K čemu slouží ta stříbrná podložka nalevo? Nevadí že sem ji tam nedal?
K čemu slouží ta stříbrná podložka nalevo? Nevadí že sem ji tam nedal?
To by asi melo byt zevnitr boty mezi podrazkou a tou „matici“, radsi bych to tam dal, nrbo se ti tam vymacka dira.
Ale většinou to v botě už je ;) … dobré překontrolovat.
Ale když se nezmínil ani o tom tělesu se závitama, tak jsem to pochopil tak, že to skládá sám.
Tak to bych tam dal určitě jinak to z té boty vytrhneš a můžeš ty boty zahodit
A ještě se chci zeptat kde se dají sehnat ty šrouby? U jedno se mi povedlo strhnout šestihran.
No a co ze je strhly.
Že by nešel utáhnout? :) … nebo nepůjde povolit
Nesmí se to utahovat tak na krev a při rozdělávání z toho vydloubat všechen bordel.
To jsi teda pěkný jelito. Není lepší to svěřit odborníkům? Jen tam asi budeš muset víckrát, aby sis kufry doladil dle potřeby.
Chodit do servisu nechávat si nandavat kufry na tretry? Tak to už musíš mít hodně olšový ruce.
Zkus si přečíst celý vlákno a schválně jestli pak zase vybliješ něco podobnýho :)
akros.cz například
Právě že se to stalo při utahování, a teď ho nemůžu povolit
To máš pech… Buď to zkusit nějakym jinym imbusem s ostřejšíma hranama (a zalepit ho tam loclitem třeba, což jde v případě nezdaru vyrvat), nebo tam zkusit narvat torx, nebo mikrobruskou vybrousit drážku na plochej šroubovák, nebo ten šroub odvrtat.
A příště fakt tak nedotahovat, v návodu píšou 5–6Nm, což je stejně jako třeba na představci a objímkách brzd/řazení.
Zkusím ten loctite, a jinak dají se někde ty šrouby koupit? To že ho vyšroubuji nebo odvrtam je sice hezké ale co pak.
To nevim jistě, ale mám pocit, že to má nestandartní sklon nebo výšku hlavy = normalizovaný to neni.
Ale nedávno tu někdo řešil to samý a mám pocit, že tam dal nějakej šroub s menší kuželovou hlavou.
Při výměně treter jsem měnil i staré šrouby za nové,byl jsem rád,že jsem staré povolil.Kupoval jsem normální standard,má sice jiný úhel sklonu hlavičky,ale drží dobře,zatím žádný problém.Cca 2000km.
Oka, dobrý vědět.
Boty už mám několik měsíců, kufry seštelovaný jak potřebuji.
Ten stržený šestihran mi nevadil, ale bohužel teď když tam potřebuji přidat tu podložku tak je to problém.
jakou podlozku? proc?
Tu stříbrnou vlevo.
Co mas za tretry,ja tyhle srace nikdy nepouzil.
Na prvních botách v devadesátkách jsem to nevěda k čemu by to mohlo být strčil přímo mezi kufr a podložku, při prvním nacvaknutí jsem do mechanismu nacpal i ten plech a tretra nešla ven :-) od té doby to zahazuji.
Taky tak,je to proste bazmek k hovnu.
Tretry mám Shimano.
Jó, nad tou sem kdysi taky dumal. Pak jsem ji tam nedal a nic se neděje.
Ta podložka je ve většině nových bot od výrobce bych to zas tolik neřešil.
Takže být tam nemusí? Ale je to lepší?
Mel jsi v bote nainstalovan plechovy protikus s vnitrnima zavitama? Pokud ano, tak to neres.
To je jasný. Na co jiného bych také ten kufr mohl našroubovat.
Tak potom to neres.
Zkopíruju dotaz z jiného asi mrtvého vlákna.
Asi jeden z těch 6427543 hloupých dotazů.
Když kupujete nové tretry, kupujete i nové kufry? Nebo přemontujete z původních? Já jsem to přemontoval vždy, ale dnes příjdou nový boty malýmu a bylo mi řečeno, že by měl mít s novýma batama i nové kufry.
1.- Měníte kufry za nové?
2.- Ty nové kufry půjdou stejně nacvakávat/vycvakávat jako ty „olítané“?
Díky.
Ja bych kufry vyměnil až doslouží…
Pokud jsou kufry zánovní – přendat. Pokud už mají něco za sebou, tak nevidím důvod v tom tam nešoupnout rovnou nové.
Jde o to, jak moc spořivý jsi ;-) …
S novejma jde vycvakávat o trochu hůř – než se ošoupou ostrý hrany = je potřeba o 2–3 polohy povolit pedály. Ale pokud ty starý nejsou na výhoz, tak bych je přehodil.
Díky, tak mu je přehodím ;-)
Já to do svých treter před rokem a půl nedal a nic se nestalo. Od té doby tisíce km a v poho. Teď jsem si koupil nové pedály a ta stříbrná věc už v sadě snad ani není. Možná bych ji použil jako šablonku pro děti do výtvarky na kreslení okýnek :-)