Remerx viking nebo Mavic crossride

46 nepřečtených
  • pjv

    Mam na planu koupi zapletenych kol.Do te jezdim na tech Crossridech z plochejma nerez dratama a nemuzu rict pul slova spatne.Ma na nich za sezonu 4000 a nemusel jsem je dotahovat nic jak prisly tak jsem je nasadil a jezdim.Naprosta spokojenost.Ale na novy kolo premyslim o necem jinym.Remerx viking .Jsou pekny lechky.Ale jde mi o to jestli poznam cenovy rozdil asi 4000 kc kdyz tet jsem spokojen.Jo jezdim obyc xc mam 80 kg a novy kolecko je RB CRX z pevnou vidlou .Prosim o rady a postrehy dik

    0 0
    • jIrI___  

      Cridy jsem taky vozil, ty jsou nesmrtelné. Vikingy tu mají jedno svoje „moc „hezké“ vlákno“:http://www.bike-forum.cz/…-viking.html … Já osobně bych nechal Cridy a pošetřil na Crossmaxy nebo Fulcrumy RM1.

      0 0
    • Bafoon  

      vikingy ne e. vozil jsem je sice v 29 ale měl jsem ty samé problémy jako 26 a loterii už bych nehrál – jestli jsi to vlákno četl pak se divím že jsou ve výběru :-)

      0 0
    • roud  

      jednoznačně mavik

      0 0
    • scret  

      CRidy jsou hodne spolehlivy kola! Vikingy jsou 50/50 a to za ty prachy ani omylem… proc mimochodem nejsou ve vyberu i letosni RM3??? ..kdyz cena je temer stejna…

      0 0
    • Trog  

      šel bych do těhle. http://remerx.cz/…sc-7325-pro/

      Ja mam viking a po 2500 km se mi udělala vule v zadnim naboji poslal jsem je na reklamaci a za 2 dny jsem je mel doma komplet přepletené s novejma ložiskama SKF jak v předu tak v zadu + těsněníci O kroužky,k tomu mě poslali umluvný dopis a sammozřejmmě uhradili poštovné…SPOKO­JENOST..

      Ale je to 50/50 mužeš trefit njaký katastrofy na japonských ložiskách který se tam dávali ze startu..

      Mavic je každopádně kvalitka,ale nikdo ti to tak rychle nevyreklamuje jak česky výrobek.

      Myslím že ty MTB dics pro nebudou takové mrdky jak vikingy a jeste sou levnější(myslim 5 k).Mají klasické novatec naboje a Špice SAPIM Aero by meli být taky lepší než ty křupajíci,povo­lující,tlustý dráty od remerxu

      howk

      0 0
      • Vilém  

        Dva znami je vozi (ty 7325) a jsou vcelku spokojeni. Jen oba naznali, ze nejsou z nejtuzsich, coz je zrejme dan za tech 28 dratu. Obema odesly loziska v zadni nabe na strane u kotouce do ani ne 1000km.

        0 0
    • ToPaS  

      za cenu vikingov kupis celkom slusne skladacky. tiez som chcel kolesa do 7500kc a isiel som do rucneho vypletu. Skusil by som napisat hnojovi co ti ponukne.

      0 0
    • frapr82  

      Nejsem zas takový odborník abych mohl vyzdvihovat nebo porovnávat s kde čim. Vikingy a Crossride je rozdíl v tuhosti značný. Pokud pohledáš najdeš Vikingy i za jinou cenu než za 7 tis. a pak bude rozdíl třeba jen 2 tis. Nebudu vyvracet že jsou bezchybný, ale musim zas říct, že servis Remerx je velmi pružný. Do do týdna máš kola zpět. Tak pokud máš nervy na vyladění kol a nebude ti vadit že jim to tam pošleš na opravu tak bych je zkusil.

      0 0
      • roud  

        Nedá mi to ale přijde ti normální kupovat něco a vědět že to hned budeš muset poslat na servis mě osobně to moc normální nepřijde nemluvě o tom že spoustě lidí ani ten servis nepomohl a to tam ty kola měli několikrát…

        0 0
        • ToPaS  

          presne ako pise roud…tiez mi to pride ako uplna hlupost…nieje nic „lepsie“ ako cakat cez sezonu na reklamaciu/servis nejakeho komponentu

          0 0
        • frapr82  

          No tak jasně je to na volbě. Já si je kupoval i kvůli dizajnu a za tu cenu co jsem je měl si myslím, že lepší zapletený kola nejsou. O ručně vypletených se bavit nebudu u těch to je diskutabilní. U mně drží a nejen u mně.

          A taky mně to nedá. Jak jsem tu taky párkrát četl že jim ty kola v zatáčkách praskají. No to podle mně to bylo zpusobeno jen odlítajícími kamínky do Al drátu, které se pěkně rozezvučí. Po tom foru co jsem tady četl jsem byl až paranoicky. Myslel jsem že mně taky praskají dráty a ono ejhle oni jen ty kamínky:). Ale třeba těm to tu psaly praskalo něco jiného. Ja se s tim smířil že když jedu šotolinou tak to v zatáčkách jakoby praskalo. Pokud jedu po zpevněný cestě tak z nich nevyjde zvuk žádný.

          0 0
          • pjv  

            Jasan jen mi jde o to ze jak jsem psal crossridery sem vytahl z krabice nasadil a jezdim celou sezonu(4000km) bez problemu.Ani dotazeni jedinyho dratu proste bezudrzbovy a to jezdim v kazdem pocasi i pri –15.Tak jen jestli takhle budou slapat i ty vikingi .A podle toho co ctu tak se musim smirit stim ze je cas od casu budu nekam posilat .To asi ozelim i tek krasnej vzhlet a vahu :-D Proste chci jezdit a ne cekat na servis

            0 0
            • Dlabka  

              tendle rok to moc nevyšlo a bohužel skoro nejezdím. Mám na nich lehce pod 2000 a žádný problém.

              Před dovolenou jsem chtěl nechat dotáhnout dráty a překontrolovat výplet a vše bylo v pořádku. Kola nešetřím. S baťohem mám skoro 90kg. Asi jsem měl štěstí na povedený kousek:)

              0 0
            • scret  

              a co servisni interval mazani orechu?:))

              0 0
              • Dlabka  

                Rozdělal jsem, vyčistil od staré vazelíny a namzal ložiska i ořech. Asi ani nebylo třeba. Vody a bláta se nebojím:)

                0 0
              • roud  

                Na cmaxem jsem to nechal vyčistit a namazat po 4000km a no problemo na aksiích vůbec a maj najeto mnohem víc takže ten interval bych zas tak moc nehrotil…

                0 0
                • scret  

                  po 4tkm? tos musel jezdit jenom v suchu ne? ja cca po 1500km uz citil jak se orech dost zpomalil…

                  0 0
              • Vilém  

                Kolik lidi zvladne sundat orech u mavicu, coz je zalezitost max 5ti minut i s nandanim, oproti tomu kolik jich zvladne menit duralovy draty, pak centrovat, kontrolovat napeti dratu, vylisovavat a nalisovavat loziska ?

                0 0
                • Trog  

                  Sundaní ořechu u mavic aksium je opravdu banalita,spadne vlastně sám hned potom co se povoli šroub u ořechu.

                  Výměna drátu u remerxu je snádne stejně jako u mavicu (rovne prostčení drátu nabojem,není potřeba sundávat kotouče,jsou li).

                  centr klič remerx 23 kc,nipl 7 kc,drát cca 20 kč.(ceny z tovarny.Např na kupkolo.cz stoji drtáty do vikingu mnohem vice).centrování široký pojem.Hazí li rafek 1 cm na výšku je to těžké centrováni,haže li jen do stran je to hračka.Hlavně aby rafek byl uprostře rámu a vyplety dotaženy co nejvice rovnoměrně(což muže být někdy problém)

                  Nalisovat ložiska to už neni sranda

                  http://www.ivelo.cz/…-naboj-kola/

                  0 0
                  • roud  

                    nemá cenu obhajovat vikingy to kola jsou tak strašně provařený že se divim že je remerx dávno nestáh z prodeje případně že nějak razantnějc neřeší situaci s nima na našem trhu :O( a řeči že jsou to levnější cmaxy jsou opravdu směšný xD xD xD

                    0 0
                    • raceman  

                      jen je nechme, at se spali, kdyz jim nestaci to, co uz bylo napsano

                      0 0
                    • Trog  

                      každopádně jsem tu neobhajoval vikingy:) naopak sem je zhazoval kvuli jejich věčně suchému ořechu…a to je vlastnim

                      0 0
                  • Vilém  

                    To jsi prave jeden z tech mala, ktery si to dokaze opravit sam a je ochoten tomu obetovat svuj cas. Me se ty kola libi, opravit bych si je taky dokazal, ale nerad delam neco navic, tak proc si neporidit kola, na ktery nemusim sahnout?

                    0 0
                • scret  

                  reagoval jsem na to ze na ne ani nesahnul od doby co je vytahl z krabice, takze tak… to ze jsou CRidy bezudrzbovy, o tom zadna…

                  0 0
              • Trog  

                servisní interval mazání ořechu u vikingu je otřesný,za chvilku je v ořechu sucho a uplně to skřipe.Záleží jak moc dáváš záhul cvrčkovi.kdybys jezdil z kopce 50 km/h a přitom šlapal dozadu tak ho odrovnáš cu by dup:)

                ja ho namažu vždycky když sundávam kazetu a kazetu sundávám když je moc špinavá:)

                (cca 1 za měsíc až dva)

                0 0
                • scret  

                  zkus si to precist jeste jednou a pak pochopis ze jsem nereagoval mazani orechu na vikingach:)

                  0 0
                  • Trog  

                    viz. zkus si to precist jeste jednou a pak pochopis ze jsem nereagoval mazani orechu na vikingach:

                    jen se si přečet že se mluví o ořechu a vzpoměl jsem si na věčné sucho které tam mám.VVubec nevím o jakým ořechu jsi mluvil jen jsem hodil do placu že interval mazáni ořechu u VIkigu je otřesný…kapito

                    0 0
        • fousek  

          Na vidli mas taky garancni prohlidku, tak to ber tak ze na vikingy je je taky garancka

          0 0
          • roud  

            mno jenže ta jejich garančka neni zárukou že to bude ok :O(

            0 0
    • Nikiller  

      za mě vikingy. v současnosti je jezdím. osobně jsem s nimi neměl zásadnějsší problém. Pouze se vytvožil vakl na zadním náboji. Kole jsem v pondělí odeslal a ve čtvrtek přišli s novými ložisky. Předtím jsem jezdil CrossRide, také výborná kola, ale jizdní vlastnosti byli o dost slabší. Remery jsou přecijen mrštnější a tužší kola. Pokud se samozřejmě vyskytnou větší problémy, tak budu taky naštvanej a na kola uřčitě změním názor, zatím však poměrně v pohodě.

      btw, bílej výplet jsem si zamiloval, design je hodně povedenej…

      0 0
      • scret  

        ty kola je blbost srovnavat, cenova hladina Vikingu je dvojnasobna… pokud to clovek srovna napr. s RM3, tak ty vikingy zas tak skvely nejsou…:)

        0 0
      • K2  

        cca před 10-ti lety jsem si nechal zaplést Author náboje (tehdy celkem špička). Segra je jezdí dodneška a žádný vakl nemají. Po cca 3-letech mi zazlobil ořech. Nechal jsem spravit, vyhýbal jsem se ořechu při mytí hadicí a jezdí dodneška.

        PS: Vikingy vypadají nádherně, ale ty ložiska asi podcenili. Doufám, že se poučí z krizového vývoje stejně jako Mavic s CR (kdysi neproblémovější kola, dnes už asi v pohodě)

        0 0
        • Vilém  

          No kdyby to byly jen loziska, tak nad tim mavnu rukou, to fakt mohlo byt srackovy lozisko. Me by sralo spis popisovane povolovani vypletu a praskani dratu jak na bezicim pasu.

          0 0
        • Trog  

          není nadto si koupit svoje ložiska třeba NSK a nechat si je tam nalisovat..ze začatku davali do vikingu japonská ložiska(mrdky) teď by měli davat německá ložiska SKF..(lepší)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.