Potreboval bych radu jestli se oplati koupit asi o 500 kc drazzi 540, nebo budou pro me stacit 520. Na spd budu zacinat. Diky vsem za radu
Potreboval bych radu jestli se oplati koupit asi o 500 kc drazzi 540, nebo budou pro me stacit 520. Na spd budu zacinat. Diky vsem za radu
520 v pohode staci…zvlast na zacatek…je tam pouze jeden rozdil, ktery Te nejspis zajimat vubec nebude…
Jaký rozdíl?
vaha + matice na rozdelani je plastova.
Já ti nevim. A není 540 náhodou na průmyslech?
Určitě ne.
No tady www.bikesport.cz/…d/detail.php?…, že jo
otázka je, co znamená hloupý pojem „průmyslové ložisko“ ? Bych řekl, že 540 mají zemědělské ložiska
no podle servisního manuálu máš pravdu, že to asi prům. ložiska nejsou :-(
Prave ta matice je jediny podstatny rozdil…takze jsem to neresil a mam 520 :)…
vaha je ma vetsi vahu :) ale ja mam 540 i 520 :)
Vaha neni podstatny rozdil :)…kdybych si myslel, ze to je podstatna velicina, nestavel bych moji to co stavim :)
Vzdyt ja vim :), to jenom kdyz se jeden snazi dostat na co nejnizsi vahu za prijatelny peniz.
Hmm.....te hmotnosti dolu by jsi mohl pomoct i ty… :)))
Uz toho na shazovani moc neni :) Jedine ze bych se stal chrtem.
Kup 520ky, řešil jsem kdysi podobný problém. 520ky jsou „zlaté“ – mně pedály/kufry drží max. 1,5 roku. Takže raději koupím levnější častokrát než se slzou v oku zahazovat drahé přesloužené pedály.
Diky vsem za rady asi pujdu do tech 520. Jeste jednou dik
Tím fakt nic neriskuješ, pokud nejsi gramhonič,tak ti ty 520 budou určo stačit, mám je celou letošní sezónu a není problém,za tu cenu-myslím,že je teď všude maj za 750– neseženeš lepší.
souhlasim s tim, cos napsal.
mám 540 a jsou v poho..ale na zimáka si asi pořídím 520, alespoň ušetřím…když jsou jiank prakticky stejný… …a jsou to opravdu horký pedály :o) http://www.cycloshop.cz/…ducts_id/211 ..neberte to jako reklamu, stejně je maj mastný :o)
no jo fakt jsou horke :-) no to asi budou nejake spesl tretry :-)
Právě se o nich rozhoduji. Po přečtení více příspěvků zde bych šel do 520. Dají se ale koupit s ohradkami? Přeci jen občas sednu na kolo na pár km po městě v keckách. Nebo naopak potřebuji při delších jízdách i více popojít. Takže asi raději trochu turistické tretry. Poradí někdo ? Děkuji.
je tam takova klicka nacvaknuta z umele hmoty na ktere lze jet i bez spd.
jsou tam standardně nacvaknutý z jedný strany,jak je jednou odcvakneš-není cesty zpět:-))
Proc ne? Ja uz sem to nacvakl a odcvakl asi desetkrat…
no já je odcvakl a už jsem je nenašel :-)))))
Tak to pak jo:)
hehe , no to pak jo :-))))))))
myslím, že u nich jsou standartně dodávány takové jednostranné plastové klece (SM-PD22) alespoň já je u 540 měl. Taky pořád přemýšlím jestli na zimáka 520 nebo 540…na 520 se tu v historii objevuje dost kritiky na různé klepání atd. tak nevím…
Bacha – už jsem se setkal i s tím, že ty SPDečka prodávali v některém kšeftě bez těch umělohmotných „ohrádek“ a musel sis je dokoupit zvláš?. Takže v takovém kšeftě čelem vzad a pochodem vchod pryč.
No ony pedaly v krabicce jsou bez tech klipu. Klip je pouze na montazni verzi, pokud se nepletu.
no cetl jsem ty kritiky a neni to zadna hruza, podle vseho staci promazat a dotahnout matky. a pokud by me vydrzely 5–6kk km coz pro me je skoro 3 roky tak budu spokojenej
To urcite vydrzi. Na svych 520 jsem najel pres 1000km(mozna 1500?), zadnej problem. Na 540 jsem najel pres 8tisic, maji mensi vakel, prave to jdu servisovat, ale neni to nic strasnyho.
Jsem si asi před měsícem do foroty koupila Shi 540 v bikezone. Stály nějakých 1220 Kč, takže nebylo co řešit. No, ale zatím je tedy nejezdím, nebo? mám takovej blbej pocit, že jsem si k nim již v zimě zakoupila o číslo menší tretry:-( Tak snad někdy příště…
můžete prosím poradit? koupil sem na nové kolo Shimana SPD 520 a po ujetí cca 100 km se začalo ozývat z levého pedálu vrzání. Vrže to jak při tahu nahoru tak při sešlápnutí dolů. Měl jsem to nastavené na minimum, tak sem pedál přitáhl ale vrzání úplně nepřestalo, jen je to o něco míň. Kufr na botě je zatáhlý docela fest. Pravý pedál je v pohodě. předem díky za radu, jak na to.
vrze=namazat (: mimo kotoucu a rafku :)
mohou to být boty: Namaž zarážky a podešev, kde se s nimi stýká a i do ďour dovnitř, kde je plech se závitama. Nejspíš to pomůže tak na jednu vyjížďku, pak to bude vrzat zase.
Tretry SIDI vržou na Shimanech. Každých 100km stříknu trochu GTčka na zámky a podrážku kolem a dá to pokoj. Tím bych začal, pokud není znatelný vakl v pedálu.
díky všem za tip. promáznu to, snad to pomůže. co je to GTčko ? napadlo mě použít i univerzální WD40.
Na tohle třeba i WDčko – jedná se o to použít řiďounké mazivo, co zaleze do všech potenciálních skulin ve spoji podrážka-kufr, resp. v uvolněných vrstvách podrážky.
zkusím to. díky.
520 vydrží určitě víc, než 540
a to ti řekl kdo?
taky by mne to zajimalo.