním. I když ty zera by to chtělo červené. Sakra, já nakonec budu muset kvůli barvě jít do kotoučovek, jestli dřív nezlevní ty SLR, no to je hnus :-D
Hruza, jeste chvili a budou je rozdavat zadarmo.
a proti tomu musime bojovat! nechceme levne ceny!!!
No, já si ještě moc dobře pamatuju doby, kdy na Ultegře jezdili jen profíci nebo zazobaní hobíci. Platy tehdy nebyly ani poloviční a nějak jsem nechápal, proč je to všechno tak drahé. Ale když člověk chtěl jezdit, musel platit. Kdo to nezažil, neuvěří.
Smeruje to do riadné 3,14…
a proč jsi to tady zmiňoval???:)
No seš asi jeden z mála, kterejm ta cena vadí ;-)
Reaguji na dotaz,kdo vozi z profesionalnich jezdcu kola Remerx a testuje.
Je to cely team Prodoli-Remerx cykling team,zamereny na cyklokros a dalsi zavodnici jen je treba se divat,Radovan Kyjovsky,MZ,IR,OF,atd.
Která kola vozí cyklorosaři od remerxu?
Cyklokrosari vozi galuskove cyklokrosove kola(zatim bez nazvu)Kamil Ausbuher na nich jel cely zavod SP v Treviso 6 misto,v lete jezdili na setech Viking a Tubular(Tufo galuska)
Jsou někde k vidění ta cyklokrosová kola?
Budou vystaveny ve stanu Prodoli-Remerx teamu v Kolíně 10.10.2009 ,ČP TOI-TOI CUP v cyklokrosu,
Sakra, jak se to tak dělá, stát se testovacím jezdcem? :-) Já chci taky nějaký místo, kde budu fasovat komponenty a budou mě vozit na závody… To se tak někdo má.
Musíš jezdit na bednu ;-)
:-D Se podívej na čem jezdim… Ale ne, tak pokud budu mít před maturitou čas a udržim alespoň stávající formu, tak na nějakym menšim závodě v kategorii už by i byla šance… Ale kdoví, je to ještě daleko.
Tak každý začínal od píky. A pokud to není v nohách, tak ti ani ultimátní raketa nepomůže.
Nezachrání to, ale pomůže… Navíc Krakatit byl už na hranici, že stačilo pár minut a aby mě nedali do kategorie 19–29, když mi je 18 a moh jsem bejt na bedně… A zrovna nějaká ta raketa by ten pár minut rozdíl udělat mohla a možná by zabránila i tomu pádu… Takhle jsem skončil 44. celkově, se ztrátou 24minut na vítěze, kdyby mi raketa pomohla v čase a vidlice nepomohla pádu, tak jsem moh jet do desítky, na tu jsem měl asi 10minut… Ale všechno to jsou planý teorie a koneckonců, pořád jenom výmluvy :-).
A když už jsem u těch výmluv, ten start ze zhruba 150. místa a zastavení jízdy kvůli nějaký kolizi vepředu mi k dobrýmu času taky nepomohlo :-).
tlučhuba :-D
Myslim si ze 99% padu je vlastni vinou a ne kolem to 1% pripada na vadu materialu a srazku s blbcem. Vymluvy sponzory tezko budou zajimat. Sponzor bude sponzorovat jen toho kdo ma vysledky a ne toho, kterej by eventualne moh mit vysledky za urcitejch okolnosti, protoze tech je ve startovnim poli minimalne 50
Vždyť já se nehádám, já se jen vymlouvám ;-). Ale věřim tomu, že proti mýmu kolu by nějaká 9-kilová raketa udělala znatelnej rozdíl…
Ber to tak, že každý jezdí na tom, co má. Pokud máš horší kolo, jsi ve zdánlivé nevýhodě, ale jestli v tobě něco je, na místních závodech bys občas nějaký ten výsledek měl udělat i na něm. A pak si třeba někdo všimne, na čem že to vlastně jezdíš…
:-) Mně je jasný, že to nevyřešim debatama na netu, ale výsledkama. To já si stěžuju spíš tak z principu, že si jezděj lidi na carbonovejch Scottech s Tufo kolama a i když je předjedu, co z toho mám, když podle výsledku nikdo nepozná, na čem jsem jel… Prostě mě to štve.
Život je boj, zvykej si na to :)
Dobrej pocit, vždycky, když okolo někoho takového projedeš, tak mu můžeš říct: „Kdybych měl kolo, tak bych na něm i jel.“ :-D
:-D Jediná takováhle příležitost se mi naskytla jen snad jednou. Jsem si takhle jel přibližovačku po asfaltu na Hřebeny, průměrka dost přes 30km/h, předjížděl jsem traktory v kopečkách, prostě pohoda a v obci se mě snažil chytit nějakej bajker na karbonovym Spešlu… Měl s sebou nějakou holku, tak se chtěl asi vytáhnout, jak ukáže nějakýmu klukovi, co má za kolo. No já o jeho úmyslu nevěděl a po pár set metrech koukám, že na tom supí kousek za mnou… Tak jsem mu ještě přidal a do kopečka mu ujel. Ale evidentně byl docela vyježděnej, protože tempo držel slušně. Škoda, znát tuhle hlášku, tak jsem si moh na kopci počkat a ještě mu to před tou holkou hezky vytmavit :-D.
no ty jo, dle tvého projevu tady bych řek, že jsi ještě mladší, než junior :) Jeden známej, co o tom už ví svoje :)říká: když máš formu a den, zajedeš i na starym kanapi :))
Trošku nechápu význam příspěvku. Já si nestěžuju na moje kolo při normálnim ježdění, na to mi stačí úplně v pohodě. Jde mi o to, že na závodech bych moh zajíždět o dost lepší časy, kdybych měl o 4kg lehčí kolo…
Už to psali všichni, i já, ale přesto napíšu znova: Pokud to nemáš v nohách, nepomůže ti o 7 kg lehčí kolo. Jak třeba můžeš vědět, že ti na něm bude vyhovovat geometrie a naopak aby tě zrychlilo, tak ti nepomůže? Je to sice debilní představa, ale nemá daleko od té tvé představy lehčího biku a s ním souvisejícího nebeského zrychlení času na okruhu :)
Nechápu, co řešíš… Je jasný, že kdo nemá v nohách, toho nezachrání žádný kolo, ale je bez pochyb, že na lehčim kole s fungující vidlí (tužšíma kolama, rámem, menšíma odporama ložisek, atd.) bude člověk se stejnou kondicí zajíždět lepší časy. A o tom mluvim celou dobu. Samozřejmě člověk nesmí bejt debil a koupit nevyhovující geometrii, ale to už je jiná otázka a nemá co dělat s tim, že na lepším kole bych zajížděl lepší časy.
No nevím, kdo to řeší :-)). Já ti v tom nebráním, lehčí kolo pojede líp. Ale připadá mi, že si od něj slibuješ až přehnané vlastnosti. Abys pak někdy v budoucnu nebyl zklamaný.
Slibuju si od něj přinejmenšim to, že mi bude vidle chodit o hooodně líp, než Gila a že spolu s bezdušovejma pláštěma a výše jmenovanýma faktorama to pojede líp. Myslim, že nemám až tak přehnaný očekávání a nečekám od toho zázraky, ale zlepšení časů určitě.
minimálně:)
Já teda snížením tak o 3 kg posunul časy o hooooooooodně!
O 3kg vlastnej hmotnosti? :-)
No aby to bylo v rovnováze, tak na sobě sem 3 kila zásob přibral :-D
Spravne,je dolezite zachovavat prirodnu rovnovahu :-)
No, když si to tak vezmu, tak u mě dělá kolo poměrně velkou část váhy proti jinejm. Vzhledem k tomu, že vážim 64kg na 183cm, tak to kolo dělá kolem 20% mý hmotnosti, u 9kg, kam bych se chtěl s novym kolem dostat by to bylo 14%. A to mi přijde celkem výrazný na to, aby někdo moh říct, že to bude minimální rozdíl.
Vzhledem k tomu, že máš velikost rámu 21" hádám, že máš výšku kolem 190cm. Nechceš mi vysvětlit, jak můžeš při týhle výšce vážit 64kg??? Seš podviživenej. Až se dostaneš na normální hmotnost svýho těla, můžeš se zabývat hmotností kola…
Ochotne mu darujem 20kg :-)))
Výška tam je, měřim 183, BMI nad 19ti… K přibírání nemám sklony ani když jim 3 čokolády denně (a že jsem to zkoušel) a k tomu se normálně stravuju. A bude to dost daný geneticky, protože když se podívám na příbuzenstvo, tak asi ani nic jinýho čekat nemůžu, pokud nebudu trávit celý dny sezenim u počítače… Velikost rámu byla vybíraná v 15ti stylem „do budoucna“, ale jsem na ní zvyklej a nemám s ní problém, i když s příštim kolem plánuju velikost 19" až 20" a delší rám. Jinak ale nechápu důvod proč bych měl přibírat a řešit váhu kola až potom… No nic, jedu na kolo, než začne pršet…
jenze to, co zminujes ma na zlepseni casu dost malej vliv, narozdil od treba spravnyho popsezu, husteni gum a vzorku na nich, coz muzes poresit i na tom, co mas
nizsim odporem lozisek si me rozesmal …to uz jsou fakt desetiny promile
videls nekdy kolo Veny Hornycha kdyz jeste jezdil za Ravo nebo Cyklomax? …pravdepodobne mas lepsi resp. v lepsim stavu :))
Nehledej tu nejsnadnější cestu. To, co tady popisuješ děláme my, co už si po večerech cvičně na hrudník přikládáme studenou a vlhkou hlínu, protože jinou možnost už nemáme, ale ty bys měl jezdit na tom, co máš a i přes tento handicap se snažit to ostaním natřít. Jenom tím, že překážky budeš překonávat, se můžeš posunovat dále. Ne tím, že je budeš obcházet a všemožně se jim snažit vyhnout. To se pak hodí i v životě.
na to nenarazim
si to po sobe precti …průměrka dost přes 30km/h, předjížděl jsem traktory v kopečkách, prostě pohoda …nejsi ty syn olkyce?
Předjet traktor v kopci není žádný terno, to dávám i já na bajku a to s Olkycem nemám společný ani to „l“ v nicku ;-)
jasne, ze to neni nemozny, jde o ten styl, kterym tu pise a z toho mam pocit, ze neni na spravny ceste :) cili moje rada by byla, min zvaneni, teoretizovani a vytahovani a vic jezdit, pak to prijde samo, i ten lepsi bajk
Tak už ho nechte. Nemyslím si, že by se chtěl nějak vytahovat, jen jeho projev jednoduše neodpovídá věku, ale to se časem poddá, ne každý dospěje přesně v den 18. narozenin.
Jo, ono to všechno trochu blbě vyznělo… Já nesvádim to, že nemám úspěchy na kolo. Myslim, že po roce vážnějšího ježdění nejsou vůbec špatný… Jen mě mrzí, že nemůžu jezdit na kole, jaký bych si představoval a myslim si, že by mi to kolo i pomohlo. Co se týče těch průměrek, tak ta popisovaná byla kolem 34 na asi 3/4 hodiny po asfaltu. Na stovce mám průměrku 27.6 s převýšením kolem 800m. Obojí na Tractionu z profilu. Můžeš to brát jako vytahování, já tak jezdim. Že hlavně musim vylepšit nohy beru samo sebou a trávim tim daleko víc času, než teoretizovánim na netu. Jak to bude vypadat dál a s lepšim kolem je otázka, ale to se uvidí až v budoucnu, takže mi přijde zbytečný tu z toho hrotit nějaký hádky. Jestli některej příspěvek vyzněl nějak blbě, tak se omlouvám.
no mě dostal ten dodatek „prostě pohoda“ …34 na biku už většinou uplně pohoda nebyva ani po rovine po silnici a jestli pro tebe jo a nevyhravas, tak je nekde chyba
jinak rychlej turista ti napsal hezcim zpusobem prene to, co ja a ver tomu, ze kdyby ne ja, tak on urcite vi, co ti radi
Dobře, s tou pohodou to bylo přehnaný, jel jsem to dost z ostra, ale pořád to byl jen přibližovák na Hřebeny, kudy jsem se vracel lesama po turistickejch. Co se závodů týče, tak se uvidí, jak si udržim formu před maturitou, potom by to už mohlo bejt lepší, co se týče času na ježdění. Ale rozhodně je pravda, že mám ještě hodně velký rezervy, co trénovat. Ale kdoví, co bude za rok, pořád si ještě můžu zlámat nohy na lyžích :-).
tak ti nevim, 34 po turistickejch cestach? jestli nebude chyba tady, na zacatku to prepalis, pak ti prumer klesne (i kdyz porad slusny) vis co je to zakladni vytrvalost? mas tepak? …zkus si precist neco treba od Ondry Vojtechovskeho na KPO, mozna trenujes dost, ale uplne blbe
34 po asfaltu přibližovák na Hřebeny, tam jsem se vyjel nahoru na Hřebeny a vracel se po turistickejch trasách oklikou zpátky a na těch turistickejch samozřejmě průměr klesnul. Zčásti určitě i proto, že kvůli blbý vidli mi kolo na rozbitym terénu strašně lítá a musim hodně ze sedla i na rovinkách.
Jinak díky za tip, něco si přečíst zkusim, až se dostanu na počítač (píšu z telefonu). Tepák zatim nemám, nakupuju pouze nejnutnější výbavu, zbytek vylepšování kola, teď už šetření na nový. Koukal jsem po nějakym tachometru s tepákem a snímačem kadence, ale cena kolem 4 tisíc a víc mě docela odradila. Myslíš, že by se ta investice vrátila, proti založení těch peněz na nový kolo?
kup levnej zakladní tepák třeba od sigmy. Poslouží stejně jako suunta za 3000.
No, když už, tak bych k tomu chtěl právě i snímač kadence. Nechci se vydávat polovičatou cestou, kdy bych za rok musel u novýho kola řešit, že jsem ty peníze vyhodil a stejně ty peníze dát za nějakej s kadencí. Navíc stejně teď na zimu ho kupovat nebudu, jedině si ho nechat dát k Vánocům.
no 700 a 4000 mi prijde rozdíl.
Tot este otazka pri tych rychlostiach,co udavas,ci mas na computeri na biku nastavenu spravnu velkost kolesa a tym padom,ci ti ukazuje aj spravnu rychlost :-) Joke
:-) Na 100km shoda s GPSkou v až do řádu desítek metrů, tady problém nebude :-).
tak pokud jezdis takto porad tak ti vykonnost pujde nahoru jen chvili zezacatku ale pak už to pujde dolu a to celkem dost. cim vice treninku a rychleji neznamena, ze tim budes lepsi.
Takže jak jinak? Pořád tak nejezdim, ale snažim se jezdit vždycky co nejrychlejš s ohledem na to, kolik km chci ujet, abych pak neumíral na konci. Nějakej jednodušší návod, než na KPO by nebyl? Tam je to dost složitě a alespoň ten tepák bych potřeboval, abych moh ty znalosti nějak uplatnit.
sleduji tve prispevky, tepak ti daruji mam jednu sigmu volnou,ALE muzu ti rict ze o tepech a kadenci to zdaleka neni,je to o vybusnosti,rychlosti a rychlostni vytrvalosti,
pokud neudrzis rychlostni prumer na pulmaratonech(je mysleno KpZ) se spickou coz v prumeru cini 27km v hodine,tak mas co dohanet.Dozenes to pouze kontrolovanym trenikem,V KOLE TO NENI,TO zas spatné nemas!!!!!!
Jo, kontrolovanej trénink je asi problém, protože jaksi mě nemá kdo trénovat, ani nemám na silničku, jak se tu často doporučuje. KPŽ se špičkou nejspíš naudržim, na Krakatitu (Galaxy) mi naložil vítěz 24minut, ale tam neměl ani on průměr 27km/h, takže počítám, že KPŽ budou míň náročný tratě. Jinak můj čas ještě poznamenanej srážkou se stromem a cca 150. místem na startu. To jen tak pro srovnání, určitě se ještě mám jak zlepšovat, proto hlavně zjišťuju jak trénovat, kolo přijde časem určitě taky. Jo a ten Dobříš jsem jel ještě s vydřenejma bowdenama a Alivio klikama a vylítanym čtyřhranem, kolo jsem hodně vylepšoval právě po Dobříši. Ale to kolo určitě neni až tak hrozný (teda kromě vidle), aby se na něm nedaly jezdit lepší výsledky a určitě nečekám, že by mě 9kg raketa dostala na špičku bez patřičnýho tréninku.
K tomu tepáku snad jenom… Vážně? =O
važně, posli mi adresu ja ti ho poslu,pokud pristi rok budes na zavodech,kde budem take, tak ti pujcim kolo a uvidis o kolik se zlepsis.Ale uz se navymlouvej na bovdeny,kliky atd.na to se nehraje,co se tyce treniku je sposta lidi co ti poradi a pomuze,jen mit tu spravnou chut
muj email:nossanek@seznam.cz
Wow! Díky moc. Máš mail :-). OK, s výmluvama už končim :-), nějak si člověk ty neúspěchy musí zlehčit… Jinak co se týče tréninku, tak příští rok už asi budu muset fakt buď najít někoho, kdo tomu rozumí nebo to nastudovat na netu, já letos začal jezdit víc, předtim spíš výletně a letos jsem jezdil stylem co nejvíc a co nejrychlejš a myslel jsem, že v tom žádná věda neni, hlavně když jsem na sobě viděl ohromný zlepšení od začátku roku… Asi na to budu muset jít víc plánovaně. Uvidíme, jak to půjde kombinovat s učením na maturitu…
myslím,že ten týden učení na maturitu mi do treninků ani moc nezasáhl :)
čoveče mi aji jo :-)… možná to bude tím, víkend před svaťákem jsem měl letošní top formu :-)
jsem se vždycky ráno učil,pak přes oběd tak tři hodinky na kole a pak zas do večera učení…
nene, to nejsou vymluvy. kolo dela minimalne 50% vykonu ;-).
no jak jinak se težko povida, ale plati ze když budes jezdit spise pomaleji a dele tak ti pujde nahoru i maximalni rychlost pri zavode. ono to takhle zni blbe. ale trenink je trenink a zavod je zavod!! samozřejme ze je potreba i na treninku tomu obcas dat kotel, ale to bohate staci v zavodni sezone jednou do tydne. pokud mas zavod v sobotu tak jed v pondeli jen tak uplne lehce, utery rychle kratce, ve stredu pomaleji dlouho, ctvrtek volno uplne a v patek se jet tak na 1,5hod rozjet-dat si nejakej usek rychle a jet spis svižneji ale tak aby te nejak moc nebolely nohy a by sis to „nepráskl“ a v nedely po zavode zase pomaleji dlouho. tžepak nepotrebujes tady staci pocit a to pozna kazdy. tepaky jsou ale vec dobra takže bud rad ze to ho nosremerx posle.
a na netu hledej poradne o treninku je to spousta.
„Jen mě mrzí, že nemůžu jezdit na kole, jaký bych si představoval a myslim si, že by mi to kolo i pomohlo.“ .. ty seš fakt komik :D. Málokdo může jezdit na kole, který by si představoval …
Když jsem viděl ty lidi, co předjíždim na závodech, tak to s tim neni tak hrozný. Když to formuluju jinak, tak je dost lidí, co má kolo, s jakym já bych byl spokojenej. Rozhodně nepotřebuju kolo za 200 tisíc, a jo, to si fakt může dovolit málokdo.
Ber to tak, že se na těžšim kole víc namakáš abys držel tempo a pak se ti o to líp pojede až budeš mít lehčí bajk :o) .. já mám taky docela těžkýho bajka, ale i tak se s tim daj prohánět frajeři na spešlech .. takže tak :)
Tak já to neapíšu ještě jednou. na normální ježdění mi to nevadí, dlouho se mi nestalo, že by mě někdo na bajku předjel, ale při závodech to je prostě omezení. Jinak je ale fakt hloupost tohle téma už řešit, to lepší kolo si stejně časem pořídim, pak se uvidí, jak to bude jezdit…
skoro stejně:)
To máš recht,taky už mám dost těžkých kol,budu muset postavit něco lehčího!
zalezi na stroji. honza jelen te zarizne i z kopca ;-).
Bladeho?…Aji Zetor s hovnocucem
To zase na Buku došel guláš, nebo máš přechodový potíže?:)
Čoveče, skoro trefa. Byl jsem tam minule a nic moc. Hajzlíci zelení vykopali v těch nejprudších sjezdech schody. Navíc je tam hafo popadaných stromů, ani tam nejezdi.
Kdy a kde? :o)
Jeden můj kamarád jezdí průměry i přes 40km/hod po silnici.
Ftip je v tom co si představuješ pod pojmem průměr.
Průměr v tomto případě znamená aktuální průměrnou rychlost na daném úseku a čase. S opravdovým průměrem to má pramálo společného.
A kruci. Když chce lepší kolo tak proč ho zrazujete. Do bajků byste mu napsaly, že je max pěkný a co by si měl změnit, a když chce tak ho tu drbete. Proč teda nejezdí špička ukrajiny, když je dobré kolo k prdu.
To jsou řeči jako od Snowballa
Komu by prospel Hruska, tim ze by vyhral na Velamosu? Proste sponzori potrebujou prodat kola, takze nemuzou jezdci vyhravat na kolech za par supu, to by si ty karbonovy lestenky potom nikdo nekoupil.
když jseš ročník 1990,tak zařazení do kategorie 19–29 není chyba pořadatele…bohužel už nejseš junior. Tak se přestaň vymlouvat a pořádně trenuj :)
:-) Jo, budu muset, příští rok se už na tohle vymlouvat nebudu moct ani kdybych chtěl.
P.S. Zajímavá shoda jmen :-). Možná někdy potkáš na závodech jmenovce.
A ktery z nich je prosimte profesional? Tzn. jeho obziva je jen zavodeni. MZ,IR,OF,atd. je co?
To budu urcite skratky ich mien…
No, já nevím, zkratky se dají používat u jmen dostatečně známých a slavných, třeba LA nebo BjP, kdy ve spojení s určitou činností je každému jasné, o koho jde, protože je zná každý :-)
zlámalík, rybařík, fojík
dále testovali vikingy: ivanov, biersky, haman
Zapomnel jsi si zmenit nick na NosRemerx.
Dobře ty !
jo vlastně..
Ty tu fakt hrajes divadlo s ruznyma nickama,povidas si tu sam se sebou a tim propagujes Remese???Ses blazen…
Jak jste na to přišli?
to fakt netuším, ale je tu IP adresa, tak si ji ověř a máš jasno :)
Vzdyt si to o 4 prispevky vys sam priznal ze sis zapomel prepnout nick:o)
Dle mě to „přiznání“ vyznělo spíš ironicky. Nemějte hned stíhu ze dvou nicků…
Projdi si diskuzi tech dvou nicku:o)Podle me to je jeden a ten samej clovek.
A i kdyby ne tak vystupovani NosRemerxe mi prijde natolik neprofesionalni ze by udelal lip kdyby radsi mlcel:o)
Ale jsou tam rozdílné IP
A to znaci? Ja muzu treba prave ted prispivat ze trech ruznych IP.
:) Jenže to nic neznamená. Když vemu sebe, tak mám jedno IP v práci a druhé doma. Pokud vím, tak nic nedokazuje ani nevyvrací, že by šlo o jednoho člověka.
JJ, jasně, ale nepředpokládám, že by jezdil střídavě po každé odpovědi domu a do práce:-)
Dostali ste nas,myslel jsem ze to zustane neodhalene,chtel jsem jen povzbudit tuto debatu.Uz nebu pouzivat 2 jmena a IP.
a já abych teda šel :-D
Existuji treba ruzne proxy servery, IP changery atd.
vy jste dobří úchylové :-D
Ja jen narazel na problem rozdilne IP, nemyslim si ze bys byl s remerxem jedna osoba. Vas projev je dost odlisny.
jo ale někteří už tomu fakt věří! takže to směřuji na ně, co jsem napsal :)
a kdo?
ti co si to myslí.. to už nechám na každém z vás
on si to totiž nikdo nemyslí, jen si z vás dělají srandu jak jim to hezky baštíte :-)
ty jsi fakt ocas :-D
Kromě Radovana Kýjovskéhó,který je poloprofesionál,jsou to čistí profici jejih obživa je čistě kolo.
na to že závodíš na remerxech tak ti to ale moc nejede :O(
Sami jedou akorat Fulcrumy, ze :-D
nvm to se zeptej hnoje ;O]
Vsak ten to rika, tak to musi byt pravda.
ale jen některý ty OEM ZERA za 13 to zas bude paskvil ;O]
V pytli s usima.
Jestli spíš ty nemáš OEM Pytel :-D
to bys chtěl vědět ;O]
Reakce na prispevek, jestli kola co se ted udavaji do prodeje jsou v poradku.Jsou v pohode bez zavad,vyskytuji se take v prodeji prvotni modely,ktere pri vzniku zavady do 3 dnu prepleteme na Remerxu
ještě poslední dotaz.. dají se ty prototypové modely nějak na první pohled odlišit od přepracované verze?
Muzu vedet, jaky pomer je mezi tebou a remerxem? jsi jejich zamestnanec? dealer? ja jen ze stale pises „mi – rozumej remerx“. Fakt by me to zajimalo, protoze jak uz jsem psal jinde, tvoje angazovanost mi jako dobra reklama neprijde a rek bych ze jim spis zakazniky odezenes.
já si zase myslím, že je dobře, že ochotně odpovídá na naše dotazy. byly tady mnohem horší případy, co si z bike-fora dělali reklamní fórum (milan, teď už i hnoj. tohle mi připadá, že je ještě v normě a spíš se zde řeší technické dotazy, na které Nos odpovídá..
Tak tak.
Prave ze mi prijde ze po technicke strance toma az tak nehovi.
mna skor pritiahol a odohnal.
Na tvuj dotaz odpovim az prijdu na pokoj a sednu k pocitaci
Sám mám Vikingy a spokojenost. To co tady ale předvádí NosRemerx mi přijde spíš kontraproduktivní…
Bral bych ty Remerxy