Prosím má někdo zkušenosti s nastavením Motion control ? Mě se stále nedaří vidlici správně nastavit buď se boří a nebo je hrozně tvrdá . Vážím 85 kg a jezdm težší terén. Jaké tlaky mám použít ? díky
Prosím má někdo zkušenosti s nastavením Motion control ? Mě se stále nedaří vidlici správně nastavit buď se boří a nebo je hrozně tvrdá . Vážím 85 kg a jezdm težší terén. Jaké tlaky mám použít ? díky
Tak tohle ti opravdu nikdo neporadi. Optimum si musis najit sam, jina cesta neni jezdi s pumpickou a zkousej :-)
jj foukat, ufukovat a ono se to časem vyřeší :))
V prvom rade skontroluj spravny tlak. Na zaciatok podla sag-u, neriad sa udajom na vidle. Neviem ako je to presne u Reby ale tipujem ze 15%-20% zo zdvihu bude ok. Ako pisu hore, na vyjazd zober pumpu a dolad podla potreby.
Nepises aky mas presne problem s MC. Je to pri slapani zo sedla, brzdeni ?
Nie som odbornik ale skusim to nejako zhrnut.
Modrym koleckom nastavujes kompresiu, zjednodusene zmensujes otvor ktorym tecie olej pri stlaceni vidle. Nasledkom je menej citliva vidlica kedze mensim otvorom preteka olej pomalsie. Pri stlaceni vidlice dochadza k zvysovaniu tlaku oleja a tu vstupuje do hry gate. Pri dostatocnom tlaku sa gate „otvori“ a umozni rychlejsie prudenie oleja ⇒ vidlica moze ist do zdvihu.
Z toho vyplyva:
Snad som nic nezmrsil, ak hej tak ma milan opravi :).
Při brždění se hrozně nořila a to jsem to nafoukal podle tabulek ! Díky za rady , nevěděl jak to vlastně pracuje , jezdil jsem na Manitou R7 super a tam se nafoukala jedna komora a bylo to hotový !Pohrál jsem si s tím a funguje nad mé očekávání ! Velice děkuji!
Pokud chces chovani trochu blizsi r7, tak nafoukej negativku o neco malo (10–20psi) min nez pozitivku.
Ja se pridam. Mam podobny problem. Nevim zda-li me vubec na Rock Shock Reba SL Poplock jde Motion Control ladit (myslim kompresi). Mrknete na obrazek. Obrazek v manualu ukazuje jiny vrch vidlice nez mam ja. Nebo snad touto moznosti disponuje jen nektera vidlice. V oznaceni vidlice jsem nezaznamenal zadny jiny rozdil. Tak jsem z toho trosku jelen:-). Diky za jakoukoliv pomoc…
Ne, nemáš jinou vidlici a obrázek sedí:-). Vytáhni si tu zátku a pak imbusem 2,5mm můžeš dle návodu přidávat nebo ubírat, simply clever.
Při dvoupolohovém poplocku nemůžeš nastavit plynule kompresi jako to lze s ovládáním z korunky (kde je 6 aretačních poloh).
Ty mezipolohy jsou ale stejně skoro k ničemu.
Jo dikas. Taky jsem si myslel. V manualu zminuji, ze nektere modely to maji. Takze nemusim byt z toho smutny? :-)
To „acidb“: O vikendu jsem se teoreticky vzdelal:-). Imbusem z korunky se nenastavuje komprese, ale propustnost (moment odemknuti zamcene vidlice pri narazu). Jestli jsem to teda spravne pochopil…
Jinak diky
jak píše mlok, pokud máš dálkové ovládání nejde to plynule, musel bys mít tuhle páčku se štelovátkem na řídítkách, to by to pak šlo .
http://www.kupkolo.cz/…%20st_cz.pdf Stranka č. 10 obr.č 3 Externi a interni Floodgate u tebe je Interni.
ale on neřeší GATE, ale kompresi přečti si to pořádně
Tak to pardon.