Brý den, mám dotázek.
Chtěl bych si pořídit nové pláště, vyhlídnuté mám Schwalbe NN na přední kolo a Schwalbe RR na zadní, jen nevím jestli půjdou použít spolu s V- brzdami (LX). Bohužel nemám možnost si to vyzkoušet a proto otravuji zde.
Brý den, mám dotázek.
Chtěl bych si pořídit nové pláště, vyhlídnuté mám Schwalbe NN na přední kolo a Schwalbe RR na zadní, jen nevím jestli půjdou použít spolu s V- brzdami (LX). Bohužel nemám možnost si to vyzkoušet a proto otravuji zde.
Zapoměl jsem napsat rozměr 26×2.1
pROC BY NEMELI JIT POUZIT?????a co napsat velikost kterou zamyslis.Asi mas na mysli jak problematicky pujde nafoukle kolo prostrcit mezi spalikama.
Přesně tak, zatím jsem měl rozměr 1.95 a nevím jestli tu 2.1 prostrčím mezi špalkama.
tak si vyfoukne plášť… hledáš problémy, kde nejsou
Díky všem za odpovědi, pomohli jste mi se rozhodnout. Jen ještě je zvolená kombinace na přední/zadní kolo správně? Jen se ujišťuju. Po zodpovězení tohoto prosím o smáznutí vlákna ať tu nezavazí.
Nobby Nic na předek je určitě dobrá volba no a Ralph dozadu určitě taky (sice jsem ho nejezdil, ale hodně lidí to tak jezdí a chválí si to).
neni to jedno? kdyžtak se trošku víc povolý lanko mezi čelistma, a dožene se to podložkama u špalků, ne?
Toto nepomoze, mozes lanko uvolnit ako chces, ked sa ti spalky opru o ram, tak ich uz viac neoddialis.
tak to jsem ještě neviděl rám, kterej by byl tak hubenej, že by se špalky skoro nebo uplně opírali o rám, pokaždý tam bylo fůra místa. a myslim si, že by ani ten rám pořádně nezbaštil tak tlustej plášť, aby se tohle stalo… ale dost možná kecám, nestudoval jsem to
NoSaint Luzifer dost lidí si na to stěžuje že nevyndají zadní kolo
ok, tak to beru zpět. já jsem byl zvyklej, že když už šlo kolo pryč, tak bylo vyfouklý a nadaval jsem ho jenom s hodně malym tlakem a dofouknul až když bylo v patkách
nektery modely Meridy maj problem dostat ven kolo uz pri plastich 2,1". Dost vsak zalezi na vysce pouzitych spalku. Treba se spalkama Corratec to byva peklo, jsou dost vysoky.
a když chceš asi nejlepší ale cenově nevyhovujcí řešení, tak si pořid kotoučové brzdy, a popř nový rám… a nemusíš to řešit vůbec:-D
Tak na to opravdu zatím nemám, kotoučovky budou v budoucnu.
2,1 jsou v pohodě, když vyhákneš brzdu, neměl by býd problém vyndat kolo. Od 2,35 bych to řešil, ale jde to taky. Jen když se ti opřou špalky o rám tak bys musel trochu ubrat tlak, ale to až od té 2,35
Jezdím teď wtb wolverine 2,2 a to jsou pořádné balony(na šířku bez vzorku 53mm)musím kolo vyfouknou pokuď ho chci vyndat jinak ho přes vyháknuté brzdy nedám.Jinak v tom problém nevidím,nesundávám tak často kola abych to musel řešit jinak-třeba koupí kotoučovek:-)
přesně tak, já třeba musím zadní kolo vždy vypouštět když ho chci sundat… no ale problém jsem s tím nikdy neměl, nějak často ho nevytahuju:)
Pěkný trialek a Magury-akorát ti tam chybí sedlo:-)
fakt? …mi tam sedlo ani trochu nechybí:-D:-D
mam lx V-brake a plaste schwalbe smart sam 2,1 a uplna pohodicka, riesis blbost.
Blbost neřeším, nebyl jsem si jistej a nemám to jak vyzkoušet, tak jsem se zeptal (za to prý nic nedám). Pokud si myslíš, že to je blbost tak jsi nemusel odpovídat. A myslím, že od toho fora jsou, aby se na nich vedla diskuze a odpovídalo na dotazy.
nenech se vytocit blbyma poznamkama.
kombinace plastu – vozim NN vpredu a RR vzadu, prijde mi to jako idealni. vozil jsem RR i vzadu, NN vyrazne lip drzi a vepredu i slusne jede. vozi to tu dost lidi.
vyndavani z ramu – ja mam problem pri sirce 2,25. musim kola vyfouknout. ale vyndavam je malokdy,takze me to neomezuje. ram SUP 920
Baník pyčo!