Rock Shox Tora 302 air - vypadávající páčka želva/ zajíc

9 nepřečtených
  • Challenger

    Ahoj, dnes jsem si pořídil nové kolo společně s vidlicí Rock Shox Tora 302 air. Z obchodu jsem jel na kole domu 17 km po asfaltu a za tuto vzdálenost mi z vidlice 2× upadla ta seřizovací páčka zajíc / želva – štelování Rebound- a vyteklo i určitý množství oleje.Je to běžný, že to vypadává? Nejet na asfaltu,žš to cinklo, tak už bych byl v bez páčky…

    Dle vašeho názoru, mám se do opravy pouštět sám, nebo  je to známka nákyho většího poškození…Přijde mi, že ta páčka asi musí padat každýmu, že není možny při pořádný jízdě terénem, aby se tam udržela, jak jsem psal, mě spadla 2 x při  jízdě na asfaltu.

    Přijde mi, že bych to mohl řešit třeba tak, že to nechám na určitý urovni a pak bych to zaslepil žvejkačkou, aby mi nešel do vnitř prach.Nemá na to někdo již svoji osvědčenou fintu? Je třeba ten vyteklej olej doplnit? Nebo bych to měl reklamovat, že je to známka nějakýho většího poškození? Celkem mi to zkazilo radost z novýho stroje :/

    Díky za rady.

    P.S. Vyhledávání jsem zkusil  a nic k mýmu tématu jsem nenalezl.

    0 0
    • MlokCZ  

      Ten ovládací prvek lze ztratit celkem snadno, pokud je tam správně zacvaklá, tak by měla držet a samovolně neupadávat, ale při štelování snadno zůstane v nesrpávné poloze a pak hned snadno vypadne.

      Na Rebě jsem ji ztratil dávno. Ale je to úplně jedno, stejně jsou to jen gramy navíc :-) Stejně to jednou nastavíš a necháš a na to ti stačí imbus (takže jsem to samozřejmě nijak neřešil a už skoro 2 roky tam ovládací prvek není).

      0 0
    • vlk  

      Těžko radit na dálku. Ale pokud ti tamtudy vytéká nějaké množství oleje, tak je dole špatné těsnění a ten tlak to seřizovací hejbátko vytlačuje.Měl jsem něco podobného, než jsem si všim, že mám dole prasklý šroubek, kde to teklo.Já už bohužel své seřizovací hejbátko nenašel.

      0 0
    • potměšilý host  

      čauec, jestli ti utekl i nějaký olej, nejde jen o vypadnutí páčky. Máš špatný rebound. I když vypadne páčka, olej tam nemá co dělat. jestli je to špatný poznáš, když ti uteče tolik oleje, že nepůjde zamknout lock out. Pak s tím sám nic nedělej a běž to reklamovat. Sám s tím nic nezmůžeš.

      0 0
      • Challenger  

        Díky za pomoc, jsem v situaci, že toho jde oleje jak z fontány :( Lock out už nefunguje.

        0 0
    • MlokCZ  

      Na ten olej jsem zapomněl reagovat. To samozřejmě normální není a hned reklamuj. A souhlasím s vlkem, že pokud ho teče více, tak to může i tomu hejblátku pomáhat ven (ale jak jsem psal, ztratit ho není problém, ani když žádný olej neteče).

      0 0
    • pitos  

      Jen k tomu ovládacímu prvku…jak už psali jiní nastavíš a už ho tam nepotřebuješ,pří­padně dolatíš svým imbusem.

      Osobně jsem to tam nikdy nevozil ale nedávno když jsem doma upravoval odskok tak jsem to tam zamoměl a vyjel s tím.Při jízdě mi pořád od předního kola něco vydávalo slabé zvuky,dělalo to při jízdě po drobných nerovnostech nebo když jsem přední kolo volně pustil na zem…dělal to právě ten imbus(zaražený tam byl celý a  správně)

      0 0
    • crowe  

      No už se to tady řešilo.Jinak 302-ky tečou skoro vsechny.Pokud chceš tak relamuj,ale jestli to jen rosí ta to klidně odlož.Já jí jednou za čas doleju(cca 1za 3měsíce).Tahle vidlice je tak jednoduchá že jí mužeš celou rozebrat a neni co zkazit.(akorát pozor na ségrovku nad lockoutem,snadno praskne)Změna výšky zdvihu se provádí odebráním podložek ve vzducové pružině.

      0 0
    • neo22  

      POZOR!!!

      Problém s únikem oleje u velkého počtu vidlice Tora je způsobeno vadnou součástkou.

      Prostě je na světě spouusta zmetků… a týká se to i REBY.

      Netušim jak se to jmenuje, ale je potřeba to hodit do reklamace a pak vidlice šlape jak hodinky.

      Stalo se mi to týden před odjezdem do Alp a jel jsem s ní až do Jablonce n. N. Za 10 min. byla opravená a mohl jsem šlapat dál.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.